معرفی بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس + عکس

بدون مدد از تکنولوژی، معلم هر چقدر هم که ترفند بلد باشد، باز هم کم خواهد آورد! با خرید بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس درس، بی‌آنکه خودتان را برای جذب دانش آموزان‌ها خسته کنید، آن‌ها غرقِ دنیای علم می‌شوند! برای استعلام قیمت تلویزیون لمسی برای تدریس و همینطور قیمت ویدئو پروژکتور کلاسی به وبسایت تهران پروژکتور مراجعه کنید.

خرید بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس درس

بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس

با مجهز کردن کلاس‌های درس به نمایشگر لمسی تعاملی، می‌توان دانش آموزان را با همان موبایل، که دقیقه‌ای از دستشان نمی‌افتد، به درس خواندن انداخت. با خرید بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس درس، دانش آموزان آنچنان مجذوب درس می‌شوند که حتی گذر زمان را متوجه نخواهند شد.

نکات طلایی برای خرید اسمارت برد

در سال 2022 تعداد مدارسی که به دنبال خرید پروژکتور و بردهای هوشمند تعاملی هستند، بیش از پیش شده است. بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس باید مجهز به پنل‌های 4k بادوام، اسپیکر داخلی و قابلیت تشخیص قلم‌های تعاملی و انگشت را داشته باشد.

جدیدترین مدل‌های نمایشگر لمسی با فناوری پیشرفته بطور غیر قابل انکاری در آموزش مؤثر است. برای آشنایی با بهترین صفحه نمایش‌ تعاملی مناسب مدرسه و همینطور قیمت اسمارت برد این متن از وبلاگ تهران پروژکتور را از دست ندهید.

با خرید بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس دیگر لازم نیست برای ساکت کردن دانش آموزان خودتان را خسته کنید. اتصال آسان انواع تبلت، گوشی هوشمندو لپ تاپبه صفحه هوشمند تعاملی و اشتراک گذاشتن تصاویر خیره کننده، آن‌ها را میخکوب کلاس درس خواهد کرد!

بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس باید مجهز به پنل‌های 4k بادوام، اسپیکر داخلی و قابلیت تشخیص قلم‌های تعاملی و انگشت را داشته باشد.

بهترین نمایشگرِ لمسی برای کلاس: نمایشگر لمسی چیست؟

نمایشگر لمسی که با نام برد هوشمند، پنل تاچ، صفحه نمایش تعاملی Smart Board خوانده می‌شود، از نظر ظاهری شبیه به یک تبلت بزرگ است که توسط مدارهای الکتریکی برای اتصال به کامپیوتر، چندین لپ تاپ، گوشی‌های هوشمند مجهز شده و قابلیت اشتراک گذاری انواع محتوا مناسب سازی شده است. نمایشگر لمسی برای تطبیبق به انواع پروکتور (پروژکتور 4k، پروژکتور FULL HD و پروژکتور HD) آماده است.

صفحه نمایشگر لمسی برای کلاس یکی از جذاب‌ترین نوع ابزارهای آموزشی است که دانش آموزان را برای یادگیری حسابی به وجد می‌آورد.

صفحه نمایشگر لمسی برای کلاس یکی از جذاب‌ترین نوع ابزارهای آموزشی است که دانش آموزان را برای یادگیری حسابی به وجد می‌آورد.

نمایشگر لمسی برای تدریس: مزایای خرید نمایشگر لمسی برای کلاس

مزایای خرید برد هوشمند و یا نمایشگر لمسی چیست؟ کلاس درسی که به نمایشگر لمسی مجهز است تبدیل به یک کلاس هوشمند می‌شود. به زبانی ساده‌تر، نمایشگر لمسی یک تلویزیون لمسی بزرگ است. (برای تدارک یک کلاس هوشمند خرید ویدئو پروژکتور جیبی سبک وزن نیز راهکاری جالب و کاربردی است.)

بر روی وایت برد اسمارت، می‌توان نوشت، طراحی کرد به اینترنت متصل شد و با بهره‌گیری از فضای ابری، می‌توان فایل‌ها و اسناد مورد نیاز را بر روی آن ذخیره کرد. از دیگر مزایای خرید نمایشگر لمسی هوشمند شامل:

  • حاشیه نویسی و طراحی با انگشت
  • قابلیت استفاده از قلم های تعاملی
  • نمایش اسناد و تصاویر گرافیکی جذاب
  • مجهز به ابزارهای آموزشی مثل نقاله، پرگار، جداول و نمودارهای مختلف
  • قابلیت ذخیره‌سازی و پرینت مطالب
  • قابلیت ضبط و پخش فیلم
  • قابلیت نمایش پاورپوینت
  • قابلیت اتصال به اینترنت

نمایشگر لمسی یک تلویزیون لمسی بزرگ است که می‌توان بر روی آن نوشت، طراحی کرد به اینترنت متصل شد و با بهره‌گیری از فضای ابری، می‌توان فایل‌ها و اسناد مورد نیاز را بر روی آن ذخیره کرد.

بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس: 1. نمایشگر لمسی 98 اینچی جی پلاس مدل Gplus GSB-98JB

نمایشگر لمسی اینچی ی پلاس مدل Gplus GSB-98JB  یک صفحه نمایش سطح صاف تعاملی 98 اینچ و با رزولوشن (4k (2160 * 3840 است. نصب این اسمارت برد به همراه ابزارهای جانبی و دفترچه راهنما کار چندان سختی نیست.

فناوری لمس 20 نقطه‌ای امکان ارائه‌ی بی‌نقص و سریع را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند به آسانی با انگشت یا قلم تعاملی برای طراحی و نقاشی روی آن حساب کنند. از طرفی دیگر تنوع اتصالات نصب انواع دستگاه هوشمند را به آن برای اشتراک گذاری انواع محتوا بسیار آسان کرده است.

بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس: اسمارت برد Gplus GSB-98JB از نظر وضوح تصویر، تنوع اتصالات و پلتفرم هوشمند (Android) نمونه‌ای بی‌نظیر است.

بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس: اسمارت برد Gplus GSB-98JB از نظر وضوح تصویر، تنوع اتصالات و پلتفرم هوشمند (Android) نمونه‌ای عالی است.

بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس: 2. نمایشگر لمسی 82 اینچی آی کیو برد IQ Board ET

برد هوشمند آی کیو برد IQ Board ET مدل 82 با تکنولوژی الکترومگنت جزء محبوب‌ترین نوع تخته‌ های هوشمند به حساب می‌آید. اسمارت برد IQ Board ET با روکش نانو و وزن 15 کیلوگرم در نوع خود بی‌نظیر است.

از همه مهمتر اینکه بمنظور کاهش بازتاب نور، نمایشگر آن مات است. نسبت ابعاد 4:3 و قاب تصویر 82 اینچ دقیقا همان قاب استاندارد برای کلاس درس است. از نظر وضوح تصویر نیز با رزولوشن 12000* 21300 به اندازه کافی قدرتمند است.

بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس: برد هوشمند آی کیو IQ Board ET با قابلیت مدیریت همزمان دو کاربر، ردیابی قلم 480 نقطه ونسبت تصویر 4:3 قاب مناسبی را برای کلاس درس می‌سازد.

برد هوشمند آی کیو IQ Board ET با قابلیت مدیریت همزمان دو کاربر، ردیابی قلم 480 نقطه ونسبت تصویر 4:3 قاب جذابی را برای کلاس درس می‌سازد.

بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس: 3. تخته وایت برد دوکاربره اولیوتی Olivetti Smart Board

نمایشگر لمسی دوکاربره Olivetti-dual با تکنولوژی الکترومگنت طراحی شده است. برای نوشتن و طراحی بر روی این اسمارت برد باید از قلم الکترونیکی استفاده کرد.

وایت برد هوشمند Olivetti-dual می‌تواند همزمان دو کاربر را بدون تداخل نظارت کند. این مدل از تخته سفید هوشمند برای تدریس و جلسات اداری بی‌نظیر است. رویه برد ملامین مات و نسبت تصویر 4:3 قاب زیبایی در کلاس درس خواهد ساخت.

بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس درس: وایت برد هوشمند Olivetti-dual است. این تخته هوشمند با نظارت همزمان دو کاربر و قابلیت نصب USB برای کلاس درس کاملا مناسب است.

وایت برد هوشمند Olivetti-dual است. این تخته هوشمند با نظارت همزمان دو کاربر و قابلیت نصب USB برای کلاس درس کاملا مناسب است.

انواع تخته وایت برد لمسی پیشرفته

بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس: صفحه نمایش لمسی صفحه خازنی سطحی (Surface Capacitive Touchscreen)

نمایشگر لمسی خازنی سطحی، از صفحه شیشه‌ای که در زیر آن لایه‌ای از الکترودهای شفاف و یک پوشش محافظ صفحه نمایش قرار گرفته، تشکیل شده است. این مدل نمایشگر لمسی برای اتصال دستگاه‌های هوشمند مثل گوشی‌‌های هوشمند و لپ تاپ‌ها استفاده می‌شود. (برای تدارک کلاس هوشمند با پروژکتور مناسب، در لیست پروژکتور DLP نمونه‌های عالی و مقرون بصرفه‌ای پیدا خواهید کرد.)

نمایشگر لمسی خازنی فقط با لمس مستقیم پوست (بدون دستکش) و قلم تعاملی پاسخ می‌دهد. نمایشگر لمسی خازنی از نظر کیفیت تصویر، مقاومت در برابر شکستن و خراش و همینطور ویژگی ضد آب، ضد گرد و غبار و نفوذ روغن و آلودگی‌های نظیر آن، در مقایسه با سایر فناوری‌های صفحه نمایش موجود در بازار، از بهترین‌ها است.

صفحه نمایش لمسی خازنی سطحی از نظر کیفیت تصویر و ماندگاری، در رده‌ی بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس قرار می‌گیرد.

صفحه نمایش لمسی خازنی سطحی از نظر کیفیت تصویر و ماندگاری، در رده‌ی بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس قرار می‌گیرد.

بهترین نمایشگر لمسی برای تدریس: صفحه نمایشگر لمسی خازنی پیش بینی شده Projected Capacitive Touchscreen

نمایشگر لمسی خازنی پیش بینی شده نوع دیگری از نمایشگر لمسی پیشرفته است که نسبت به صفحه نمایشگر لمسی خازنی سطحی دو مزیت دارد. اول اینکه نمایشگر لمسی خازنی پیش بینی شده را می‌توان با دستکش (دستکش جراحی یا پلاستیکی) فعال کرد. و دوم اینکه، بصورت همزمان قابلیت پاسخگویی به چندین لمس را دارد.

کیفیت نمایشگر لمسی خازنی

کیفیت تصاویر دیتا و همینطور تصاویر ویدیویی در نمایشگر لمسی خازنی پیش بینی شده مثال زدنی است. نمایشگر لمسی خازنی پیش بینی شده در برابر آب، گرد و غبار و سایر آلودگی‌های سطحی و همینطور خراش مقاوم است. دقت داشته باشید که این صفحه نمایشگر لمسی با قلم استایلوس Stylue pen کار نمی‌کند.‌ (برای نمایش تصاویر درخشان خرید پروژکتور 3LCD با یک پرده نمایش مناسب، ایده‌ی خوب و قابل تأملی است.)

نمایشگر لمسی خازنی پیش بینی شده با سازگاری قوی از سیستم‌های مختلف (مثل اندروید و ویندوز)، کالیبراسیون هوشمند و توانایی ضد تداخل بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس به حساب می‌آید.

نمایشگر لمسی خازنی پیش بینی شده با سازگاری قوی از سیستم‌های مختلف (مثل اندروید و ویندوز)، کالیبراسیون هوشمند و توانایی ضد تداخل بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس به حساب می‌آید.

بهترین نمایشگر لمسی برای درس: نمایشگر لمسی مقاومتی Resistive Touchscreen

صفحه نمایش لمسی مقاومتی یکی از رایج‌ترین نوع نمایشگر لمسی برای تدریس است. نمایشگر لمسی هوشمند مقاومتی از یک غشای نازک منعطف بیرونی و یک ورقه سفت و سخت شیشه‌ای داخلی تشکیل شده است.

با لمس دست و یا قلم، غشای نازک خارجی با صفحه سفت زیرین برخورد پیدا کرده و یک جریان الکتریکی تولید شده واکنش مناسب اتفاق می‌افتاد. همه این فرآیندها بطور همزمان در عرض چند ثانیه بدون اینکه کاربر متوجه شود، اتفاق می‌افتاد.

نقاط قوت وایت برد اسمارت از نوع مقاومتی

صفحه نمایش لمسی مقاومتی برای انواع کاربردها مناسب است. صفحه نمایش لمسی مقاومتی، برخلاف صفحه نمایش لمسی خازنی و پیش بینی شده، در برابر هر ابزاری اعم از لمس مستقیم با انگشت، قلم استایلوس یا با دستکش واکنش نشان می‌دهد.

نقاط ضعف نمایشگرلمسی مقاومتی

اگرچه نمایشگرهای لمسی مقاومتی، قیمت پایین‌تری نسبت به نمونه‌های قبلی دارد، اما از نظر کیفیت تصویر به آن‌ها نمی‌رسد. یکی دیگر از نقاط ضعف آن، مقاومت کم در مقابل تماس با جسم تیز یا فشار زیاد، است. اگر قیمت برای شما اهمیت دارد، خرید نمایشگر لمسی مقاومتی انتخاب مناسبی است.

راستی در وبلاگ تهران پروژکتور متنی درباره مزایای پروژکتور کلاسی نوشته‌ایم که دانستن آن مطالب برای شما که در جستجوی هوشمند سازی کلاس درس هستید، خیلی مهم است.

نمایشگر لمسی مقاومتی به دلیل اینکه نسبت به هر لمسی (قلم و پوست دست) پاسخ می‌دهد و قیمت مناسبی دارد، بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس به حساب می‌آید.

نمایشگر لمسی مقاومتی به دلیل اینکه نسبت به هر لمسی (قلم و پوست دست) پاسخ می‌دهد و قیمت مناسبی دارد، بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس به حساب می‌آید.

بهترین تخته سفید هوشمند برای کلاس: صفحه نمایشگر لمسی مادون قرمز Infrared Touchscreen

گزینه‌ی دیگر از انواع صفحه نمایشگرهای لمسی مناسب کلاس، صفحه نمایشگر لمسی مادون قرمز است. نمایشگر لمسی مادون قرمز نسبت به سایر مدل‌های دیگر قیمت بالاتری دارد، ولی در عوض از نظر کیفیت و مزایایی که دارد، جزء بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس به حساب می‌آید. در کلاس‌های هوشمند معمولا چالشی برای نحوه اتصال پروژکتور به لپ تاپ پیش می‌آید، که ما در این مورد مطلبی مفصل و با جزئیات تهیه کرده‌ایم.

نقاط قوت نمایشگرلمسی مادون قرمز

از مزایای خرید نمایشگر لمسی مادون قرمز کیفیت عالی تصاویر و مورد بعدی دوام بالای آن است. نمایشگر لمسی مادون قرمز با وجود گیرنده‌های مادون قرمز و ساطع کننده‌های نور از پرتوهایی نوری نامرئی را در سراسر صفحه، نیازی به لایه محافظ ندارد.

عدم وجود صفحه نمایش محافظ، دلیل اصلی کیفیت بالای تصویر است. با هر تماس، پرتوهای نوری قطع شده و نقطه‌ای بر روی صفحه ترسیم می‌شود.

نقاط ضعف نمایشگرلمسی مادون قرمز

اگرچه که نمایشگر لمسی مادون قرمز در کیفیت تصویر خیلی خوب عمل می‌کند اما چندین نقطه ضعف دارد. اول اینکه، آن‌ها نسبت به آلودگی، گرد و غبار و تجمع چربی حساس هستند. قیمت نمایشگر لمسی مادون قرمز نسبت به سایر فناوری‌ها گران‌تر است.

برای داشتن عملکرد خوبی از نمایشگر لمسی اینفرارد (IR)، باید همیشه آن را تمیز نگه داشت. صفحه نمایشگر مادون قرمز حساسیت بالایی دارد و با نزدیک شدن بیش از حد به آن یا هر گونه لمس تصادفی سریعا فعال می‌شود. آن‌ها ضد آب نیستند بطوریکه حتی یک قطره کوچک مایع می‌تواند باعث اخلال در عملکرد آن می‌شود.

نمایشگر لمسی مادون قرمز با کیفیت بالای تصویر، قابلیت ضد خش و ماندگاری بالا یکی دیگر از محصولات عالی در لیست بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس است.

نمایشگر لمسی مادون قرمز با کیفیت بالای تصویر، قابلیت ضد خش و ماندگاری بالا یکی دیگر از محصولات عالی در لیست بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس است.

نمایشگر لمسی برای تدریس: صفحه نمایش لمسی آکوستیک

صفحه های لمسی موج صوتی سطحی با مخفف صفحه نمایش SAW (Surface Acoustic Wave)، یکی از مدرن‌ترین نوع صفحات لمسی است. صفحه لمسی SAW تشکیل شده از مبدل‌های پیزو الکتریک است.

این مبدل‌ها از فشار وارد شده به صفحه، توسط گیرنده‌هایی، سیگنال‌های الکتریکی تولید می‌کند. مبدل‌های پیزو الکترونیک و گیرنده‌ها بصورت پشت سر هم کار می‌کنند تا یک سیستم شبکه‌ای نامرئی از امواج اولتراسونیک در سراسر سطح پانل ایجاد کنند. اگر برای تدارک کلاس هوشمند به دنبال تجهیزات دیگری مثل خرید میکروفون هستید، روی تهران پروژکتور حساب کنید.

نقاط قوت نمایشگرلمسی با تکنولوژی SAW

از مزایای خرید نمایشگر لمسی SAW این است که با لمس هر جسم نرمی فعال می‌شود. وضوح تصویر از این صفحات عالی است. این نمایشگر لمسی برای مدرسه، ضدخش است.

نقاط ضعف نمایشگرلمسی با تکنولوژی SAW

از نقاط ضعف نمایشگر لمسی SAW این است که با برخورد اجسام سخت مانند خودکار کار نمی‌کنند. در صورت هر گونه کثیفی روی سطح صفحه نمایش، مثل لکه‌ی روغن و گریس، عملکرد در همان ناحیه مختل می‌شود. قیمت صفحه نمایش لمسی SAW تقریبا خوب (متوسط) است.

بهترین نوع نمایشگر لمسی برای کلاس: اسمارت برد آکوستیک است. بر روی این صفحه نمایش می‌توان با انگشت دست به خوبی طراحی کرد. قیمت مناسب از ویژگی‌های خوب این نمایشگر تاچ پیشرفته است.

اسمارت برد آکوستیک است. بر روی این صفحه نمایش می‌توان با انگشت دست به خوبی طراحی کرد. قیمت مناسب از ویژگی‌های خوب این نمایشگر تاچ است.

ویژگی‌های بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس

ویژگی بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس درس: ایمنی کلاس درس

بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس باید طراحی ایمنی داشته باشد. خوشبختانه آخرین نسل از نمایشگرهای تعاملی کلاس درس نسبت به نمایشگرهای قبلی که فناوری تلویزیون‌ها را بکار می‌گرفتند، ایمنی بیشتری دارند. (برای انتخاب پروژکتور خوب به متن بررسی معایب و مزایای پروژکتور مراجعه کنید.)

بهترین نمایشگر لمسی برای تدریس علاوه بر کیفیت عالی در نمایش و داشتن پورت‌های کاربردی باید طراحی ایمن و حرفه‌ای داشته باشد.

بهترین نمایشگر لمسی برای تدریس علاوه بر کیفیت عالی در نمایش و داشتن پورت‌های کاربردی باید طراحی ایمن و حرفه‌ای داشته باشد.

بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس درس: با فناوری لمسی پیشرفته برای تشخیص شکل ابزار

بیشتر نمایشگر لمسی تعاملی کلاس درس، از قابلیت تشخیص 20 نقطه‌ای و از سنسورهای اینفرارد برای تشخیص انگشت و خودکارهای تعاملی استفاده می‌کنند. (از آنجاییکه برای نت برداری بهتر امکان تاریک کردن کلاس نیست، برای خرید ویدئو پروژکتور نگاهی به متن ویدئو پروژکتور دید در روز نگاهی بیاندازید.)

اما بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس در حال حاضر سیستم‌های پیشرفته‌تری هستند که قابلیت تشخیص شکل مثل تشخیص کف دست برای پاک کردن نوشته‌ها یا قلم نازک و ضخیم برای طراحی را دارد و فورا به آن پاسخ می‌دهند.

بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس با قابلیت تشخیص شکل، به راحتی فرق نوشتن با انگشت و قلم نازک را درک می‌کند. این ویژگی برای طراحی خیلی کاربردی و جالب است.

بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس با قابلیت تشخیص شکل، به راحتی فرق نوشتن با انگشت و قلم نازک را درک می‌کند. این ویژگی برای طراحی خیلی کاربردی و جالب است.

ویژگی نمایشگر لمسی برای تدریس: مجهز به ابزارهای صفحه نمایش و ضبط صدا

توانایی ضبط صدا، ذخیره اطلاعات و پخش مجدد درس‌ها برای دانش آموزان غایب، از ویژگی‌های جالب توجه‌ای است که بهترین نمایشگرهای لمسی و اسمارت بردها به آن مجهز شده‌اند.

بهترین نمایشگر لمسی برای تدریس، نمایشگری است که بتواند بدون پیچیدگی خاص، اطلاعات را به همراه صدا ذخیره سازی کنند.

بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس، نمایشگری است که بتواند با یک ضربه دو انگشتی ساده، هر درسی را از هر برنامه‌ای ضبط کند.

بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس، نمایشگری است که بتواند با یک ضربه دو انگشتی ساده، هر درسی را از هر برنامه‌ای ضبط کند.

بهترین تلویزیون لمسی هوشمند برای تدریس با مدیریت مرکزی دستگاه

اگر در یک مجموعه (مثل مدرسه، دانشکده یا آموزشگاه) نمایشگرهای لمسی زیادی باشند، اصلاح و تغییر تنظیمات، به‌روز رسانی سیستم‌افزار و یا بارگذاری برنامه جدید، کار سخت و طاقت فرسایی است.

بنابراین داشتن سیستم مدیریت مرکزی در نمایشگر لمسی، کنترل و نظارت آن را از راه دور امکان‌پذیر می‌کند. (راستی برای مهیج کردن کلاس درس نمایش تصاویر سه بعدی خیلی جذاب است برای آشنایی بیشتر به متن بهترین پروژکتورهای سه بعدی مراجعه کنید.)

برای خرید بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس حواستان باشد که به سیستم مدیریت مجهز باشد. چون می‌توان عملکرد نمایشگر را از راه دور تحت نظارت قرار داد.

برای خرید بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس حواستان باشد که به سیستم مدیریت مجهز باشد. چون می‌توان عملکرد نمایشگر را از راه دور تحت نظارت قرار داد.

بهترین نمایشگر لمسی برای تدریس با قابلیت پیام رسانی مدرسه

یکی از ویژگی‌های منحصر به فردی که بهترین نمایشگر لمسی برای تدریس باید به آن مجهز باشد، قابلیت پخش مستقیم در کلاس‌های درس است. توانایی پخش اطلاعات در شرایط اضطراری، مانند رویدادهای آب و هوا مثل اینکه به دلیل طوفان یا آتش سوزی در داخل کلاس بمانید، به منظور حفظ ایمنی بسیار کارآمد است. برای خرید ویدئو پروژکتور کلاسی و بهترین نمایشگر لمسی منطبق با آن به فروشگاه تهران پروژکتور مراجعه کنید.

بهترین نمایشگر لمسی در کلاس با مجهز شدن به سیستم‌های پخش پیام، به مدیران این امکان را می‌دهد تا پیام خود را در یک لحظه بر روی هر نمایشگری  ارسال کند.

بهترین نمایشگر لمسی در کلاس با مجهز شدن به سیستم‌های پخش پیام، به مدیران این امکان را می‌دهد تا پیام خود را در یک لحظه بر روی هر نمایشگری  ارسال کند.

بهترین مانیتور لمسی برای تدریس با قابلیت اشتراک گذاری صفحه، پورت‌های رابط متنوع و مدیریت قلم

حالا که اکثر دانش آموزان گوشی هوشمند دارند، بهترین نمایشگر لمسی مناسب کلاس بهتر است که بصورت بیسیم (وایرلس) یک یا چند دستگاه را بصورت همزمان پوشش دهد. تا چند سال پیش، این یک ویژگی انحصاری فقط برای اتاق‌های مدیریتی بود؛ اما حالا برای تعامل بهتر در کلاس درس نیز اجرا شده است.

بهترین نمایشگر‌لمسی برای کلاس نمایشگری است که مجهز به پورت‌های کاربردی مثل پورت HDMI، پورت خروجی صدا و همینطور USB C باشد.

بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس نمایشگری است که مجهز به پورت‌های کاربردی مثل پورت HDMI، پورت خروجی صدا و همینطور USB C باشد.

منبع مطلب

مقالات مرتبط

نظرات