تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: تلویزیون یا پروژکتور گیمینگ + عکس

کدام صفحه نمایش بزرگ را برای بازی می‌پسندید تلویزیون بزرگ یا ویدئو پروژکتور؟ رقابت صفحه بزرگ پروژکتور در مقابل تلویزیون بزرگ، در چند سال اخیر به یک نبرد سخت برای تصمیم‌گیری درست کاربران تبدیل شده است. برای رهایی از این سردرگرمی در بررسی تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی در ادامه با تهران پروژکتور همراه باشید.

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: پروژکتور یا تلویزیون؟

از آنجایی که اندازه قاب تصویر بزرگ تلویزیون‌ها با کیفیت فور کی، در دسترس است، بحث «بازی روی پروژکتور یا تلویزیون” در بازار بسیار داغ بوده و دیدگاه‌های متفاوتی در مورد آن‌ها وجود دارد. (برای خرید انواع پروژکتور 4k به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

در گذشته، زمانی که گیمرها به صفحه نمایش بزرگ‌تر نیاز داشتند، همیشه به جای تلویزیون، پروژکتور را انتخاب می‌کردند، بدیهی است که پروژکتور می‌تواند به شما آزادی انتخاب بیشتری را در مورد اندازه صفحه نمایش بدهد. ظاهراً اندازه صفحه، برای گیمرها مهم‌تر از وضوح صفحه نمایش است. با این حال، پروژکتورهایی که امروزه تولید می‌شوند نیز وضوح بالایی دارند و می‌توانند با تلویزیون‌های 4K رقابت کنند. (برای خرید پروژکتور سینما خانگی به صفحه مورد نظر مراجعه ک کنید.)

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: با نگاهی به رفتار و انتخاب گیمرها‌، پروژکتورها در مقایسه با تلویزیون یک رقیب سرسخت هستند، آنها هنوز هم در ویژگی‌های حرفه‌ای که ارائه می‌دهند برنده هستند.

(برای خرید انواع پروژکتور جیبی روی تهران پروژکتور حساب کنید.)

پروژکتور یا تلویزیون؛ تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: آیا خرید ویدئو پروژکتور بازی ارزشمند است؟

اگر تصمیم دارید یک اتاق بازی جدید با صفحه نمایش بزرگ تدارک ببینید، قطعا بر سر اینکه آیا از خرید پروژکتور بازی لذت خواهید برد یا یک تلویزیون صفحه بزرگ؟ با خودتان حسابی کلنجار می‌روید!

تصمیم در رابطه با این موضوع خیلی سخت است؛ زیرا که پروژکتورها با گذشت زمان روشن‌تر و مقرون به صرفه‌تر شده‌اند، و از طرفی، تلویزیون‌ها نیز ویژگی‌های بازی خود را ارتقا داده‌اند.

اما با این حال، هر دو مزایا و معایب خاص خود را دارند که بر اساس آن‌ها می‌توانید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما مناسب است و چه چیزی مناسب نیست. خرید و انتخاب صفحه نمایش مناسب برای رفع نیازهای بازی شما کار آسانی نیست، جنبه های زیادی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید از جمله اندازه صفحه نمایش، وضوح، سرعت، ارزش، روشنایی و غیره.

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: یکی از مهمترین مزایای یک پروژکتور قیمت مناسب آن در مقایسه با تلویزیون هم اندازه آن است. یکی دیگر از مواردی که در دنیای پروژکتورها به چشم می‌خورد، قابل حمل بودن و فضای ذخیره سازی آنها است.

(برای خرید پایه پروژکتور به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

بهترین پروژکتور برای بازی؛ تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: تجربه استفاده از ویدئو پروژکتور بجای تلویزیون

اولین چیزی که هنگام صحبت در مورد پروژکتور یا صفحه تلویزیون به ذهن ما می‌رسد اندازه صفحه نمایش است.  آیا اینکه تصویر هر چه بزرگ‌تر باشد بهتر است؟ اما محدودیت‌های زیادی وجود دارد که باید حواسمان به آن باشد.

فضای روی دیوار، اندازه اتاق، اتصالات … هر کدام از آن‌ها  می‌تواند برای ما یک محدودیت به حساب آید. با این حال، اگر اتاق کوچکی دارید و فضای کافی برای تنظیم یک پروژکتور ندارید، یک پروژکتور پرتاب کوتاه جذابیت خواهد داشت. این پروژکتور می تواند صفحه نمایش 90 اینچ را تنها در فاصله یک متری، ارائه دهد.

اگر به قیمت‌ها نگاه کنید، خب شرایط فرق می‌کند، تحت این شرایط یک تلویزیون مناسب از یک برند معروف، با اندازه صفحه نمایش عالی چیزی حدود 4000 دلار هزینه دارد، اما خرید پروژکتور، با صفحه نمایشی بزرگ و وضوحی عالی به همراه سایر مشخصات، در مقایسه با یک تلویزیون 4000 دلاری،چیزی در حدود 1400 دلار دریافت هزینه می‌خواهد.

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: اندازه صفحه نمایش در پروژکتورها مانند تلویزیون ثابت نیست، به انتخاب شما، قابل حمل و قابل تغییر است. اگر هنگامی که پروژکتور خود را در فاصله یک متری قرار می‌دهید، یک صفحه نمایش بزرگ 90 اینچی دریافت می‌کنید، می‌توانید آن را کمی نزدیک‌تر به صفحه نمایش قرار دهید و نمایشگر کوچکتری داشته باشید.

(برای خرید پرده نمایش پروژکتور به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: تجربه استفاده از ویدئو پروژکتور بجای تلویزیون

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: قیمت ویدئو پروژکتور تلویزیون دار

در هنگام بازی با هم گروهی خود، یک صفحه نمایش بزرگ‌تر خیلی مناسب‌تر از یک صفحه نمایش کوچک است، به خصوص زمانی که نیاز دارید صفحه نمایش را با رقیب تقسیم دارید.

این موارد توسط پروژکتور بخوبی ارائه می‌شود. بنابراین برای داشتن بهترین شرایط بازی دورهمی، می‌توانید به راحتی به یک صفحه نمایش بزرگ دست پیدا کنید. با این مشخصات که توصیف شد، پروژکتورها برنده‌ی این رقابت هستند.

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: برخلاف تلویزیون، پروژکتورهابه فضای زیادی برای راه‌اندازی نیاز ندارند و همچنین قابل حمل هستند. بنابراین، این یک گزینه مناسب برای گیمرهایی است که دوست دارند سفر کنند یا اتاق بازی خاصی ندارند.

(به دنبال پروژکتور HD می‌گردید؟ به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

نمایی از صفحه نمایش گیمینگ؛ تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: مزایای خرید ویدئو پروژکتور گیمینگ

همانطور که قبلا ذکر شد، برای بازی خرید پروژکتور با قیمت مقرون بصرفه خیلی با ارزش‌تر از خرید یک تلویزیون گرانقیمت است. پکیج کاملی که شامل سیستم صوتی، نصب آسان، سخت افزار مورد نیاز و تمام قطعات ریز دیگر می‌شود، به ارزش این دستگاه کوچک قابل حمل اضافه می‌کند.

در مقایسه بین تلویزیون و پروژکتور، اگر به هزینه کل پروژکتور به همراه سیستم صوتی و فرآیند نصب نگاه کنید، هزینه کل، بسیار کمتر از تلویزیون‌های گرانقیمت است. به طور مشابه، با محاسبه ارزش یک تلویزیون، حتی اگر تصمیم به نصب سیستم صوتی نداشته باشید، خواهید دید که تلویزیون گران است و به همین دلیل ارزش آن کمتر است.

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: پس از مقایسه دقیق، به نظر می‌رسد که برنده بخش ارزش، پروژکتورها هستند. اندازه تصویر، شاید تنها عامل تعیین‌کننده‌ی «واقعی» برای برتری پروژکتورها در مقابل تلویزیونباشد، اما در واقع چیزهای زیادی در آن دخیل است. به‌صورت حرفه‌ای از منظر بازی، برخی از نکات فنی اضافی وجود دارد که باید آن‌ها در نظر گرفته شود.

(برای خرید پروژکتور FULL HD به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

نمایی از پرده نمایش گیمینگ، تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی

تفاوت تلویزیون و پروژکتور: ویژگی های بهترین ویدئو پروژکتور بازی

بهترین پروژکتورها برای PS5 و Xbox Series X نسبت به بهترین تلویزیون برای PS5 و Xbox Series X دارای مزایایی هستند، بنابراین نقاط مقایسه زیادی وجود دارد. ما اینجا هستیم تا این تفاوت‌های عمده را بیان کنیم و به شما کمک کنیم تا جزئیات را بررسی کنید، و شما را به خوبی در مسیر تصمیم‌گیری یاری کنیم.

اگر به دنبال چیزی متفاوت از صفحه نمایش معمولی تلویزیون هستید، ویژگی‌های خاصی برای بازی نیاز دارید یا در آپارتمان کوچک یا اتاق خواب‌تان محدودیت‌های فضایی دارید، تفاوت ویژگی‌های تلویزیون و پروژکتور برای بازی، ارزش بررسی را دارد:

(به دنبال پروژکتور پرتاب بلند هستید؟ ما مجموعه‌ای مقرون بصرفه برایتان در نظر گرفته‌ایم.)

نمایی از تلویزیون گیمینگ در بررسی تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: مقایسه پروژکتور و تلویزیون از نظر سیستم صوتی

اگر می‌خواهید صدایی عالی برای اتاق بازی خود داشته باشید، کیفیت صدایی که شما را غرق بازی کند، بدون شک باید روی یک سیستم سینمای خانگی یا سیستم صوتی سرمایه‌گذاری کنید. در این مرحله به مقایسه کیفیت صدای ارائه شده توسط تلویزیون‌ها و پروژکتورها می‌رسیم:

تلویزیون‌ها از نظر کیفیت صدا، آنچنان ایده‌ال نیستند، اما ضعیف هم نیستند. با تلویزیون، همه چیز به وضوح شنیده می‌شود‌، اما این کیفیت صدا، با تولید جلوه‌های صوتی که در بازی تعبیه شده است، فاصله زیادی دارد.  اما کیفیت صدا در پروژکتور در مقایسه با تلویزیون، بسیار پایین است و صدای ارائه شده آن با لپ تاپ قابل مقایسه است.

اما اگر به استفاده از هدفون با کنسول بازی خود عادت دارید، نیازی به نصب یک سیستم صوتی جانبی ندارید‌. در ارائه صدای باکیفیت، تلویزیون‌ها برنده هستند. کیفیت صدای یک پروژکتور به اندازه کافی قدرتمند نیست که حتی بتواند جلسات بازی انفرادی را مدیریت کند چه رسد به جلسات گروهی که دو یا چند بازیکن که در یک اتاق بازی می‌کنند.

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: در هر دو مورد، کیفیت صدا برای محیط بازیمناسب نیست، به همین دلیل نصب یک سیستم سینمای خانگی یا یک سیستم صوتی بازی با پروژکتور بسیار مهم است.

(پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا می‌پسندید؟ به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

بررسی سیستم صوتی در تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: پروژکتور گیمینگ کوچک و قابل حمل

پروژکتورهای جدید با وزن سبک،  صفحه نمایش بزرگ و میزان رزولوشن بالا، بدون نیاز به میز و تجهیزات جانبی که برای تلویزیون فراهم می‌شود، می‌تواند با نصب بر روی دیوار یا سقف یا قرار گرفتن در قفسه‌ی کتابخانه، تصاویری بزرگ و قابل قبول برایتان ارائه دهند.

اما درست بر عکس تلویزیون‌ها، مخصوصا آن‌هایی که خیلی گرانقیمت خریداری شده‌اند باید خیلی با احتیاط با آن‌ها رفتار کرد. پروژکتورها معمولا نمایش رزولوشن‌های مختلف را پشتیبانی می‌کنند، اما تلویزیون‌ها رزولوشن 4k یا تقریبا استاندارد را نمایش می‌دهد.

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: برای داشتن نمایشی دلچسب از پروژکتورها فقط کافی است که یک دیوار سفید مات داشته باشید، همین! آن‌ را در مقابل دیوار گذاشته و بدون نیاز به هیچ گونه تجهیزات دیگری، به تماشای تصاویر شفاف و بزرگ آن بنشینید.

(در صفحه مورد نظر از مجموعه ویدئو پروژکتور کلاسی دیدن کنید.)

بررسی نصب در تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی

مقایسه پروژکتورها در مقابل تلویزیون از نظر میزان روشنایی

در کنار اندازه و رزولوشن صفحه نمایش، کیفیت نور در میزان رضایت از بازی، اهمیت زیادی دارد. سطح روشنایی یک صفحه نمایش به میزان روشنایی منبع نوری، کنتراست و نور محیط بستگی دارد.

کیفیت روشنایی صفحه نمایش، تا حد زیادی به نور محیط وابسته است. آیا تا به حال متوجه شده‌اید که صفحه نمایش پروژکتور هنگام روشن شدن چراغ‌ها، چقدر کدر و محو به نظر می‌رسد؟

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: به همین خاطر، معمولاً در سخنرانی‌های کلاس یا جلسات اداری، چراغ‌ها باید خاموش شوند تا صفحه نمایش قابل مشاهده و واضح باشد. پروژکتورها، هر چقدر هم با کیفیت و منبع نوری قدرتمندی داشته باشند، باز هم  نمی‌توانند به سطح روشنایی یک تلویزیون برسند.

(ویدئو پروژکتور فضای باز مناسب افرادی است که دوست دارند در کمپین و باغ به تماشای فیلم بنشینند.)

بررسی میزان روشنایی در تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: کیفیت تصویر در ویدئو پروژکتور جیبی برای گوشی‌

هر چقدر که پروژکتور توسط منبع نوری قدرتمندتری پشتیبانی شود، صفحه نمایش حتی در یک اتاق روشن، شفاف و گیرا خواهد بود. هر چقدر منبع نوری ضعیف‌تر و یا نسبت کنتراست پایین‌تر باشد، نیاز است که چراغ‌ها خاموش و جلوی نشت نور از پنجره‌ها گرفته شود.

امروزه تلویزیون‌ها LED هستند که صفحه‌نمایش روشنی ارائه می‌کنند که کنتراست و همچنین نور پس‌زمینه را افزایش می‌دهد. البته که پروژکتورهای 4K با وضوح و منبع نوری لیزری، روشنایی و کیفیتی عالی دارند اما در عین حال آنقدر گران هستند که مقرون به صرفه نیستند.

با کمی مصالحه، صفحه نمایش پروژکتور نیز می‌تواند از نظر میزان روشنایی چشمگیر باشد. در نتیجه، با نگاهی به مزایا و معایب هر دو دستگاه، واضح است که تلویزیون‌ها در اینجا برنده هستند.

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: با محدودیت و پایین آوردن شدت نور محیط، اگر باز هم پروژکتورها برایتان جذاب‌ هستند، برای اینکه از تاریکی اتاق حالتان بد نشود، چراغ‌هایی را که مستقیماً در بالای صفحه پروژکتور هستند را روشن کنید، با این روش، صفحه نمایشی با کنتراست زیبا و روشنی برای بازی خود دارید.

(برای خرید انواع پروژکتور DLP به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

بررسی کیفیت تصویر در تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: مقایسه پروژکتور و تلویزیون از نظر میزان وضوح‌

اندازه صفحه نمایش تنها چیزی نیست که هنگام خرید پروژکتور مناسب بازی باید در نظر گرفته شود. وضوح صفحه نمایش نیز اهمیت زیادی دارد. (برای آشنایی با رزولوشن پروژکتور به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

یک صفحه نمایش بزرگ با رنگ‌های کسل کننده، نور کم و حداقل کنتراست، جذابیت تجربه بازی را از بین می‌برد. همانطور که دنیای بازی در حال توسعه است، گرافیک‌ها با حداکثر ظرافت ارائه می‌شوند و رزولوشن مورد نیاز برای نمایش واضح این گرافیک‌ها در بازی، روز به روز در حال افزایش است.

صفحه نمایش مبهم و نامشخص، به خصوص برای یک گیمر حرفه‌ای یعنی باخت! در حالی که تلویزیون های 4K با کیفیت بالا به راحتی در دسترس هستند، اما پروژکتورهای 4K کیفیت بالا را چندان آسان نمی‌توان پیدا کرد. یک پروژکتور معمولی 1080P با قیمتی در حدود 1400 دلار در بازار موجود است، اما یک پروژکتور 4K را حداقل با قیمت 2000 دلار می‌توان خریداری کرد.

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: امروزه تلویزیون‌ها طیف رنگی گسترده‌ای را در صفحه نمایش 4K HDR خود با کنتراست خارق العاده و روشنایی عالی ارائه می‌دهند که تمام نیازهای بازی شما را برآورده می‌کند. همچنین، از نظر وضوح، تلویزیون‌ها در مقایسه با پروژکتورهایی که اگر به دنبال نمایشگر پروژکتور 4K HDR باشید، ارزان‌تر هستند.

(برای خرید پروژکتور لیزری به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

بررسی میزان وضوح در تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: وضوح بالای تلویزیون و پروژکتورهای گرانقیمت

این خیلی بدیهی است یک پروژکتور با آن جثه‌ی کوچک و آن وزن سبک، عمرا نمی‌تواند با وضوح صفحه نمایش تلویزیون‌های برابری کند، با این توصیف، گیمرها باید بین وضوح و اندازه صفحه، سازش کنند.

اگر محدودیت‌های مالی و مکانی دارید، سازش شما اجتناب ناپذیر است. با این حال، اگر با خرج کردن پول مشکلی ندارید و می‌خواهید صفحه نمایشی با وضوح بالا داشته باشید، برنده واقعی در این مقایسه، تلویزیون است.

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: بین خرید تلویزیون با وضوح بالا و پروژکتور با صفحه نمایش بزرگ و حمل آسان، باید یک ویژگی را قربانی دیگری کنید.

(برای خرید ویدئو پروژکتور ارزان به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

نمایی از تصویر گیم بر روی پرده نمایش؛ تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: تأخیر زمان ورودی دغدغه‌ی مهم گیمرها

زمان پاسخگویی یا Input Lag زمانی است که سیگنال‌های ارائه شده از کنسول، روی صفحه، نمایش داده می‌شوند. به این میزان زمان تاخیر ورودی Latency نیز می‌گویند. بیشتر گیمرها در مورد تاخیر ورودی و تأثیر آن بر روی بازی بسیار حساس هستند. در حین بازی، هر میلی‌ثانیه حیاتی است، به همین دلیل است که تاخیر ورودی برای هر گیمر مهم است.

اگر به مقادیر گزارش شده توجه کنیم، تاخیر ورودی کمتر از 40 میلی ثانیه مناسب است و ارزش خرید پروژکتور و یا تلویزیون برای بازی را دارد. اکنون می‌رسیم به بررسی قدرت‌ پردازش و تاخیر ورودی در پروژکتورها و تلویزیون‌ها. در مورد تاخیر ورودی یا زمان پاسخگویی، تلویزیون و پروژکتور هر دو در یک سطح هستند.

نرم افزارها و دستگاه‌های خاصی وجود دارند که به اندازه گیری تاخیر ورودی هر دستگاه کمک می‌کنند. هنگامی که دکمه کنترلر زده می‌شود، ضبط آغاز و زمان خروجی روی صفحه، نمایش داده می‌شود.

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: وقتی تاخیر ورودی هر دو، تلویزیون نسل جدید و پروژکتورهای نسل جدید بررسی شد، مشاهده شد که تاخیر برای هر دو حدود 16 میلی ثانیه تا 20 میلی ثانیه است. از این رو، هر دو، با تمام بازی‌های نسل جدید و کنسول‌های بازی سازگاری خوبی دارند.

(با بهترین پروژکتورهای اپسون در این صفحه آشنا شوید.)

بررسی تأخیر زمان ورودی در تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی

برنده رقابت تلویزیون و پروژکتورها:

با پیشرفت تکنولوژی، دنیای بازی نیز به سطح جدیدی رسیده است و تکنولوژی‌های جدیدی را می‌طلبد. اولین و مهمترین نکته در صفحه نمایش کیفیت و وضوح بالا است که وسعت دید بهتری را ارائه می‌دهد. به همین منظور، همیشه گیمرها در بین خرید پروژکتور و خرید تلویزیون مردد هستند. با بررسی مقایسه پروژکتور و تلویزیون متوجه شدیم که هردوی آن‌ها بسته به نیاز و اولویت بندی کاربر، می‌تواند انتخاب درستی باشند. در ادامه با دو مدل از ویدئو پروژکتور مناسب بازی آشنا خواهید شد:

نمایی از تلویزیون گیمینگ در مقایسه تلویزیون و پروژکتورها برای بازی

بهترین پروژکتور برای بازی: پروژکتور گیمینگ Optoma GT1080Darbee

شرکت Optoma چندین دهه است که در دنیای پروژکتورها، نوآوری‌های جالبی ارائه داده است. پروژکتور اپتما مدل Optoma GT1080Darbee یکی از بهترین مدل‌های برند اپتما است. این پروژکتور با قیمت مناسب، وضوح 1080p و میزان روشنایی 3000 لومن تصاویر زیبایی را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد که باعث می شود؛ روشنایی و کنتراست صفحه نمایش برای بازی ایده آل باشد.

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: پردازنده به کار رفته در این پروژکتور مناسب بازی خیلی پشرفته است و به همین دلیل با اکثر کنسول‌های بازی سازگار است و همچنین تاخیر ورودیرا کاهش می‌دهد.

بررسی پروژکتور Optoma GT1080، تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی

مزایای خرید ویدئو پروژکتور Optoma GT1080Darbee

نسبت پرتابی که توسط این پروژکتور ارائه داده می‌شود برابر 0.49 است که این پروژکتور را برای علاقه‌مندان به بازی و همچنین افرادی که دوست دارند فیلم روی صفحه نمایش بزرگ تماشا کنند ایده آل است.

بهترین ویژگی این محصول، مجهز شدن به حالت بازی پیشرفته است که همه چیز را به سطح جدیدی می‌برد. با تاخیر ورودی تنها 16 میلی‌ثانیه، تجربه بازی شگفت‌انگیزی را ارائه می‌کند و همچنین با Google Chromecast، Amazon firestick و Apple TV سازگار است.

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: نسبت کنتراست و روشنایی در پروژکتور اپتما Optoma GT1080Darbee در سطح بالایی قرار دارد. با کمک کنتراست و تعادل روشنایی ارائه شده، پروژکتور رنگ‌ها را دقیق و شفاف نمایش می‌دهد.

(با بهترین پروژکتورهای اپتما آشنا شوید.)

نمایی از پروژکتور Optoma GT1080Darbee

بهترین پروژکتور سطح بالا برای بازی: پروژکتور سینماخانگی اپسون Epson 5040UBe

پروژکتور سینما خانگی Epson 5040UBe یکی از بهترین‌های موجود در بازار است که با ویژگی‌های درجه یک خود، کاربران را به هیجان آورده است. با فناوری بهبود 4K و ویژگی های HD بی‌سیم، رنگ‌ها را با وضوح ایده آلی ارائه می‌دهد.

اگرچه گران است، اما تصاویر شگفت انگیز این پروژکتور،ارزش این همه هزینه را دارد. کنتراست، رنگ و وضوح آن منحصر به فرد است و در هیچ یک از پروژکتورهای موجود در بازار یافت نمی شود.

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: نه تنها ورودی 4K را می‌پذیرد بلکه از تمام فناوری HDR نیز پشتیبانی می‌کند. صفحه‌نمایش قابل مشاهده دارای طیف وسیعی از رنگ‌ها است و به شما کمک می‌کند بهترین استفاده را از صفحه نمایش یا تجربه بازی خود ببرید.

بررسی پروژکتور Epson 5040UBe، تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی

مزایای خرید ویدئو پروژکتور Eposn 5040UBe

انواع اعوجاج از جمله افکت رنگین کمان و بخش سفید با کمک طراحی پیشرفته 3LCD کاملا حذف شده است. این پروژکتور، به گونه‌ای ساخته شده است که به کاربران تجربه‌ای شبیه به سینما را ارائه دهد.

با میزان روشنایی 2.500 لومن، طیف وسیعی از سطوح روشنایی مختلف و توازن رنگ‌ها را ارائه می‌دهد که در مقایسه با سایر پروژکتورهای موجود در بازار بسیار چشمگیر است.

تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی: ویدئو پروژکتور 3LCD اپسون مدل Epson 5040UBe با میزان روشنایی 2.500 انسی لومن و کنتراست عالی در نمایش تصاویر روشن با رنگ‌های غنی، عملکردی عالی دارد.

منبع مطلب

پروژکتور Eposn 5040UBe، تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی

مقالات مرتبط

نظرات