انصراف خرید و مرجوعی سفارش در فروشگاه اینترنتی تهران‌پروژکتور

انصراف از خرید

امکان انصراف از خرید پیش و پس از دریافت کالای مورد نظر برای مشتری در نظر گرفته شده است. در صورت خرید یک کالا، هر زمان پیش از ارسال مشتری می‌تواند انصراف خود از خرید را در وبسایت فروشگاه اینترنتی تهران‌پروژکتور ثبت نماید. در این صورت، حداکثر تا 48 ساعت هزینه پرداختی به وی بازگشت داده خواهد شد. در صورتی که مشتری پس از دریافت کالا نیز از خرید خود منصرف شده باشد، به شرط آنکه بسته‌بندی کالا باز نشده باشد، می‌تواند به همین ترتیب در وبسایت انصراف خود را ثبت نموده و وجه خود را تا 48 ساعت آینده دریافت نماید.

مرجوعی سفارش

در صورتی که خریدار قصد مرجوعی کالای خریداری‌شده را داشته باشد، تا 7 روز می‌تواند اقدام کند. برای این کار باید درخواست مرجوعی در وبسایت ثبت شود و برای ارسال آن، هماهنگی‌های لازم انجام شود.

در صورتی که خریدار کالایی را به دلیل داشتن عیب و ایراد اعم از سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مرجوع کند، تشخیص این عیب و ایراد به عهده تیم کارشناسان فروشگاه اینترنتی تهران‌پروژکتور خواهد بود. کافیست مشتری به رایگان کالا را به وسیله پیک برای تهران‌پروژکتور ارسال کند. در صورتی که آن‌ها هر نوع ایرادی تشخیص دهند، کالا را به طور رایگان برای خریدار تعمیر نموده و یا در صورت نیاز آن را با کالای مشابه دیگری جایگزین نموده و به مشتری تحویل خواهند داد. اگر به هر دلیل کارشناسان هیچ ایرادی در دستگاه پیدا نکنند، کالا به هزینه خود مشتری به وسیله پیک مرجوع خواهد شد.

برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه