بهترین میکروفون‌های سارامونیک: معرفی 4 مدل میکروفون برتر شرکت سارامونیک + عکس

میکروفون‌ها بسته به برند و قیمتشان ویژگی‌های مختلفی را در سطوح متفاوتی عرضه می‌کنند. ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد بهترین میکروفون‌های سارامونیک صحبت کنیم. شرکت سارامونیک شرکتی است که در حوزه تولید محصولات آداپتورهای صوتی، میکروفون‌ها و ضبط‌کننده های صدای قابل‌حمل کار می‌کند. ما در این مطلب تهران پروژکتور در مورد بهترین مدل‌های میکروفون بی‌سیم، بهترین میکروفون شات گان، بهترین میکروفون یقه ای، بهترین میکروفون بلوتوثی، بهترین میکروفون برای دوربین و میکروفون وایرلس که توسط شرکت سارامونیک تولید می‌شوند صحبت خواهیم کرد.

بهترین میکروفون‌های سارامونیک

بهترین میکروفون‌های سارامونیک

چه شما خواننده‌ای باشید که برای ضبط صدای خود به میکروفون درجه ۱ نیاز دارد یا ژورنالیستی باشید که مدام در حال مصاحبه کردن از افراد مختلف است یا تولیدکننده محتوایی برای یوتیوب و پادکست یا ضبط کننده صدا برای فیلم باشید، مسلماً می‌دانید که احتیاج به یک میکروفون حرفه‌ای دارید. خوشبختانه، در بازار میکروفن‌های مختلف از برندهای گوناگون و همین طور میکروفون ارزان تا گران وجود دارند.

(مطلب بهترین میکروفون برای یوتیوب را از دست ندهید.)

بهترین میکروفون‌های شرکت سارامونیک

بهترین میکروفون‌های سارامونیک: 1. میکروفون وایرلس Saramonic UwMIC9 96

میکروفون وایرلس Saramonic UwMIC9 96 یک میکروفون بی‌سیم یقه‌ای سارامونیک و جزء انواع بهترین میکروفون برای دوربین است. شما می‌توانید این میکروفون یقه‌ای را به دوربین متصل کنید. میکروفون وایرلس Saramonic UwMIC9 96 دارای گیرنده ۲ کانالی RX9 است و شما با این گیرنده می‌توانید یک فرستنده دیگر را هم به این سیستم میکروفن اضافه کنید و در واقع، ۲ میکروفون وایرلس داشته باشید.

(مطالعه مطلب بهترین میکروفون بی سیم را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم.)

همان‌طور که گفتیم میکروفون Saramonic UwMIC9 96 جزو انواع بهترین میکروفون برای دوربین است.

بهترین میکروفون برای دوربین

میکروفون Saramonic UwMIC9 96 میکروفونی ایده آل برای کار با انواع دوربین

شما می‌توانید از این سیستم میکروفون برای استفاده با دوربین‌های دیجیتالی تک لنزی بازتابی، دوربین‌های ویدئویی و ضبط‌کننده های صدای قابل‌حمل استفاده کنید. از این میکروفون برای ضبط صدای افراد در مصاحبه‌ها، ضبط صدای افراد در دیالوگ‌های فیلم، ضبط صدای فیلم‌های مستند، صدای افراد در اخبار، ویدیو بلاگ ها، تولید محتوای یوتیوب و استفاده‌های غیره دیگر استفاده می‌شود.

(از صفحه‌ی میکروفون داینامیک نیز دیدن کنید.)

کار با میکروفن Saramonic UwMIC9 96 بسیار آسان است شما فقط کافی است که این میکروفون را روشن کنید و در همان لحظه می‌توانید از آن استفاده کنید. میکروفون Saramonic UwMIC9 96 از طیف UHF استفاده می‌کند که این طیف می‌تواند مداخلات نویز و سیگنال از دستگاه‌های دیجیتال دیگر را فیلتر کند. دامنه فرکانسی میکروفون Saramonic UwMIC9 96 بین ۵۱۴ تا ۵۹۶ مگاهرتز متفاوت است. خوبی دیگر میکروفون یقه‌ای Saramonic UwMIC9 96 این است که این میکروفون ویژگی اسکن خودکار کانال صوتی دارد و به‌محض این‌که شما این میکروفون را روشن کرده‌اید می‌تواند بهترین کانال برای انتقال سیگنال‌های صوتی برای شما پیدا کند.

(پیشنهاد می‌کنیم از مطلب بهترین میکروفون استودیویی نیز بازدید کنید.)

میکروفون Saramonic UwMIC9 96، یکی از بهترین میکروفون‌های سارامونیک

بهترین میکروفون‌های سارامونیک: 2. میکروفون BLINK500PROB2

میکروفون BLINK500PROB2 از سری میکروفون Saramonic Blink 500 است. این میکروفون با داشتن ساختاری فشرده و سبک‌وزن و کاربری آسان یکی از انواع بهترین میکروفون بلوتوثی و وایرلس از شرکت سارامونیک است. این میکروفون یک سیستم وایرلس ۲٫۴ گیگاهرتزی دارد که می‌تواند صدای ۲ نفر را برای دوربین، اسمارت فون، تبلت، کامپیوتر و دستگاه‌های دیجیتالی دیگر ضبط کند.

(صفحه‌ی میکروفون بی سیم را در سایت تهران پروژکتور از دست ندهید.)

سیستم میکروفن یقه‌ای سارامونیک BLINK500PROB2 دارای ۲ فرستنده است که شما می‌توانید آن‌ها را به لباس یا کمربندتان متصل کنید. گیرنده‌های این سیستم میکروفونی ۲ حالت صدای مونو و استریو دارند و شما می‌توانید آن‌ها را به دوربین متصل کنید. علاوه‌براین در بسته‌بندی میکروفن یقه‌ای BLINK500PROB2 ۲ کابل خروجی از نوع TRS و TRRS وجود دارد که این کابل‌ها برای اتصال میکروفون به دستگاه‌های دیجیتالی با خروجی ۳٫۵ میلی‌متر طراحی شده‌اند. شما با میکروفن بی‌سیم یقه‌ای BLINK500PROB2 می‌توانید به مدت ۸ ساعت کار کنید.

(پیشنهاد می‌کنیم از مطلب بهترین میکروفون یقه ای نیز بازدید کنید.)

بهترین میکروفون‌های سارامونیک بلوتوثی

بهترین میکروفون‌های سارامونیک: 3. میکروفون Blink 500 B3

اگر شما به‌دنبال یک میکروفون با ساختاری فشرده، سبک‌وزن و کیفیت ضبط صدای حرفه‌ای برای دستگاه‌های آیفون یا آی‌پد تان باشید، این نوع میکروفون Saramonic Blink 500 به‌خوبی می‌تواند نیازهای شما برای ضبط صدا با آیفون و آی‌پد را برآورده کند. میکروفن Blink 500 B3 جزو انواع بهترین میکروفون بلوتوثی و وایرلس شرکت سارامونیک است که کاربرد آن خیلی آسان است. شما می‌توانید فرستنده میکروفون Blink 500 B3 را به‌راحتی به لباس خود متصل کنید.

همان‌طور که گفتیم کار با این مدل از میکروفون Saramonic Blink 500 خیلی آسان است و شما احتیاج ندارید که دانش پیشرفته‌ای در مورد انتقال صوت یا سیگنال صوتی برای استفاده با این میکروفون داشته باشید. میکروفون بی‌سیم یقه‌ای سارامونیک Blink 500 B3 در طیف سیگنال ۲٫۴ گیگاهرتزی بدون مداخله سیگنال‌های دیگر کار می‌کند. هر موقع هم که با نویز یا قطعی صدا مواجه شد، به‌طور خودکار کانال‌های صوتی دیگری را پیدا می‌کند که تا بتواند سیگنال‌های صوتی را انتقال دهد.

(از مطلب بهترین میکروفون برای تولید محتوا نیز بازدید کنید.)

میکروفون Blink 500 B3، یکی از بهترین میکروفون‌های سارامونیک

بهترین میکروفون‌های سارامونیک: 4. میکروفون Saramonic VMICMINI

میکروفونSaramonic VMICMINI یکی از انواع بهترین میکروفون شات ‌گان از برند سارامونیک است. همچنین، این میکروفون جزو بهترین میکروفون برای دوربین است. شما علاوه‌بر استفاده با دوربین، می‌توانید این میکروفون را به اسمارت فون ها و تبلت‌ها با کابل مخصوص ارتباط آن‌ها متصل کنید. میکروفون شات گان Saramonic VMICMINI می‌تواند صدایی واضح و باکیفیت را برای دوربین‌ها، اسمارت فون ها و تبلت‌ها ارائه کند و کار با این میکروفون خیلی آسان است.

(از مطلب بهترین میکروفون برای پادکست نیز بازدید کنید.)

با اینکه طراحی میکروفون Saramonic VMICMINI باعث می‌شود که سبک‌وزن و فشرده باشد، اما این میکروفون با داشتن یک روکش فلزی مستحکم و بادوام است. با خرید این میکروفون شما دو کابل خروجی برای اتصال به دوربین و برای اتصال به دستگاه‌های موبایل را هم دریافت می‌کنید. شما می‌توانید میکروفون Saramonic VMICMINI را به پایه دوربین، سه‌پایه، بازوهای میکروفون و پایه‌های مختلف دیگر متصل کنید.

(از صفحه‌ی میکروفون هدست نیز دیدن کنید.)

بهترین میکروفون‌های سارامونیک شات ‌گان

خرید میکروفون سارامونیک

خرید یک میکروفون که بتواند نیازهای ضبط صدا برای تولید محتوا و ضبط فیلم شما را برآورده کند کار خیلی مهمی است. در بازار میکروفون برندهای مختلفی وجود دارند که کیفیت‌های متفاوت و قیمت‌های مختلفی را دارند. شما با توجه به قیمتی که حاضرید بابت خرید میکروفون خرج کنید می‌توانید برند و کیفیت میکروفن را تعیین کنید.

شرکت سارامونیک در حوزه تولید میکروفون بی‌سیم چند سال سابقه دارد و محصولات میکروفون بی‌سیمش نسبت‌به قیمت مناسبی که دارند کیفیت قابل‌قبولی را هم ارائه می‌دهند. شما با خرید میکروفون بی‌سیم سارامونیک می‌توانید در رویدادهایی مثل کنفرانس‌ها، ضبط فیلم‌ها در طبیعت یا ضبط دیالوگ افراد در فیلم‌ها و مصاحبه‌ها به‌خوبی نیازهای ضبط صدای خود را برآورده سازید.

(به صفحه‌ی میکروفون کاندنسر نیز رجوع کنید.)

خرید بهترین میکروفون های سارامونیک

منبع مطلب

مقالات مرتبط

نظرات