بهترین میکروفون یقه‌ ای: معرفی 18 مدل میکروفون یقه ای برای ضبط صدا و فیلم + عکس

در این مطلب از وبلاگ تهران پروژکتور شما با مبحث بهترین میکروفون یقه‌ ای بیسیم، میکروفون یقه ای بویا، بهترین میکروفون یقه ای برای تولید محتوا، بهترین میکروفون یقه ای برای موبایل، بهترین میکروفون یقه ای ارزان، میکروفون یقه ای بلوتوثی برای گوشی، قیمت میکروفون یقه ای و بهترین میکروفون یقه ای برای ضبط صدا آشنا خواهید شد.

بهترین میکروفون یقه‌ ای

یکی از ضروری‌ترین لوازمی که افرادی مثل تولیدکنندگان محتوا، فیلم و تولیدکنندگان پادکست و فایل‌های صوتی به آن نیاز دارند تهیه یک میکروفون خوب است. میکروفون‌ها در انواع و کارکردهای مختلفی وجود دارند. برخی از افراد شرایط کارشان برای ضبط صدا طوری است که نمی‌توانند در یک مکان بی‌حرکت بمانند و مدام باید درحال‌حرکت باشند.

در نتیجه، این افراد به میکروفون یقه‌ای حرفه‌ای برای انجام کارشان احتیاج دارند. میکروفن یقه‌ای حرفه‌ای به میکروفونی گفته می‌شود که اندازه‌ای کوچک دارد و شما به‌راحتی می‌توانید آن را به قسمتی از لباستان متصل کنید. سایز این میکروفن‌ها به اندازه‌ای کوچک است که هم می‌تواند به‌خوبی صدای شما را ضبط کند و هم می‌تواند به شما آزادی حرکت بدهد.

بهترین میکروفون یقه‌ ای

خرید میکروفون یقه‌ ای

افرادی که می‌خواهند از میکروفون یقه حرفه‌ای استفاده کنند می‌توانند موارد استفاده زیادی از آن داشته باشند. خیلی از میکروفن‌های یقه‌ای علاوه‌بر ضبط صدا برای استفاده با اسمارت فون ها و دوربین‌های دیجیتال هم طراحی شده‌اند. ما در این مقاله وبسایت تهران پروژکتور درمورد انواع بهترین میکروفون یقه‌ ای و ویژگی‌های آن‌ها صحبت می‌کنیم. برای خرید میکروفون شما هم می‌توانید میکروفون یقه‌ای بی‌سیم و هم میکروفن یقه‌ای سیم‌دار را تهیه کنید. این میکروفون‌ها استفاده‌های گوناگونی دارند. که ما در این مقاله در مورد انواع آن‌ها توضیح می‌دهیم.

(پیشنهاد می‌کنیم به مطلب بهترین میکروفون استودیویی نیز سری بزنید.)

انواع بهترین میکروفون های یقه‌ ای

انواع بهترین میکروفون یقه‌ ای بویا

میکروفون یقه‌ ای بویا محصول برند Boya است و این برند معمولاً میکروفون‌های بی سیمی را تولید می‌کند که می‌توان از آن‌ها برای کار با اسمارت فون ها، دوربین‌های دیجیتال تک لنزی بازتابی، دوربین‌های ویدئویی، کامپیوترها و وسایل دیجیتال دیگر استفاده کرد. در بسته‌بندی میکروفون یقه‌ ای بویا علاوه‌بر میکروفن‌های یقه‌ای یک فرستنده، یک گیرنده و یک محفظه نگهداری وسایل میکروفون وجود دارد. علاوه‌براین، با خرید میکروفون یقه‌ ای بویا شما می‌توانید سیم‌های مختلفی که برای اتصال به دستگاه‌های دیجیتالتان مثل اسمارت فون و دوربین‌های ویدئویی لازم هستند را دریافت کنید.

(از صفحه‌ی میکروفون داینامیک نیز دیدن کنید.)

کار با از سیستم میکروفون یقه‌ ای بویا آسان است و این میکروفون جزو بهترین برند میکروفن یقه‌ای محسوب می‌شود.

خرید میکروفون یقه‌ ای بویا

بهترین میکروفون یقه‌ ای بویا: 1. میکروفون یقه‌ای Boya BY-M1

میکروفون Boya BY-M1 جزو بهترین میکروفون یقه‌ ای ارزان در بین میکروفن‌های بویا است. این میکروفون با توجه به قیمت ارزانی که دارد کیفیت ضبط صدای خوبی دارد و شما می‌توانید از آن برای ضبط صدای افراد در مصاحبه‌ها استفاده کنید. علاوه‌براین، در بسته‌بندی محصول این میکروفون یک کابل ۶ متری وجود دارد. بنابراین، اگر زمانی شما خواستید از این میکروفون یقه‌ای برای ضبط فیلم استفاده کنید می‌توانید با استفاده از این کابل دوربین خود را در فاصلهٔ دوری قرار دهید.

میکروفون Boya BY-M1، جز بهترین میکروفون یقه ای

ضبط صدای همه سویه و استفاده با اسمارت فون و دوربین

نوع این میکروفون یقه‌ای برای ضبط صدا از نوع خازنی و الگوی برداشت صدای آن همه‌سویه است. برای همین، میکروفون Boya BY-M1 می‌تواند تمام صداها را در اطراف خودش به‌طور یکسان ضبط کند. همچنین، میکروفون Boya BY-M1 دارای یک جک ۳٫۵ میلی‌متری است که شما می‌توانید آن را هم به اسمارت فون و هم به دوربین‌های ویدئویی متصل کنید. میکروفون Boya BY-M1 با داشتن کمترین قیمت میکروفون یقه‌ ای برای دوربین و به‌طورکلی، برای ضبط صدا جزو بهترین میکروفون یقه‌ ای بویا برای افرادی است که هم می‌خواهند کیفیت ضبط صدای خوبی داشته باشند و هم نمی‌خواهند خیلی خرج کنند.

(صفحه‌ی میکروفون بی سیم را در سایت تهران پروژکتور از دست ندهید.)

قیمت میکروفون یقه‌ ای

بهترین میکروفون یقه‌ ای بویا: 2. میکروفون BOYA BY-M2

میکروفون BOYA BY-M2 یکی از انواع بهترین میکروفون یقه‌ ای ارزان در برند بویا است.با میکروفون یقه ای BOYA BY-M2 شما می‌توانید صدایی واضح و با کیفیت ضبط کنید. این میکروفن یک میکروفن با پورت میکرو لایتنینگ است و شما می‌توانید آن را به تمام دستگاه‌های آیفون متصل کنید.

میکروفون BOYA BY-M2 احتیاج به باتری ندارد و دارای ۲ بخش است. یک بخش آن کابل آداپتور با جک مذکر 3.5 میلی‌متری TRS به لایتنینگ و یک میکروفن یقه‌ای با یک رابط مؤنث ۳٫۵ میلی‌متری است. قابلیت‌های این میکروفون باعث می‌شود که میکروفن BOYA BY-M2 یک میکروفن یقه‌ای برای ضبط صدا و ویدیو در رویدادهایی مثل مصاحبه‌ها، کنفرانس‌ها و غیره باشد. از لحاظ قیمت میکروفون یقه‌ ای برای دوربین هم قیمت میکروفون BOYA BY-M2 مناسب است.

علاوه‌براین، میکروفون BOYA BY-M2 دارای گارانتی یک‌ساله و خدمات بعداز فروش است.

میکروفون BOYA BY-M2، جز بهترین میکروفون یقه ای

بهترین میکروفون یقه‌ ای بویا: 3. میکروفون BOYA BY-WM3

میکروفن BOYA BY-WM3 جزو بهترین میکروفون یقه‌ ای برای تولید محتوا، ضبط صدا و ضبط فیلم است. بیشتر کسانی که می‌خواهند ویدئویی را ضبط کنند و تولیدکنندگان محتوا که می‌خواهند استفاده راحتی از میکروفون داشته باشند، از این میکروفون یقه‌ای برای ضبط فیلم و ضبط صدای خود استفاده می‌کنند. کار با این میکروفون آسان است و شما به‌راحتی می‌توانید آن را روشن کرده و بلافاصله شروع به تولید محتوا کنید.

(از مطلب بهترین میکروفون برای پادکست نیز بازدید کنید.)

این میکروفون می‌تواند تا حدود یک هزار میلی‌آمپر شارژ شود. علاوه‌براین، زمانی‌که شارژ این میکروفون کم شد، شما می‌توانید آن را به دستگاهی مثل اسمارت فون یا کامپیوتر متصل کنید که USB پورت نوع C داشته باشد. همچنین، در بسته محصول این میکروفون سه پایانه آداپتور وجود دارد که می‌توان آن‌ها را از گیرنده جدا کرد. قیمت مناسب این میکروفون یقه‌ای با توجه به ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد باعث می‌شود که این میکروفون از انواع بهترین میکروفون یقه‌ ای بویا باشد.

میکروفون BOYA BY-WM3، جز بهترین میکروفون یقه ای

بهترین میکروفون یقه‌ ای برای موبایل: 4. میکروفون Rode smartLav+

میکروفون یقه‌ای Rode smartLav+ در فهرست بهترین میکروفون یقه‌ ای برای موبایل قرار می‌گیرد. همچنین، شما می‌توانید از این میکروفون برای ضبط صدا با استفاده از دوربین‌های دیجیتالی تک لنزی بازتابی هم استفاده کنید. البته برای این کار شما ممکن است احتیاج به یک کابل TRRS به TRS داشته باشید. از نظر ساختاری و استحکام، میکروفن یقه‌ای Rode smartLav+ کیفیت عالی دارد. علاوه‌براین، میکروفون Rode smartLav+ کیفیت صدای خیلی خوبی هم دارد. نوع میکروفون یقه‌ای Rode smartLav+ از نوع خازنی و نوع الگوی برداشت صدای آن همه سویه است.

(از صفحه‌ی میکروفون هدست نیز دیدن کنید.)

میکروفون Rode smartLav+، جز بهترین میکروفون یقه ای

لوازم جانبی و اپ مخصوص کار با میکروفون Rode smartLav+

در بسته‌بندی محصول این میکروفون یک محافظ بادگیر وجود دارد که می‌تواند صدای مربوط به حرکت میکروفون و انسداد صوتی که مربوط به صوت افراد است را فیلتر کند. کابل میکروفن Rode smartLav+ از نوع کولار است و دوام خیلی خوبی دارد.

همچنین، شرکت Rode برای استفاده میکروفن یقه‌ای Rode smartLav+ با دستگاه‌های آیفون یک نرم‌افزار مخصوص آیفون بنام Rode Rec را به وجود آورده است. کاربران آیفون با استفاده از این میکروفون می‌توانند تنظیمات مربوط به یکسان‌کننده سطوح صدای میکروفون را انجام دهند و صداهای ضبط‌شده را به فضاهای ابری مثل Dropbox منتقل کنند.

(به صفحه‌ی میکروفون کاندنسر نیز رجوع کنید.)

بنابراین، این ویژگی‌ها باعث می‌شود که میکروفن Rode smartLav+ جزو بهترین میکروفون یقه‌ ای برای موبایل محسوب شود.

بهترین میکروفون یقه‌ ای برای موبایل

بهترین میکروفون یقه‌ ای: 5. میکروفون Shure MVL

میکروفون Shure MVL علاوه‌بر این‌که یکی از انواع بهترین میکروفون‌ یقه‌ ای برای ضبط صدا است، بهترین میکروفون یقه ای برای گوشی هم محسوب می‌شود. میکروفون Shure MVL از نوع خازنی و با الگوی برداشت صدای همه‌سویه است. این میکروفون دارای کابل ارتباطی 3.5 میلی متری TRRS برای اتصال به تبلت‌ها و اسمارت فون ها است.

(از صفحه‌ی میکروفون usb نیز بازدید کنید.)

اگر شما بخواهید که از این میکروفون با دوربین‌های ویدیویی استفاده کنید، نیاز به یک آداپتور TRRS به TRS دارید. دامنه پاسخ فرکانس میکروفون Shure MVL بین ۴۵ هرتز تا ۲۰ کیلو هرتز است و در بسته محصول میکروفون یک محافظ بادگیر و یک کیسه حامل وجود دارد.  سیم میکروفون Shure MVL خیلی طولانی است و صدای ناشی از حرکت آن هم بسیار کم است.

همه این‌ها باعث می‌شوند که میکروفون Shure MVL سبت‌به و ویژگی‌هایش قیمت مناسبی داشته باشد و جزو بهترین میکروفون یقه‌ ای برای تولید محتوا باشد.

میکروفون Shure MVL، جز بهترین میکروفون یقه ای

بهترین میکروفون یقه‌ ای برای تولید محتوا: 6. میکروفون Audio-Technica ATR3350iS

میکروفون Audio-Technica ATR3350iS با قیمتی که دارد جزو بهترین میکروفون یقه‌ ای ارزان است. در تبلیغاتی که برای میکروفن Audio-Technica ATR3350iS می‌شود، باعث می‌شود که شما فکر کنید که بیشتر استفاده این میکروفون برای گوشی است. این مسئله درست است، اما شما می‌توانید با دوربین‌های دیجیتال و ضبط‌کننده های صدا هم از این میکروفون استفاده کنید.

در محصول میکروفون Audio-Technica ATR3350iS آداپتوری وجود دارد که اجازه می‌دهد که شما آن را به جک هدفون اسمارت فون ها متصل کنید. کابل میکروفون Audio-Technica ATR3350iS طول 20 فوتی دارد و خیلی طولانی است. میزان استفاده از باتری میکروفون Audio-Technica ATR3350iS هم زیاد است و شما می‌توانید به مدت یک ماه از این میکروفون استفاده زیادی داشته باشید. علاوه‌براین، میکروفون Audio-Technica ATR3350iS دارای یک محافظ بادگیر است که می‌تواند صدای زمینه و محیط ضبط صدای شما را فیلتر کند.

میکروفون Audio-Technica ATR3350iS، جز بهترین میکروفون یقه ای

بهترین میکروفون یقه‌ ای برای ضبط صدا: 7. میکروفون Giant Squid Audio Lab

این میکروفون علاوه‌بر این‌که یکی از انواع بهترین میکروفون یقه‌ ای برای ضبط صدا است، با قیمت کمی که دارد نسبت‌به کیفیت صدای خوبش جزو بهترین میکروفون یقه‌ ای ارزان‌قیمت هم محسوب می‌شود. گیره میکروفون Giant Squid Audio Lab فلزی است و شما هرچقدر هم حرکت کنید، این گیره کنده نمی‌شود.

(مطلب بهترین میکروفون برای تولید محتوا نیز می‌تواند برایتان جالب باشد.)

میکروفون Giant Squid Audio Lab دارای یک محافظ بادگیر هم است. البته باید حواستان به آن باشد چون بعضی موقع‌ها این محافظ از جای خود کنده می‌شود. شاید بدی میکروفون Giant Squid Audio Lab این باشد که جک هدفون آن یک جک معمولی ۳٫۵ میلی‌متری است. برای همین، شما نمی‌توانید آن را با اسمارت فونتان استفاده کنید. از سوی دیگر، شما به‌راحتی می‌توانید این میکروفون را به لپ‌تاپ و دوربین‌های دیجیتالی متصل کنید.

میکروفون Giant Squid Audio Lab، جز بهترین میکروفون یقه ای

بهترین میکروفون یقه‌ ای برای ضبط صدا: 8. میکروفون Sony ECM-44

میکروفون Sony ECM-44 دارای یک رابط XLR است و. این به این معنی است که شما زمانی‌که از این میکروفون استفاده می‌کنید احتیاج به ۱ ترکیب‌کننده صدا، سطح رابط یو اس بی و از دست یا دستگاه دیگری دارید که دارای ورودی XLR است. شما می‌توانید از میکروفون Sony ECM-44 برای ضبط صدا هم در یک محیط آرام و هم در اجراهای زنده استفاده کنید.

(مطلب بهترین میکروفون بی سیم را در سایت تهران پروژکتور از دست ندهید.)

میکروفن Sony ECM-44 دارای دو نوع گیره فلزی است. شما می‌توانید از یک گیره برای همان میکروفون خودتان استفاده کنید و زمانی‌که می‌خواهید با یک نفر دیگر مصاحبه کنید، می‌توانید از گیره دوم برای میکروفون دیگر استفاده کنید. سیم میکروفون Sony ECM-44 ضخیم و بادوام است. کیفیت ضبط صدای میکروفون Sony ECM-44 باعث می‌شود که این میکروفون جزو بهترین میکروفون یقه‌ ای برای تولید محتوا باشد.

میکروفون Sony ECM-44، جز بهترین میکروفون یقه ای

بهترین میکروفون یقه‌ ای برای تولید محتوا: 9. میکروفون Rode Lavalier

با داشتن کیفیت ضبط صدایی که مناسب پخش است، میکروفون Rode Lavalier جزو بهترین میکروفون یقه‌ ای برای تولید محتوا محسوب می‌شود. این میکروفون یک سیستم ارتباطی MiCon دارد که به شما اجازه می‌دهد که نحوه اتصال آن را انتخاب کنید. علاوه‌براین، شما می‌توانید یک کابل ارتباطی MiCon به طول 4 تا 10 فوت را برای میکروفون Rode Lavalier تهیه کنید. در بسته‌بندی محصول میکروفون Rode Lavalier یک کیسه محافظ ضد آب، پاپ فیلتر، محافظ بادگیر، گیره و کابل ۴ فوتی وجود دارد.

(از مطلب بهترین میکروفون سارامونیک نیز دیدن کنید.)

میکروفون Rode Lavalier، جز بهترین میکروفون یقه ای

بهترین میکروفون یقه‌ ای: 10. میکروفون Audio-Technica AT899 Subminiature

میکروفون Audio-Technica AT899 نسبت‌به کیفیت صدا و قیمت از میکروفون‌های دیگر در سطح بالاتری قرار دارد. این میکروفون علی‌رغم سایز کوچکی که دارد می‌تواند صدا را با کیفیت خیلی خوبی ضبط کند. میکروفون Audio-Technica AT899 می‌تواند هم با برق فانتوم و هم با برق باتری شارژ شود. شما با خرید این میکروفون در بسته‌بندی محصول می‌توانید لوازم جانبی مثل گیره لباس، گیره مغناطیسی، محافظ بادگیر و پایه‌های تکی و دوگانه قابل تعویض میکروفن را دریافت کنید. علاوه‌براین، میکروفون Audio-Technica AT899 از یک رابط XLR استفاده می‌کند و دارای یک کابل ۹ فوتی است.

(به مطلب بهترین میکروفون کاندنسر نیز رجوع کنید.)

میکروفون Audio-Technica AT899 Subminiature، جز بهترین میکروفون یقه ای

بهترین میکروفون یقه‌ ای بی‌ سیم: 11. جعبهٔ ابزار میکروفون Rode RodeLink

جعبهٔ ابزار میکروفن Rode RodeLink جز بهترین میکروفون‌ یقه‌ ای بی‌سیم است که برای استفاده با دوربین‌های دیجیتالی بسیار مناسب است. مستقر کردن و استفاده از این میکروفون آسان است و در فاصله ۳۰۰ فوتی خیلی راحت می‌تواند صدا را برداشت کند. در جعبهٔ ابزار این میکروفون یک فرستنده، گیرنده و میکروفن یقه‌ای وجود دارد. با این که میکروفون Rode RodeLink را نمی‌توان در فهرست بهترین میکروفون یقه‌ ای ارزان گذاشت، اما سیگنال صدای ۲٫۴ گیگاهرتزی  و کیفیت ضبط صدای آن باعث می‌شود که میکروفون Rode RodeLink ارزش قیمت زیاد زیادش را داشته باشد.

(مطالعه مطلب بهترین میکروفون برای یوتیوب را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم.)

جعبهٔ ابزار میکروفون Rode RodeLink، جز بهترین میکروفون یقه ای

بهترین میکروفون یقه‌ ای بیسیم: 12. میکروفن یقه‌ای Sennheiser XSW-D Portable Lavalier Set

میکروفون Sennheiser XSW-D جزو بهترین میکروفون‌ یقه‌ ای برای تولید محتوا و ضبط فیلم است. اندازه فرستنده و گیرنده میکروفن Sennheiser XSW-D خیلی کوچک است و شما به‌راحتی می‌توانید این میکروفون را در لباس خود و در هر جا که می‌خواهید قرار دهید. کیفیت صدای میکروفون Sennheiser XSW-D هم عالی و کار با آن بسیار آسان است. مجموعه میکروفون Sennheiser XSW-D دارای یک میکروفن گردنی گیره‌ای است که شما می‌توانید از آن بدون سیستم بی‌سیم استفاده کنید. شما با میکروفون Sennheiser XSW-D می‌توانید با ۵ دستگاه درعین‌حال در یک  منطقه کار کنید. اما برای این کار شما احتیاج به یک گیرنده و فرستنده برای هرکدام از ۵ دستگاه احتیاج دارید.

(پیشنهاد می‌کنیم از مطلب بهترین میکروفون های بویا نیز بازدید کنید.)

میکروفن یقه‌ای Sennheiser XSW-D Portable Lavalier Set، جز بهترین میکروفون یقه ای

بهترین میکروفون یقه‌ ای بی‌سیم: 13. میکروفون Saramonic Dual Wireless Lavalier Microphone Bundle

مجموعه میکروفن گردنی Saramonic Dual Wireless Lavalier دارای دو فرستنده و دو گیرنده و میکروفن‌های گردنی است. علاوه‌براین، در این مجموعه یک ترکیب‌کننده صدا برای استفاده این میکروفون با دوربین‌های دیجیتال تک لنزی بازتابی وجود دارد و این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که این میکروفون جزو بهترین میکروفون یقه‌ ای بی‌ سیم باشد. اما بدی این میکروفون این است که آنتن‌های بلندی دارد و نمی‌توان این آنتن‌ها را مخفی کرد. با اینکه از نظر ساختار و کیفیت میکروفون Saramonic Dual Wireless Lavalier خیلی عالی نیست، اما عملکرد خوبی دارد و به نسبت به قیمتش نیازهای ضبط صدای شما را به خوبی برآورده می‌سازد.

(از مطلب بهترین میکروفون های داینامیک نیز بازدید کنید.)

میکروفون Saramonic Dual Wireless Lavalier Microphone Bundle، جز بهترین میکروفون یقه ای

بهترین میکروفون یقه‌ ای بی‌سیم: 14. میکروفون Sennheiser XSW 2-ME2-A

میکروفون Sennheiser XSW 2-ME2-A یکی از بهترین برندهای میکروفون یقه‌ای است و نسخه دستی آن‌هم وجود دارد. در واقع، میکروفن یقه‌ای Sennheiser XSW 2-ME2-A تمامی ویژگی‌های نسخه با سیمش را دارد. میکروفن یقه‌ای Sennheiser XSW 2-ME2-A دارای مدیریت فرکانس صدای خودکار و هماهنگ‌سازی صدا است.

علاوه‌براین، در بسته‌بندی این میکروفون قطعه قابل نصب در قاب یا قفسه هم وجود دارد. میکروفون Sennheiser XSW 2-ME2-A دارای ۱۲ کانال صوتی است که شما می‌توانید به‌دلخواه خود هر کدام از آن‌ها را تنظیم کنید. این میکروفون با داشتن دامنه گسترده‌ای از فرکانس‌های UHF و نوع صدای قابل تنظیم از بهترین مارک میکروفن یقه‌ای در این زمینه است.

میکروفون Sennheiser XSW 2-ME2-A، جز بهترین میکروفون یقه ای

بهترین میکروفون یقه‌ ای بلوتوثی برای گوشی: 15. میکروفون SabineTek SmartMike+

برند SabinTek یکی از بهترین برندهای میکروفن یقه‌ای در بازار است. SabinTek انواع محصول میکروفون یقه‌ای بلوتوثی برای گوشی را تولید می‌کند. میکروفون Sennheiser XSW 2-ME2-A یکی از انواع بهترین میکروفون یقه‌ ای بلوتوثی برای گوشی از این برند محسوب می‌شود.

میکروفن Sennheiser XSW 2-ME2-A یک میکروفن استریوی بی‌سیم بلوتوثی است و از فناوری بلوتوث ۵ استفاده می‌کند. طراحی این میکروفون ساده و بدون زرق‌وبرق است. میکروفون  Sennheiser XSW 2-ME2-A دارای حالت Master/Slave هم است که به کاربران اجازه می‌دهد که از این میکروفون با دستگاه‌های غیر بلوتوثی استفاده کنند.

میکروفون SabineTek SmartMike+، جز بهترین میکروفون یقه ای

میکروفون یقه‌ ای بلوتوثی برای گوشی: 16. میکروفون Instamic Pro

میکروفون Instamic Pro هم یکی از انواع میکروفون یقه‌ ای بلوتوثی برای گوشی است که از برندی تولید شده که میکروفون‌های آن کیفیت خوبی دارند. برنده Instamic دستگاه‌هایی را درست می‌کند که ساختار و بادوامی دارند و خیلی از این دستگاه‌ها ضد آب هستند. میکروفون Instamic Pro ساختار بادوام و محکمی دارد. این میکروفون دارای یک حافظه داخلی ۸ گیگابایتی است که شما می‌توانید از آن برای ضبط ۱۴ ساعت صدا استفاده کنید.

شما می‌توانید میکروفون Instamic Pro را با استفاده از نوار یا گیره‌های مغناطیسی که در بسته‌بندی محصول وجود دارند در هرجا که می‌خواهید متصل کنید. علاوه‌براین، شما می‌توانید میکروفن Instamic Pro را به هر دستگاهی متصل کنید که دارای فناوری بلوتوثی است. همچنین، و میکروفون Instamic Pro دارای یک اپلیکیشن مخصوص به خود است. شما با دانلود و نصب این اپلیکیشن می‌توانید ۱۰ واحد میکروفون را به‌طور هم‌زمان با همدیگر کنترل کنید.

میکروفون Instamic Pro، جز بهترین میکروفون یقه ای

بهترین میکروفون‌ یقه‌ ای: 17. میکروفون Shure GLXD14/93

برند Shure جزو بهترین برند میکروفن یقه‌ای و به‌طورکلی در حوزه میکروفون سازی است. بنابراین، تعجبی ندارد که این شرکت می‌تواند انواع بهترین میکروفون یقه‌ ای بی‌سیم را هم بسازد. میکروفون Shure GLXD14/93 دارای صوت دیجیتال ۲٫۴ گیگاهرتز است و دامنه صوتی آن به ۲۰۰ فوت می‌رسد. میکروفن Shure GLXD14/93 یک میکروفن گردنی خازنی با الگوی ضبط صدای همه‌سویه است.

همچنین، در بسته‌بندی محصول این میکروفون یک محافظ بادگیر وجود دارد. میکروفون Shure GLXD14/93 از باتری لیتیوم – یونی استفاده می‌کند و شما می‌توانید به مدت ۱۶ ساعت از این باتری استفاده کنید. علاوه‌براین، مدل دیگر این میکروفون به‌عنوان مدل GLXD14/85 وجود دارد که دارای میکروفن گردنی با الگوی ضبط صدای قلبی‌شکل است که این برای استفاده افرادی مناسب است که می‌خواهند ضبط صدای محیط را کاهش دهند.

میکروفون Shure GLXD14/93، جز بهترین میکروفون یقه ای

میکروفون‌ یقه‌ ای برای اسمارت فون ها: 18. میکروفون Comica CVM-WS50

میکروفون Comica CVM-WS50 ترکیبی از میکروفن یقه‌ای و لوازم جانبی میکروفن مثل یک سه‌پایه، فرستنده، گیرنده و گیره میکروفون است که همه این‌ها در یک بسته وجود دارند. مدل دیگری از این میکروفون وجود دارد که از نظر قیمتی یک میکروفن یقه‌ای بی‌سیم ارزان است و قیمت آن حدوداً ۳۰ دلار و دارای یک کنترل از راه دور بلوتوثی است.

میکروفون Comica CVM-WS50، جز بهترین میکروفون یقه ای

کدام میکروفون برای من مناسب است؟

ما در این مقاله درمورد انواع بهترین میکروفون یقه‌ ای توضیح دادیم. میکروفن‌های یقه‌ای برای استفاده‌های گوناگون وجود دارند و قیمت آن‌ها بسته به متنوع بودن استفاده آن‌ها متفاوت است. برای مثال، قیمت میکروفون یقه‌ ای برای دوربین و ضبط فیلم ممکن است از قیمت میکروفون یقه‌ ای برای ضبط صدا کمی زیادتر باشد. برای همین، در خرید میکروفون یقه‌ ای اول شما باید ببینید که مصرف اصلی شما عموماً در چه حوزه‌ای است.

قیمت میکروفون یقه‌ ای

قیمت میکروفون یقه ای

ما در این مقاله سعی کردیم که انواع میکروفون یقه‌ ای ارزان قیمت را برای کسانی که بودجهٔ زیادی ندارند بگنجانیم. برای کسانی که می‌خواهند بهترین میکروفون یقه‌ ای ارزان‌قیمت را بخرند پیشنهاد می‌کنیم که سراغ  میکروفون‌های یقه‌ای برند Audio Technica بروند. برند Giant Squid هم از لحاظ بهترین میکروفون یقه‌ ای ارزان‌قیمت می‌تواند محصولات قابل قبولی داشته باشد.

اگر هم به دنبال میکروفون یقه‌ای بی‌سیم ارزان هستید برند Saramonic محصولات مقرون‌به‌صرفه‌ای را در حوزه میکروفن یقه‌ای بی‌سیم عرضه می‌کند. بااین‌حال، در انتخاب بهترین میکروفن‌های یقه‌ای به این نکته توجه داشته باشید که هرجا که پول بیشتری را خرج محصول کالای مورد نظر خود بکنید، کیفیت و تنوع استفاده آن‌هم بیشتر می‌شود. امیدواریم مطالب این مقاله درمورد بهترین میکروفون‌های یقه‌ای برای تولید محتوا، ضبط صدا و ضبط فیلم برای شما مفید بوده باشند.

بهترین میکروفون یقه‌ ای ارزان‌قیمت

منبع مطلب

مقالات مرتبط

نظرات

داود
۲۳ مهر ۱۴۰۱

میکروفنی که به اسپیکر بصورت بلوتوثی وصل شود موجود است لطفا راهنمایی کنید

اضافه کردن نظر جدید