بهترین میکروفون های داینامیک سال 2023 + عکس

موقعی که نوبت خرید میکروفون می‌رسد، هرکسی که با محتوای صوتی و یا ضبط محتوای صوتی سر و کار داشته باشد می‌خواهد بهترین‌ها را داشته باشد. میکروفون‌ها انواع مختلفی دارند. در بازار معمولاً انواع میکروفون‌های کندانسر، داینامیک یا پویا و نواری هستند. این میکروفون‌ها بسته به عملکردشان استفاده‌های مختلفی دارند. اگر شما مثلاً تولیدکننده پادکست و محتوای صوتی و ویدئویی یا خواننده به‌دنبال میکروفون می‌گردید بهتر است به اطلاعات مربوط به میکروفون دسترسی داشته باشید تا بتوانید میکروفون مورد نظر خود را تهیه کنید. ما در این مقاله تمرکزمان را بر روی میکروفون داینامیک یا میکروفون پویا می‌گذاریم. علاوه‌بر توضیح دادن در مورد قیمت میکروفون داینامیک، بهترین میکروفون داینامیک سال 2023، میکروفون داینامیک شور، میکروفون داینامیک usb، میکروفون داینامیک ارزان، ما در مورد تفاوت میکروفون داینامیک و کاندنسر، میکروفون داینامیک استودیو، میکروفون داینامیک بویا و سنهایزر توضیح می‌دهیم.

معرفی بهترین میکروفون داینامیک سال 2023

بهترین میکروفون داینامیک سال 2023: میکروفون داینامیک چیست؟

اگر بخواهیم خیلی ساده در مورد این توضیح دهیم که میکروفون داینامیک چیست، باید این را بگویم که ویژگی اصلی میکروفون داینامیک این است که این میکروفون براساس القای الکترومغناطیسی عمل می‌کند. برای همین، یک میکروفون داینامیک باید اول از همه یک ساختار مغناطیسی داشته باشد که این ساختار مغناطیسی برای این میکروفون یک حوزه مغناطیسی را به وجود می‌آورد.

دوم این‌که میکروفون مغناطیسی باید دارای یک عنصر رسانا باشد که در این عنصر رسانا ولتاژ الکتریکی بتواند از طریق سیم‌های اتصال عبور کند. در نهایت این‌که در یک میکروفون داینامیک باید مکانیسمی وجود داشته باشد که اجازه کمی حرکت بین عنصر رسانا و حوزه مغناطیسی را بدهد. به‌طورکلی، میکروفون‌های داینامیک، میکروفون‌هایی هستند که از طریق حوزه الکترومغناطیسی می‌توانند صوت را تبدیل به سیگنال الکتریکی کنند. در ادامه می‌توانید با انواع بهترین میکروفون داینامیک سال 2023 نیز آشنا شوید.

(از مطلب بهترین میکروفون یقه ای نیز بازدید کنید.)

بهترین میکروفون‌های داینامیک سال 2023

تفاوت میکروفون داینامیک و کاندنسر

میکروفون داینامیک و کاندنسر همان‌طور که از اسمشان پیداست دو میکروفون متفاوت از همدیگر هستند و این تفاوت میکروفون داینامیک با کاندنسر فقط به اسم آن‌ها محدود نمی‌شود، بلکه هم در ساختار و هم در عملکرد، این ۲ میکروفن با همدیگر متفاوت هستند.

برای توضیح تفاوت میکروفون داینامیک و کاندنسر اول توضیح مختصری در مورد نحوه عملکرد آن‌ها می‌دهیم تا بتوانیم تفاوت بین این ۲ میکروفن را بهتر بفهمیم. ضمن اینکه در این مطلب می‌توانید با بهترین میکروفون داینامیک سال 2023 نیز آشنا شوید.

(مطالعه مطلب بهترین میکروفون بیسیم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.)

مقایسه میکروفون داینامیک و کاندنسر

تفاوت میکروفون داینامیک و کاندنسر: نحوه عملکرد میکروفون داینامیک

در بخش قبلی گفتیم که نحوه عملکرد میکروفون داینامیک به این صورت است که این میکروفون بر اساس القای الکترومغناطیسی عمل می‌کند. در ساختار میکروفون‌های داینامیک یک حلقه سیم‌پیچ به دیافراگمی در داخل یک حوزه مغناطیسی در میکروفون آویزان شده‌است. وقتی‌که امواج صدا دیافراگم میکروفون دینامیک را مرتعش می‌کنند، آن حلقه سیم پیچ مرتعش می‌شود و به این صورت، در حوزه مغناطیسی میکروفون یک سیگنال الکتریکی به وجود می‌آید.

بیشتر کاربرد میکروفون‌های دینامیک برای ضبط صداهایی است که خیلی نیاز به بازسازی دقیق صدا ندارند. برای مثال، افراد می‌توانند با خرید میکروفون داینامیک برای ضبط صدای افراد در مصاحبات و در رویدادهای زنده استفاده کنند. همچنین، آن‌ها می‌توانند از این میکروفون برای ضبط صدای خیلی بلند مثل صدای طبل، تفنگ و انفجار هم استفاده کنند که در لیست بهترین میکروفون داینامیک سال 2023 می‌توانید یک گزینه‌ی مناسب را انتخاب کنید.

(مطلب بهترین میکروفون برای تولید محتوا نیز می‌تواند برایتان جالب باشد.)

نحوه عملکرد میکروفون‌های داینامیک

تفاوت میکروفون داینامیک و کندانسر: نحوه عملکرد میکروفون‌ کاندنسر

نحوه عملکرد میکروفون‌های کندانسر به این صورت است که این میکروفون‌ها با ارتعاش دیافراگم رسانا در آن در برابر یک پس الکترود شارژ شده می‌توانند انرژی صوتی را تبدیل به انرژی الکتریکی کنند. میکروفون‌های کندانسر از لحاظ کاربرد برای ضبط صدا در استودیو و صداگذاری خیلی مناسب هستند.

کپسول میکروفون کاندنسر میزان حساسیت به صدای بیشتری دارد. یکی از انواع تفاوت میکروفون دینامیک با کاندنسر این است که میکروفون دینامیک پاسخ فرکانس همواری دارد و می‌تواند صدای افراد را با جزئیات بیشتری نسبت‌به میکروفون دینامیک ضبط کند.

بررسی نحوه عملکرد میکروفون‌ کاندنسر

تفاوت میکروفون داینامیک و کاندنسر: تفاوت میکروفون داینامیک و کاندنسر از لحاظ عملکرد ساختار

همان‌طور که توضیح دادیم، دو نوع میکروفون داینامیک و کاندنسر از لحاظ عملکرد و کاربرد تفاوت‌های زیادی با همدیگر دارند. علاوه‌براین، ساختار میکروفون‌های دینامیک از جمله بهترین میکروفون داینامیک سال 2023 به طوری است که باعث می‌شود آن‌ها استحکام و دوام بیشتری داشته باشند. برای همین، شما می‌توانید از این میکروفون‌ها برای ضبط منبع صدای بلندی مثل طبل استفاده کنید.

از سوی دیگر، حساسیت صدای بیشتر میکروفون‌های خازنی یا همان کاندنسر می‌تواند کاری کند که آن‌ها صدای افراد را با جزئیات بیشتری ضبط کنند. بیشتر میکروفن‌های خازنی هم از نوع میکروفون یو اس بی هستند.

میکروفون‌های داینامیک و کاندنسر هم از لحاظ ساختار و هم از لحاظ عملکرد با همدیگر متفاوت هستند.

(پیشنهاد می‌کنیم به مطلب بهترین میکروفون استودیویی نیز سری بزنید.)

تفاوت میکروفون داینامیک و کاندنسر از لحاظ عملکرد ساختار

بهترین میکروفون داینامیک سال 2023

در بخش قبلی در مورد این توضیح دادیم که میکروفون داینامیک چیست و در مورد تفاوت‌های بین میکروفون داینامیک و کاندنسر هم توضیح دادیم. حالا نوبت آن رسیده که به سراغ محصولات میکروفون دینامیک برویم. در بازار میکروفون، برندهای مختلف محصولات میکروفون دینامیک را با کیفیت‌های مختلف و قیمت میکروفون داینامیک متنوع عرضه می‌کنند.

طبیعتاً اگر به دنبال بهترین میکروفون داینامیک می‌گردید، باید از لحاظ قیمتی دنبال میکروفون داینامیک ارزان نباشید. بااین‌وجود، انواع میکروفون داینامیک ارزان هم هستند که می‌توانند خیلی از نیازهای شما را برآورده کنند.

در ادامه در مورد انواع بهترین میکروفون داینامیک سال 2023 با ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلف صحبت خواهیم کرد.

(مطالعه مطلب بهترین میکروفون های سارامونیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.)

معرفی انواع بهترین میکروفون داینامیک سال 2023

بهترین میکروفون داینامیک سال 2023: 1. میکروفون Shure SM57/SM58

حتما با این دوقلوهای ناهمسان آشنا هستید و یا حداقل نام آنها را شنیده‌اید! این میکروفون‌ها فراگیرترین میکروفون‌های زنده در جهان هستند که برای ضبط صدا در برنامه‌های تلویزیونی یا مصاحبه‌های مهم کاربرد دارند. این میکروفون‌های برند Shure ضبط صدای فوق‌العاده و برد خوبی دارند.

دو میکروفن Shure SM57 و Shure SM58 تقریبا یکسان هستند. تفاوت اساسی این است که SM58 برای کاربردهای ضبط آواز طراحی شده بنابراین دارای یک توری به سبک توپ با یک فیلتر پاپ فیلتر داخلی برای حذف اعوجاج است.

میکروفون SM57 نیز دقیقا همان کپسول را دارد اما این میکروفون در اصل برای ضبط دستگاه‌های موسیقی طراحی شده بنابراین پنجره‌ی توپی و پاپ فیلتر حذف شده تا استفاده از آن آسان‌تر شود. اگرچه این میکروفون نیز برای ضبط آواز ایده‌آل است.

مشخصات میکروفون Shure SM57/SM58

  • الگوی پیکاپ: کاردیوئید
  • بدون فیلتر پایین‌گذر
  • پد: ندارد
  • کاربرد برای هر چیزی
  • نوع اتصال: XLR

(از مطلب بهترین میکروفون برای یوتیوب نیز بازدید کنید.)

میکروفون Shure SM57/SM58 بهترین میکروفون داینامیک سال 2023

بهترین میکروفون داینامیک سال 2023: 2. میکروفون Sennheiser MD 421-II

میکروفون Sennheiser MD 421-II یک میکروفون کلاسیک است که در ابتدا به عنوان میکروفون پخش مورد استفاده قرار می‌گرفت اما تاکنون به یک میکروفون استودیویی و صحنه برای باس درام، طبل و غیره تبدیل شده است. در واقع این محبوبیت به حدی است که خیلی از نوازندگان یا پادکسترها از آن استفاده می‌کنند.

کلید تطبیق‌پذیری این بهترین میکروفون داینامیک سال 2023، سوئیچ رول آف باس پنج موقعیتی آن است که صدا را بهبود می‌بخشد. دو نوع صدای اصلی وجود دارد: M (موسیقی) و S (گفتار) و سه حالت دیگر نیز بین اینها وجود دارد.

این میکروفون خوش ساخت و حرفه‌ای است و الگوی کاردیوئید فشرده آن در حذف اعوجاج و صداهای خارج از منبع بسیار عالی عمل می‌کند.

مشخصات میکروفون Sennheiser MD 421-II

  • الگوی پیکاپ: کاردیوئید
  • دارای فیلتر پایین گذر
  • پد: ندارد
  • کاربرد در ضبط آواز و دستگاه‌های موسیقی
  • نوع اتصال: XLR

(مطلب بهترین میکروفون برای پادکست نیز می‌تواند برایتان مفید باشد)

میکروفون Sennheiser MD 421-II از بهترین میکروفونهای داینامیک سال 2023

بهترین میکروفون داینامیک سال 2023: 3. میکروفون Shure SM7B

میکروفون Shure SM7B به عنوان بهترین میکروفون داینامیک سال 2023 به میکروفون استودیویی نزدیک است و صدایی گرم و باکیفیت ارائه می‌دهد. این میکروفون در برابر میکروفون‌های خازنی که قیمت بالایی دارند، مقرون به صرفه است.

این میکروفن در تنظیمات استاندارد دارای پاسخ فرکانسی نسبتا مسطح از حدود 100 هرتز تا 12 کیلوهرتز است که به آرامی از انتهای باس بالا می‌رود اما به یکباره از سطح بالا کاهش می‌یابد. با فشردن چند سوئیچ در پشت میکروفون می‌توانید صدای بیس بیشتری داشته باشید؛ گزینه‌های مفیدی که برای ضبط اواز و ساز کاربردی خواهد بود.

طراحی میکروفون Shure SM7B دارای یک پایه‌ی لرزه‌گیر، پاپ فیلتر و محافظ الکترومغناطیسی برای حذف نویز از تجهیزات مجاور است. این میکروفون برای اتاق‌های معمولی با حذف بسیار موثر سروصدا مورد تحسین قرار گرفته است و در سال‌های اخیر نیز برای ضبط پادکست یا ویدئوی یوتیوب کاربرد دارد.

مشخصات میکروفون Shure SM7B

  • الگوی پیکاپ: کاردیوئید
  • دارای فیلتر پایین گذر
  • پد: ندارد
  • کاربرد برای ضبط آواز و همینطور طبل‌های بزرگ
  • نوع اتصال: XLR

(از صفحه خرید میکروفون بی سیم بازدید کنید.)

میکروفون Shure SM7B - میکروفون استودیویی

بهترین میکروفون داینامیک سال 2023: 4. میکروفون Rode PodMic

ساخت پادکست همیشه بسیار پرطرفدار بوده و شرکت‌های زیادی به تولید میکروفون‌های مناسب پادکست می‌پردازند. اکثر سازندگان پادکست یا یوتیوبرها به دنبال میکروفونی هستند که با کمترین سر و صدا و تنظیمات، محتوایی مناسب برای مخاطبان خود تولید کنند و میکروفون PodMic از این نظر عالی است. این میکروفون به اندازه‌ای بزرگ هست که به خوبی ضبط صدا را انجام دهد و در عین حال به اندازه‌ی کوچک هست که باعث حواس‌پرتی مهمانان نشود.

محافظ پاپ فیلتر یکپارچه و الگوی کاردیوئید این میکروفون، پادکسترها را قادر می‌سازد تا صدایی را ضبط و پخش کنند که به خوبی ایزوله شده و فاقد سر و صداهای اضافی است. البته برای اینکه صدایی عمیق و غنی داشته باشید، باید به میکروفون نزدیک شوید.

میکروفون Rode PodMic بهترین میکروفون داینامیک سال 2023 و بهترین گزینه برای ضبط صدای انسان است اما می‌توانید از آن برای ضبط صدای گیتار یا درام نیز استفاده کنید.

مشخصات میکروفون Rode PodMic

  • الگوی پیکاپ: کاردیوئید
  • بدون فیلتر پایین گذر
  • پد: ندارد
  • کاربرد برای تولید پادکست
  • نوع اتصال: XLR

(از مطلب بهترین میکروفون های بویا نیز بازدید کنید.)

میکروفون Rode PodMic بهترین میکروفون داینامیک سال 2023 با الگوی پیکاپ کاردیوئید

بهترین میکروفون داینامیک سال 2023: 5. میکروفون Electro-Voice RE20

بسیاری از مجری‌های تلویزیون یا رادیو ترجیح می‌دهند از میکروفون استفاده کنند زیرا باعث گرمی بیشتر صدای آنها می‌شود. اما حرکت کردن، تکان دادن سر و یا دور شدن از میکروفون کیفیت صدا را کاهش می‌دهد. این باعث می‌شود کیفیت صدا به طور دائم تغییر کند. میکروفون RE20 یک میکروفون داینامیک فوق‌العاده و حرفه‌ای است که یک ترفند خاص به نام Variable-D با خود دارد.

اساسا در سمت عقب دیافراگم RE20 یک لوله‌ی سرواخ‌دار قرار دارد که پاسخ فرکانسی ثابتی را ارائه می‌کند؛ چه روی محور باشد و چه 180 درجه خارج از محور! این ویژگی باعث می‌شود مجری یا پادکستر بتواند بدون تاثیر بر صدای خود حرکت کند. مزیت دیگر این بهترین میکروفون داینامیک سال 2023 این است که میکروفون‌های Variable-D برای ضبط سازهای کوبه‌ای و سایر سازهای فرکانس پایین عالی هستند.

میکروفون Electro-Voice RE20 برای برنامه‌های اجرای حرفه‌ای یا پادکست عالی است و کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را به مخاطب ارائه می‌دهد.

مشخصات میکروفون Electro-Voice RE20

  • الگوی پیکاپ: کاردیوئید
  • دارای فیلتر پایین گذر
  • پد: ندارد
  • کاربرد برای ضبط پادکست، پخش زنده یا ضبط دستگاه‌های موسیقی
  • نوع اتصال: XLR

(از صفحه‌ی میکروفون هدست نیز دیدن کنید.)

میکروفون Electro-Voice RE20 به عنوان بهترین میکروفون داینامیک سال 2023

بهترین میکروفون داینامیک سال 2023: 6. میکروفون AKG D12 VR

میکروفون AKG D12 VR یک میکروفون مدرن با ضبط صدای فوق‌العاده است. این میکروفون را به یک رابط یا میز میکس متصل کنید و درست مانند یک میکروفون دینامیک درام عمل می‌کند. دیافراگم پاسخگوی این میکروفن اصوات را به خوبی ثبث می‌کند و محفظه‌ی باس بهینه شده آن نیز برای مدیریت فرکانس‌های پایین فوق‌العاده است. با این حال کمی به آن قدرت فانتوم بدهید تا به معنای واقعی کلمه صدای شما را شفاف کند.

با این میکروفن به عنوان بهترین میکروفون داینامیک سال 2023، سه فیلتر فعال در اختیار شماست تا به دلخواه خود صدا را شکل دهید. با فیلتر میانی (نور قرمز) می‌توانید برخی از فرکانس‌های میان‌رده را حذف کنید تا فضا برای سایر سازها در ترکیب باقی بماند.

تغییر سوئیچ فیلتر به سمت چپ (چراغ سبز) باعث افزایش بیس به اسکوب میان‌رده می‌شود و صدایی عریض‌تر با صدایی بیشتر تولید می‌کند. تغییر سوئیچ به سمت راست (نور آبی) نیز افزایش سطح بالا به همراه دارد و به صدا عمق بیشتری می‌دهد.

میکروفون داینامیک AKG D12 VR یک میکروفون درام فوق‌العاده در حالت غیرفعال است اما با فعال کردن فیلترها باعث تغییر صدای ضربه‌ها می‌شود.

مشخصات میکروفون AKG D12 VR

  • الگوی پیکاپ: کاردیوئید
  • پد: اتوماتیک 10 دسی بل
  • دارای الگوی پایین گذر
  • کاربرد برای ضبط درام
  • نوع اتصال: XLR

(به صفحه‌ی خرید میکروفون کاندنسر نیز رجوع کنید.)

میکروفون AKG D12 VR به عنوان بهترین میکروفون داینامیک سال 2023

بهترین میکروفون داینامیک سال 2023: 7. میکروفون sE Electronics V7

میکروفون داینامیک sE Electronics V7 به گونه‌ای طراحی شده که برای ضبط هر صدایی عالی است. ساختار تماما فلزی آن طوری است که با سال‌ها استفاده و حتی استفاده‌ی نادرست نیز می‌تواند سالم بماند و در ضبط صدا عالی عمل کند. این میکروفون دارای طراحی کوچک و ظریف است و نوار دور مشبک توری فولادی آن ضد فرورفتگی و مقاوم در برابر خوردگی است که از غلتیدن میکروفون روی زمین یا میز و … جلوگیری می‌کند.

محافظ و پاپ فیلتر یکپارچه‌ی این بهترین میکروفون داینامیک سال 2023 به رنگ قرمز است اما نسخه‌ی مشکی نیز در جعبه‌ی آن قرار داده شده است. سیم‌پیچی آلومینیومی DMC7 برای این میکروفون توسعه داده شده که همراه با دیافراگم بزرگ و آهنرباهای نئودیمیوم می‌تواند صدایی واضح، طبیعی و باز ارائه دهد. الگوی سوپر کاردیوئید آن نیز ایزوله و بازخورد خوبی فراهم می‌کند و صداهای اضافی به خوبی سرکوب می‌شود.

مشخصات میکروفون sE Electronics V7

  • الگوی پیکاپ: سوپر کاردیوئید
  • پد: ندارد
  • بدون الگوی پایین گذر
  • کاربرد: آواز و روی صحنه
  • نوع اتصال: XLR

(پیشنهاد می‌کنیم از صفحه خرید میکروفون یقه ای نیز بازدید کنید.)

بهترین میکروفون داینامیک سال 2023 - میکروفون sE Electronics V7

بهترین میکروفون داینامیک سال 2023: 8. میکروفن Sennheiser e 609 Silver

میکروفون Sennheiser e 609 Silver یک میکروفون کابینت گیتار است که صدایی طبیعی، شفاف و باکیفیت ارائه می‌دهد. راه‌اندازی این میکروفون نیز بسیار ساده است. این میکروفن به گونه‌ای طراحی شده که پایه‌ها کاملا حذف شده‌اند.

تنها کافی است که یک کابل را بالای کابین گیتار بیندازید و یک e 609 Silver را از آن آویزان کنید. مطمئن شوید که سطح صاف میکروفون به خوبی روی پارچه‌ی مشبک قرار دارد. سپس Hang را تنظیم کنید تا میکروفون مستقیما روی بلندگو قرار گیرد و تمام.

کیفیت ساخت میکروفن e 609 Silver به عنوان بهترین میکروفون داینامیک سال 2023 عالی است. این میکروفون صداهای اضافی، لرزش و غیره را حذف می‌کند و نه فقط برای گیتار، بلکه برای درام نیز گزینه‌ی خوبی است. اگرچه برای این کار به چند پایه نیاز خواهید داشت.

مشخصات میکروفن Sennheiser e 609 Silver

  • الگوی پیکاپ: سپوپر کاردیوئید
  • پد: ندارد
  • بدون فیلتر پایین گذر
  • کاربرد برای گیتار کب و درام
  • نوع اتصال XLR

(از صفحه‌ی خرید میکروفون usb نیز بازدید کنید.)

میکروفن Sennheiser e 609 Silver بهترین میکروفن داینامیک سال 2023: 8.

بهترین میکروفون داینامیک سال 2023: 9. میکروفون Telefunken M80

میکروفن داینامیک Telefunken M80 یک میکروفن بسیار جالب است که در رنگ‌های جذاب صورتی، زرد، نارنجی و طلایی (تقریبا 15 رنگ مختلف) در دسترس قرار دارد. شما حتی می‌توانید رنگ بدنه و بخش جلویی را با هم ترکیب کنید تا این میکروفون برای هر صحنه‌ای مناسب باشد. اما این میکروفون به عنوان بهترین میکروفون داینامیک سال 2023 چه صدایی دارد؟

میکروفون Telefunken M80 یک کپسول سبک وزن و دیافراگرام نازک دارد که پاسخ فرکانسی گسترده‌ای به آن می‌دهد و برای ضبط‌های پیشرفته مناسب است. این میکروفون گزینه‌ی خوبی برای ضبط آواز و برنامه‌های مختلف است.

کیفیت ساخت این میکروفون بسیار بالا است و با وزنی حدود 430 گرم به اندازه‌ی کافی سنگین است.

 مشخصات میکروفون Telefunken M80

  • الگوی پیکاپ: سوپر کاردیوئید
  • پد: ندارد
  • فاقد فیلتر پایین گذر
  • کاربرد برای آواز و صحنه و ضبط درام
  • نوع اتصال: XLR

بهترین میکروفون داینامیک سال 2023 - میکروفون Telefunken M80

بهترین میکروفون داینامیک سال 2023: 10. میکروفون Audio-Technica ATM230PK Drum 3-Pack

راه‌اندازی میکروفون برای درام زحمت زیادی دارد. استفاده از تعداد زیادی میکروفون در کیت درام برای استودیوهای حرفه‌ای غیرعادی نیست که البته مستلزم هزینه، زمان و صبر زیاد است. به همین دلیل کیت‌های تخصصی میکروفون درام گزینه‌های بسیار منطقی‌تری هستند. با خرید یک میکروفون ساخته شده برای یک هدف خاص بهترین نتیجه را دریافت خواهید کرد.

مجموعه میکروفون داینامیک Audio-Technica ATM230PK به گونه‌ای طراحی شده که بخش سختی کار در دریافت صدای نهایی را از بین می‌برد. میکرفون‌های ATM230 را می‌توان به صورت جداگانه خریداری کرد اما خرید عمده انتخاب بصرفه‌تری است. این میکروفون‌ها پاسخ فرکانسی عالی دارند. الگوی قطبی بسیار متمرکز است و رد صداهای اضافی به خوبی انجام می‌شود.

اگر بودجه‌ی کافی دارید، این میکروفون به عنوان بهترین میکروفون داینامیک سال 2023 گزینه‌ی خوبی برای ضبط صدای عالی است.

مشخصات میکروفون Audio-Technica ATM230PK Drum 3-Pack

  • الگوی پیکاپ: هایپر کاردیوئید
  • پد: ندارد
  • فاقد فیلتر پایین گذر
  • کاربرد برای درام و طبل
  • نوع اتصال: XLR

بهترین میکروفون داینامیک سال 2023 - مجموعه  میکروفون Audio-Technica ATM230PK Drum 3-Pack

بهترین میکروفون داینامیک سال 2023: 11. میکروفن Shure MV7

این میکروفون مشابه با SM7B اما کوچک است. میکروفون Shure MV7 چیزی بیش از یک میکروفون کوچک و ارزان قیمت است و دارای ویژگی‌های متمایزکننده و خاص خود است. میکروفون MV7 دارای یک پورت USB نوع B و همینطور XLR است؛ به این معنی که می‌توانید آن را مستقیما به رایانه یا تبلت و موبایل هوشمند خود متصل کنید.

این میکروفن علاوه بر کیفیت صدای فوق‌العاده، قیمت بسیار پایینی دارد. بدنه‌ی این بهترین میکروفون داینامیک سال 2023 تماما فلزی است و یک پنل LED لمسی نیز دارد. میکروفون MV7 راحتی و قابل حمل بودن را با هم دارد و با پورت USB می‌تواند با نرم‌افزار MOTIV شور سازگار باشد که به شما امکان می‌دهد از آن برای تنظیم گین، ترکیب مونیتور، موقعیت میکروفون، فشرده سازی و EQ استفاده کنید.

میکروفن Shure MV7 برای ساخت پادکست فوق‌العاده است و می‌توان از آن برای آواز یا ضبط ساز نیز استفاده کنید.

مشخصات میکروفون Shure MV7

  • الگوی پیکاپ: کاردیوئید
  • پد: ندارد
  • فیلتر پایین گذر از طریق نرم‌افزار MOTIV
  • کاربرد: برای پادکست، ضبط صدا، آواز و موسیقی
  • اتصالات: XLR و USB نوع B

میکروفن Shure MV7 از بهترین میکروفون‌های داینامیک سال 2023

بهترین میکروفون داینامیک سال 2023: 12. میکروفون Audio-Technica ATR2100x-USB

میکروفون داینامیک ATR2100x-USB یک میکروفون سطح ابتدایی با قیمتی مناسب است. به طور خلاصه، اگر به تازگی به عنوان خواننده یا پادکستر فعالیت خود را آغاز کرده‌اید و بودجه‌ی محدودی دارید، این میکروفون به در لیست بهترین میکروفون داینامیک سال 2023 می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد.

این میکروفون دارای اتصال USB است؛ به این معنی که مجبور نخواهید بود برای یک رابط صوتی گران هزینه کنید. در عوض می‌توانید میکروفون ATR2100x-USB را مستقیما به رایانه خود متصل کنید. اگر یک رابط دارید یا باید آن را به یک PA متصل کنید، می‌توانید به جای آن از پورت XLR استفاده کنید.

این میکروفون به عنوان یک داینامیک کاردیوئید، مثل سایر میکروفون‌های داینامیک می‌تواند صداهای ناخواسته‌ی محیطی را حذف کند اما به خاطر عدم وجود پایه‌ی ضربه‌گیر، احتمالا متوجه نویز خواهید شد. با این حال در جعبه یک پایه‌ی کوچک سه پایه وجود دارد که برای پادکست عالی است.

مشخصات میکروفون Audio-Technica ATR2100x-USB

  • الگوی پیکاپ: کاردیوئید
  • پد: ندارد
  • فاقد فیلتر پایین گذر
  • کاربرد برای پادکست، صدا و آواز
  • نوع اتصالات: XLR و USB نوع C

بهترین میکروفون داینامیک سال 2023 - میکروفون Audio-Technica ATR2100x-USB

بهترین میکروفون داینامیک سال 2023: 13. میکروفون sE Electronics Dynacaster

بیشتر میکروفون‌های داینامیک یا پویا دستگاه‌های غیرفعالی هستند که گین را از بین می‌برند. این یک مشکل است زیرا ممکن است یک میکروفون پویا سطح حرفه‌ای را با قیمتی معقول بخرید اما باید به دنبال یک رابط یا پیش‌تقویت‌کننده سطح حرفه‌ای باشید که قیمت کمی ندارد. اما میکروفون sE Electronics Dynacaster یک میکروفون داینامیک فعال است که پیش تقویت‌کننده داخلی دارد و می‌تواند گین زیادی تامین کند.

این میکروفون در نوع خود بسیار خوب است که هم صدای واضحی ضبط می‌کند. به همین دلیل به عنوان بهترین میکروفون داینامیک سال 2023 برای ضبط پادکست، محتوای ویدئویی یوتیوب و غیره عالی است اما برای ضبط دارم و گیتار کب و غیره مناسب نیست.

مشخصات میکروفون sE Electronics Dynacaster

  • الگوی پیکاپ: کاردیوئید
  • پد: ندارد
  • فاقد فیلتر پایین گذر
  • کاربرد: ضبط صدا، آواز و دستگاه‌های موسیقی
  • نوع اتصال: XLR

بهترین میکروفون داینامیک سال 2023 برای آواز و موسیقی - میکروفون sE Electronics Dynacaster

منبع مطلب

مقالات مرتبط

نظرات