بهترین میکروفون برای تولید محتوا: معرفی 12 مدل برتر میکروفون یقه‌ای + عکس

ما در این مقاله در مورد بهترین میکروفن برای تولید محتوا، قیمت میکروفون برای تولید محتوا، بهترین میکروفون برای ضبط پادکست و تولید محتوا، میکروفون یقه ای برای تولید محتوا، ارزان ترین میکروفون برای تولید محتوا، بلندگو برای تولید محتوا، خرید میکروفون برای تولید محتوا و ویژگی‌های کلی آن‌ها صحبت خواهیم کرد. پیش‌از هرچیزی بیایید در مورد این صحبت کنیم که بهترین میکروفون تولید محتوا بسته به نیازهای شما چه می‌تواند باشد.

بهترین میکروفون برای تولید محتوا

اگر شما هم جزو افرادی هستید که محتوا تولید می‌کنید، مثل کسانی که ویدئوهای یوتیوب آپلود می‌کنند، بازی‌های ویدئویی را به‌صورت آنلاین پخش می‌کنند یا پادکست تولید می‌کنند، یکی از لوازم اصلی بلندگو برای تولید محتوا است. در خرید میکروفون برای تولید محتوا شما باید در نظر بگیرید که کیفیت میکروفن شما برای کاری که می‌خواهید انجام دهید بسیار خوب باشد. کیفیت صدایی که در ویدئو یا پادکست شما ضبط می‌شود برای جذب مخاطبین شما بسیار مهم است.

(پیشنهاد می‌کنیم مطلب بهترین میکروفون برای پادکست را از دست ندهید.)

بهترین میکروفون برای تولید محتوا

انتخاب بهترین میکروفون‌ برای تولید محتوا بنابر شرایط کار شما

در خرید میکروفون برای تولید محتوا معیارهای متفاوتی وجود دارد. شما بسته به قیمت میکروفون برای تولید محتوا و کارهایی که با آن می‌کنید یا محیط کارتان باید در نظر بگیرید که چه نوع میکروفونی را باید انتخاب کنید. ما در این بخش بسته به نیازهای شما بهترین نوع میکروفون که با کار تولید محتوای شما متناسب هستند را بررسی می‌کنیم.

خرید میکروفون برای تولید محتوا

تهیه بهترین میکروفون‌ برای تولید محتوا بر طبق کاربرد

شناخت موارد استفاده و کاربرد شما از میکروفون در تصمیمات شما برای خرید میکروفون برای تولید محتوا بسیار مهم است. اگر شما کسی هستید که خیلی مکان زندگی یا کاری خود را عوض می‌کند، پس شما احتیاج دارید که میکروفونتان اندازه‌ای کوچک داشته باشد. دراین‌صورت، میکروفون یقه‌ ای برای استفاده شما بسیار مناسب است.

اما اگر شما کسی هستید که در محیطی کار می‌کنید که عایق صوتی خیلی خوبی ندارد، باید از میکروفونی استفاده کنید که بتواند صدای اضافی محیط را فیلتر کند. دراین‌صورت، بهترین میکروفن برای تولید محتوا برای شما یک میکروفون بویا است.

(صفحه‌ی پروژکتور تجاری را در سایت تهران پروژکتور از دست ندهید.)

قیمت میکروفون برای تولید محتوا

عوامل محیطی موثر در انتخاب بهترین میکروفون برای تولید محتوا

گاهی اوقات هم ممکن است شما بخواهید تا آنجایی‌که می‌توانید صداهای محیط را با میکروفونتان در هنگام تولید محتوا ضبط کنید. دراین‌صورت، بهترین میکروفون برای تولید محتوا برای شما یک میکروفون خازنی است. بنابراین، شما بسته به نیازهای ضبط صدایتان و کاربردی که دارید می‌توانید نوع میکروفون مطلوب خود را در نظر بگیرید. اما هنوز مسئله تمام نشده است. شما باید قیمت میکروفون برای تولید محتوا را هم در نظر بگیرید تا انتخاب نهایی خود را انجام دهید.

(از صفحه‌ی میکروفون داینامیک نیز دیدن کنید.)

قیمت بهترین میکروفون برای تولید محتوا

قیمت میکروفن برای تولید محتوا

قیمت میکروفون برای تولید محتوا و در نظر گرفتن آن به این بستگی دارد که که شما چه ایده‌آلی را برای میکروفون مورد استفاده خود در نظر می‌گیرید. برای مثال، فرض کنید که شما قبلاً از میکروفون تعبیه‌شده در لپ‌تاپ خود یا میکروفن وب کمتان برای تولید ویدئوها و پادکست‌های خود استفاده می‌کردید و از کیفیت صدای آن‌ها راضی نبوده‌اید. دراین‌صورت، اگر شما بخواهید میکروفونی با کیفیت صدای عالی را تهیه کنید، باید قیمت متناسب با آن را پرداخت کنید.

(صفحه‌ی میکروفون بی سیم را در سایت تهران پروژکتور از دست ندهید.)

در بازار قیمت میکروفون برای تولید محتوا متنوع است و میکروفون‌های زیادی با کیفیت‌های گوناگون و وجود دارند. همچنین، از بین این میکروفون‌ها شما می‌توانید گزینه‌هایی را انتخاب کنید که قیمت مناسبی دارند. در نتیجه، بعد از در نظر گرفتن کاربرد بلندگو برای تولید محتوا شما می‌توانید گران‌ترین یا ارزان‌ترین میکروفون برای تولید محتوا را تهیه کنید.

کاربرد بلندگو برای تولید محتوا

انواع متفاوت بهترین میکروفن‌ها برای تولید محتوا

پیش‌از این‌که ما در مورد محصولات بهترین میکروفون‌های تولید محتوا توضیح دهیم می‌خواهیم کمی در مورد انواع متفاوت میکروفون‌ها در این بخش صحبت کنیم. ما در این بخش میکروفون‌ها را به چند نوع تقسیم می‌کنیم که قابل شناسائی هستند.

بهترین میکروفون‌های تولید محتوا

انواع بهترین میکروفون برای تولید محتوا: 1. هدست ها

هدست ها یکی از معمول‌ترین انواع میکروفن‌ها هستند و شما حتماً نام آن‌ها را شنیده‌اید یا خودتان مالک یکی از آن‌ها هستید. خیلی از کاربرانی که حتی تولیدکننده محتوا نیستند هم از هدست استفاده می‌کنند. اگر شما می‌خواهید لوازم زیادی را برای تولید محتوا تهیه نکنید، خریدن هدست بهترین گزینه برای شما است.

(از صفحه‌ی میکروفون هدست نیز دیدن کنید.)

هدست ها، جز بهترین میکروفون برای تولید محتوا

انواع بهترین میکروفون برای تولید محتوا: 2. میکروفون‌های نواری

میکروفون‌های نواری نوعی میکروفن‌های پویا هستند. در ساخت این میکروفون برای تولید محتوا از یک نوار موج‌دار فلزی بین آهن‌رباهای این میکروفون استفاده شده است. این نوع ساخت میکروفن برای تولید محتوا با ساخت میکروفون پویا که مدل قدیمی‌تری دارد متفاوت است که در آن دیافراگم میکروفون به یک حلقه متحرک متصل شده‌است.

(به صفحه‌ی میکروفون کاندنسر نیز رجوع کنید.)

میزان حساسیت میکروفون‌های نواری نسبت‌به میکروفون‌های خازنی بیشتر است، اما خوبی این میکروفون‌ها این است که شما می‌توانید صداها را با جزئیات و بدون دریافت زمختی یا امواج صدا ضبط کنید. اگر شما کار خود در زمینه تولید محتوا را تازه شروع کرده‌اید و به بلندگو برای تولید محتوا نیاز دارید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که در وهله اول این میکروفون را تهیه نکنید. اما اگر داشتن قابلیت بهترین نوع ضبط صدا در ساخت میکروفن برای تولید محتوا برای شما مهم است و شما از پس هزینه آن برمی‌آیید می‌توانید این میکروفون را بخرید.

میکروفون‌های نواری، جز بهترین میکروفون برای تولید محتوا

انواع بهترین میکروفون برای تولید محتوا: 3. میکروفن‌های یقه‌ای

میکروفن‌های یقه‌ای برای استفاده کسانی مناسب است که مدام در حال راه رفتن هستند و در حال حرکت می‌خواهند صحبت کنند. بهترین ویژگی این میکروفون شکل آن است که جای زیادی نمی‌گیرد و می‌توان آن را به یقه یا قسمتی از پیراهن متصل کرد و هنوز هم می‌تواند صدا را به‌خوبی ضبط کند. استفاده از این نوع میکروفون بیشتر در موقعیت‌هایی مناسب است که محیط‌های عمومی هستند و شما می‌خواهید در حین صحبت کردن هم حرکت کنید.

(از مطلب بهترین میکروفون یقه ای نیز دیدن کنید.)

میکروفن‌های یقه‌ای، جز بهترین میکروفون برای تولید محتوا

محصولات بهترین میکروفون‌ها برای تولید محتوا

ما در این‌جا چند تا از بهترین میکروفون ارزان برای تولید محتوا و میکروفون‌هایی که کمی قیمتشان بیشتر است را برای شما توضیح می‌دهیم. شما بسته به بودجه‌ای که دارید و کاربردتان می‌توانید برای خرید میکروفون برای تولید محتوا از بین این محصولات انتخاب کنید.

(از صفحه‌ی میکروفون usb نیز بازدید کنید.)

بهترین میکروفون ارزان برای تولید محتوا

ارزان‌ترین میکروفون برای تولید محتوا: 1. میکروفون Blue Snowball

میکروفون Blue Snowball یک میکروفون یو اس بی فشرده و بادوام است و قیمت آن زیر ۱۰۰ دلار است. با این وجود، این میکروفون تمام نیازهای ضبط شما برای ضبط صدای با کیفیت را با قیمت مناسبی برآورده می‌کند. میکروفون Blue Snowball نوعی میکروفون خازنی است که دارای یک سه‌پایه و نصب و استفاده از آن بسیار سریع است.

میکروفون Blue Snowball، یکی از بهترین میکروفون ها برای تولید محتوا

بهترین میکروفون برای تولید محتوا: 2. میکروفون Rode SmartLav+

میکروفن Rode SmartLav+ میکروفن یقه‌ای چند سویه است. این میکروفون دارای یک جک ۳٫۵ میلی‌متری است و می‌توان آن را به کامپیوتر و هم به دستگاه‌های اسمارت فون متصل کرد. بهترین ویژگی میکروفن یقه‌ای Rode SmartLav+ این است که اندازه این میکروفون بسیار کم و استفاده از آن بسیار آسان است. در نتیجه، کسانی که می‌خواهند خیلی سریع کار تولید محتوای ضبط صدای خود را با این میکروفون انجام دهند می‌توانند به‌خوبی از این میکروفون استفاده کنند. قیمت میکروفن هم مثل میکروفون Blue Snowball زیر ۱۰۰ دلار است.

(از مطلب بهترین میکروفون برای یوتیوب نیز دیدن کنید.)

میکروفون Rode SmartLav+، یکی از بهترین میکروفون ها برای تولید محتوا

بهترین میکروفون برای ضبط پادکست و تولید محتوا: 3. میکروفون Blue Yeti X

یکی از انواع بهترین میکروفون تولید محتوا میکروفون Blue Yeti X است. این میکروفون برای کاربرد بسیاری از تولیدکنندگان محتوا توصیه می‌شود. جدیدترین نسخهٔ این میکروفون دارای خازن‌ها، عمق بیت و نرخ نمونه‌برداری صدای بیشتر است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که کیفیت صدای آن خیلی بهتر و کامل‌تر باشد انتخاب با شما است. اگر می‌خواهید نسخه قدیمی‌تر Blue Yeti X یا نسخه جدیدتر آن را بگیرید، هرکدام از این نسخه‌ها می‌توانند بهترین میکروفون برای ضبط پادکست و تولید محتوا برای شما باشند. قیمت این میکروفون بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ دلار است.

(به مطلب بهترین میکروفون استودیویی نیز سری بزنید.)

میکروفون Blue Yeti X، یکی از بهترین میکروفون ها برای تولید محتوا

بهترین میکروفون یقه‌ ای برای تولید محتوا: 4. میکروفون Shure MVL

میکروفن Shure MVL یک میکروفن یقه‌ای همه‌سویه خازنی است. این میکروفون می‌تواند هم به اسمارت فون و هم تبلت متصل شود. برای اتصال این میکروفون به تبلت و اسمارت فون شما احتیاج به یک آداپتور TRRS به TRS دارید. جک این میکروفون ۳٫۵ میلی‌متری است.

شما می‌توانید از آداپتور میکروفون Shure MVL برای اتصال به دوربین‌های دیجیتال تک لنزی بازتابی یا ضبط‌کننده های دیجیتال استفاده کنید. برای استفاده از این میکروفون یقه‌ای به هیچ باتری نیاز نیست. سیم این میکروفون بیش‌از ۱۵ متر است و دامنه پویایی ضبط صدای آن بسیار خوب است. علاوه‌براین، صدایی که خود میکروفون در هنگام حرکت تولید می‌کند بسیار کم است. هزینه خرید این میکروفون باعث می‌شود که میکروفن Shure MVL جزو ارزان‌ترین میکروفون برای تولید محتوا محسوب شود.

(مطلب بهترین میکروفون بی سیم را در سایت تهران پروژکتور از دست ندهید.)

میکروفون Shure MVL، یکی از بهترین میکروفون ها برای تولید محتوا

بهترین میکروفون‌ برای تولید محتوا: 5. میکروفون Elgato Wave 3

شرکت Elgato در ساخت میکروفون برای تولید محتوا سابقه‌ای طولانی دارد و از زمان آغاز کارش انواع میکروفون‌ها با کیفیت‌های متفاوت را تولید کرده‌است. یکی از محصولات جدیدتر این شرکت که میکروفن Elgato Wave 3 نام دارد هم کیفیت خوبی دارد. میکروفون Elgato Wave 3 کیفیت صدای غنی و کامل را ارائه می‌دهد. همچنین، این میکروفون دارای نرم‌افزار ترکیب صدای مجازی است که به شما اجازه می‌دهد تا ترکیب صدایتان را تا 8 کانال صوتی اضافی تنظیم کنید. با ۱۴۰ دلار قیمت، هزینه تهیه این میکروفون نسبت‌به کیفیت آن نسبتاً مناسب است.

(از مطلب بهترین میکروفون سارامونیک نیز دیدن کنید.)

میکروفون Elgato Wave 3، یکی از بهترین میکروفون ها برای تولید محتوا

بهترین میکروفون برای تولید محتوا: 6. میکروفن یقه‌ای Audio-Technica ATR3350iS

میکروفن یقه‌ای Audio-Technica ATR3350iS میکروفونی است که در تبلیغات محصول آن به عنوان میکروفونی برای استفاده با اسمارت فون ها تعیین شده‌است. اما علاوه‌بر اسمارت فون، از این میکروفون هم می‌توان با دوربین‌های تک لنزی دیجیتالی بازتابی و ضبط‌کننده های صدا هم استفاده کرد.

در بسته‌بندی این محصول این میکروفون یک آداپتور وجود دارد که شما می‌توانید آن را به جک هدفون اسمارت فون ها متصل کنید. کابل این میکروفون حدود ۶ متر طول دارد. شما با باتری میکروفون می‌توانید هر روز از آن به مقدار زیاد و به مدت یک ماه استفاده کنید. همچنین، میکروفون Audio-Technica ATR3350iS دارای یک محافظ بادگیر است که کاربرد آن را برای ضبط صدا در محیط‌های بیرون مناسب می‌کند.

(به مطلب بهترین میکروفون کاندنسر نیز رجوع کنید.)

قیمت این میکروفون هم باعث می‌شود که میکروفن Audio-Technica ATR3350iS جزو بهترین میکروفون ارزان برای تولید محتوا در نظر گرفته شود.

میکروفن یقه‌ای Audio-Technica ATR3350iS، یکی از بهترین میکروفون ها برای تولید محتوا

بهترین میکروفون برای تولید محتوا: 7. میکروفون Audio- Technica AT-2020

میکروفون Audio-Technica AT-2020 یکی از محصولات تازه‌وارد و با قیمت مناسب XLR است. ساختار این میکروفون بادوام است اما فرم کوچک و جمع‌وجوری دارد و مهم‌تر از همه کیفیت صدای آن عالی است. این نوع میکروفون دارای یک سطح کاربری صوتی با قدرت برق فانتوم ۴۸ ولتی است که می‌تواند برق زیادی را برای میکروفون تولید کند.

میکروفون Audio-Technica AT-2020 نسبت به قیمتش می‌تواند جزء بهترین میکروفن برای تولید محتوا باشد.

میکروفون Audio- Technica AT-2020، یکی از بهترین میکروفون ها برای تولید محتوا

بهترین میکروفون برای تولید محتوا: 8. میکروفن یقه‌ای Giant Squid Audio Lab

میکروفون یقه‌ای Giant Squid Audio Lab یک میکروفن یقه‌ای همه‌سویه با گیره فلزی و محکم است. در بسته‌بندی محصول این میکروفون یک محافظ بادگیر وجود دارد که شما برای کاهش صدای محیط می‌توانید از آن استفاده کنید.

علاوه‌بر محافظ بادگیر، این میکروفون دارای جک میکروفون استاندارد ۳٫۵ میلی‌متری است. این مسئله باعث می‌شود که این میکروفون برای استفاده با اسمارت فون ها خیلی مناسب نباشد، اما شما به‌خوبی می‌توانید از آن برای لپ‌تاپ، دوربین‌های دیجیتال تک لنزی بازتابی و ضبط کننده‌های دیجیتالی استفاده کنید.

(پیشنهاد می‌کنیم از مطلب بهترین میکروفون های بویا نیز بازدید کنید.)

این میکروفون با قیمت کمتر از ۵۰ دلار جزو بهترین میکروفون تولید محتوا است که قیمت ارزانی دارد.

میکروفن یقه‌ای Giant Squid Audio Lab، یکی از بهترین میکروفون ها برای تولید محتوا

بهترین میکروفون برای تولید محتوا: 9. میکروفون Shure SM7B

میکروفون Shure SM7B یکی از میکروفون‌های پویای باکیفیت است که خیلی از آن در محیط‌های حرفه‌ای استفاده می‌شود. قیمت این نوع میکروفون بالاتر از ۳۰۰ دلار است. برای همین، خرید این میکروفون را برای کسانی توصیه نمی‌کنیم که تازه شروع به تولید محتوای ضبط پادکست کرده‌اند. بااین‌حال، ویژگی‌های این میکروفون باعث می‌شوند که ارزش قیمت آن را داشته باشد.

میکروفون Shure SM7B نمی‌تواند صداها و لحن آن‌ها را به‌صورت کامل ضبط کند. این میکروفون دارای پاسخ فرکانسی لازم برای بازسازی دقیق صدا است که باعث می‌شود دامنه ضبط صدای آن متنوع باشد. علاوه‌براین، ساختار این میکروفون بادوام است که ماندگاری آن را در طولانی‌مدت بیشتر می‌کند. همان‌طور که گفتیم، قیمت این میکروفون بیشتر از ۳۰۰ دلار است، اما کسانی که می‌خواهند بهترین کیفیت را برای ضبط صدا داشته باشند می‌توانند از این میکروفون استفاده کنند.

(از مطلب بهترین میکروفون های داینامیک نیز بازدید کنید.)

میکروفون Shure SM7B، یکی از بهترین میکروفون ها برای تولید محتوا

بهترین میکروفون برای تولید محتوا: 10. میکروفون Sony ECM-44

کیفیت میکروفن یقه‌ای Sony ECM-44 نسبت‌به دیگر میکروفن‌های با سیم گردنی بهتر است. این میکروفون از یک رابط XLR استفاده می‌کند. شما با استفاده از یک ترکیب‌کننده صدا، سطح کاربری یو اس بی یا دستگاه دیگری می‌توانید از ورودی XLR میکروفن Sony ECM-44 استفاده کنید. میکروفون Sony ECM-44 دارای دو گیره فلزی است. یکی از گیره‌های فلزی آن برای یک میکروفون مجزا و دیگری دو میکروفون استفاده می‌شوند. شما می‌توانید برای تأمین برق میکروفون Sony ECM-44 از باتری استفاده کنید. کیفیت صدایی که میکروفن Sony ECM-44 ارائه می‌دهد دقیق و طبیعی است.

میکروفون Sony ECM-44، یکی از بهترین میکروفون ها برای تولید محتوا

بهترین میکروفون برای تولید محتوا: 11. میکروفون Electro-Voice RE20

میکروفون Electro-Voice RE20 میکروفون پویای دیافراگمی بزرگ است. در ساخت این میکروفون یک متغیر ضبط صدای نوع D مبتکرانه تعبیه شده‌است که می‌تواند اثر مجاورتی توزیع مجدد جریان رسانه‌ای میکروفون را کنترل کند. این به آن معنی است که شما می‌توانید در هنگام ضبط صدا میکروفون Electro-Voice RE20 را به منبع صدا نزدیک کنید و همچنان هم صدایی با کیفیت و وضوح را ضبط کنید.

علاوه‌بر تولید محتوا و پخش صدا، مهندسان صدا هم از این میکروفون استفاده می‌کنند. مصرف آن‌ها از این میکروفون بیشتر برای اهداف میکس و مستر کردن صدا است. این‌ها باعث می‌شوند که قیمت این میکروفون زیاد باشد.

همچنین، این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که این میکروفون جزو بهترین میکروفن‌ برای تولید محتوا هم باشد.

میکروفون Electro-Voice RE20، یکی از بهترین میکروفون ها برای تولید محتوا

بهترین میکروفون‌ها برای تولید محتوا: 12. میکروفون Rode Lavalier

میکروفون Rode Lavalier از بهترین میکروفون یقه‌ای برای تولید محتوا است که می‌تواند به شما کیفیت ضبط صدای رادیویی را بدهد. این میکروفون از سیستم ارتباطی اختصاصی MiCon استفاده می‌کند. با استفاده از این سیستم شما می‌توانید گزینه تغییر نوع اتصال را انتخاب کنید. برای مثال، شما می‌توانید از کابل‌های XLR و هم از کابل ۴ یا ۱۰ فوتی MiCon استفاده کنید. محفظه پوشاننده این میکروفون ضد آب است و در بسته‌بندی محصول آن یک پاپ فیلتر، محافظ بادگیر و کابل ۴ فوتی هم وجود دارد.

میکروفون Rode Lavalier، یکی از بهترین میکروفون ها برای تولید محتوا

ما چگونه می‌توانیم بهترین میکروفون را برای خود انتخاب کنیم؟

در مطالب فوق ما در مورد انواع میکروفون‌ها ازجمله بهترین میکروفون یقه‌ای برای تولید محتوا و انواع بلندگو برای تولید محتوا صحبت کردیم. اگر شما یک تولیدکننده محتوا هستید که محتوای ویدئویی یا صوتی را ضبط می‌کنید، داشتن یک میکروفن و بلندگوی خوب برای ضبط صدا یکی از لازمه‌های کار شما است. با این حال، ممکن است شما احتیاج به تجهیزات جدید داشته باشید یا همان تجهیزات قدیمی خود را می‌خواهید ارتقا دهید.

می‌دانیم که از بین انواع مدل‌هایی که در بین بازار وجود دارد این انتخاب ممکن است کمی دشوار باشد. اما شما بسته به نیازها و بودجه‌ای که دارید می‌توانید محصول میکروفونی را که مورد نظرتان است را انتخاب کنید. امیدواریم که مطالب این مقاله در انتخاب بهترین میکروفن برای تولید محتوا به شما کمک کنند.

منبع مطلب

مقالات مرتبط

نظرات