بهترین میکروفون های کاندنسر در سال 2023 + عکس

در سال‌های اخیر پیشرفت شبکه‌های اجتماعی و استفاده رایج از اینترنت باعث شده که زمینه‌هایی کاری مثل تولید محتوا باب شود. تولید محتوا حوزه‌های مختلفی دارد. یکی از حوزه‌های تولید محتوا تولید محتوای صوتی مثل پادکست و حتی ضبط صدا برای محتوای ویدئویی است. خیلی از این تولیدکنندگان محتوا به‌دنبال خرید میکروفون با کیفیت برای تولید محتوای صوتی و ویدیویی خود هستند. میکروفون‌ها انواع مختلفی دارند. یکی از انواع میکروفون‌ها میکروفن‌های کندانسور است. اما دقیقاً میکروفون کاندنسر چیست و انواع بهترین میکروفون‌های کاندنسور چه هستند؟ ما در این مقاله می‌خواهیم اول در خصوص این که میکروفون کاندنسر چیست، بهترین محصول‌های میکروفون کاندنسور که شما می‌توانید در بازار پیدا کنید، قیمت میکروفون کاندنسر، میکروفون کاندنسر usb، میکروفون کاندنسر bm800، میکروفون کاندنسر رود، میکروفون کاندنسر ارزان، میکروفون کاندنسر se electronics ×1 a صحبت کنیم.

میکروفون کاندنسر

میکروفون کاندنسر چیست؟

قبل‌از این‌که ما در مورد انواع میکروفن کاندنسر یا انواع میکروفون خازنی صحبت کنیم می‌خواهیم کمی درمورد این صحبت کنیم که میکروفون کاندنسر چیست و کلاً مشخصات میکروفون خازنی شامل چه مواردی می‌شود. میکروفون کاندنسر یک نام دیگر هم دارد که آن میکروفون خازنی است. دلیل این نام‌گذاریان این است که هر وقت که شما دوتا ورق فلزی را در کنار همدیگر قرار دهید ظرفیت خازنی آن‌ها هم بیشتر می‌شود.

ساختار یک کپسول میکروفون خازنی هم مشابه با این ورقه‌های فلزی است. یک کپسول میکروفون خازنی دارای یک لایهٔ نازک هست که با ورقه‌ای فلزی فاصله نزدیکی دارد. به این لایه دیافراگم گفته می‌شود. دیافراگم باید از لحاظ الکتریکی رسانا باشد. یکی از معمول‌ترین موادی که برای ساختن دیافراگم استفاده می‌شود ماده‌ای است بنام مایلر است که تکه‌های طلا بر روی آن پراکنده شده‌اند. خیلی از انواع کپسول میکروفون خازنی از این جنس فلز استفاده می‌کنند اما مدل‌های قدیمی‌تر از فویل‌های فلزی خیلی نازک استفاده می‌کردند.

(مطالعه مطلب بهترین میکروفون های سارامونیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.)

انواع میکروفن کاندنسر

نحوه عملکرد میکروفون کاندنسر

زمانی‌که کپسول میکروفون خازنی روشن است و امواج صدای محیط ضبط به دیافراگم کپسول میکروفون خازنی برخورد می‌کنند، این دیافراگم نسبت به ورقه‌های فلزی که در زیر آن قرار گرفته‌اند حرکت می‌کند. به این صورت، فاصله بین ۲ ورقه خازنی در کپسول میکروفون خازنی تغییر و ظرفیت خازنی میکروفون با ریتم امواج صدا تغییر می‌کند. به این ترتیب، تبدیل صوت به سیگنال الکتریکی انجام می‌شود.

(از صفحه‌ی میکروفون داینامیک نیز دیدن کنید.)

کپسول میکروفون کاندنسر

میکروفون به یک مبدل امپدانس برای ایجاد جریان الکتریکی قوی نیاز دارد

سیگنال خود کپسول میکروفون خازنی خیلی ضعیف است و نمی‌توان آن را به دیگر قطعات متصل کرد. ولتاژ خروجی کپسول میکروفون خازنی خیلی زیاد است، اما این کپسول هیچ جریانی را نمی‌تواند ایجاد کند، چون انرژی ذخیره‌شده در این خازن کوچک خیلی کم است.

بنابراین، برای به وجود آوردن یک جریان الکتریکی، کپسول خازنی احتیاج به یک مبدل امپدانس دارد که یک مدار است و به‌عنوان حایلی بین کپسول و محیط ضبط صدا عمل می‌کند. مبدل امپدانس می‌تواند سیگنال تولید شده توسط کپسول میکروفون خازنی را با به وجود آوردن جریان سیگنالی بیشتر بادوام‌تر کند. به‌همین خاطر، میکروفن‌های خازنی احتیاج به یک منبع برق بیرونی دارند که یک سیگنال قوی را به وجود بیاورد.

(صفحه‌ی میکروفون بی سیم را در سایت تهران پروژکتور از دست ندهید.)

مبدل امپدانس میکروفون کاندنسر

مشخصات میکروفون کاندنسر

انواع میکروفن خازنی جرم خیلی کمی دارند و نسبت‌به میکروفن‌های پویا می‌توانند امواج صدا را بهتر دنبال کنند. از بین همه میکروفون‌ها انواع میکروفن خازنی دارای گسترده‌ترین پاسخ فرکانسی و بهترین نوع پاسخ گذرا هستند.

از سوی دیگر، نسبت‌به میکروفون‌های پویا میکروفن‌های خازنی حساسیت به صدا بیشتری دارند. البته، شما باید در نظر داشته باشید که مشخصات میکروفون خازنی خوب مثل یک میکروفون خازنی حساس به صدا که می‌تواند صدا را با بهترین کیفیت ضبط کند برای محصولاتی صدق می‌کند که کیفیت خوبی داشته باشند. اگر شما به‌دنبال میکروفون کاندنسر ارزان می‌گردید، ممکن است این مشخصات برای میکروفون کاندنسر ارزان کیفیت زیادی نداشته باشند.

(از صفحه‌ی میکروفون هدست نیز دیدن کنید.)

میکروفون کاندنسر ارزان

تأمین کردن برق میکروفون کاندنسر

با توجه به توضیحاتی که در مورد نحوه عملکرد میکروفون خازنی توضیح دادیم، این نوع میکروفون‌ها احتیاج به یک منبع برقی بیرونی دارند تا بتوانند سیگنال‌های صوتی قوی را به وجود بیاورند. در نحوه استفاده از میکروفون خازنی، برای تأمین برق این میکروفون‌ها از جعبه PSU استفاده می‌شد. استفاده از چنین جعبه‌ای خیلی مناسب نبود و باعث دردسر می‌شد. در دهه ۱۹۶۰ فناوری ترانزیستور به وجود آمد. در آن زمان، شرکت Neumann راهی را پیدا کرد که بدون نیاز به جعبه‌های PSU بتواند برق میکروفون خازنی را تأمین کند. برق فانتوم میکروفون خازنی می‌تواند با ۴۸ ولت کار کند و از طریق کابل میکروفونی ۳ میخی این برق تأمین می‌شود.

(پیشنهاد می‌کنیم به مطلب بهترین میکروفون استودیویی نیز سری بزنید.)

نحوه استفاده از میکروفون کاندنسر

انواع میکروفون خازنی

میکروفون خازنی یا کاندنسر ۲ نوع دارد: یکی میکروفون خازنی بزرگ و دیگری میکروفون خازنی کوچک. این میکروفون‌ها براساس دیافراگم بزرگ یا کوچک عنوان می‌گیرند. میکروفون خازنی بزرگ معمولاً دیافراگمی دارد که به‌اندازه یک اینچ بیشتر از آن از میکروفون‌های خازنی کوچک بزرگ‌تر است. معمولاً میکروفن‌های خازنی بزرگ طیف پاسخ فرکانس کامل‌تری دارند و برای ضبط صدا گزینه خیلی بهتری هستند.

از آن طرف، میکروفن‌های خازنی کوچک پاسخ فرکانسی صدایشان خیلی واضح و کمی تیز است و برای ضبط لوازم و ابزار موسیقی بهتر هستند. خیلی از میکروفون‌های خازنی دارای الگوهایی ضبط صدای متنوعی هستند. بنابراین، با خرید میکروفون خازنی که چند نوع الگوی ضبط صدا دارد، شما می‌توانید بین الگوی ضبط صدای قلبی‌شکل، همه‌سویه دوسویه و الگوهای دیگر انتخاب کنید.

(پیشنهاد می‌کنیم از صفحه میکروفون یقه ای نیز بازدید کنید.)

جزئیات فنی بهترین میکروفون های کاندنسر

بهترین میکروفون‌های کاندنسر

حالا که ما کمی در مورد این صحبت کردیم که میکروفون خازنی چیست و این که میکروفون خازنی چگونه کار می‌کند، حالا نوبت آن رسیده که به سراغ معرفی محصولات بهترین میکروفون‌های کاندنسر برویم. بهترین میکروفون‌های کاندنسر در نوع‌های مختلف وجود دارند که ما در مورد آن‌ها و ویژگی‌هایی که در دیتاشیت میکروفون خازنی وجود دارد در توضیح خواهیم داد. دیتاشیت میکروفون خازنی بخشی از توضیحات محصول است که در آن تولیدکنندگان میکروفون در مورد جزئیات فنی میکروفن توضیح می‌دهند.

(از صفحه‌ی میکروفون usb نیز بازدید کنید.)

بهترین میکروفون‌های کاندنسر

بهترین میکروفون‌های کاندنسر: 1. میکروفون کاندنسر یو اس بی الکترون مدل um900

میکروفون خازنی الکترون مدل um900 یک میکروفون خازنی یو اس بی است. این میکروفون دارای مبدل آنالوگ و نرخ نمونه‌برداری صدای ۱۶ بیتی یا ۴۸ کیلو هرتز است. شما می‌توانید بدون نصب هیچ‌گونه درایور بر روی دستگاه‌تان این میکروفون را متصل و خیلی راحت از آن استفاده کنید.

میکروفون خازنی الکترون مدل um900 دارای پاسخ فرکانسی گسترده و قدرتمندی است و برای ضبط صدای افراد و ابزار موسیقی بسیار مناسب است. میکروفون um900 دارای یکی از انواع بهترین کپسول میکروفون خازنی است و که این نوع کپسول از این اطمینان حاصل می‌کند که میکروفن um900 بهترین کیفیت صدا را داشته باشد.

(مطالعه مطلب بهترین میکروفون برای یوتیوب را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم.)

میکروفون کاندنسر الکترون مدل um900

الگوی ضبط صدای قلبی شکل و پاسخ فرکانسی گسترده

میکروفون کاندنسر یو اس بی um900 دارای الگوی ضبط صدای قلبی‌شکل است. بنابراین، برای کسانی که می‌خواهند برای خرید میکروفون خازنی اقدام کنند که بیشتر صدا را از جلو دریافت و صداهای جانبی را فیلتر کند، این نوع میکروفون انتخاب خوبی است.

همچنین، میکروفون کاندنسر  USB دارای پاسخ فرکانسی خیلی خوبی است و خیلی‌ها از آن برای تولید پادکست و ضبط صدا در استودیوهای خانگی و صداگذاری استفاده می‌کنند. علاوه‌براین، شما می‌توانید از پاسخ فرکانسی گسترده میکروفون برای ضبط صدای ابزار موسیقی هم استفاده کنید. قیمت میکروفون کاندنسر um900 تقریباً ۵۰ دلار است که می‌توان آن را جزو انواع میکروفون کاندنسر ارزان با کیفیت خوب در نظر گرفت.

(مطلب بهترین میکروفون برای پادکست نیز می‌تواند برایتان مفید باشد)

میکروفون کاندنسر USB

بهترین میکروفون کاندنسر: 2. میکروفون خازنی Blue Yeti

شرکت Blue Yeti یکی از انواع بهترین میکروفون کاندنسر و میکروفون کاندنسر USB را تولید می‌کند. میکروفن Blue Yeti یک میکروفون کاندنسر USB است که دارای ۴ الگوی ضبط صدای قلبی‌شکل، همه‌سویه، دوسویه و استریو است و این باعث می‌شود که شما برای ضبط صدا گزینه‌های مختلفی داشته باشید.

علاوه‌براین، بر روی خود میکروفون Blue Yeti دکمه‌های کنترلی برای کنترل کردن صدای هدفون، گزینش الگوی ضبط صدا، خاموش و روشن کردن میکروفون و تنظیم دامنه سیگنال میکروفون تعبیه شده است. کار با میکروفن Blue Yeti بسیار آسان است و شما می‌توانید خیلی راحت میکروفون را روشن و سریع با آن کار کنید. قیمت میکروفون کاندنسر Blue Yeti از ۱۰۰ دلار بیشتر است، اما کیفیت این میکروفون و قابلیت‌هایی که در اختیار شما برای ضبط صدا قرار می‌دهد ارزش پرداخت این هزینه را دارد.

(پیشنهاد می‌کنیم از مطلب بهترین میکروفون های بویا نیز بازدید کنید.)

میکروفون کاندنسر Blue Yeti

بهترین میکروفون کاندنسر: 3. میکروفون کاندنسر se electronics ×1 a

میکروفون کاندنسر se electronics ×1 a یکی از انواع بهترین کپسول میکروفون را دارد و این کپسول میکروفون می‌تواند بهترین صدا را با دقت و پاسخ فرکانسی متعادلی ضبط کند. از دیگر مشخصاتی که در دیتاشیت میکروفون خازنی se electronics ×1 a آمده این است که در قسمت چپ این میکروفن یک پد منفی ۲۰ دسی‌بلی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد شما کاربردهای مختلفی با میکروفن se electronics ×1 a داشته باشید. یکی از این کاربردها این است که شما می‌توانید میکروفون کاندنسر se electronics ×1 a را به منبع صدای خیلی بلند نزدیک کنید. برای مثال، فرض کنید که شما می‌خواهید صدای گیتار برقی، ابزارهای برنجی با صدای بلند یا طبل‌های بزرگ که صدای خیلی بلندی دارند را ضبط کنید.

(از مطلب بهترین میکروفون های داینامیک نیز بازدید کنید.)

میکروفون کاندنسر se electronics ×1 a

فیلتر کردن صداهای اضافی زمینه و محفظه فلزی

در قسمت راست میکروفن یک کلید فیلتر پایین گذر ۱۰۰ هرتزی وجود دارد که شما با فشار دادن آن می‌توانید صداهای کم فرکانس و صداهای مربوط به قدم زدن را فیلتر کنید. بر خلاف ساختار بیشتر انواع میکروفون کاندنسر ارزان که در بازار وجود دارند، میکروفون se electronics ×1 a دارای یک محفظه کاملاً فلزی است که این محفظه می‌تواند هر گونه سیگنال الکتریکی و نویزی که از دستگاه‌های دیگر ممکن است به آن وارد شود را فیلتر کند. علاوه‌براین، میکروفون se electronics ×1 a یک محافظ بادگیر دارد که می‌تواند از کپسول آن محافظت کند. قیمت میکروفون کاندنسر ۸۹ دلار است که شاید بتوان گفت که جزو انواع میکروفون خازنی ارزان نیست اما با نسبت‌به قیمتش کیفیت خیلی خوبی را ارائه می‌دهد.

(از صفحه ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس نیز بازدید کنید.)

قیمت میکروفون کاندنسر

بهترین میکروفون خازنی: 4. میکروفون کاندنسر رود مدل nt1-kit

میکروفون کاندنسر رود مدل nt1-kit یک میکروفون خازنی استودیو است. این میکروفن یک میکروفن خازنی با کیفیت با دیافراگم بزرگ است که علاوه‌بر ضبط صدای افراد می‌تواند صدای ابزار موسیقی را هم با کیفیت ضبط کند. پاسخ فرکانسی میکروفون کاندنسر رود nt1-kit در حد میانه قرار دارد و دارای فرکانس‌های بلند و صدای بم کامل است. خیلی از صدابرداران و کسانی که می‌خواهند صدای خود و افراد را ضبط کنند، به به‌دنبال این میکروفون خازنی با کیفیت هستند.

میکروفون کاندنسر رود مدل nt1-kit علاوه برداشتن یک پاسخ فرکانسی هموار، صدای مربوط به حرکتش خیلی کم است و الگوی ضبط صدای آن قلبی شکل است. بنابراین، این باعث می‌شود که این میکروفون خازنی هم یک میکروفون خازنی استودیویی باشد و هم برای کاربردهای دیگر مثل ضبط صدای ابزار موسیقی و صداگذاری هم انتخاب ایده‌آلی باشد.

(مطلب بهترین میکروفون برای تولید محتوا نیز می‌تواند برایتان جالب باشد.)

میکروفون کاندنسر رود مدل nt1-kit

پایه ضربه گیر و ساختاری بادوام

در کپسول میکروفون کاندنسر رود nt1-kit یک پایه ضربه گیر تعبیه شده که می‌تواند خیلی از ارتعاشات بیرونی میکروفون را به حداقل برساند. بدنه خود میکروفون کاندنسر رود nt1-kit از جنس آلومینیومی و دارای ورقه فلز نیکل است. قیمت میکروفون کاندنسر حدود ۲۲۸ دلار است که جزو میکروفون کاندنسر ارزان محسوب نمی‌شود. بااین‌وجود، اگر شما به‌دنبال خرید میکروفون خازنی با کیفیت عالی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً این میکروفون را تهیه کنید.

(مطالعه مطلب بهترین میکروفون بیسیم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.)

خرید میکروفون خازنی

بهترین میکروفون خازنی: 5. میکروفون کاندنسر رود مدل nt1-a

میکروفون کاندنسر رود مدل nt1-a یکی از انواع بهترین میکروفون کاندنسر استودیویی است. این میکروفون دارای یک جعبهٔ ابزار کامل ضبط صدا همراه با یک پایهٔ ضربه‌گیر و پاپ فیلتر است. میکروفون کاندنسر رود مدل nt1-a یک میکروفون خازنی با دیافراگم بزرگ است. این میکروفون یک میکروفون خازنی حساس به صدا است و می‌تواند صدا را با گرمی و وضوح زیادی ضبط کند.

علاوه‌براین، میکروفون خازنی nt1-a پاسخ فرکانسی گسترده‌ای دارد و جزئیات صدا را به‌خوبی ضبط می‌کند.. صدای خود میکروفون nt1-a بسیار کم و در حد ۵ دسی‌بل است که باعث می‌شود میکروفون nt1-a یکی از بهترین میکروفون‌های کاندنسر در دنیا باشد که خیلی ساکت است. قیمت میکروفون کاندنسر nt1-a 220 دلار است. با این که میکروفون nt1-a بعنوان میکروفون کاندنسر ارزان، در این فهرست محسوب نمی‌شود، شرکت رود یکی از انواع بهترین میکروفون کاندنسر رود را می‌سازد و میکروفون nt1-a مسلماً ارزش قیمتش را دارد.

(از مطلب بهترین میکروفون یقه ای نیز بازدید کنید.)

میکروفون کاندنسر رود مدل nt1-a

بهترین میکروفون خازنی: 6. میکروفون کاندنسر bm800

میکروفون کاندنسر bm800 یک میکروفون حرفه‌ای برای ضبط صدا در استودیو است و الگوی ضبط صدای قلبی شکلی دارد. میزان صدای خود میکروفون bm800 16 دسیبل است، اما می‌تواند به‌خوبی صدای افراد را ضبط کند بدون این‌که صدای اضافی داشته باشد. علاوه‌براین،  در بسته‌بندی محصول میکروفون bm800 یک پایهٔ ضربه‌گیر وجود دارد که می‌تواند از ارتعاشاتی که به میکروفون وارد می‌شود جلوگیری کند.

شما می‌توانید از این میکروفون هم برای ضبط صدای افراد و هم ضبط صدای ابزار موسیقی مثل پیانو و گیتار استفاده کنید. قیمت میکروفون کاندنسر از ۵۰ دلار کمتر است که نسبت‌به کیفیتی که ارائه می‌دهد می‌دهد قیمت خیلی مناسبی است. اگر شما به‌دنبال قیمت میکروفن خازنی مناسب و کیفیت خوب می‌گردید حتماً پیشنهاد می‌کنیم که میکروفون bm800 را تهیه کنید.

میکروفون کاندنسر bm800

بهترین میکروفون‌ کاندنسر: 7. میکروفون آدیو تکنیکا AT5047

میکروفون خازنی آدیو تکنیکا AT5047 یکی از بهترین میکروفن‌های خازنی شرکت آدیو تکنیکا است و قیمت آن از قیمت تمام میکروفون‌های معرفی‌شده در این فهرست بیشتر است. میکروفون خازنی آدیو تکنیکا AT5047 دارای ۴ دیافراگم مستطیلی شکل است که این دیافراگم‌ها برای ضبط منابع صدای بسیار بلند خیلی مناسب هستند. با وجود این ۴ دیافراگم در کپسول میکروفون AT5047 این میکروفون دیافراگم خیلی بزرگی دارد، اما وزن آن زیاد نیست و پاسخ گذرای آن کم است. علاوه‌براین، در طراحی میکروفون خازنی آدیو تکنیکا AT5047 پایه ضربه‌گیر وجود دارد که می‌تواند کپسول را از بدنه میکروفون جدا کند و اجازه ندهد که ارتعاشات وارد میکروفون شوند.

میکروفون کاندنسر آدیو تکنیکا AT5047

بهترین میکروفون کاندنسر: 8. میکروفون خازنی پاناسونیک Pro Shotgun Super Uni-Directional

میکروفون خازنی پاناسونیک Pro Shotgun Super Uni-Directional یک میکروفون شات گان ابا الگوی برداشت صدای قلبی شکل است. این میکروفون طراحی فشرده‌ای دارد و شما می‌توانید از آن با دوربین‌های دستی استفاده کنید. شما می‌توانید میکروفون خازنی پاناسونیک Pro Shotgun Super Uni-Directional را به پایه کفشک دوربین، سه‌پایه و پایه میکروفون وصل کنید.

میکروفون خازنی پاناسونیک Pro Shotgun Super Uni-Directional دارای ۲ حالت مختلف برای برداشته صدا است. این میزان در فاصله کم  45-  دسی‌بل و برای فاصله زیاد 38- دسی‌بل است. در هنگام فروش میکروفون خازنی Pro Shotgun Super Uni-Directional شرکت پاناسونیک در بسته‌بندی این میکروفون یک به آداپتور جک استریو، یک کابل، یک پایهٔ میکروفون و ۱ محافظ بادگیر را هم شامل می‌کند.

میکروفون کاندنسر پاناسونیک Pro Shotgun Super Uni-Directional

بهترین میکروفون کاندنسر: 9. میکروفون خازنی بویا BY-M1000

میکروفون بویا BY-M1000 یک میکروفون خازنی با دیافراگم ۳۴ میلی‌متری است. محفظه این میکروفون از جنس فلز و دارای ۳ الگوی ضبط صدای قابل گزینش است. میکروفون خازنی بویا BY-M1000 برای ضبط صدای ابزار و صدای افراد مثل خواننده‌ها و تولیدکنندگان محتوا، پادکست‌ها و صداگذاران عالی است. پاسخ فرکانسی این میکروفون از ۲۰ هرتز تا 20 کیلوهرتز متفاوت است و از برق فانتوم ۲۴ یا ۴۸ ولتی استفاده می‌کند.

علاوه‌براین، شما می‌توانید از الگوهای ضبط صدای قلبی‌شکل، همه‌سویه و دوسویه آن برای کاربردهای مختلف ضبط صدا استفاده کنید. شرکت بویا در فروش میکروفون خازنی BY-M1000 در بسته‌بندی محصول آن یک پایهٔ ضربه‌گیر، یک  پاپ فیلتر و یک کابل ایکس‌ال آر سه‌متری را هم شامل می‌کند.

میکروفون کاندنسر بویا BY-M1000

نتیجه‌گیری

ما در این مقاله در مورد مطالب زیادی مثل میکروفون خازنی چیست، نحوه استفاده از میکروفون خازنی و فهرستی از انواع بهترین میکروفون کاندنسر صحبت کردیم. حالا وقتی‌که زمان خرید میکروفون خازنی می‌رسد، شاید شما فکر کنید که چه میکروفونی بهتر است؟ برای خرید میکروفون خازنی عوامل زیادی برای تصمیم‌گیری شما برای انتخاب مدل میکروفون خازنی وجود دارد. شما اول باید ببینید چه نوع میکروفون خازنی را می‌خواهید انتخاب کنید.

برای مثال، میکروفون کاندنسر usb میکروفونی است که شما خیلی راحت می‌توانید آن را به دستگاهی که پورت یو اس بی دارد متصل کنید و سریع شروع به استفاده از میکروفون کنید. بنابراین، کسانی که خیلی نمی‌خواهند تجهیزات مربوط به میکروفن مثل سیم یا پایه میکروفون را با خودشان به اینور و آن‌ور ببرند می‌توانند از میکروفون خازنی usb استفاده کنند.

میکروفون کاندنسر یو اس بی

با توجه به نیازها و بودجه‌تان میکروفون مورد نظر خود را انتخاب کنید

میکروفون‌های کاندنسر بنابر ویژگی‌ها و کیفیتی که ارائه می‌کنند قیمت‌هایشان بالا و پایین می‌شود. با در نظر گرفتن نحوه استفاده از میکروفون خازنی و همچنین، میزان بودجه‌ای که حاضرید برای میکروفون بپردازید، شما می‌توانید مدل مورد نظر میکروفون خازنی خود را انتخاب کنید. امیدواریم مطالب این مقاله به شما در درمورد میکروفون خازنی و انواع بهترین میکروفون‌های این چنینی کمک کرده باشند.

با توجه به نیازها و بودجه‌تان میکروفون مورد نظر خود را انتخاب کنید

منبع مطلب

مقالات مرتبط

نظرات