بهترین میکروفون‌ های بویا: معرفی 6 مدل میکروفون برند بویا برای تولید محتوا + عکس

ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد بهترین میکروفون‌ های بویا و ویژگی‌های آن‌ها، ابر میکروفون بویا، میکروفون بیسیم بویا، پایه میکروفون بویا، میکروفون بویا m1، انواع میکروفون بویا و نمایندگی میکروفون بویا برایتان توضیح دهیم.

بهترین میکروفون‌ های بویا

یکی از دغدغه‌هایی که تولیدکنندگان محتوا، تولید کنندگان پادکست و کسانی که ویدئوهای آنلاین را پخش می‌کنند، داشتن یک میکروفون با کیفیت ضبط صدای خوب است. شرکت بویا یکی از شرکت‌های میکروفون سازی است که در حوزه ساخت میکروفن‌های با سیم و بی‌سیم کار می‌کند. این شرکت انواع میکروفون بویا را تولید کرده‌است.

(از صفحه‌ی میکروفون داینامیک نیز دیدن کنید.)

میکروفن با سیم و میکروفون بی‌سیم بویا برای استفاده‌های مختلف با اسمارت فون ها، دوربین‌های دیجیتالی تک لنزی بازتابی و لپ‌تاپ‌ها و خیلی از دستگاه‌های دیجیتال دیگر تطبیق‌پذیر هستند. در بسیاری از محصولات انواع میکروفون بویا هم و لوازم جانبی مثل ابر میکروفون بویا، پایه میکروفون بویا و گیره‌های میکروفن یقه‌ای بویا وجود دارند. کار با سیستم میکروفون بویا اریجینال آسان است و این میکروفون‌ها از لحاظ قیمت نسبت به برندهای دیگر معمولاً قیمت مناسب‌تری دارند. شما در تهران پروژکتور می‌توانید نسبت به قیمت میکروفون های مختلف مطلع شوید.

بهترین میکروفون‌ های بویا

بهترین میکروفون‌ های بویا: 1. میکروفون BOYA مدل by-M1

میکروفون BOYA by-M1 یک میکروفون یقه‌ای همه‌سویه است. بیشتر از این میکروفون برای تولید ویدیو بلاگ، ارائه محتوا، تولید پادکست و پخش زنده آنلاین ویدیو استفاده می‌شود. میکروفون بویا مدل by-m1 کپسول مخصوص با الگوی ضبط صدای همه‌سویه دارد. با این کپسول میکروفون بویا m1 می‌تواند صدا را از جهت در پیرامون خود ضبط کند.

(صفحه‌ی میکروفون بی سیم را در سایت تهران پروژکتور از دست ندهید.)

میکروفون بویا m1 یک کابل روکش‌دار 6 متری دارد که شما می‌توانید آن را به هر دستگاه دیجیتالی که خواستید متصل کنید. این میکروفون میزان حساسیت صدا و نسبت سیگنال به صوت خوبی دارد و پاسخ فرکانسی‌اش نیز هموار است. همچنین، میزان صدای خود میکروفون بویا m1 کم است و این صدای کم میکروفون به شما اجازه می‌دهد تا جزئیات صدای مورد نظر خود را به‌خوبی بتوانید  ضبط کنید.

(از مطلب بهترین میکروفون یقه ای نیز بازدید کنید.)

بهترین میکروفون‌ های بویا مدل by-M1

شما با رابط میکروفون بویا by-m1 می‌توانید آن را به دستگاه‌های دیجیتال مختلف متصل کنید

علاوه‌براین، با خرید میکروفون بویا by-m1 شما یک رابط خروجی 3.5 میلی متری TRRS را هم در بسته محصول آن دریافت می‌کنید. شما می‌توانید با این رابط میکروفن را به دوربین ویدئویی، اسمارت فون یا کامپیوتر خود متصل کنید. ویژگی‌های مختلف میکروفن بویا و قیمت مناسب آن باعث می‌شوند که ما این میکروفون را در فهرست انواع بهترین میکروفون بویا قرار دهیم.

(مطالعه مطلب بهترین میکروفون بیسیم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.)

فهرست انواع بهترین میکروفون بویا

بهترین میکروفون‌ های بویا: 2. میکروفن اریجینال BOYA by-M2

با میکروفون دوربین بویا BOYA by-M2 شما علاوه‌بر تولید ویدئو بلاگ ها و ویدیوهای مربوط به ارائه تولید محتوامی‌توانید صدای افراد در مصاحبه‌ها را ضبط کنید و استفاده‌های زیاد دیگری از این میکروفون داشته باشید. این میکروفون بویا اورجینال برای ضبط صدای افراد و کار با سیستم‌های اپل بسیار مناسب است.

(از صفحه‌ی میکروفون هدست نیز دیدن کنید.)

میکروفن BOYA by-M2 یک میکروفن با الگوی ضبط صدای همه سویه و دارای پورت میکرو لایتنینگ است. شما برای کار با این میکروفون احتیاجی به باطری ندارید. در بسته‌بندی محصول میکروفن BOYA by-M2 یک کابل آداپتور ۳٫۵ میلی‌متری TRS به لایتنینگ وجود و یک میکروفون با رابط مؤنث ۳٫۵ میلی‌متری هم وجود دارد. همچنین، با خرید این میکروفون شما می‌توانید از گارانتی دوازده‌ماهه آن‌هم بهره‌مند شوید.

(مطلب بهترین میکروفون برای تولید محتوا نیز می‌تواند برایتان جالب باشد.)

قیمت این میکروفون زیر 40 دلار است که با توجه به ویژگی‌های که ارائه می‌دهد یکی از بهترین میکروفون های بویا محسوب می‌شود.

بهترین میکروفون‌ های بویا مدل by-M2

بهترین میکروفون‌ های بویا: 3. میکروفون بی‌سیم بویا BOYA BY-WM4 PRO

میکروفون بی‌سیم بویا BOYA BY-WM4 PRO یک میکروفون گردنی است. کار با این میکروفون بسیار آسان است و نسبت‌به قیمتش ارزش خوبی دارد. شما می‌توانید از این میکروفون برای ضبط صدای افراد برای دوربین‌های دستی و دستگاه‌های اسمارت فونتان استفاده کنید. این میکروفون بی‌سیم برای کار کسانی که ویدئو بلاگ و ویدئوهایی را برای رسانه‌های اجتماعی مثل یوتیوب و اینستاگرام تولید می‌کنند خیلی مفید است.

(مطلب بهترین میکروفون برای پادکست نیز می‌تواند برایتان مفید باشد)

میکروفن BOYA BY-WM4 PRO یک میکروفن گردنی با الگوی ضبط صدای همه سویه است. این میکروفون یک فرستنده و یک گیرنده ۲ کانالی با طراحی فشرده دارد. شما می‌توانید دامنه سیگنال میکروفون BOYA BY-WM4 PRO را تنظیم کنید. همچنین، میکروفون BOYA BY-WM4 PRO دارای قابلیت نظارت بر صدا در هنگام کار با میکروفون را دارد. با خرید میکروفون BOYA BY-WM4 PRO شما هم می‌توانید کابل‌های ارتباطی ۳٫۵ میلی‌متری را برای اتصال به دوربین و دستگاه‌های اسمارت فون داشته باشید. علاوه بر این، شما می‌توانید در فاصله ۲۰۰ فوتی ۸ واحد از دستگاه میکروفون BOYA BY-WM4 PRO را به‌طور هم‌زمان کنترل کنید.

(به صفحه‌ی میکروفون کاندنسر نیز رجوع کنید.)

بهترین میکروفون‌ های بویا مدل BY-WM4 PRO

بهترین میکروفون‌ های بویا: 4. میکروفون BOYA by-WM3 Mini 2.4G

میکروفون BOYA by-WM3 Mini 2.4G از انواع بهترین میکروفون بویا است. این میکروفن یک میکروفن بی‌سیم کوچک ۲٫۴ گیگاهرتزی است. میکروفن مدل BOYA by-WM3 Mini 2.4G یک میکروفون دوربین بویا هم محسوب می‌شود. کسانی که می‌خواهند با اسمارت فون ها، تبلت‌ها، دوربین‌های دیجیتال تک لنزی بازتابی، دوربین‌های دستی و کامپیوترشان صدا را ضبط کنند می‌توانند از این میکروفون استفاده خوبی داشته باشند. طراحی میکروفون BOYA by-WM3 Mini 2.4G به گونه‌ای است که برای کار فیلم‌بردارها و تولیدکنندگان محتوا ایده‌آل است.

(پیشنهاد می‌کنیم به مطلب بهترین میکروفون استودیویی نیز سری بزنید.)

بهترین میکروفون‌ بویا مدل by-WM3 Mini 2.4G

کاربرد آسان با میکروفون BOYA by-WM3 Mini 2.4G

میکروفون BOYA by-WM3 Mini 2.4G بهترین مدل میکروفون بویا برای کسانی است که می‌خواهند کاربرد آسانی برای میکروفونشان داشته باشند. شما به‌راحتی می‌توانید این میکروفون را روشن کرده و از آن استفاده کنید. علاوه‌براین، با خرید این محصول شما یک آداپتور لایتنینگ، یک آداپتور TRRS و یک آداپتور TRS را هم دریافت می‌کنید.

(پیشنهاد می‌کنیم از صفحه میکروفون یقه ای نیز بازدید کنید.)

محفظه شارژ کردن میکروفون می‌تواند منبع برق میکروفون را تا میزان ۱۰ هزار میلی‌آمپر شارژ کنید و زمانی‌که باتری میکروفونتان کم شد، شما می‌توانید آن را به یک دستگاه با یو اس بی پورت C نصب کنید. یک خوبی دیگر بهترین میکروفون بویا مدل BOYA by-WM3 Mini 2.4G این است که با خرید این محصول گارانتی دوازده‌ماهه هم شامل آن می‌شود و اگر اتفاقی برای محصولتان افتاد شما می‌توانید به نمایندگی میکروفون بویا در ایران مراجعه کنید یا با خدمات پس‌از فروش از آن تماس بگیرید.

(مطالعه مطلب بهترین میکروفون های سارامونیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.)

نمایندگی میکروفون بویا

بهترین میکروفون‌ های بویا: 5. میکروفون BOYA by-WM4 Pro K2

با داشتن برد بالای ۶۰ متری سیستم میکروفونی بی سیم  ۲٫۴ گیگاهرتزی که دارای یک میکروفون یقه‌ای هم است میکروفون Boya by-WM4 Pro K2 جزو بهترین میکروفون‌ های بویا محسوب می‌شود. این میکروفون برای کسانی خوب است که خیلی نمی‌خواهند برای خرید میکروفون هزینه‌ای خرج کنند. میکروفون by-WM4 Pro K2 دارای کانال دوگانه برای ضبط صدای ۲ نفر است. طراحی میکروفون خیلی فشرده‌است و کاربرد آسانی دارد.

(از مطلب بهترین میکروفون برای یوتیوب نیز بازدید کنید.)

بهترین میکروفون‌ بویا مدل by-WM4 Pro K2

بهترین میکروفون‌ های بویا: 6. میکروفون Boya BY-M1DM

میکروفون Boya BY-M1DM یکی از انواع بهترین میکروفون یقه‌ای بویا است. میکروفون  Boya BY-M1DM کاربرد خیلی مفیدی دارد. شما به‌جای این‌که مجبور باشید برای مصاحبه یک نفر دیگر میکروفون دیگری را تهیه کنید می‌توانید از میکروفون دوگانه Boya BY-M1DM به‌عنوان یک ورودی ضبط صدای واحد استفاده کنید.

(از صفحه‌ی میکروفون usb نیز بازدید کنید.)

میکروفون Boya BY-M1DM دارای ویژگی ضبط صدای استریوی دوگانه و کابل 6 متری است. شما می‌توانید با این دو میکروفون صدای افراد در مصاحبه‌های خود را بدون این انجام دهید که احتیاج به رابط جک ۳٫۵ میلی‌متری و آداپتور داشته باشید. میکروفن Boya BY-M1DM یک میکروفن همه سوی است و کابل رابط برای ارتباط با آیفون و اسمارت فون های سامسونگ را دارد. صدای هر کدام از میکروفون‌ها از طریق کانال‌های جداگانه ضبط می‌شود.

بهترین میکروفون‌ های بویا مدل BY-M1DM

نمایندگی میکروفون بویا

ما در این مقاله درمورد انواع بهترین میکروفون های بویا صحبت کردیم. شما برای اطلاعات بیشتر درمورد انواع میکروفون بویا می‌توانید به سایت میکروفون بویا یا نمایندگی میکروفون بویا مراجعه کنید و درمورد محصولات مختلف میکروفن بویا اطلاعات جمع‌آوری کنید. ما در این‌جا بیشتر درمورد میکروفن‌های یقه‌ای و بی‌سیم بویا صحبت کردیم، اما اگر شما میکروفن دستی بویا را تهیه کرده‌اید و به‌دنبال لوازم جانبی مثل ابر میکروفون بویا، پایه میکروفون بویا و باتری میکروفون بویا می‌گردید می‌توانید برای خرید این لوازم به نمایندگی میکروفون بویا مراجعه کنید.

(از مطلب بهترین میکروفون های داینامیک نیز بازدید کنید.)

برخی از محصولات میکروفون بویا دارای لوازمی مثل باتری میکروفون بویا و ابر میکروفون بویا هستند، اما گاهی اوقات هم این لوازم را ندارند. همان‌طور که گفتیم شما می‌توانید برای کسب اطلاعات در مورد محصولات مختلف بویا به سایت میکروفون بویا مراجعه کنید. امیدواریم مطالب ارائه‌شده در این مقاله به شما در انتخاب بهترین میکروفون های بویا کمک کنند.

ابر میکروفون بویا

مقالات مرتبط

نظرات