بهترین پروژکتورهای ezcast: معرفی پروژکتورهای محبوب ایزی‌کست + عکس

انواع مختلفی از ویدئو پروژکتورها برای مصارف مختلفی مانند ویدئو پروژکتور خانگی، اداری، بازی و غیره وجود دارد که می‌توان از میان آنها با توجه به نیازها و قیمت، یک انتخاب مناسب داشت. ما در این مطلب بلاگ تهران پروژکتور تصمیم داریم به معرفی بهترین ویدئو پروژکتورهای EZCast یا ایزی کست بپردازیم.

بهترین پروژکتورهای EZCast : ویدئو پروژکتور EZCast Beam J4a

پروژکتور ایزی کست J4a یک ویدئو پروژکتور قابل حمل برای تماشای فیلم و لذت بردن از یک سینمای خانگی در طبیعت و فضای باز است. باتری قدرتمند 9000 میلی‌آمپر ساعتی این پروژکتور DLP می‌تواند تا 4 ساعت برای بازی دوام داشته باشد. این یک پروژکتور هم برای کار و هم برای تفریح و سرگرمی در فضای باز است که از اتصال کابل و وای‌فای پشتیبانی می‌کند.

این نمونه از بهترین پروژکتورهای EZCast با استفاده از فناوری DLP و روشنایی واقعی 300 لومن، می‌تواند تصاویر واضح و روشن 100 اینچی را برای سینمای خانگی، بازی‌ها و دورهمی‌های شما نمایش دهد.

(در مورد تفاوت پروژکتور 4K و تلویزیون 4K مطالعه کنید.)

ویدئو پروژکتور Beam J4a از بهترین پروژکتورهای ezcast

ویژگی‌ها و مشخصات ویدئو پروژکتور j4a ایزی کست

پروژکتور بیم J4a ایزی‌کست مجهز به اندروید 10 است و استفاده از آن برای همه‌ی افراد آسان و آشناست. این پروژکتور از برنامه‌های پخش جهانی محبوب مانند Netflix و یوتیوب پشتیبانی می‌کند و یا می‌توانید آن را به دستگاه پخش محلی نیز متصل کنید.

استفاده‌ی دو بانده وای فای داخلی به این معنی است که این پروژکتور می‌تواند با عملکرد سریع و قابل‌اعتمادی به گسترده‌ترین نقاط دسترسی متصل شود. اتصال HDMI نیز برای اتصال سیمی امکان‌پذیر است و بعلاوه این ویدئو پروژکتور EZCast از کارت گرافیک فعال FreeSync نیز پشتیبانی می‌کند که آن را برای تنظیمات بازی ایده‌آل می‌سازد.

مشخصات بهترین پروژکتورهای ezcast مدل j4a

اتصال به بلوتوث

ویدئو پروژکتور j4a به عنوان یکی از بهترین پروژکتورهای EZCast مجهز به بلوتوث نیز هست که باعث می‌شود بتوان آن را با سیستم‌های بلندگوی خارجی نیز همگام‌سازی کرده و صدای خوبی را تجربه کرد. البته بلندگوهای داخلی این ویدئو پروژکتور نیز مناسب است و یا می‌توانید از جک استریوی 3.5 میلی‌متری آن برای اتصال هدفون استفاده کنید.

پشتیبانی از ریموت کنترل بلوتوث/IR به کنترل‌کننده‌های بلوتوثی اجازه می‌دهد تا تجربه‌ای شبیه به ماوس را برای کاربران فراهم کنند تا نام کاربری و رمز عبور خود را برای ورود به برنامه یا سرویس و غیره وارد کنند.

(از مطلب تفاوت تلویزیون اولد با پروژکتور نیز بازدید کنید.)

اتصال به بلوتوث، یکی از قابلیت‌های بهترین پروژکتورهای ezcast

نمایش تصاویر روشن، شفاف و بزرگ

تکنولوژی DLP رنگ‌های زنده و روشنایی قوی 300 انسی لومن ارائه می‌دهد. این نمونه از بهترین ویدئو پروژکتورهای EZCast با نسبت پرتاب 1.3:1، می‌تواند تصاویری 100 اینچی را به نمایش بگذارد و برای اتاق‌های بزرگ و کوچک مناسب است. ویژگی تصحیح کیستون خودکار عمودی می‌تواند یک تصویر تحریف شده را تشخیص داده و به طور خودکار آن را تنظیم کند و به سادگی می‌توانید یک تصویر مربعی با تنظیم مناسب داشته باشید.

نمایش تصاویر روشن و شفاف با پروژکتور j4a

بهترین پروژکتورهای EZCast – ویدئو پروژکتور EZCast Beam J2

ویدئو پروژکتور J2 ایزی کست یک مینی پروژکتور قابل حمل است که از آخرین فناوری DLP استفاده می‌کند و رابط‌های HDMI، USB و وای فای را برای پشتیبانی از نمایش صفحه از دستگاه‌های هوشمند iOS، اندروید، ویندوز و مک ترکیب می‌کند. این ویدئو پروژکتور یک همراه عالی برای سفر و تفریح است که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت می‌کنیم.

ویدئو پروژکتور Beam J2 از بهترین پروژکتورهای ezcast

ویژگی‌های ویدئو پروژکتور J2 ایزی کست

این ویدئو پروژکتور مینی می‌تواند به صورت بی‌سیم با تمام دستگاه‌های هوشمند شما کار کند. این ویدئو پروژکتور از استانداردهای انعکاس بومی از جمله میراکست، انعکاس صفحه‌ی iOS، DLNA و اکثر سیستم عامل‌های محبوب پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر شما می‌توانید از یک کابل شارژ برای نمایش صفحه‌ی آیفون و موبایل اندرویدی استفاده کنید و یا پروژکتور را با کابل HDMI به لپ‌تاپ خود متصل کنید و تجربه‌ای شگفت‌انگیز از تماشای فیلم‌های روشن و شفاف داشته باشید.

هنگامی که دستگاه خود را با ویدئو پروژکتور J2 جفت کردید، می‌توانید از این ویژگی‌ها بهره‌مند شوید:

  1. نمایش صفحه از طریق کابل شارژ
  2. نمایش تصاویر و ویدئوها به صورت بی‌سیم
  3. طول عمر 30 هزار ساعت لامپ پروژکتور (حدودا 10 برابر بیشتر از لامپ یک پروژکتور معمولی)

(برای خرید ویدئو پروژکتور 4K به فروشگاه تهران پروژکتور رجوع کنید.)

مشخصات بهترین پروژکتورهای ezcast مدل J2

بهترین پروژکتورهای EZCast – ویدئو پروژکتور EZCast Beam H3

ویدئو پروژکتور ایزی کست مدل H3 مجهز به پورت HDMI، USB، USB-C، جک 3.5 میلی‌متری صدا، کارت حافظه‌ی میکرو و سوکت آداپتور وای فای است که آن را برای نیازهای سرگرمی مختلف، مناسب می‌سازد. این ویدئو پروژکتور در هر دو رابط سیمی و بی‌سیم برای پشتیبانی از دستگاه‌های سیستم عامل محبوب، سازگار است و با ویژگی کیستون دو بُعدی خودکار آن می‌توانید به راحتی مکانی مناسب برای نمایش تصاویر یا ویدئوهای خود پیدا کنید.

ویدئو پروژکتور Beam H3 از بهترین پروژکتورهای ezcast

مشخصات و ویژگی‌های پروژکتور H3 ایزی کست

این نمونه از بهترین ویدئو پروژکتورهای EZCast یک پروژکتور قابل حمل LCD با روشنایی 200 لومنی با گزینه‌های اتصال بسیار زیاد است که در واقع می‌توان گفت هیچ دستگاهی وجود ندارد که نتوان آن را به این ویدئو پروژکتور متصل کرده و محتوای آن را نمایش داد.

این ویدئو پروژکتور دارای ورودی‌های وای فای، HDMI، بلوتوث، USB نوع C، USB نوع A و کارت حافظه میکرو است. روشنایی 200 لومنی واقعی و تصاویر 1920*1080 پیکسل با نسبت تصویر 16:9 و حداکثر اندازه‌ی 155 اینچ را ارائه می‌دهد که تمام این ویژگی‌ها از یک ویدئو پروژکتور فشرده و جمع‌وجور با قیمتی مناسب است.

البته روشنایی 200 لومنی و نسبت کنتراست 1000:1 به این معنی است که باید از این پروژکتور در اتاق‌های تاریک استفاده کنید.

(با پروژکتور پرتاب کوتاه و پروژکتور اولترا شورت ترو آشنا شوید.)

مشخصات بهترین پروژکتورهای ezcast مدل H3

بهترین پروژکتورهای EZCast – ویدئو پروژکتور EZCast Beam V3

ویدئو پروژکتور ایزی کست مدل H3 با ویژگی کیستون دو بُعدی و شیار جدیدی که برای قرار دادن تلفن همراه تعبیه شده است، تجربه‌ای بی‌نظیر از نمایش تصاویر و ویدئوها را ارائه می‌دهد. برای این کار به سادگی آداپتور وای فای ایزی کست را وصل کنید تا آماده‌ی استفاده با تمام دستگاه‌ها و نمایش سیستم عامل‌های محبوب به صورت بی‌سیم باشد. در ادامه بیشتر در مورد ویژگی‌های این ویدئو پروژکتور محبوب ایزی کست صحبت خواهیم کرد.

پروژکتور Beam V3 از بهترین پروژکتورهای ezcast

مشخصات و ویژگی‌های ویدئو پروژکتور ایزی کست مدل V3

این ویدئو پروژکتور از ویدئوهای 1080 پیکسلی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تصاویری تا اندازه‌ی 176 اینچ را نمایش دهد. بعلاوه مدل V3 پروژکتور ایزی کست دارای پشتیبانی از نرخ رفرش بالای 120 هرتز و فناوری صفحه نمایش با تاخیر کم است که امکان بازی یا تماشای مسابقات ورزشی را لذت‌بخش‌تر می‌سازد.

پشتیبانی از ورودی HDMI در این نمونه از بهترین ویدئو پروژکتورهای EZCast به شما امکان می‌دهد لپ‌تاپ، گیرنده‌های دیجیتال تلویزیون و غیره را به راحتی به پروژکتور متصل کنید. کیفیت تصاویر نمایش داده شده از این پروژکتور روی دیوار مناسب است اما اگر از پرده نمایش استفاده کنید، کیفیت ویدئوها بهتر نیز می‌شود.

این پروژکتور بعلاوه از حالت پرتره نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید آن را از طریق تنظیمات فعال کنید و تصاویر، ویدئوها و غیره‌ی پرتره را روی صفحه نمایش پخش کنید.

(با بهترین عینک های سه بعدی آشنا شوید.)

مشخصات بهترین پروژکتورهای ezcast مدل V3

خرید بهترین پروژکتورهای ezcast

پروژکتورها، دستگاه‌های جادویی برای نمایش اسلایدها، ویدئو، تصاویر، بازی و غیره هستند که این روزها بسیار پرطرفدار و محبوب شده‌اند. از میان برندهای مختلف ویدئو پروژکتور، می‌توانید خرید بهترین پروژکتورهای ezcast را در نظر داشته باشید که علاوه بر کیفیت فوق‌العاده و ویژگی‌های منحصربفرد هر کدام، دارای قیمت مناسب نیز هستند. برای خرید انواع ویدئو پروژکتور و تجهیزات جانبی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تهران پروژکتور مراجعه کنید.

منبع مطلب

خرید بهترین پروژکتورهای ezcast

مقالات مرتبط

نظرات