بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: معرفی 10 پروژکتور پرتاب بلند برتر در سال 2023 + عکس

وقتی به دنبال یک پروژکتور جدید برای سینمای خانگی و سرگرمی و یا برای اداره و اتاق‌های کنفرانس می‌گردید، عوامل مختلف زیادی هست که باید آنها را در نظر بگیرید: اینکه پروژکتور چقدر روشن است یا حداکثر رزولوشن آن چقدر است؟ آیا می‌توان آن را روی سقف نصب کرد؟ اما از بین تمام سوالات تخصصی که باید پیش از خرید یک پروژکتور از خود بپرسید شاید مهم‌ترین آنها این باشد: فرق بین پروژکتور بلند پرتاب و کوتاه پرتاب چیست؟ ما در ادامه‌ی این مطلب بلاگ تهران پروژکتور تصمیم داریم ابتدا به تفاوت این دو نوع پروژکتور پرداخته و سپس بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب در سال 2023، پروژکتور تابلو، بهترین مارک پروژکتور خانگی، بهترین ویدئو پروژکتور خانگی 2023، پروژکتور نور متمرکز، قیمت ویدئو پروژکتور خانگی 4k، و ویدئو پروژکتور گیمینگ را معرفی کنیم.

بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب

انتخاب بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب

در انتخاب بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب موجود در بازار به دنبال گزینه‌های تخصصی بودیم. گزینه‌هایی که در لیست بالاتر هستند دارای طول پرتاب استاندارد بین 180 سانتی‌متر تا 4.5 متر هستند. نکته‌ی بعدی در انتخاب این پروژکتورها، کیفیت تصویر است. پروژکتورهای Full HD یا دارای وضوح 1080 پیکسل مناسب‌تر هستند اما در این لیست به پروژکتورهایی با رزولوشن کمتر نیز آورده شده است که در مقابل دارای کیفیت بالا با دقت رنگ و روشنایی عالی هستند. به طور کلی، ویدئو پروژکتورهایی که شامل نرم‌افزارها و قابلیت‌های بیشتر برای افزایش کیفیت تصویر مانند الحاق تصویر، نرخ تازه‌سازی بالا و پشتیبانی از HDR مورد توجه قرار گرفته‌اند.

در نهایت اینکه مواردی که در لیست بهترین ویدئو پروژکتورهای بلند پرتاب قرار گرفته‌اند، بر اساس کیفیت ساخت و سهولت نصب طبقه‌بندی شده‌اند. امتیاز بیشتر به پروژکتورهایی داده شده است که تنظیمات نصب تنظیم‌پذیری مانند تصحیح کیستون، زوم اپتیکال و تغییر لنز دارند. بعلاوه در این رتبه‌بندی، پروژکتورهایی با گزینه‌های اتصال متعدد از جمله پورت‌های HDMI، پورت USB، پورت VGA و غیره نیز در نظر گرفته شده است.

(در صفحه‌ی پرده نمایش، می‌توانید از مدل‌های مختلف پرده نمایش دیدن کنید.)

لیست بهترین ویدئو پروژکتورهای بلند پرتاب

تفاوت پروژکتورهای بلند پرتاب و کوتاه پرتاب

تفاوت در فاصله‌ی پرتاب پروژکتورها با توجه به لنز آن مشخص می‌شود و کیفیت شیشه‌های لنز پروژکتورهای بلند پرتاب معمولا کمتر از پروژکتورهای کوتاه پرتاب است. اندازه‌گیری کوتاه یا بلند بودن لنز، صرف‌نظر از برند، بر اساس محدوده‌ی قرارگیری پروژکتور نسبت به صفحه نمایش برای ایجاد یک تصویری 100 اینچی، طبقه‌بندی می‌شود. مدل‌های بلند پرتاب برای ایجاد یک تصویر 100 اینچی لازم است در فاصله‌ی 180 سانتی‌متری یا بیشتر از صفحه نمایش قرار گیرد.

مزیت لنزهای پرتاب بلند (علاوه بر قیمت کمتر نسبت به پروژکتورهای پرتاب کوتاه) این است که این پروژکتورها انتخابی عالی برای سالن‌های بزرگ یا فضاهای نمایشگاهی مانند تئاتر فضای باز، کنسرت، ارائه‌های تجاری و غیره هستند.

ویژگی‌های پروژکتور کوتاه پرتاب

از طرف دیگر، پروژکتورهای کوتاه پرتاب دارای لنزهایی هستند که می‌تواند از فواصل کوتاه‌تر، تصاویر 100 اینچ یا بزرگ‌تر نمایش دهد. از یک دیوار یا صفحه نمایش می‌توان برای این پروژکتورها استفاده کرد. اولین مزیت خرید این پروژکتورها این است که به فضای کمتری برای پروژکتور و صفحه نمایش نیاز دارند و به این ترتیب حضور افراد بیشتر مانع از نور پروژکتور نخواهد شد. پروژکتورهای پرتاب کوتاه برای خانه‌ها، آپارتمان‌ها یا اتاق‌هایی با متراژ کم مناسب است اما از قیمت بالاتری هم برخوردار است.

خیلی از افراد از این پروژکتورهای پرتاب کوتاه برای گیمینگ استفاده می‌کنند زیرا برای یک تصویر بزرگ خیره‌کننده و ایجاد دیوارهای ویدئویی به فضای زیادی نیاز نیست. در ادامه به معرفی بهترین پروژکتورهای پرتاب بلند می‌پردازیم.

(مطلب نسبت پرتاب ویدئو پروژکتور نیز می‌تواند برایتان مفید باشد.)

تفاوت ویدئو پروژکتور کوتاه پرتاب و بلند پرتاب

معرفی بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب سال 2023

وقتی نوبت به یافتن بهترین پروژکتورهای پرتاب بلند می‌رسد باید چند ویژگی و عملکرد متفاوت را در نظر بگیرید. در انتخاب و خرید پروژکتور مناسب برای نیازهای خود، توصیه می‌کنیم عواملی مانند کیفیت تصویر، دقت رنگ، وضوح و سهولت نصب را در نظر بگیرید. بهترین پروژکتورهای سینمای خانگی حداقل رزولوشن 1080 پیکسل را دارند اما اگر به محصولی مقرون به صرفه‌تر نیاز دارید، می‌توانید به گزینه‌ای با وضوح پایین‌تر نیز رضایت بدهید.

همچنین باید یک پروژکتور پرتاب بلند انتخاب کنید که روشنایی کافی برای اتاق مورد نظر شما را داشته باشد اما معمولا روشنایی مناسب 2500 انسی لومن در نظر گرفته می‌شود. در ادامه در خصوص بهترین پروژکتورهای پرتاب بلند سال 2023 و مشخصات آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

(در مطلب انسی لومن به طور مفصل با این اصطلاح آشنا شوید.)

بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب : ویدئو پروژکتور مدل BenQ TK850

بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب سال 2023: 1. ویدئو پروژکتور BenQ TK850

پروژکتور BenQ TK850 یکی از بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب سال 2023 محسوب می‌شود و البته دلایل محبوبیت آن متنوع هستند. برای مثال، این پروژکتور دارای یک آرایه لنز کریستالی است که به کمک آن می‌تواند رنگ، روشنایی و شفافیت تصویر را افزایش دهد. این پروژکتور همچنین دارای رزولوشن 4K، پشتیبانی از HDR10 و بلندگوهای باکیفیت است که آن را برای تجربه‌ی تماشای لذت‌بخش یک فیلم، عالی می‌سازد.

  • آرایه لنز کریستالی برای کیفیت تصویر بالاتر
  • رزولوشن اصلی 4K
  • تکنولوژی لنز دینامیک برای نمایش بهتر رنگ‌ها

(از صفحه‌ی ویدئو پروژکتور 4k بازدید کنید.)

بهترین مارک پروژکتور خانگی

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: طراحی ساده و جذاب پروژکتور BenQ TK850

پروژکتور BenQ TK850 با داشتن طراحی ساده و بدون زرق‌وبرق می‌تواند در سالن‌های سینمای خانگی شما نمای خوبی داشته باشد. علاوه‌براین، این ویژگی باعث می‌شود بتوان این پروژکتور را در همه‌جا قرارداد و مشکل فضا نداشته باشد. این نکته پروژکتور BenQ مدل TK850 را به یکی از بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب تبدیل می‌کند، زیرا این پروژکتورها برای نصب احتیاج به فضای بیشتری دارند و پروژکتور BenQ TK850 با طراحی ساده‌ای که دارد، این مشکل را برطرف می‌کند.

همچنین، این پروژکتور بنکیو دارای ویژگی تغییر لنز عمودی است که به پروژکتور کمک می‌کند تصویر را به بالا و پایین حرکت دهد. این ویژگی باعث می‌شود که نصب پروژکتور BenQ TK850 بر روی میز یا حتی بر روی سقف آسان‌تر شود.

(در سایت تهران پروژکتور به راحتی نسبت به خرید ویدئو پروژکتور BenQ اقدام کنید.)

پروژکتور BenQ مدل TK850 جز بهترین مارک پروژکتور خانگی می‌باشد.

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: ارائه تصاویر با جزئیات دقیق و رنگ روشن پروژکتور BenQ TK850

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: ارائه تصاویر با جزئیات دقیق و رنگ روشن پروژکتور BenQ TK850

پروژکتور BenQ TK850 با فناوری‌های پیشرفته‌ی خود می‌تواند تصاویری با رنگ‌های بسیار زیبا و جزئیات دقیق ارائه دهد. پروژکتور BenQ TK850 دارای رزولوشن اصلی 4K است که باعث می‌شود تصاویر ارائه‌شده دارای وضوح و جزئیات زیادی باشند. علاوه‌براین، یکی از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود پروژکتوردبنکیو TK850 جزو یکی از بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب محسوب شود، دقت رنگ آن است.

این پروژکتور با داشتن آرایه کریستالی ۱۰ عنصری می‌تواند رنگ‌ها و روشنایی تصویر را افزایش دهد. همچنین این پروژکتور از محتوای HDR10 پشتیبانی می‌کند و با استفاده از فناوری دوربین آیرس پویا می‌تواند تصویری با روشنایی و وضوح بیشتر را به وجود بیاورد.

(از مقاله‌ی تفاوت تکنولوژی تصویر در پروژکتور dlp و ۳lcd نیز بازدید کنید.)

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: تجربه‌ی صوتی متفاوت با پروژکتور BenQ TK850

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: ارائه تجربه‌ی صوتی فراگیر و انطباق تصویر بیشتر با پروژکتور BenQ TK850

پروژکتور BenQ TK850 دارای قابلیت اصلاح زاویه‌ی نمایش تصویر و زوم اپتیکی 1.3 برابری است. با این دو ویژگی شما قابلیت بیشتری برای انطباق تصویر خود دارید. علاوه‌براین، در پروژکتور BenQ TK850 بلندگوی تعبیه‌شده همراه با فناوری صوتی CinemaMaster Audio+2 وجود دارد که می‌تواند به شما تجربه‌ی صوتی فراگیری را ارائه دهد.

بهترین ویدئو پروژکتور خانگی 2022

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: تصویر با روشنایی زیاد و کنتراست بالا پروژکتور BenQ TK850

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود پروژکتور BenQ TK850 یکی از انواع بهترین مارک پروژکتور خانگی و یکی از بهترین ویدئو پروژکتور خانگی 2023 محسوب شود، داشتن یک لامپ پروژکتور با روشنایی 3000 انسی لومن است که هم برای روشن کردن و هم برای ارائه تصویر در اتاق‌های تاریک و هم اتاق‌های روشن و بسیار مفید است. علاوه‌براین، پروژکتور BenQ TK850 دارای نسبت کنتراست تصویر 1000,000:1 است که باعث می‌شود که تصاویر در صفحه‌های نمایش بزرگ روشن واضح باشند و تصاویر صفحه‌های تاریک جزئیات خود را حفظ کنند.

بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب سال 2022: پروژکتور ViewSonic PX747-4K

بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب سال 2023: 2. پروژکتور ViewSonic PX747-4K

یکی دیگر از بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب، ویدئو پروژکتور ViewSonic PX747-4K است. این پروژکتور پرتاب بلند با رزولوشن 4K، خروجی نور 3500 لومن و پشتیبانی از HDR با عملکرد بالا، تجربه‌ای عالی را برای بینندگان فراهم کند. بعلاوه، با قابلیت‌های اندازه‌ی صفحه نمایش بزرگ و گزینه‌های اتصال فراوان، یک پروژکتور همه‌کاره است.

  • ارائه‌ی تصاویری باکیفیت با رزولوشن UHD
  • پشتیبانی از HDR برای بازتولید رنگ عالی
  • روشنایی بالا با 3500 انسی لومن

(به مطلب رزولوشن پروژکتور  رجوع کنید.)

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: افزایش و بهبود دقت رنگ در پروژکتور ViewSonic PX747-4K

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: رزولوشن 4K و حمایت از تصاویر HDR10 در پروژکتور ViewSonic PX747-4K

پروژکتور ویوسونیک مدل  PX747-4K با داشتن رزولوشن اصلی 4K می‌تواند تصاویری با 3840*2160 پیکسل ارائه دهد که این باعث می‌شود تصاویر ارائه‌شده بسیار دقیق و با جزئیات باشند. علاوه‌براین، این پروژکتور ویوسونیک دارای ویژگی پشتیبانی از فناوری HDR10 و فناوری Super Color است که باعث افزایش و بهبود دقت رنگ می‌شود. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که قیمت ویدئو پروژکتور خانگی ویوسونیک ViewSonic PX747-4K نسبتا بالا باشد و البته با توجه به کیفیت رنگ و تصویری که ارائه می‌دهد، این قیمت کاملا ارزشش را دارد.

(از صفحه‌ی پروژکتور‌های ویوسونیک نیز بازدید کنید.)

پروژکتور ViewSonic PX747-4K جز بهترین ویدئو پروژکتور خانگی 2023 محسوب می‌شود.

بهترین ویدئو پروژکتور 4K

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: ارائه روشنایی خوب و ویژگی‌های اصلاح تصویر در پروژکتور ViewSonic PX747-4K

پروژکتور لامپی ViewSonic PX747-4K دارای یک لامپ لومن است که می‌تواند حدود ۳۵۰۰ انسی لومن را برای روشن کردن اتاق‌هایی که دارای نور محیطی هستند، ارائه دهد. پرتاب نور پروژکتور ViewSonic PX747-4K باعث می‌شود که این پروژکتور برای اتاق‌هایی با نور محیطی پروژکتور خوبی باشد. علاوه‌براین، پروژکتور ویوسونیک مدل PX747-4K دارای ویژگی‌های تطبیق تصویر مثل اصلاح زاویه‌ی تصویر و زوم اپتیکال 1.3 برابری است که این ویژگی‌ها باعث می‌شوند پروژکتور ViewSonic PX747-4K جزو یکی از بهترین ویدئو پروژکتور 4K در بین این دسته از پروژکتورها باشد.

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: ارائه‌ی صوت عالی در پروژکتور ViewSonic PX747-4K

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: کاهش صدای فن پروژکتور و ارائه عملکرد صوتی فوق‌العاده در پروژکتور ViewSonic PX747-4K

در بین پروژکتورهای ViewSonic این مشکل وجود داشته که کمی صدای فن دستگاه زیاد بوده و با تجربه صوتی شنونده تداخل دارد. شرکت ویوسونیک در این مدل جدید ViewSonic PX747-4K سعی کرده تا صدای فن پروژکتور را پایین آورد. برای مثال، اگر پروژکتور ViewSonic PX747-4K تصویری با روشنایی زیاد نمایش دهد، طبیعتاً فشار بیشتری بر آن وارد شده و دستگاه داغ می‌شود.

در نتیجه فن پروژکتور سعی می‌کند دستگاه را خنک کند و این باعث صدای اضافی پروژکتور خواهد شد. خوشبختانه، یکی از ویژگی‌های پروژکتور ViewSonic PX747-4K  این است که این پروژکتور دارای بلندگوی تعبیه‌شده ۱۰ واتی است که می‌تواند صدا را با صوت عالی به تماشاچی ارائه دهد. کم کردن صدای عملکرد پروژکتور و ارائه‌ی صوت عالی از جمله ویژگی‌هایی هستند که باعث می‌شوند که پروژکتور ViewSonic PX747-4K یکی از بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب 2023 به شمار آید.

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: ساختار با دوام و محکم پروژکتور ViewSonic PX747-4K

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: طراحی با دوام و لامپ با طول عمر بالا در پروژکتور ViewSonic PX747-4K

یک تفاوت پروژکتور ViewSonic PX747-4K با پروژکتورهای دیگری که امروزه خیلی رایج هستند، این است که کمی نسبت به پروژکتورهای دیگر بزرگ‌تر است، اما مصالح آن باعث می‌شود این پروژکتور ساختاری بادوام و محکم داشته باشد. علاوه‌براین، لامپ این پروژکتور می‌تواند تا مدت ۱۵ هزار ساعت کار کند و برای همین، مشتریان دیگر دغدغه‌ی تعویض لامپ پروژکتور را نخواهند داشت. یکی دیگر از ویژگی‌های مرغوب پروژکتور ViewSonic PX747-4K  این است که شما می‌توانید آن را بر روی سقف نصب کنید و یا آن را روی میز بگذارید و به راحتی تصویر مورد نظر خود را روی صفحه نمایش مشاهده کنید.

بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: پروژکتور بلند پرتاب  ViewSonic LS700-4K

بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب سال 2023: 3. پروژکتور بلند پرتاب ViewSonic LS700-4K

یکی از ویژگی‌های بارز این پروژکتور که باعث می‌شود ما آن را به‌عنوان یکی از بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب 2023 انتخاب کنیم رزولوشن بالا و ارائه تصاویر با دقت و کیفیت رنگ و واضح بودن زیاد است. اگر رزولوشن 4K و کیفیت آن برای شما خیلی مهم است به شما حتما پیشنهاد می‌کنیم که پروژکتور ViewSonic LS700-4K بلند پرتابه را انتخاب کنید.

این پروژکتور می‌تواند تصاویری با جزئیات دقیق و وضوح زیاد را ارائه دهد. همچنین، پروژکتور ViewSonic LS700-4K دارای فناوری نور لیزری، ویژگی تطبیق‌پذیری با تصاویر سه‌بعدی و حمایت از فناوری HDR10 است. در ادامه بیشتر در مورد ویژگی‌های این پروژکتور توضیح خواهیم داد.

  • طول عمر لامپ 20,000 ساعت
  • رزولوشن دقیق و واضح 4K
  • استفاده از تکنولوژی لیزر که باعث ایجاد تصاویر روشن‌تری می‌شود

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: استفاده از فناوری نور متفاوت در پروژکتور ViewSonic LS700-4K

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: فناوری نور لیزری و ارائه تصاویر با وضوح و کیفیت بسیار بالا پروژکتور ViewSonic LS700-4K

یکی از مشخصه‌هایی که پروژکتور ViewSonic LS700-4K را از دیگر پروژکتورهای لامپی متمایز می‌سازد استفاده از فناوری نور متفاوت است. پروژکتور بلند پرتاب ویوسونیک مدل LS700-4K یک پروژکتور لیزری است و می‌تواند روشنایی و رنگ بیشتری به تصاویر بدهد و کنتراست آن‌ها را نسبت به پروژکتورهای لامپی بیشتر کند.

علاوه‌براین، رزولوشن اصلی این پروژکتور 4K است که می‌تواند به افزایش جزئیات و واضح بودن بیشتر تصاویر کمک کند. همچنین، این پروژکتور از فناوری HDR پشتیبانی می‌کند؛ با اینکه HDR این پروژکتور نسبت به پروژکتورهای دیگر خیلی قوی نیست، اما با کمی دست‌کاری تنظیمات می‌توانید به نتیجه مورد علاقه خود برای نمایش بهتر تصاویر برسید.

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: پروژکتور ViewSonic LS700-4K، یک منبع نور لیزری

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: ارائه‌ی بهترین روشنایی پروژکتور ViewSonic LS700-4K

در بخش قبل اشاره کردیم که پروژکتور بلند پرتاب ویوسونیک مدل LS700-4K یک پروژکتور منبع نور لیزری است. این ویدئو پروژکتور دارای ۳۳۰۰ انسی لومن روشنایی است که این میزان بیش از میزان روشنایی یک پروژکتور معمولی محسوب می‌شود. به همین خاطر، شما با خیال راحت می‌توانید از پروژکتور ViewSonic LS700-4K هم در اتاق‌هایی که نورشان کم است و هم در اتاق‌هایی که نور زیادی دارند، به خوبی استفاده کنید.

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: قابلیت نصب 360 درجه‌ای پروژکتور ViewSonic LS700-4K

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: طول عمر باتری بالا پروژکتور ViewSonic LS700-4K

پروژکتور ViewSonic LS700-4K به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان آن را هم روی سقف، هم بر روی میز یا بر روی زمین هم قرار داد. پروژکتور ViewSonic LS700-4K دارای ویژگی نصب ۳۶۰ درجه‌ای است و در هر جهت می‌توان آن را نصب کرد. علاوه‌براین، عمر لامپ پروژکتور یا منبع نور لیزری آن حدود ۲۰ هزار ساعت است که این میزان بسیار طولانی است. برای همین، شما لازم نیست که برای تعویض منبع نور لیزری آن خرج زیادی کنید.

بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: پروژکتور بلند پرتاب GooDee YG600

بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب سال 2023: 4. پروژکتور بلند پرتاب GooDee YG600

ویدئو پروژکتور GooDee YG600 یکی دیگر از انتخاب‌های ما به عنوان بهترین ویدئو پروژکتورهای بلند پرتاب 2023 به شمار می‌آید. اگر به یک ویدئو پروژکتور پرتاب بلند مقرون به صرفه نیاز دارید که همچنین فوق‌العاده روشن باشد، این گزینه برای شما مناسب است. ویدئو پروژکتور GooDee مدلYG600 دارای خروجی نور 6000 لومن، نسبت کنتراست 3,000:1 و اندازه‌ی صفحه نمایش بزرگ است و می‌تواند تمام نیازهای سرگرمی شما را برآورده سازد.

  • 80 درصد روشن‌تر از مدل‌های مشابه
  • کاهش نویز با استفاده از خنک‌کننده‌ی کلی
  • قابلیت نمایش تصاویر تا 230 اینچ

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: عملکرد مناسب پروژکتور GooDee YG600 در محیط های تاریک

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: منبع روشنایی فوق‌العاده پروژکتور GooDee YG600

پروژکتور GooDee YG600 نسبت به پروژکتورهای پیشین همین برند دارای لامپ روشنایی قوی‌تر و نسبت کنتراست بسیار بیشتر است. لامپ پروژکتور GooDee YG600 دارای 6000 انسی لومن است که نسبت به دیگر محصولات این پروژکتور منبع روشنایی آن حدود ۸۰ درصد بیشتر است. در بین پروژکتورها داشتن 6000 انسی لومن بیشترین و روشن‌ترین منبع روشنایی است که شما می‌توانید پیدا کنید. این مسئله باعث می‌شود که پروژکتور بلند پرتاب GooDee YG600 هم در محیط‌های روشن و هم در محیط‌های تاریک به خوبی بتواند کار خود را انجام دهد.

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: نمایش تصویرهایی با کیفیت و دقت رنگ بالا پروژکتور GooDee YG600

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: نمایش تصویرهایی با کیفیت و دقت رنگ بالا پروژکتور GooDee YG600

قابلیت نمایش تصاویر پروژکتور GooDee YG600 خوب است، ولی به طور کامل تصاویر HD ارائه نمی‌دهد. رزولوشن اصلی این پروژکتور 1280*780 است که ممکن است نسبت به بسیاری از پروژکتورهایی که قابلیت تصاویر بالایی دارند، عملکرد ضعیف‌تری داشته باشد، اما نسبت به مدل‌های پیشین پروژکتورهای GooDee پیشرفت بسیار خوبی است. همچنین، پروژکتور GooDee YG600 با داشتن نسبت کنتراست پویای 3000:1 و دقت رنگ بالای زیاد، می‌تواند تصاویر را با کیفیت خوب، وضوح و رنگ‌های متنوع در اکثر صفحه‌های نمایش با سایزهای متفاوت نمایش دهد.

(از صفحه‌ی ویدئو پروژکتور HD دیدن کنید.)

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: قابلیت اتصال پروژکتور GooDee YG600 به انواع پورت ها

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: قابلیت ارائه تصاویر از فاصله‌ی زیاد و گزینه‌های متنوع اتصال پروژکتور GooDee YG600

یکی دیگر از مزیت‌های فوق‌العاده‌ی پروژکتور GooDee YG600 این است که این پروژکتور می‌تواند از فاصله نسبتاً طولانی تصاویر را بر روی صفحات نمایش نشان دهد. این مساله انتخاب های بیشتری را در مورد تماشای فیلم‌ها و گیمینگ در اختیار می گذارد. یک خوبی دیگر پروژکتور GooDee YG600 این است که می‌توان آن را به پورت‌های زیادی مثل پورت‌های HDMI و USB، ورودی‌های صوتی و کنسول‌های بازی متصل کرد. به‌علاوه، افرادی که دارای آیفون هستند هم می‌توانند از این پروژکتور برای نمایش محتوای آیفون خود استفاده کنند.

پروژکتور GooDee YG600 به عنوان ویدئو پروژکتور گیمینگ هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین ویدئو پروژکتورهای بلند پرتاب: پروژکتور پرتاب بلند اپسون Epson VS250

بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب سال 2023: 5. پروژکتور پرتاب بلند اپسون Epson VS250

ویدئو پروژکتور اپسون مدل VS250 را می‌توان یکی از بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب کنفرانسی به شمار آورد. پروژکتور Epson VS250 با داشتن منبع روشنایی ۳۲۰۰ انسی لومن برای رنگ‌های متنوع و رنگ سفید باعث می‌شود که به خوبی بتوان از آن در اتاق‌های پرنور استفاده کرد. به همین خاطر، این پروژکتور بیشتر برای استفاده در اتاق‌های کنفرانس و جلسات کاری مناسب است. همچنین، مصالح ساخت این پروژکتور باعث می‌شوند که این پروژکتور عمر طولانی داشته باشد. در ادامه در مورد مشخصات متفاوت پروژکتور Epson VS250 بیشتر توضیح خواهیم داد.

  • قابلیت تنظیم و نصب آسان
  • خروجی نور روشن 3200 لومنی
  • عملکرد بی‌صدای فن در 28 دسی‌بل

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: پروژکتور Epson VS250 مناسب اتاق های کنفرانسی

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: مناسب استفاده در اتاق‌های کنفرانس پروژکتور Epson VS250

در انتخاب پروژکتور Epson VS250 باید به این نکته توجه داشته باشید که این پروژکتور دارای رزولوشن SVGA است. رزولوشن SVGA در پروژکتور Epson VS250 به این معنی است که این پروژکتور فقط می‌تواند تصاویری با پیکسل‌های 600*800 را ارائه دهد که این کیفیت تصویر با استاندارد خیلی بالایی نیست. با اینکه تصاویر ارائه‌شده توسط این پروژکتور ممکن است خیلی استاندارد بالایی نداشته باشد، اما با توجه به روشنایی ۳۲۰۰ انسی آن، برای استفاده در اتاق‌های روشنی مثل اتاق‌های کنفرانسی بسیار مناسب است.

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: طراحی ساده و محکم پروژکتور Epson VS250

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: طراحی ساده و کاربردی و کاربری آسان پروژکتور Epson VS250

موادی که در ساخت پروژکتور Epson VS250 بکار رفته‌اند، باعث شده اند این پروژکتور طراحی ساده و محکم و بادوام داشته باشد. همچنین، استفاده از این پروژکتور آسان است و سازندگان سعی کرده‌اند با ارائه‌ی کاربری آسان، کاربر کمترین مشکل ممکن را در استفاده از آن داشته باشد. علاوه‌براین، سیستم خنک‌کننده این پروژکتور در زمان کار صدای زیادی ایجاد نمی‌کند. برای همین، استفاده از این پروژکتور در اتاق‌های کنفرانسی که باید ساکت و بدون صدا باشد، بسیار مناسب است.

پروژکتور نور متمرکز

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: نصب آسان و امکانات تدوین تصویر پروژکتور Epson VS250

یکی از خوبی‌های پروژکتور بلند پرتاب Epson VS250 این است که نصب آن خیلی آسان است و شما به محض این که آن را مستقر کردید، می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین، پروژکتور Epson VS250 دارای ویژگی‌های تدوین تصویر مثل اصلاح زاویه‌ی تصویر، زوم اپتیکی و نور متمرکز است و شما می‌توانید با این ویژگی‌ها نحوه نمایش و ارائه تصویر خود را تدوین کنید.

بنابراین، پروژکتور بلند پرتاب Epson VS250 یک پروژکتور نور متمرکز است.

بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: پروژکتور بلند پرتاب BenQ MW535A

بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب سال 2023: 6. پروژکتور بلند پرتاب BenQ MW535A

پروژکتور BenQ MW535A دارای یک لامپ بسیار روشن، رزولوشن HD، دقت رنگ بالا و نصب آسان است. داشتن همه این موارد در یک پروژکتور دلیل بسیار خوبی برای خریدن آن است، اما چیزی که در نظر ما این پروژکتور را در فهرست بهترین پروژکتورهای پرتاب بلند 2023 قرار می‌دهد، تطبیق‌پذیری آن با فناوری ارائه تصاویر سه‌بعدی است. این پروژکتور بعلاوه قادر به ارائه‌ی تصاویر دو بعدی نیز هست و این مسئله باعث می‌شود مشتریان گزینه‌های متنوعی برای نمایش محتوای تصویری و گرافیکی خود داشته باشند.

با ما همراه باشید تا در بخش‌های بعدی بیشتر درمورد این پروژکتور و خصوصیات آن توضیح دهیم.

  • پایه‌ی قابل تنظیم و کیستون برای نصب
  • تصویر اتوماتیک تصویر برای رنگ‌های مختلف دیوار
  • 3600 لومن روشنایی برای تماشا در نور روز

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: ارائه‌ی تصویر با کیفیت در پروژکتور BenQ MW535A

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: قابلیت نمایش محتوای تصویری سه‌بعدی، رزولوشن عالی و روشنایی زیاد در پروژکتور BenQ MW535A

پروژکتور BenQ MW535A می‌تواند محتوای سه‌بعدی نمایش دهد و اگر شما علاقمند به تماشای فیلم‌های سه بعدی هستید و یا دوست دارید بازی‌های سه‌بعدی را اجرا کنید، این پروژکتور برای شما انتخاب مناسبی است. علاوه‌براین، ویدئو پروژکتور بنکیو مدل MW535A دارای رزولوشن عالی 1920*1000 است. با اینکه این رزولوشن کاملاً رزولوشن HD نیست اما برای ارائه‌ی یک تصویر باکیفیت بسیار مناسب است. همچنین، پروژکتور BenQ MW535A دارای منبع روشنایی ۳۶۰۰ انسی لومن است که می‌تواند تصاویر را در اتاق‌های تاریک و روشن به خوبی نمایش دهد.

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: تنظیم و اصلاح زاویه تصویر در پروژکتور BenQ MW535A

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: نصب آسان و تنظیمات متنوع برای تصاویر در پروژکتور BenQ MW535A

سازندگان پروژکتور از این اطمینان حاصل کرده‌اند که نصب این پروژکتور آسان باشد. علاوه‌براین، پروژکتور BenQ MW535A دارای تنظیمات مختلفی برای تصاویر است که به شما کمک می‌کند تا تصاویر خود را بر روی صفحه نمایش به‌خوبی مستقر کنید. شما با داشتن قابلیت‌های تنظیم اصلاح زاویه تصویر و زوم اپتیکی 1.2 برابر برای مستقر کردن پروژکتور در فاصله‌ی بیشتر، می‌توانید گزینه‌های متنوعی برای ارائه‌ی تصاویر خود داشته باشید.

یک ویژگی منحصربه‌فرد دیگر پروژکتور BenQ MW535A در حوزه‌ی ارائه تصاویر، این است که این پروژکتور صرفاٌ تصاویر را روی دیوارهای سفید رنگ پخش نمی‌کند، بلکه می‌تواند آن‌ها را روی دیوارهایی با رنگ‌های دیگر هم پخش کند. پروژکتور بلند پرتاب BenQ MW535A با داشتن قابلیت تنظیم اتوماتیک رنگ می‌تواند تصاویر را روی دیوارهایی با رنگ‌های مختلف نشان دهد. اگر صفحه نمایش شما از جنس مواد وینیل باشد که چه بهتر، زیرا این صفحه نمایش می‌تواند به رنگ تصاویر جلوه متفاوتی ببخشد.

بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: پروژکتور Sony VPL-HW45ES

بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب سال 2023: 7. پروژکتور Sony VPL-HW45ES

چیزی که باعث می‌شود پروژکتور بلند پرتاب Sony VPL-HW45ES یکی از بهترین ویدئو پروژکتورهای بلند پرتابی 2023 محسوب شود این است که تقریباً تمامی اجزای آن به طوری طراحی و ساخته شده‌اند که بهترین کیفیت را داشته باشد. پروژکتور Sony VPL-HW45ES با قابلیت نمایش تصاویر سه‌بعدی، کیفیت عالی تصویر، روشنایی زیاد و سرگرم کردن تماشاچیان با تصاویر باکیفیت خود جزو بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب 2023 در نظر گرفته می‌شود که ما در زیر آن در مورد دلایل این انتخاب توضیح خواهیم داد.

  • طراحی لامپ برای افزایش بازدهی نور
  • عملکرد فن بسیار آرام
  • سازگار با منابع سه بُعدی

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: مکانیسم پویای کنترل لامپ پروژکتور Sony VPL-HW45ES

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: ارائه تصاویر با روشنایی زیاد و طراحی کاربردی پروژکتور Sony VPL-HW45ES

پروژکتور Sony VPL-HW45ES به گونه‌ای طراحی‌شده که تقریباً ساختار تمام اجزا و جوانب آن عالی است. برای مثال، پروژکتور Sony VPL-HW45ES دارای یک مکانیسم پویای کنترل لامپ است؛ عملکرد این مکانیسم به‌گونه‌ای است که می‌تواند به‌طور خودکار خود را به‌گونه‌ای تنظیم کند که تصاویر را با بیشترین میزان روشنایی نشان دهد.

همچنین، طراحی پروژکتور سونی مدل VPL-HW45ES به‌گونه‌ای است که فن آن رو به جلو است. بنابراین، اگر شما به‌دنبال پروژکتور تابلو می‌گردید که بتوانید آن را به دیوار نصب کنید، این پروژکتور گزینه خوبی است، زیرا می‌توانید آن را به‌گونه‌ای به دیوار نصب کنید که خروجی‌های اگزوز فن آن مسدود نشود.

پروژکتور Sony VPL-HW45ES جز بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب بوده و به عنوان پروژکتور تابلو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: تصاویر کیفیت HD در پروژکتور Sony VPL-HW45ES

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: ارائه تصاویر سه‌بعدی و با کیفیت HD و نصب آسان در پروژکتور Sony VPL-HW45ES

پروژکتور Sony VPL-HW45ES می‌تواند تصاویر را با کیفیت HD و پیکسل‌های 1920*1080 ارائه دهد. بعلاوه، این پروژکتور سونی می‌تواند تصاویر سه‌بعدی را همراه با تکنولوژی اختصاصی Reality Creation سونی نمایش دهد. این فناوری می‌تواند رزولوشن کلی تصویر را افزایش داده و تصاویر سریع اکشن را هموار کند که باعث می‌شود برای نمایش محتوایی بازی‌ها و رویدادهای ورزشی انتخاب خیلی خوبی باشد.

یک ویژگی دیگر پروژکتور بلند پرتاب Sony VPL-HW45ES نصب آسان آن است. پروژکتور Sony VPL-HW45ES با داشتن ویژگی تغییر لنز و قابلیت زوم گسترده اپتیکی می‌تواند گزینه‌های نصب متنوعی داشته باشد.

بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: پروژکتور مینی بلند پرتاب CiBest

بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب سال 2023: 8. پروژکتور مینی بلند پرتاب CiBest

این پروژکتور هم جزو یکی از بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب 2023 است و قیمت آن نیز بسیار مناسب است. این پروژکتور با طراحی فشرده، لامپ روشن، گزینه‌های متنوع برای اتصال و نصب آسان انتخابی خوب برای کسانی است که هم به دنبال پروژکتوری با ویژگی‌های متنوع هستند و هم نمی‌خواهند خرج زیادی کنند. در ادامه در مورد این پروژکتور بیشتر توضیح می‌دهیم.

  • طراحی فشرده و مناسب سفر
  • تصحیح کیستون عریض و 15 درجه
  • خروجی نور روشن 4500 لومنی

ویژگی‌ بهترین پروژکتور بلند پرتاب: ارائه تصاویر رنگارنگ و پر نور در پروژکتور CiBest

ویژگی‌ بهترین پروژکتور بلند پرتاب: قابل‌حمل، نمایش تصاویر رنگارنگ و پر نور و روشنایی زیاد در پروژکتور CiBest

پروژکتور CiBest طراحی فشرده ای دارد که باعث می‌شود شما بتوانید آن را به راحتی به مکان‌های مختلف حمله کنید. همچنین، این پروژکتور قیمت مناسبی دارد و ما مجبور نیستید پول زیادی خرج آن کنید. اگرچه مینی پروژکتور بلند پرتاب CiBest تصاویر HD ارائه نمی‌دهد، اما با توجه به قیمتش می‌تواند تصاویر رنگارنگ و پر نوری را نمایش دهد. یک ویژگی دیگر که باعث می‌شود این پروژکتور به قیمتش بیارزد، روشنایی ۴۵۰۰ انسی لومن آن است که بسیاری از کاستی‌های آن را جبران می‌کند.

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: طراحی فشرده پروژکتور CiBest

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: نصب آسان، عمر طولانی لامپ و پورت‌های متنوع اتصال پروژکتور CiBest

طراحی فشرده‌ی پروژکتور CiBest باعث می‌شود بتوانید آن را به آسانی به همه جا حمل کنید و همچنین نصب آن را آسان می‌کند. یک ویژگی مهم دیگر در نصب پروژکتور CiBest ویژگی اصلاح زاویه ۱۵ درجه آن است که به شما اجازه می‌دهد تصویر را در زاویه‌ی‌ دلخواه خود تنظیم کنید. علاوه‌براین، عمر لامپ مینی پروژکتور بلند پرتاب CiBest هم طولانی است. با داشتن ۵۰ هزار ساعت عمر لامپ، می‌توانید به میزان طولانی از این پروژکتور استفاده کنید. مینی پروژکتور بلند پرتاب CiBest با داشتن پورت‌های متنوع اتصال مثل پورت‌های HDMI و USB به شما این فرصت را می‌دهد تا محتوای دستگاه‌های مختلف را با پروژکتور خود مشاهده کنید.

بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب سال 2022: پروژکتور بلند پرتاب Vankyo Performance V600

بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب سال 2023: 9. پروژکتور بلند پرتاب Vankyo Performance V600

ویدئو پروژکتور بلند پرتاب Vankyo Performance V600 با توجه به قیمت مناسب و کارکردهای متنوعی که دارد در لیست بهترین ویدئو پروژکتورهای بلند پرتاب 2023 قرار گرفته است. اگر تمایل دارید تصویرهای مورد نظر خود را روی نمایشگرهایی با سایز بزرگ تماشا کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما این پروژکتور را در نظر بگیرید. پروژکتور بلند پرتاب Vankyo Performance V600 می‌تواند با رزولوشن HD تصاویر را تا اندازه ۳۰۰ اینچ نمایش دهد و روشنایی خوبی را برای این تصاویر تأمین کند. در ادامه، در مورد مشخصات این پروژکتور بیشتر توضیح خواهیم داد.

  • محدوده‌ی تصحیح کیستون گسترده
  • قابلیت نمایش تصویر تا 300 اینچ
  • دارای کیف حمل برای محافظت از پروژکتور

ویژگی‌ بهترین پروژکتور بلند پرتاب: نمایش تصاویر باکیفیت و وضوح تصویر در پروژکتور بلند پرتاب Vankyo Performance V600

ویژگی‌ بهترین پروژکتور بلند پرتاب: نمایش تصاویر باکیفیت، روشنایی زیاد همراه با دقت رنگ و وضوح تصویر در پروژکتور بلند پرتاب Vankyo Performance V600

همانطور که گفتیم پروژکتور بلنده پرتاب Vankyo Performance V600 می‌تواند تصاویر را تا اندازه‌ی‌ ۳۰۰ اینچ نمایش دهد و آن‌ها را با کیفیت HD 1080P نشان دهد. علاوه‌براین، پروژکتور Vankyo Performance V600 دارای روشنایی 4000 انسی لومن است که برای یک پروژکتور میزان روشنایی زیادی است. البته، ما این پروژکتور را بیشتر برای استفاده در اتاق‌های تاریک و نور محیطی کم توصیه می‌کنیم. همچنین، این پروژکتور دارای نسبت کنتراست پویای 5000:1 است که باعث می‌شود دقت رنگ تصاویر و وضوح آن‌ها بسیار زیاد باشد.

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: بادوام بودن پروژکتور بلند پرتاب Vankyo Performance V600

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: بادوام و دارای گزینه‌های اتصال متنوع در پروژکتور بلند پرتاب Vankyo Performance V600

اندازه‌ی پروژکتور Vankyo Performance V600 نسبت به بسیاری از پروژکتورهای دیگر بزرگ‌تر است، اما موادی که در ساخت آن بکار برده شده، باعث می‌شود این پروژکتور بادوام باشد و پایداری بیشتری داشته باشد. همچنین، پروژکتور Sanyo Performance V600 دارای گزینه‌های اتصال متنوع است. به همین خاطر، افرادی که می‌خواهند هم فیلم تماشا کنند و هم‌ بازی‌های ویدئویی بازی کنند، می‌توانند پورت‌های دستگاه‌های خود را به ویدئو پروژکتور متصل کنند.

بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب سال 2022: پروژکتور بلند پرتاب Vankyo Leisure 3

بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب سال 2023: 10. پروژکتور بلند پرتاب Vankyo Leisure 3

اگر به دنبال پروژکتوری هستید که بتوانید آن را به مکان‌های مختلف ببرید، ویدئو پروژکتور بلند پرتاب Vankyo Leisure 3 انتخاب مناسبی برای شما است. علاوه بر قابل‌حمل بودن این پروژکتور، مشخصات بارز دیگری همجون عمر طولانی لامپ و صدای کم آن در هنگام کار کرد، این پروژکتور را متمایز می‌سازد. در ادامه بیشتر در مورد مشخصات این پروژکتور و و این‌که چرا این پروژکتور در فهرست بهترین ویدئو پروژکتورهای بلند پرتابه‌ 2023 قرار گرفته، توضیح می‌دهیم.

  • سیستم سرکوب صدای فن را کاهش می‌دهد
  • عمر طولانی لامپ تا 40,000 ساعت
  • قابلیت نمایش تصاویر تا 170 اینچ

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: کیف حمل کننده پروژکتور Vankyo Leisure 3

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: طراحی فشرده و قابل‌حمل ، روشنایی و عمر طولانی لامپ پروژکتور Vankyo Leisure 3

پروژکتور Vankyo Leisure 3 نسبت به قیمت، طراحی فشرده و سایز کوچکی دارد و در بسته‌بندی آن یک کیف حامل وجود دارد که به کاربر اجازه می‌دهد آن را به راحتی با خود به مکان‌های مختلف حمل کند. علاوه‌براین، پروژکتور Vankyo Leisure 3 دارای لامپ با روشنایی ۲۱۰۰ لومن است؛ درست است که میزان روشنایی این لامپ زیاد نیست، اما عمر این لامپ بسیار طولانی است و تا حدود ۴۰ هزار ساعت می‌تواند کار کند.

ویژگی‌ بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب: سیستم خنک کننده منحصر به فرد Vankyo Leisure 3

ویژگی‌ بهترین پروژکتور بلند پرتاب: صدای کم در هنگام کار با پروژکتور Vankyo Leisure 3

پروژکتور Vankyo Leisure 3 دارای یک سیستم خنک‌کننده منحصربه‌فرد است که در هنگام داغ شدن دستگاه صدای زیادی تولید نمی‌کند. برای کیفیت تصویر پروژکتور Vankyo Leisure 3 نمی‌توان حرف زیادی در مورد این پروژکتور زد، زیرا رزولوشن اصلی آن 800*480 پیکسل است.

البته باید دقت داشت که با توجه به قیمت مناسب این پروژکتور و طراحی فشرده‌ی آن نمی‌توان انتظار بیشتر از این را از این پروژکتور داشت. با این وجود، هنوز هم افرادی که نمی‌خواهند خرج زیادی برای پروژکتور کنند می‌توانند این پروژکتور را برای مصارف شخصی تهیه کنند، زیرا رزولوشن پروژکتور Vankyo Leisure 3 برای استفاده‌های شخصی مناسب است.

خرید بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب

خرید بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب سال 2023

در این مطلب به معرفی چند نمونه از بهترین ویدئو پروژکتورهای بلند پرتاب سال 2023 پرداختیم و به طور مختصر در مورد مشخصات و ویژگی‌های هر کدام از آنها صحبت کردیم. اگر تصمیم دارید به خرید ویدئو پروژکتور بلند پرتاب دارید، اول باید از خودتان بپرسید که برای چه مصارفی می‌خواهید آن را استفاده کنید و در نهایت قیمت پروژکتور و هزینه‌ی مورد نظر برای خرید پروژکتور را نیز در نظر بگیرید. امیدواریم نکاتی که در مورد این بهترین نوع پروژکتور بلند پرتاب بیان کردیم برای شما مفید باشند و به شما در انتخاب بهترین پروژکتور پرتاب بلند کمک کنند. برای خرید پروژکتور و لوازم جانبی مربوط به آنها و اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور خانگی 4K می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تهران پروژکتور مراجعه کنید.

منبع مطلب

مقالات مرتبط

نظرات