بهترین پروژکتورهای اپتما (Optoma): با برترین پروژکتورهای اپتما Optoma آشنا شوید + عکس

با تکنولوزی میانه‌ی خوبی دارید؟ اگر که عشق فیلم هستید یا خودتان را یک گیمر حرفه‌ای می‌دانید، خرید ویدئو پروژکتور از یک برند معتبر مثل اپتما (Optoma) را در برنامه داشته باشید. پروژکتورهای اپتما بخاطر کیفیت عالی و قیمت مقرون بصرفه زبانزد هستند. برای آشنایی با بهترین پروژکتورهای Optoma در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین پروژکتورهای Optoma

برند اپتما Optoma (اپتوما) بصورت تخصصی در ساخت انواع پروژکتور با کاربری‌های مختلف مثل پروژکتور خانگی، پروژکتور کلاسی و پروژکتور هوشمند فعالیت می‌کند. انتخاب بهترین پروژکتور کاملا به نیاز شما بستگی دارد: برخی که دائما در حال تماشای فیلم و برنامه تلویزیونی در روز هستند به پروژکتورهای دید در روز با میزان روشنایی بالا (انسی لومن) نیاز دارند، برخی هم بخاطر بازی به دنبال پروژکتوری با میزان حداقل تأخیر ورودی هستند. بسته به اندازه فضا، ممکن است یک پروژکتور سینمای خانگی پرتاب کوتاه اولترا مانند BenQ TH671ST یا بیشتر برای‌تان نصب آسان با زوم بالا یا ویژگی تصحیح کیستون اهمیت دارد.

بهترین پروژکتورهای Optoma: پروژکتور اپتما در مدل‌ها و ویژگی‌های فنی متفاوتی عرضه می‌شوند، بسته به نیازتان می‌توانید یک پروژکتور پرتاب بلند  سنگین وزن برای نصب دائمی در اتاق نشیمن انتخاب کنید یا یک پروژکتور جیبی سبک وزن برای سفرهای کاری و تفریحی!

(مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه پیش از خرید تکنولوژی مدرن برای سرگرمی در خانه، موضوع قابل اهمیتی است.)

اپتما برند تخصصی ساخت پروژکتور، بهترین پروژکتورهای Optoma

بهترین پروژکتورهای Optoma: پروژکتور اپتما مدل Optoma GT1080Darbee

پروژکتور Optoma مدل Optoma GT1080Darbee متخصص نمایش محتوایی با دامنه دینامیکی بالا است، بنابراین ایده‌آل‌ترین دستگاه برای فیلم‌ها و بازی‌ها است. از ویژگی‌های جالب توجه این دستگاه مجهز بودن آن به یک لنز پرتاب کوتاه است؛ به همین خاطر برای نصب در اتاق‌ها و آپارتمان‌های کوچک عالی است:

نقاط قوت ویدئو پروژکتور اپتما Optoma GT1080HDR

  • محتوای محدوده دینامیکی بالا استثنایی
  • صفحه نمایش فوق العاده روشن
  • لنز پرتاب کوتاه

نقاط ضعف ویدئو پروژکتور اپتما Optoma GT1080HDR

  • فاقد زوم

Optoma GT1080HDR، بهترین پروژکتورهای Optoma

بهترین پروژکتورهای Optoma: بررسی ویدئو پروژکتور اپتما Optoma GT1080HDR

پروژکتور اپتما Optoma GT1080HDR با میزان روشنایی 3800 لومن برای نمایش تصاویر روشن در فضاهای پرنور آماده است. این پروژکتور دارای پورت‌های اتصالات VGA و HDMI برای اتصال به انواع کامپیوترها و سایر دستگاه‌ها است. پروژکتور اپتما مدل Optoma GT1080HDR به یک لامپ قدرتمند که تا 15000 ساعت ماندگاری دارد، مجهز است. این پروژکتور تنها با 26 دسی بل یکی از بی‌نویزترین پروژکتورهای دنیا است.

پروژکتور اپتما Optoma GT1080HDR از پخش ویدیوهای Full HD پشتیبانی کرده و تصاویر بسیار دقیقی را ارائه می‌دهد. با پشتیبانی از فناوری HDR10 در فیلم‌ها و محتوای بازی، عملکرد خوبی دارد. این دستگاه با نرخ تازه سازی 120 هرتز و زمان پاسخگویی 8.4 میلی ثانیه، پخش بازی بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. با این حال، این دستگاه فاقد حلقه زوم روی بدنه دستگاه است.

بهترین پروژکتورهای Optoma: پروژکتور Optoma GT1080HDR مجهز به لنز پرتاب کوتاه است، بنابراین برای نمایش در فضاهای کوچک انتخاب خوبی است. این دستگاه با 3800 لومن نور و نسبت کنتراست 50000:1 تصاویر واضحی را ارائه می‌دهد.

(بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو را در این صفحه بیابید.)

نمایی از اپتما Optoma GT1080HDR، بهترین پروژکتورهای Optoma

بهترین پروژکتورهای Optoma: پروژکتور اپتما مدل Optoma HD146X

ویدئو پروژکتور  Optoma HD146X با رزولوشن Full Hd، به چرخ رنگی پیشرفته مجهز است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا رنگ‌ها را در صورت نیاز کالیبره کنند. این پروژکتور، نسبت کنتراست بسیار بالایی دارد که صحنه‌های سیاه را در بازی‌ها و فیلم‌ها، بسیار عمیق ارائه می‌دهد:

نقاط قوت ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD146X

  • کنتراست عالی
  • سیاه عمیق
  • دارای HDMI-Link
  • بسیار روشن
  • کنترل از راه دور

نقاط ضعف ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD146X

  • پورت‌های محدود

پروژکتور اپتما مدل Optoma HD146X؛ بهترین پروژکتورهای Optoma

بهترین پروژکتورهای Optoma: بررسی ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD146X

پروژکتور اپتما Optoma HD146X  با میزان روشنایی 3.600 انسی لومن یک مدل Full HD با کانکتورهای مدرن است. این پروژکتور دارای چرخ رنگ RYGCWB برای کالیبراسیون دقیق در سینمای خانگی است. این مدل مجهز به تراشه واحد DLP DMD است که امکان تراز دقیق و سریع را فراهم می‌کند. پروژکتور اپتما Optoma HD146X با میزان روشنایی 3600 لومن، حتی زمانی که چراغ‌ها روشن هستند، تصویر درخشان و باکیفیت ارائه می‌دهد.

این پروژکتور با حداقل زمان پاسخگویی (تاخیر ورودی فقط 16 میلی‌ثانیه)، برای علاقه‌مندان به بازی جذاب  است. اما متأسفانه، اتصالات ورودی محدودی دارد. پروژکتور Optoma HD146X با مجهز بودن به فناوری HDMI-CEC، امکان مدیریت چندین دستگاه را با یک کنترل از راه دور فراهم می‌کند. این دستگاه همینطور،با نسبت کنتراست تا 500000:1، تصاویر را با سیاهی عمیقی ارائه می‌دهد.

بهترین پروژکتورهای Optoma: پروژکتور Optoma HD146X با مجهز شدن به لامپ قدرتمند، حدود 15000 ساعت دوام می‌آورد. این دستگاه دارای حداقل نویز فقط 26 دسی بل است، بنابراین بدون ایجاد حواس پرتی عمل می‌کند.

(برای تفاوت تلویزیون OLED با پروژکتور به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

پروژکتور اپتما مدل Optoma HD142X، بهترین پروژکتورهای Optoma

بهترین پروژکتورهای Optoma: پروژکتور اپتما مدل Optoma HD142X

ویدئو پروژکتور اپتما مدل Optoma HD142X دارای یک اسپیکر داخلی 10 واتی است که نیاز به اتصال دستگاه‌های صوتی جانبی را از بین می‌برد. این دستگاه همچنین، دارای پورت‌های HDMI با قابلیت پخش سه بعدی است و از MHL نیز برای اتصال آسان دستگاه‌های تلفن همراه پشتیبانی می‌کند.

نقاط قوت ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD142X

  • بلندگوی داخلی عالی
  • مجموعه متنوع از پورت‌های ورودی
  • رنگ‌های پر جنب و جوش

نقاط ضعف ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD142X

  • عمر نسبتاً کوتاه لامپ
  • فاقد حلقه زوم

پروژکتور اپتما مدل Optoma HD142X، بهترین پروژکتورهای Optoma

بهترین پروژکتورهای Optoma: بررسی ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD142X

پروژکتور اپتما مدل Optoma HD142X  با میزان روشنایی 3.000 انسی لومن، در نمایش تصاویر روشن حرفه‌ای است. این پروژکتور با نسبت کنتراست 23000:1، در نمایش صحنه‌های سیاه در فیلم‌ها و بازی‌ها خیلی دقیق عمل می‌کتذ. با قابلیت تصحیح قاب صفحه، این دستگاه با یک کلیک ساده راه اندازی می‌شود؛ اما فاقد حلقه زوم است.

پروژکتور Optoma HD142X دارای دو پورت HDMI 1.4a با پشتیبانی نمایش سه بعدی برای اتصال آسان است. این دستگاه همچنین، دارای یک پورت 3.5 میلی متری برای صدا است. پروژکتور Optoma HD142X دارای یک اسپیکر داخلی 10 واتی است که صداهای باکیفیت تولید می‌کند .این دستگاه همینطور از اتصال MHL برای نصب دستگاه‌های تلفن همراه پشتیبانی می‌کند.

بهترین پروژکتورهای Optoma: پروژکتور Optoma HD142X به لامپ قدرتمندی مجهز است که تا 8000 ساعت کار می‌کند. این دستگاه از فضای رنگی REC.709 برای ارائه رنگ‌های غنی و زنده استفاده می‌کند.

(بهترین پروژکتور 4k خانگی را در تهران پروژکتور بیابید.)

نمایی از پروژکتور Optoma HD142X از مقابل، بهترین پروژکتورهای Optoma

بهترین پروژکتورهای Optoma: پروژکتور اپتما مدل Optoma HD26

ویدئو پروژکتور اپتما مدل Optoma HD26 یک اسپیکر یکپارچه 10 واتی دارد که صدایی با کیفیت بالا ارائه می‌دهد و نیاز به اتصال سیستم‌های صوتی خارجی را از بین می‌برد. این دستگاه دارای رابط‌های HDMI، USB و MHL برای اتصال به دستگاه‌های مختلف است.

نقاط قوت ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD26

  • بلندگوهای یکپارچه 10 واتی
  • محتوای سه بعدی با کنتراست بالا

نقاط ضعف ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD26

  • صدای زیاد نویز فن
  • کوتاهی عمر لامپ

پروژکتور اپتما مدل Optoma HD26، بهترین پروژکتورهای Optoma

بهترین پروژکتورهای Optoma: بررسی ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD26

ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD26 با میزان روشنایی 3200 انسی لومن روشنایی قابل قبولی تولید می‌کند. این دستگاه با نسبت کنتراست 25000:1، عمق سیاهی فوق العاده‌ای دارد. این پروژکتور با قابلیت تصحیح قاب، نصب و راه‌اندازی آسانی دارد. ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD26 مجهز به دو پورت HDMI 1.4a است که از پخش سه بعدی پشتیبانی می‌کند.

اما ماندگاری لامپ با تخمین 6500 ساعت، نسبتا کوتاه است. پروژکتور اپتما Optoma HD26 با پورت MHL پذیر، نصب گوشی‌های هوشمند را آسان کرده است. این پروژکتور دارای یک پورت 3.5 میلی متری برای خروجی صدا نیز هست.

بهترین پروژکتورهای Optoma: ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD26 با طیف رنگی گسترده، رنگ های غنی و طبیعی ارائه می‌دهد. این پروژکتور با اسپیکر یکپارچه 10 واتی از نظر کیفیت صدا نیز قدرتمند ظاهر شده است.

(بهترین ویدئو پروژکتور 4k ارزان را در این صفحه مشاهده کنید.)

نمایی از Optoma HD26 با بدنه تماما سفید، بهترین پروژکتورهای Optoma

بهترین پروژکتورهای Optoma: پروژکتور اپتما مدل Optoma HD28E

پروژکتور اپتما Optoma HD28E با میزان روشنایی 3.600 لومن، بسیار روشنایی خوبی دارد؛ بنابراین می‌توان از آن در اتاق‌هایی با چراغ‌های روشن استفاده کرد. این پروژکتور از محتوا با دامنه دینامیکی بالا پشتیبانی می‌کند و فیلم‌های اکشن را عالی ارائه می‌دهد. تعدادی از ویژگی‌های پیشرفته، آن را به انتخابی متمایز برای گیمرها تبدیل کرده است.

نقاط قوت ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD28E

  • پخش با دامنه دینامیکی بالا
  •  حالت بازی استثنایی
  • لامپ بادوام

نقاط ضعف ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD28E

  • جابجایی لنز محدود

پروژکتور اپتما مدل Optoma HD28HDR، بهترین پروژکتورهای Optoma

بهترین پروژکتورهای Optoma: بررسی ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD28E

ویدئو پروژکتور Optoma HD28E یک مدل پروژکتور Full HD است که محتوای 4K را به زیبایی نمایش می‌دهد. این پروژکتور از HDR10 پشتیبانی می‌کند و روشنایی پویا و رنگ‌های سیاه را عمیق ارائه می‌دهد.

ویدئو پروژکتور Optoma HD28HDR دارای نسبت کنتراست 50000:1 است و در نمایش تصاویر شارپ عالی است. همانطور که گفته شد، روشنایی 3600 لومن تصاویر واضحی را حتی زمانی که چراغ‌ها روشن هستند ارائه می‌دهد. این پروژکتور مجهز به لنز پرتاب استاندارد است و برای کلاس‌های درس و اتاق نشیمن استاندارد، مناسب است. با این حال، این دستگاه فاقد عملکردهای تنظیم لنز است.

این پروژکتور از محتوای سه بعدی واقعی از منابع مختلف، از جمله پخش کننده بلوری و کنسول‌های بازی پشتیبانی می‌کند. همچنین با چرخه رنگ ۶ قسمتی، رنگ‌هایی بسیار روشن و طبیعی ارائه می‌دهد.

بهترین پروژکتورهای Optoma: پروژکتور اپتما مدل Optoma HD28E دارای منبع نوری با طول عمر طولانی 15000 ساعت است. این پروژکتور با نرخ تازه سازی 120 هرتز و تاخیر ورودی 8.4 میلی ثانیه را برای گیمرها انتخابی مناسب است.

(بهترین ویدئو پروژکتورهای خانگی ارزان را در این صفحه بیابید.)

نمایی از اپتما Optoma HD28HDR، بهترین پروژکتورهای Optoma

بهترین پروژکتورهای Optoma: پروژکتور اپتما مدل Optoma UHD60

پروژکتور Optoma UHD60 بخاطر تطبیق‌پذیری عالی با فناوری HDR، کیفیت فوق العاده بالایی از تصاویری زنده و پر جنب و جوش، مناسبِ سینمای خانگی، کلاس های درس و اتاق‌های کنفرانس ارائه می‌دهد. این دستگاه بسیار انعطاف‎‌پذیر است و دارای تصحیح کیستون، زوم قابل تنظیم و جابجایی عمودی لنز است.

نقاط قوت ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHD60

  • کیفیت تصویر عالی
  • زوم قابل تنظیم
  • قاب قابل تنظیم و تغییر عمودی لنز
  • عمر طولانی لامپ

نقاط ضعف ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHD60

  • پورت HDMI 2 ضعیف

نمایی از پرده نمایش پروژکتور در اتاق نشیمن، بهترین پروژکتورهای Optoma

بهترین پروژکتورهای Optoma: بررسی ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHD60

پروژکتور اپتما Optoma UHD60 قابلیت نمایش محتوای 4K بسیار دقیق با تولید 8.3 میلیون پیکسل است. چیپست Texas Instruments DLP محتوا را فوق‌العاده دقیق و پر جنب و جوش ارائه می‌دهد.

پروژکتور اپتما Optoma UHD60 با نسبت کنتراست باورنکردنی 1,000,000:1 در نمایش تصاویر شارپ جزء  بهترین ها است. این دستگاه از HDR10 پشتیبانی کرده و از طیف رنگی DCI-P3 برای تولید محتوای رنگارنگ استفاده می‌کند. اما متأسفانه، پورت HDMI 2 این دستگاه به طور متناوب سیگنال را از دست می‌دهد.

پروژکتور Optoma UHD60 با قابلیت تصحیح قاب صفحه، زوم 1.6 برابری و نسبت پرتاب 1.39 به 2.22:1 است که انعطاف پذیری عالی در نصب دارد. این دستگاه همچنین از تغییر عمودی لنز و تصحیح کیستون پشتیبانی می‌کند که راه‌اندازی را ساده‌تر می‌کند.

بهترین پروژکتورهایOptoma: پروژکتور Optoma UHD60 با فناوری PureMotion نویز تصویر، تاری در زمان حرکت و لرزش را از بین می‌برد و تصاویر را روان و پر جنب و جوش ارائه می‌دهد. این پروژکتور تا 3000 لومن روشنایی تولید می‌کند، بنابراین برای اتاق‌هایی با نور کم و نور زیاد، مناسب است.

(به دنبال پروژکتور دید در روز هستید؟ این صفحه مناسب شما است.)

نمایی از پروژکتور اپتما Optoma UHD60، بهترین پروژکتورهای Optoma

آشنایی با پروژکتورهای Optoma

اُپتما Optoma که گاها اپتوما یا اوپتوما نیز نوشته می‌شود، یک شرکت چند ملیتی است که در زمینه فناوری ساخت نمایشگر تخصص دارد. دفتر مرکزی Optoma در شهر نیو تایپه، تایوان واقع شده است، در بین برندهای اصلی تولید کننده‌ی پروژکتور (با بهترین برندهای ویدئو پروژکتور آشنا شوید)؛ به دلیل تخصص بیشتر خود متمایز است. این شرکت، بازاریابی پروژکتورها و صفحه نمایش‌های LCD را در سال 1992 آغاز کرد و در سال 2002 برند Optoma را در سطح جهانی تأسیس کرد.

این شرکت برای تولید اولین پروژکتور خانگی 1080p HD در سال 2006 مورد تحسین قرار گرفت و همچنان با ارائه دستگاه‌های نمایشگر نوآورانه، از جمله برخی از ویدئو پروژکتور بازی با دست یافتن به بالاترین امتیاز در بازار، مسیر خود را ادامه می‌دهد. علاوه‌بر‌این، Optoma با استفاده از نور لیزر فسفر، پروژکتورهای تجاری عالی تولید می‌کند که عمر طولانی لامپ و خروجی بهتر لامپ از ویژگی‌های بارز این دستگاه‌ها است.

بهترین پروژکتورهای Optoma: اپتما Optoma برای ساخت پروژکتورهای ارزان قیمتش شناخته شده نیست، بلکه این برند، بخاطر ارائه مدل‌های مختلف، به‌ویژه در سری پروژکتور‌های بازی و پروژکتور قابل حمل بخاطر عملکرد بسیار خوبش نسبت به قیمت، زبانزد است.

(در این صفحه با بهترین پروژکتور خانگی آشنا شوید.)

نمایی از پروژکتور کوچک و قابل حمل اپتما، بهترین پروژکتورهای Optoma

بهترین پروژکتورهای Optoma: مقایسه پروژکتورهای Optomoa با رقبا

میزان روشنایی پروژکتور اپتما در مقایسه با سایر برندها

پروژکتورهای خانگی Optoma در انواع مدل‌ها، با روشنایی 2000 لومن یا بیشتر، در مقابله با نور متغیر محیط، عملکرد بهتری نسبت به سایرین دارند. نور لیزر بدون نیاز به تعمیر، با سازگاری بالای 4K UHD، گزینه‌های بسیار قانع کننده‌ای برای سینما دوستان و علاقه‌مندان به سینمای خانگی است.

نمایش رنگ در پروژکتور Optoma با سایر برندها

با تکنولوژی پیشرفته LCD و چرخ رنگ، پروژکتورهای Optoma در دقت رنگ به خوبی عمل می‌کنند. پروژکتورهای Optoma، طیف وسیعی از رنگ‌ها را خیلی غنی و دقیق ارائه می‌دهد. این پروژکتور اگرچه قیمت مقرون بصرفه‌ای دارد، اما بخاطر همین نوع کیفیت در پردازش رنگ‌ها است که طرفدار زیاد دارد. اپتما در نمایش تصاویر طبیعی و زنده جزو حرفه‌ای‌ترین‌ها است.

بهترین پروژکتورهای Optoma: پروژکتورهای Optoma در دنیا به عنوان پروژکتورهای زیبا، باکیفیت و ارزان قیمت مشهور هستند.

(بهترین پروژکتور جیبی را در این صفحه بیابید.)

پروژکتورهای Optomoa در مقایسه با رقبا، بهترین پروژکتورهای Optoma

بهترین پروژکتورهای Optoma: ویژگی ظاهری ویدئو پروژکتور اپتما

 سبک طراحی پروژکتورهای اپتما خاص و چشمگیر است.  محال است که کاتالوگ انواع پروژکتور را ببینید ولی پروژکتورهای Optoma در میان سایر برندها، نظرتان را جلب نکند. پروژکتورهای Optoma تمایل به طراحی نسبتاً ساده و بدون حاشیه دارند. آن‌ها در طرح‌های مختلف ارائه می‌شوند. برخی آنقدر سبک وزن و قابل حمل که می‌توان آن‌ها با کتاب در داخل کیف گذاشت. برخی سنگین و مناسب برای نصب دائمی! Optoma در ساخت پروژکتورهای جیبی سبک وزن هم زبانزد است.

بهترین پروژکتورهای Optoma: اگر ساده پسند هستید و برای هارمونی با دکور خانه‌اتان به دنبال پروژکتوری زیبا و شیک می‌گردید، پروژکتورهای Optoma مطمئنا نظر شما را جلب خواهند کرد.

نمایی از پرده نمایش پروژکتور در فضای تاریک، بهترین پروژکتورهای Optoma

مزایای خرید پروژکتور Optoma

اگر به دنبال ارتقاء سینمای خانگی یا مرکز سرگرمی هستید یا می‌خواهید قابلیت نمایش پیشرفته‌تری برای ارائه ها، سخنرانی‌ها و اشتراک‌گذاری محتوا در محل کار داشته باشید، خرید پروژکتور جدید با ویژگی‌های فنی مدرن، ارزشمند است. البته که تلویزیون‌های مدرن، ممکن است بزرگ‌تر و مسطح‌تر از همیشه باشند، اما حتی یک تلویزیون مدرن با صفحه‌نمایش بزرگ، همان کیفیت تصویری همه‌جانبه و سینمایی را که از تماشای فیلم‌های مورد علاقه‌تان انتظار دارید را ارائه نمی‌دهند.

پروژکتورهای امروزی می‌توانند کیفیت تصویر فوق العاده، سازگاری با فناوری HDR و 3D، رنگ دقیق و خروجی نور مناسب برای اتاق نشیمن و اتاق کنفرانس ارائه دهند. پروژکتورها همچنین در نمایش صحنه‌های متحرک بسیار ماهرتر شده‌اند. برای مثال، مدل‌های جدید Optoma ممکن است تا 240 هرتز نرخ تازه‌سازی داشته باشند که بالاتر از بسیاری از مانیتورهای بازی هستند.

رزولوشن پروژکتور اصلی 4k و فضای رنگی DCI-P3 نیز شروع به فیلتر کردن پروژکتورهای سینمای خانگی با قیمتی مقرون به صرفه کرده‌اند و به این مدل‌ها اجازه می‌دهند تصاویری واضح، با کیفیت بالا و طیف وسیعی از جزئیات رنگی، ارائه شوند.

بهترین پروژکتورهای Optoma: شما برای ارتقاء سیستم سرگرمی در خانه به دنبال چه پروژکتوری هستید؟ آپارتمان کوچکی دارید؟ روی پروژکتور پرتاب کوتاه Optoma حساب کنید! گیمر هستید؟ اپتما برای تدارک یک فضای بازی منحصر به فرد با پروژکتور، مدل‌های مناسبی ارائه کرده است.

(برای مقایسه پروژکتور 4k با تلویزیون 4k به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

چرا باید یک پروژکتور Optoma جدید بخرید؟

ماندگاری پروژکتورهای اپتما

یک پروژکتور سنتی در بیشتر دفاتر و مدارس بیشتر از 3 تا 5 سال دوام نمی‌آورد. حالا در تئاترها و دیگر مکان‌های عمومی، چون به میزان قابل توجهی برای طول عمر بالای پروژکتور هزینه کرده‌اند، خب عمر بیشتری خواهند کرد. در پروژکتورهای خانگی و قابل حمل، طول عمر و نیاز به نگهداری، ممکن است بسته به نوع منبع نور، دفعات استفاده و محیط بسیار متفاوت باشد.

در پروژکتورهای سنتی، عمر لامپ ممکن است از 1500 تا حدود 6000 ساعت متغیر باشد. استفاده از گزینه‌هایی مانند حالت سازگاری با محیط زیست، در صورت وجود، باعث افزایش عمر لامپ می‌شود.  پروژکتورهای لیزری فواصل نگهداری بسیار طولانی‌تری دارند، مثلاً در خط پروژکتورهای لیزری Optoma CinemaX، منبع نوری تا 30000 ساعت عمر می‌کند.

بهترین پروژکتورهای Optoma: برای اینکه پروژکتورتان مدت طولانی‌تری کار کند، مطمئن شوید که آن را در محلی با جریان هوای کافی نصب می‌کنید و از مسدود شدن درگاه‌های فن خودداری کنید. تهویه خوب به خنک نگه داشتن دستگاه و جلوگیری از گرمای بیش از حد کمک می کند.

نمایی از پروژکتور اپتما در اتاق نشیمن، بهترین پروژکتورهای Optoma

منبع مطلب

مقالات مرتبط

نظرات