معرفی بهترین ویدئو پروژکتور 4k ارزان + عکس

برای تماشای مسابقه‌ی فوتبال دوست دارید که در استادیوم باشید ولی وقتش را ندارید؟ مسیر دور است و شما حوصله‌ی ترافیک و آن هم شلوغی راه را ندارید؟ با خرید ویدئو پروژکتور 4k ارزان استادیوم را به خانه آورید! قطعا با دیدن قیمت ویدئو پروژکتور 4k سونی سرتان سوت می‌کشد و بی‌خیال خرید ویدئو پروژکتور 4k می‌شوید. اما با بکار بردن ترفندهای مختلف و پایین آمدن قیمت ویدیو پروژکتور 4k، شما می‌توانید ویدئو پروژکتور 4k ارزان را از بهترین برندها، مثل  ویدئو پروژکتور اپسون تا ویدئو پروژکتور شیائومی خریداری کنید.

معرفی بهترین ویدئو پروژکتور 4k ارزان در فروشگاه اینترتی تهران پروژکتور

خرید ویدئو پروژکتور 4k ارزان

یکی از مهیج‌ترین اتفاقاتی که در دنیا تصویر افتاد، رونمایی از تلویزیون‌های 3D بود، که کلی همه به تکاپوی خرید عینک‌ های سه بعدی افتادند و برای غرق شدن در دنیای تصویر رؤیا خودشان را مجهز کردند! اما این ترفند آنچنان که باید و شاید برای همه رضایت بخش نبود.

اما از سال 2012 با کشف تصاویر حیرت انگیز 4k گویا رؤیایی غرق شدن در دنیای تصویر به حقیقت پیوست و همه مشتاق تماشای تصاویر زنده و پویای آن شدند. ولی قیمت ویدئو پروژکتور 4K آنقدر گران بود که دستیابی به آن خودش آرزویی شده بود. ما در این متن از وبلاگ تهران پروژکتور قصد داریم که با معرفی انواع ویدئو پروژکتور 4k ارزان شما را برای دستیابی به آرزوی‌تان همراهی کنیم.

منظور از ویدیو پروژکتور 4k ارزان چیست؟ پروژکتور 4k ارزان به پروژکتوری گفته می‌شود که بتواند تصاویر واقعی، روشن و شفاف را به نمایش گذارد و قیمت مقرون بصرفه‌ای داشته باشد!

ویدئو پروژکتور 4k در دو نوع ویدئو پروژکتور 4k DCI و ویدئو پروژکتور 4k UHD عرضه می‌شود.

ویدئو پروژکتور 4k ارزان : قیمت ویدئو پروژکتور 4k

ویدئو پروژکتور 4k با وضوح 4 برابری از پروژکتور FULL HD در دنیای پروژکتورها در قله است. نمایش عالی تصاویر با میزان رزولشون پروژکتور 2160 * 4096 پیکسل، دست کمی از واقعیت ندارد. تصاویر ویدئو پروژکتور 4k خانگی آنچنان شما را غرق در رنگ و نور می‌کند گویا که برای مدتی از دنیای واقعی به دنیای خیال رفته‌ای! (البته هنوز ویدئو پروژکتور HD برای تطبیق با کنسول گیم از کار نیوفتاده است!)

رقابت سرسخت Projector 4k DCI و Projector 4k UHD

بخاطر قیمت بالای ویدئو پروژکتور4k اصل، برخی از کمپانی‌های صاحب سبک، مثل JVC، Epson و Texas Instrument دست بکار شدند و با پیاده سازی روشی بنام e-shift یا Pixel Shifting و پروژکتور 4k ارزان قیمتی به بازار عرضه کردند.

با چنین اتفاقی، پروژکتورهای 4k به دو دسته‌ی ویدیو پروژکتور 4k DCI (پروژکتور 4k نیتیو) و ویدیو پروژکتور 4K UHD (پروژکتور Ultra HD) تقسیم شدند. با روی کار آمدن ویدیو پروژکتور 4K UHD، نمایش تصاویر 4k دیگر آرزوی دور دستی نیست و با کمی پس انداز و آینده نگری قابل خریداری است. برای آشنایی از روند پیشرفت 4k نگاهی به لیست بهترین ویدئو پروژکتور خانگی  بیاندازید.

ویدئو پروژکتور 4k ارزان با تولید بیش از هشت میلیون پیکسل، می‌تواند تصاویر را با وضوحی باور نکردنی به نمایش گذارد و رضایت هر بیننده‌ای را به دست آورد.

ویدئو پروژکتور 4k UHD در مقابل پروژکتور 4k DCI خیلی مقرون بصرفه تر است.

پروژکتور 4k ارزان خانگی

قیمت ویدئو پروژکتور 4k در ایران از مبلغ 30 میلیون تومان شروع می‌شود که در بین ویدئو پروژکتورهای خانگی ارزان قیمت در بازار ایران می‌توان به ویدئو پروژکتور 4k ارزان بنکیو مثل مدل BenQ TK800M، ویدئو پروژکتور ویوسونیک ViewSonic X10 و پروژکتور 4k لیزری شیائومی Xiaomi Mi 150 Laser اشاره کرد.

از بین مدل‌های متنوع ویدئو پروژکتور 4k ارزان، ویدئو پروژکتور 4k خانگی از بهترین‌ها است. نمایش باکیفیت تصاویر با رنگ‌های درخشان، دقیقا همان چیزی که همه از دنیای تصویر انتظار دارند، در ویدئو پروژکتور 4k گنجانده شده، حتی اگر از نوع ارزان قمیت آن باشد!

پروژکتور 4k ارزان خانگی با میزان رزولوشن و روشنایی بالا مناسب پخش تصاویر در سالن‌ها و اتاق‌های پذیرایی با نورپردازی بالا است.

پروژکتور 4k ارزان جیبی (مینی پروژکتور ارزان)

ویدئو پروژکتور جیبی به دلیل اینکه باید وزن سبکی داشته باشند، در انتخاب تجهیزات آن‌ها نهایت دقت را بکار می‌برند که هم به وزن پروژکتور اضافه نشود و نه کیفیت آن پایین بیایید. به این منظور، در جمع پروژکتورهای جیبی بندرت می‌توان پروژکتور  4k واقعی پیدا کرد. اما شاید بتوان پروژکتور 4k شیائومی سبک وزن را به عنوان بهترین پروژکتور 4k ارزان پیشنهاد داد.

خرید پرده نمایش برای داشتن تصاویر شفاف

طبق نظر کارشناسان برای داشتن تصاویر عالی از ویدئو پروژکتور جیبی بهتر است برای آن پرده نمایش پروژکتور از جنس خوب (بهترین جنس پرده نمایش پروژکتور چیست؟) انتخاب کرد.

تکنولوژی ساخت پروژکتورها بسرعت در حال پیشرفت است و دور از ذهن نیست که بزودی با خیل عظیمی از انواع ویدئو پروژکتور پرتابل 4k و حتی 8k روبرو شویم. در حال حاضر برای خرید ویدئو پروژکتور 4k ارزان جیبی می‌توان به مجموعه پروزکتور جیبی شیائومی اشاره کرد.

پروژکتور 4k ارزان جیبی (مینی پروژکتور ارزان) بخاطر حمل آسان یکی از جذابترین گروه پروژکتورها است.

پروژکتور 4k ارزان گیمینگ

با رونمایی از ویدئو پروژکتور 4k UHD خرید ویدئو پروژکتور 4k برای خیلی‌ از افراد امکان‌پذیر شد. از بین لیست بهترین ویدئو پروژکتور گیمینگ می‌توان به پروزکتور ایکس گمی مدل Horizon Pro اشاره کرد.

ویدئو پروژکتور ارزان 4k گیمینگ مدل XGIMI Horizon Pro با رزولوشن 4k و میزان روشنایی 2.200 لومن و ظاهری زیبا و جمع و جور می‌تواند به عنوان ویدیو پروژکتور 4k ارزان گیمینگ معرفی شود.

نکاتی برای خرید پروژکتور گیم

فقط حواستان باشد که در خرید ویدئو پروژکتور 4k مناسب بازی فقط محو میزان بالای رزولوشن نشوید که توجه به کنتراست و همینطور نسبت ابعاد تصویر نسبت به فضایی که قرار گیم سنتر شما باشد، فراموشتان شود! (برای ارزیابی نسبت پرتاب و زوم ویدئو پروژکتور متنی که در وبلاگ تهران پروژکتور نوشته‌ایم خیلی مفصل و عالی است.)

اصل تولید پروژکتور 4k بر میگردد به اشتیاق گیمرها! اصلا پروژکتور 4k مخصوص گیمرها است. در بازار پروژکتورها به راحتی می‌توان پروژکتور 4k ارزان قیمت برای بازی و تطبیق با کنسول گیم انتخاب کرد.

ویدئو پروژکتور 4k با حداقل تأخیر ورودی پروژکتور اختصاصی گیمرها است.

پروژکتور 4k ارزان تجاری

همانطور که پیش از این اشاره شد، قیمت ویدئو پروژکتور 4k، حتی اگر از یک برند ناشناخته باشد، باز هم گران است. پروژکتور تجاری چون بیشتر برای نمایش تصاویر دیتا و اسناد و نهایتا کلیپ‌های کوتاه استفاده می‌شوند، بندرت پیش می‌آید مدیرعاملان شرکت‌ها و ادارات برای خرید ویدئو پروژکتور 4k تجاری هزینه کنند.

پروژکتور 4k تجاری برای کمپانی‌ها و شرکت‌هایی تبلیغاتی که درصدد تولید انواع فیلم و کلیپ هستند، توصیه می‌شود، در غیر اینصورت خرید ویدئو پروژکتور 4k هر چند ارزان، برای شرکت‌ها بنظر خرج اضافی است. در تهران پروژکتور راهنمای خرید ویدئو پروژکتور تجاری را  نوشته‌ایم.

پروژکتور 4k ارزان تجاری گران و پر هزینه است و هر مدیری زیر بار خرید آن نمی‌‌رود.

معرفی پروژکتور 4k ارزان

اگرچه اولین ملاک ما در دسته بندی‌ پروژکتور 4k ارزان، قیمت ویدئو پروژکتور است؛ اما توجه به تکنولوژی ساخت (تفاوت تکنولوژی DLP و 3LCD)، نوع تراشه (میکرو چیپ)، نوع منبع نوری و همینطور برند پروژکتور نیز جزء موارد مهمی برای انتخاب پروژکتورهای این لیست است؛ چون قرار است با کمترین هزینه‌ی ممکن بهترین تصویر را داشته باشیم.

اگر فقط و فقط قیمت برایتان اهمیت دارد، باید به دنبال  ارزانترین پروژکتور 4k زیر 1000 دلار در بازار باشید. (در وبلاگ تهران پروژکتور متنی برای معرفی ارازن ترین ویدئو پروژکتور ها تهیه شده است). برای آشنایی با ارزان‌ترین و در عین حال باکیفیت‌تری ویدئو پروژکتور 4k در ادامه با ما همراه باشید.

در متن ویدئو پروژکتور 4k ارزان قرار است که بهترین تصاویر را از مقرون بصرفه‌‌ترین پروژکتورها داشته باشید.

معرفی پروژکتور 4k ارزان و دنیای شگفت انگیز تصویر

ویدئو پروژکتور 4k ارزان: اپتما مدل Optoma UHD50

مشخصات فنی ویدئو پروژکتور 4k ارزان اپتما مدل Optoma UHD50

  • روشنایی: 2.400 انسی لومن
  • رزولوشن: 2.160 * 3.840
  • کنتراست: 500.000:1
  • عمر لامپ: 4.000 ساعت (در حالت نرمال)

ویدئو پروژکتور 4k ارزان اپتما مدل Optoma UHD50 شیک و سبک

نقاط قوت ویدیو پروژکتور 4k ارزان Optoma UHD50

  • مجهز به HDMI 2.0 و HDCP 2.2 برای پهنای باند UHD
  • مجهز به تطبیق HDMI با یک حالت HDR متناسب برای همه دستگاه‌ها
  • اسپیکر داخلی 5 وات

نمای ویدئو پروژکتور 4k ارزان Optoma UHD50 از بالا

نقاط ضعف ویدئو پروژکتور Optoma UHD50

  • پوشش ضعیف موتور اپتیکال که موجب می‌شود نور از پشت دستگاه خارج شود.
  • سیستم فن داخلی با نویز زیاد

ویدئو پروژکتور Optoma UHD50 با بدنه‌ی تماما سفید و قابلیت نصب سقفی

بررسی ویدئو پروژکتور 4k ارزان اپتما مدل Optoma UHD50

ویدیو پروژکتور Optoma UHD50 علاوه بر اینکه جزء بهترین ارازنترین ویدئو پروژکتور 4k این لیست است، با تأخیر ورودی 40 میلی ثانیه بعنوان بهترین ویدئو پروژکتور مناسب بازی نیز به حساب می‌‌آِید. میزان روشنایی 2.400 انسی لومن و نسبت کنتراست 500.000:1  دو عامل مهم برای نمایش تصاویر درخشان و جزئیات است.

نمایش عالی و درخشان تصاویر با پیشرفته‌ترین فناوری‌ها

برخلاف سایر اجناس ارزان، در این پروژکتور 4k ارزان، تمامی تصاویر گیم و دیتا با وضوح عالی و رنگ‌های پویا با بهرهمندی از تکنولوژی XPR نمایش می‌شوند.

آینه‌های DMD بر روی تراشه که در هر میکروثانیه جابجا می‌شوند و با وجود چرخ رنگ پیشرفته در تولید رنگ دقیقا همان چیزیکه از یک ویدئو پروژکتور 4k UHD انتظار دارید نمایش می‌دهد: رنگ‌های سفید درخشان، سیاهی‌های عمیق و رنگ‌های طبیعی و جذاب.

انعطاف‌پذیری بالا در نصب

جدا از دقت بالا در گیم، فیلم‌ها را نیز با فریم‌های منحصر به فردشان که کارگردانان برای مخاطب در نظر گرفته‌اند، به طور کامل (با جزئیات و رنگ‌های پویا) به نمایش می‌گذارد. بعلاوه، نصب این آسان و انعطاف‌پذیری دارد.

آن را می‌توانید بر روی سقف نصب کرده و با میزان بزرگنمایی عالی 1.3 برابری و جابجایی عمودی لنز، تصویر را در ابعاد مختلف به نمایش گذارید.

درگاه‌های اتصالات کاربردی

پروژکتور 4k اپتما مدل Optoma UHD50 با تمامی دستگاه‌هایی که مجهز به پورت HDMI و ورودی آنالوگ صوتی هستند، سازگاری دارد. برای نصب گوشی و iPad نیز با وجود درگاه MHL آماده است. کاربرد کابل MHL برای نمایش تصاویر در ویدئو پروژکتور را مطالعه کنید.

اگر در جستجوی یک پروژکتور 4k ارزان قیمت و باکیفیت هستید، پروژکتور Optoma UHD50 بهترین انتخاب است. این پروژکتور با میزان روشنایی 2.400 لومن، رزولوشن 4k و کنتراست بالا، در نمایش باکیفیت تصاویر کاملا حرفه‌ای عمل می‌کند.

نمایی از پنل درگاهی ویدئو پروژکتور Optoma UHD50

ویدئو پروژکتور 4k ارزان: بنکیو مدل BenQ TK700STi

مشخصات فنی ویدیو پروژکتور 4k ارزان بنکیو مدل BenQ TK700STi

  • روشنایی: 3.000 انسی لومن
  • رزولوشن: 2.146 * 3.840
  • کنتراست: 10.000:1
  • عمر لامپ: 4.000 ساعت در حالت نرمال

ویدئو پروژکتور 4k ارزان بنکیو مدل BenQ TK700STi با بدنه‌ی جمع و جور

نقاط قوت ویدئو پروژکتور 4k ارزان BenQ TK700STi

  • رزولوشن عالی 4k با ترفند Pixel shifting از تگزاس اینسترومنت
  • زمان تأخیر ورودی حداقلی برای محتوای 4k و 1080p
  • پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 و HLG HDR

ویدیو پروژکتور 4k ارزان BenQ TK700STi قابلیت پخش تصاویر با رزولوشن 4k و پشتیبانی از +HDR

نقاط ضعف ویدیو پروژکتور 4k ارزان BenQ TK700STi

  • سطح سیاهی پایین
  • نویز تصویری معروف پروژکتورهای DLP معروف به مصنوعات رنگین کمانی

ویدئو پروژکتور 4k ارزان BenQ TK700STi دستگاهی برگزیده از تکنولوژی DLP

بررسی پروژکتور 4k ارزان بنکیو مدل BenQ TK700STi

ویدئو پروژکتور 4k ارزان BenQ TK700STi با تلفیقی از رزولوشن 4k و پشتیبانی از فناوری HDR یک پروژکتور خانگی تمام عیار و با تأخیر ورودی Input lag حداقلی یک پروژکتور گیمینگ 4k HDR کار راه انداز منحصر به فرد هم است.شبیه به همه پروژکتورهای گیمینگ به خوبی از پس نمایش فیلم و ویدئو برمی‌آید.

روشنایی بالا و سیستم هوشمند

این پروژکتور با میزان روشنایی 3.000 انسی لومن برای نمایش در محیطی با نور پردازی معمولی، توانمند است. اگر دانگل Android TV 9.0 را به این پروژکتور وصل کنید با پخش استریمینگ تبدیل به یکی از بهترین ویدئو پروژکتورهای دنیا می‌شود. برای خرید انواع دانگل وایرلس پروژکتور روی تهران پروژکتور حساب کنید.

ویدئو پروژکتور BenQ TK700STi با رزولوشن 4k UHD، روشنایی 3.000 انسی لومن و نسبت کنتراست 10.000:1 در نمایش تصاویر ویدئویی کاملا چشمگیر است و باقیمت مقرون بصرفه، جزء بهترین ویدئو پروژکتور 4k ارزان قرار می‌گیرد.

ویدئو پروژکتور 4k ارزان بنکیو مدل BenQ TK700STi با پنل لنز سیاه و بدنه‌ی تماما سفید ظاهری متفاوت دارد.

ویدئو پروژکتور 4k ارزان: ویوسونیک مدل ViewSonic PX727

مشخصات فنی ویدیو پروژکتور 4k ارزان ویوسونیک مدل ViewSonic PX727

  • روشنایی: 2.200 انسی لومن
  • رزولوشن: 4k
  • کنتراست: 12.000:1
  • عمر لامپ: 4.000 ساعت در حالت نرمال

 ویدئو پروژکتور 4k ویوسونیک مدل ViewSonic PX727 با بدنه‌ی تماما سفید و ظاهری جذاب یکی از پرطرفدارترین ویدئو پروژکتور 4k ارزان است

نقاط قوت ویدئو پروژکتور ارزان ViewSonic PX727

  • رنگ‌های درخشان
  • تطبیق با استاندارد Rec 709 .2020
  • مجهز به ریموت کنترل
  • نصب آسان و انعطاف‌پذیر

ویدئو پروژکتو ViewSonic PX727 با رزولوشن 4k می‌تواند تصاویر زیبایی را به نمایش گذارد.

نقاط ضعف پروژکتور 4k ارزان ViewSonic PX727

  • عدم توانایی برای نمایش تصاویر سه بعدی
  • نویز فن بالا

ویدیو پروژکتور 4k ارزان ViewSonic PX727 قابلیت پخش تصاویر سه بعدی را ندارد.

بررسی پروژکتور ارزان 4k ویوسونیک مدل ViewSonic PX727

پروژکتور 4k ارزان ویوسونیک مدل ViewSonic PX727 با وجود اینکه سنگین‌ وزن است و همین امر نصب آن را تا حدودی با چالش روبه‌رو می‌کند، اما متریال خوب آن، تجربه داشتن یک پروژکتور ماندگار و قدرتمند را برایتان تداعی خواهد کرد.

روشنایی و رزولوشن بالا

این پروژکتور قابلیت پخش تصاویر در ابعاد 300 اینچ را با میزان رزولوشن 4k UHD با شفافیت چهار برابری FULL HD را دارد. از طرفی میزان روشنایی 2.200 انسی لومن توانایی خوبی برای مقابله با نور محیط را دارد.

حفظ رنگ تصاویر نیز، با استفاده از چرخ رنگ پیشرفته که تطبیق عالی با استاندارد Rec 709 و 2020 HDR دارد،تضمین می‌شود. در وبلاگ تهران پروژکتور بصورت کاملا درباره نصب ویدئو پروژکتور مطلب نوشته‌ایم که شما را در نصب آسان کمک خواهد کرد.

ویدئو پروژکتور ویوسونیک ViewSonic PX727 با ویژگی‌های فنی پیشرفته و وجود درگاه‌های اتصالات متنوع، چیزی فراتر از یک ویدئو پروژکتور 4k ارزان است. با این ویدئو پروژکتور DLP می‌توانید تصاویر خوشرنگ را در ابعاد وسیع تماشا کنید.

ویدیو پروژکتور ارزان 4k ویوسونیک مدل ViewSonic PX727 وزن سنگینی دارد و برای نصب گاها کاربر را به چالش می‌کشد.

ویدئو پروژکتور 4k ارزان: اپتما مدل Optoma UHD60

مشخصات فنی ویدیو پروژکتور 4k ارزان Optoma UHD60

  • روشنایی: 3.000 انسی لومن
  • رزولوشن: 4k
  • کنتراست: 1.000.000:1
  • عمر لامپ: 000 ساعت

ویدئو پروژکتور 4k ارزان Optoma UHD60 با میزان رزولوشن و روشنایی عالی یک پروژکتور تمام عیار است

نقاط قوت ویدیو پروژکتور 4k ارزان Optoma UHD60

  • نصب انعطاف‌پذیر
  • رزولوشن 4k با 8.3 میلیون پیکسل
  • لامپ با روشنایی 3.000 انسی لومن

برند اپتما در ساخت ویدئو پروژکتورهای خوش ترکیب مثل ویدیو پروژکتور 4k ارزان Optoma UHD60 زبانزد است.

نقاط ضعف ویدئو پروژکتور ارزان Optoma UHD60

  • تأخیر ورودی 48 میلی ثانیه

ویدئو پروژکتور 4k ارزان Optoma UHD60 از نمای روبه‌رو

بررسی ویدئو پروژکتور 4k ارزان Optoma UHD60

شرکت اپتما یکی از بهترین برندها در تولید پروژکتور خانگی و پروژکتور آموزشی است. رزولوشن 4k با تولید (3.940 * 2.160) پیکسل تصاویر پویا و نفس گیری را به نمایش می‌گذارد.

توانایی تکنولوژی DLP

پروژکتورهای DLP بخاطر استفاده از یک چیپ پیشرفته، توانایی عجیبی در نمایس تصاویر شارپ و کنتراست بالا دارد. پروژکتور Optoma UHD60 4k با وجود درگاه‌های اتصالات متنوع و ویژگی‌های فنی فوق العاده چه به عنوان یک پروژکتور خانگی و چه به عنوان یک پروژکتور تجاری انتخابی بی‌نظیر است.

ماندگاری منبع نوری

از نظر عمر لامپ نیز با وجود 4.000 ساعت برای مدت‌ها بدون خرج و مخارج جانبی دوام بیاورد. مجهز بودن ویدئو پروژکتور 4k ارزان قیمت Optoma UHD60 به اسپیکر استریو، کاربر را از خرید اسپیکر جانبی معاف می‌کند. اگر به دنبال ویدئو پروژکتور گرانقیمت هستید، باید سری به لیست ویدئو پروژکتور لیزری بزنید.

پروژکتور 4k ارزان اپتما Optoma UHD60 با میزان روشنایی 3.000 انسی لومن، رزولوشن 4k‌، اسپیکر داخلی، انعطاف‌پذیری بالا در نصب و از همه مهم‌تر قیمت مقرون بصرفه، بعنوان ویدئو پروژکتور سینما خانگی یا ویدئو پروژکتور تجاری انتخابی ایده‌آل است.

ویدئو پروژکتور 4k ارزان Optoma UHD60 از نمای بغل

منبع مطلب

مقالات مرتبط

نظرات