بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو: با بهترین‌ پروژکتورهای پرتاب کوتاه اولترا آشنا شوید + عکس

اگر برای تدارک سینما به دنبال یک ویدئو پروژکتور خوش قیمت با کیفیت عالی هستید، روی بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو یا پروژکتور فوق پرتاب کوتاه (UST) حساب کنید. این پروژکتور با مجهز شدن به لنزهای فوق پرتاب کوتاه، می‌تواند در کمترین فاصله از صفحه نمایش، تصاویری درخشان، بدون سایه و انعکاس نور، بهترین تصویر را برای شما به نمایش گذارد.

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو

اگرچه تلویزیون‌ها از پروژکتورها رایج‌تر هستند، اما یک پروژکتور با قیمت مناسب و بزرگترین صفحه نمایش، گزینه‌ی شگفت‌انگیزتری از یک تلویزیون برای شما است! با یک پروژکتور کوچک و چند گرمی، می‌توانید به یک تصویر عظیم 100 اینچی یا بزرگتر برسید. تلویزیون‌ها در اندازه‌های نسبتاً بزرگ با قیمت های گرانی (هزاران دلار بیشتر) به فروش می‌رسند.

به این ترتیب، اگر به دنبال تدارک یک سینما خانگی خوش قیمت با صفحه نمایش بزرگ هستید، ویدئو پروژکتور سینما خانگی آن هم از نوع ویدئو پروژکتور فوق برد کوتاه انتخابی هوشمندانه است. در حالی که پروژکتورهای سنتی برای گرفتن یک تصویر 100 اینچی به حدود 4 متر فاصله یا بیشتر نیاز دارند. در اینجا بهترین پروژکتورهای فوق پرتاب کوتاه را متناسب همه‌ی بودجه‌ها بررسی کنید!

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو: پروژکتورهای فوق پرتاب کوتاه (UST) فقط به یک فضای چند سانتی‌متری برای ارسال یک تصویر 100 اینچی یا حتی بزرگ‌تر نیاز دارند.

(برای آشنایی با انواع پروژکتور پرتاب کوتاه به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

نمایی از یک پروژکتور در نزدیک‌ترین صفحه به پرده نمایش

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو: پروژکتور فوق پرتاب کوتاه چیست؟

یک تلویزیون، اندازه صفحه نمایش ثابتی دارد، اما یک پروژکتور می‌تواند تصاویر را در اندازه‌های متفاوت، بر اساس محل نصب خود، تولید کند. هرچه یک پروژکتور دورتر از صفحه نمایش قرار گیرد، اندازه‌ی تصویر بزرگ‌تر می‌شود. نسبت پرتاب پروژکتور بر اساس فاصله‌ی بین لنز پروژکتور و صفحه نمایش محاسبه می‌شود. (طریقه نمایش نسبت پرتاب: یک عدد، سپس دونقطه و سپس یک عدد دیگر است، برای مثال 1.5:1)

از مزایای خرید پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا، قابلیت ارائه تصویر در نزدیک‌ترین فاصله به پرده نمایش است، نصب آسان از ویژگی‌های مهم این سری از پروژکتورها است.

(برای خرید پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

نسبت پرتاب در ویدئو پروژکتور، بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو: محاسبه نسبت پرتاب برای نصب ویدئو پروژکتور

در نمایش، نسبت پرتاب، طبق مثال بالا، عدد اول یعنی (1.5) نشان دهنده فاصله بین پروژکتور تا صفحه نمایش است، و عدد بعد از دو نقطه، نشان دهنده عرض صفحه است. (این اعداد بر مبنای فوت محاسبه می‌شوند.)

و اما برای اینکه متوجه شویم که پروژکتور را چقدر دورتر از صفحه نمایش باید نصب کرد، باید عدد اول (1.5) را در عرض صفحه مورد نظر خود ضرب کنیم. طبق این مثال، اگر 10 فوت عرض صفحه می‌خواهید، 10 را باید در 1.5 را ضرب کنید و حاصل عدد 15 است. خب بر اساس عدد به دست آمده، اگر پروژکتور خود را در فاصله 15 فوتی از صفحه قرار دهید، تصویری به عرض 10 فوت ارائه می‌شود. (هر فوت معادل 30.48 سانتی‌متر است.)

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو: با پروژکتور فوق پرتاب کوتاهمی‌توان در فاصله‌ی یک متری یا کمتر، تصاویری در ابعاد 100 اینچ ارائه کرد.

(برای خرید پروژکتور شیائومی این صفحه را از دست ندهید.)

ارائه تصویری واید، بهترین ویدئو پروژکتور اولترا شورت ترو

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو: مقایسه سینما خانگی معمولی با پروژکتور فوق برد کوتاه

با پروژکتورهای سینمای خانگی معمولی، در فاصله حدود هشت یا 10 فوت از صفحه نمایش، تصاویری در ابعاد 100 اینچ یا بزرگتر ارائه می‌شوند. به این ترتیب، باید پروژکتور را روی یک پایه سقفی یا پشت سر خود روی یک استند قرار دهید. متوسط ​​نسبت پرتاب یک پروژکتور استاندارد حدود 1.5:1 یا بزرگتر است.

با این اوصاف، برای اتاق‌های کوچکتر، یک پروژکتور معمولی پاسخگو نیست و نیاز به یک پروژکتور فوق برد کوتاه که در فاصله‌ی کمتری تصاویری بزرگ‌تر نمایش دهد، ضروری است. یک پروژکتور ​​پرتاب کوتاه متوسط به حدود چهار یا پنج فوت برای نمایش یک تصویر 100 اینچی نیاز دارد.

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو: اکثر پروژکتورهای پرتاب کوتاه دارای نسبت پرتاب بین 0.38:1 و 1.4:1 هستند، از طرف دیگر پروژکتورهای فوق العاده پرتاب کوتاهفقط به چند اینچ (کمتر از 4 اینچ) فضا، برای تولید یک تصویر عظیم 100 اینچی یا بیشتر با نسبت پرتاب 0.37:1 و یا کمتر نیاز دارند.

(به دنبال بهترین ویدئو پروژکتور ویوسونیک هستید؟ به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

نمایی از ارائه پروژکتور فوق برد کوتاه، بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو

پروژکتور اولترا شورت ترو مناسب تمامی فضاها

پروژکتورهای پرتاب کوتاه و پروژکتور فوق پرتاب کوتاه مزایای زیادی دارند. در حالی که یک پروژکتور سنتی با پرتاب بلند نیاز به یک پایه سقفی یا استند دارند، آن‌ها را می‌توانید در فاصله‌ی چند سانتی از صفحه نمایش روی میز قرار دهید. بنابراین، بدون نیاز به سیم کشی طولانی در سراسر اتاق خودتان را به دردسر بیاندازید.

به سادگی پروژکتور خود را در جایی که تلویزیون قرار دارد، نزدیک به دیوار به عنوان مرکز سرگرمی قرار دهید. نصب پروژکتورهای UST بسیار ساده‌تر از پروژکتور پرتاب بلند یا حتی پروژکتور پرتاب کوتاه است.

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو: پروژکتورهای UST می‌توانند تصاویری وسیع، با کنتراست بالا و روشن را حتی در شرایطی که در مقابل نور محیط قرار می‌گیرند، ارائه دهند.

پروژکتور UST مناسب تمامی فضاها، بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو

پرده نمایش مناسب برای بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو

با این حال، پروژکتور فوق پرتاب کوتاه، همانند سایر محصولات، دارای نقاط ضعفی است. پروژکتورهای UST بیشتر از پروژکتورهای بلند پرتاب و پروژکتور پرتاب کوتاه به فروش می‌رسند. سطح کیفیت نمایش بر روی پرده پروژکتور فوق پرتاب کوتاه، نسبت به سایر پروژکتورها، اهمیت بیشتری دارد. بنابراین شما باید به دنبال پرده نمایش پروژکتور اختصاصی باشید.

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو: برای نمایش تصاویر درخشان از ویدئو پروژکتور فوق پرتاب بلند، باید به دنبال پرده نمایش پروژکتور مناسبی باشید.

معایب بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو

وقتی نور از فاصله‌ی دورتر تابانده می‌شود، عیوب جزئی اصلا به چشم نمی‌آیند. بنابراین، بر روی هر صفحه نمایشی یا حتی یک دیوار سفید، به خوبی ارائه انجام می‌شود. اما با پروژکتورهای UST که دقیقاً نزدیک صفحه نمایش قرار می‌گیرند، عیوب جزئی بیشتر مشهود است.

مورد دیگر که باید در پروژکتورهای فوق برد کوتاه رفع شود میزان بالای تاخیر ورودی یا Latency است. این مورد، مشکلی است که بسیاری از پروژکتورهای فوق پرتاب کوتاه را گرفتار کرده است. به همین خاطر، پروژکتورهای UST با  تاخیر بیشتر برای بازی نامناسب هستند.

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو: پروژکتور فوق برد کوتاه با میزان بالای تأخیر ورودی یا Latency اصلا برای بازی مناسب نیست.

(برای خرید پروژکتور برای بازی به این صفحه مراجعه کنید.)

نمایی از تصاویر واید از پروژکتور، بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو

راهنمای خرید بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو

هنگام خرید پروژکتور فوق العاده پرتاب کوتاه، باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. از آنجاییکه قیمت ویدئو پروژکتور برد کوتاه گران است، شما باید مواردی مانند میزان وضوح، اتصال، قیمت را در نظر بگیرید:

میزان وضوح یا رزولشون در ویدئو پروژکتور فوق برد کوتاه

بسیاری از پروژکتورهای UST دارای وضوح 4K هستند. البته خیلی از آن‌ها دارای 4K نیتیو یا 4K واقعی نیستند. اغلب پروژکتورهایی که قادر به پخش تصویر 4K هستند، از تغییر پیکسل Pixel shift برای ارتقای کیفیت تصویر به کیفیت 4K از تراشه 1080p استفاده می‌کنند.

البته که با چنین ترفندی هم وضوح خوبی دارند، اما خب مطمئنا، 4K واقعی عالی است و قیمت گرانی هم دارد! تفاوت بین تصویر شبه 4K تا 4K واقعی در تصاویر بیش از 100 اینچ کاملا مشهود است. با این حال پروژکتور فوق برد کوتاه با رزولوشن 1080p هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت کاملا مناسب است.

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو: وضوح تصویر در ویدئو پروژکتور فوق برد کوتاه 4k با روش Pixel shift تصاویررا بر روی پرده نمایش مناسب، با وضوحی خیره کننده به نمایش می‌گذارد.

(به دنبال خرید پروژکتور 4K هستید؟ این صفحه را از دست ندهید.)

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو: میزان وضوح یا رزولشون

کیفیت اسپیکر داخلی پروژکتور

در بازار هم پروژکتورها و هم تلویزیون‌ها، معمولاً با اسپیکرهای داخلی کم و ضعیفی ارائه می‌شوند. با ارائه صفحه نمایش بزرگ و وسیع انتظار می‌رود که صدای باکیفیتی هم پخش شود.

مطابقت دادن یک ساند بار جانبی یا سیستم صدای فراگیر بهترین گزینه است. اما حالا که خیلی از پروژکتورهای UST با اسپیکرهای داخلی پرقدرتی ارائه می‌شود، چرا باید متحمل هزینه‌های اضافه شد؟

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو: با ویدئو پروژکتور فوق پرتاب کوتاه مجهز به اسپیکر جانبی پر قدرت، می‌توان یک سینمای اختصاصی مجهز برای خود تدارک دید.

(برای خرید ویدئو پروژکتور full hd با قابلیت بالا به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

خرید ویدئو پروژکتور اولترا شورت ترو با پلتفرم‌های هوشمند

مانند اکثر تلویزیون‌ها، بسیاری از پروژکتورها نیز دارای یک سیستم عامل هوشمند آماده برای استریمنیگ از برنامه‌هایی مانند Netflix و Hulu هستند. با این حال، یک دستگاه پخش خارجی اختصاصی (Setup Box) هنوز راه خوبی است، زیرا بسیاری از پروژکتورهای UST با نسخه غیررسمی اندروید موجود هستند.

نمایش تصاویر واید با ویدئو پروژکتور UST، بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو

قابلیت اتصال در ویدئو پروژکترو اولترا شورت ترو

به دنبال پورت‌ها اتصالات ضروری از جمله ورودی‌های HDMI، Wi-Fi، بلوتوث، خروجی صوتی و موارد دیگر باشید. به این فکر کنید که چه دستگاه‌هایی با چه تعدادی را می‌خواهید وصل کنید. برای مسیریابی صدا به ساند بار یا گیرنده، ممکن است به کانال بازگشت صدا (ARC) نیاز داشته باشید.

قیمت ویدئو پروژکتور فوق پرتاب کوتاه (اولترا شورت ترو)

میزان بودجه از عوامل اساسی برای انتخاب ویدئو پروژکتور است. به طور کلی، پروژکتورهای فوق پرتاب کوتاه با قیمت‌های بالاتری از پروژکتورهای بلند پرتاب یا حتی پرتاب کوتاه به فروش می‌ رسند. معمولا آن‌ها بیش از 2000 دلار آمریکا هزینه می‌برند.

قیمت ویدئو پروژکتور فوق پرتاب کوتاه (اولترا شورت ترو)

دیوار یا پرده نمایش؟

از آنجاییکه اکثر پروژکتور بلند پرتاب، یا پروژکتور پرتاب متوسط ​​با انواع مختلف صفحه نمایش کار می‌کند، اما پروژکتورهای UST برای داشتن تصویر بهینه‌سازی شده، به پرده نمایش خاصی نیاز دارند. به دلیل فاصله کم لنز تا صفحه نمایش، عیوب جزئی مانند خطوط و چین‌ها به وضوح نمایش می‌شوند.

به این ترتیب، اگر مستقیماً بر روی یک دیوار پخش شوند، باید از صاف بودن سطح آن اطمینان حاصل کنید. از آنجایی که سطوح ناهموار با پرتاب بسیار کوتاه مشخص‌تر می‌شوند، شما باید صفحه ثابت یا صفحه نمایش متحرک تهیه کنید. تحت این شرایط، صفحه نمایش کاملا صاف و بدون نویز تصویری نمایش می‌شود.

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو: صفحه نمایش مناسب پروژکتور فوق برد کوتاه، باید قابلیت رد نور محیطی (ALR) داشته باشد. نمایشگرهای ALR با پرتاب فوق‌العاده کوتاهاز برجستگی‌های عدسی شکل در سراسر صفحه استفاده می‌کنند تا نور محیط را جذب کرده و به درستی نور را از پروژکتور به سمت بیننده منعکس کنند.

(برای آشنایی با تفاوت نمایشگر لمسی و اسمارت برد به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو: پروژکتور لیزری فوق برد کوتاه Vava 4K

پروژکتور فوق برد کوتاه Vava 4K با متعادل سازی قیمت و عملکرد، تصاویر بزرگ را روشن و زیبا ارائه می‌دهد. منبع نور لیزری این پروژکتور عاملی مهم در نمایش روشن تصاویر است. علاوه بر تضمین روشنایی و درخشندگی تصویر، با ماندگاری 25000 ساعت، عمر طولانی پروژکتور را بدون افت کیفیتی پشتیبانی می‌کند.

میزان روشنایی 2500 انسی لومن به این معنی است که برای استفاده در یک اتاق روشن نیز به اندازه کافی قدرتمند است. البته نسبت کنتراست 3000:1 در ایجاد کیفیت تصویر، بسیار کمک کننده است. با مجهز شدن این دستگاه به ساند بار 60 واتی هارمن کاردون با صدای Dolby و پردازش DTS-HD، کیفیت صدا به خوبی تصویر است.

(متنی درباره معرفی بهترین ویدئو پروژکتور 4K ارزان را در صفحه مورد نظر برایتان آماده کرده‌ایم.)

 پروژکتور لیزری فوق برد کوتاه Vava 4K، بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو

کیفیت تصویر بهترین ویدئو پروژکتور اولترا شورت ترو Vava

کیفیت تصویر با درخشندگی و رزولوشن بالا، کاملاً برجسته است. این دستگاه از آنجاییکه یک پروژکتور 4K است با میزان 8 میلیون پیکسل کوچکترین جزئیات را به نمایش می‌کشد. البته تراشه بکار رفته در این پروژکتور یک تراشه 4K نیتیو نیست. و پروژکتور Vava با ترفند Pixel shift به چنین کیفیتی دست یافته است.

اتصالات در ویدئو پروژکتور Vava

اتصال با سه پورت HDMI و همینطور ARC برای استفاده اسپیکر جانبی یا گیرنده و Optical Audio درجه یک است. بر روی این دستگاه، سیستم عامل اندروید (OS) از قبل بارگذاری شده است. این پلتفرم یک نسخه بهینه شده، به جای یک سیستم عامل Android TV واقعی، برای صفحه نمایش لمسی از اندروید است. به این ترتیب، برخی از برنامه‌ها مانند YouTube و Netflix بر روی این دستگاه، به درستی کار نمی‌کنند.

(برای بررسی مزایا و معایب پروژکتور به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو؛ اتصالات در ویدئو پروژکتور Vava

میزان تأخیر ورودی در ویدئو پروژکتور Vava

متأسفانه، تاخیر ورودی برای بازی در پروژکتور Vava تقریباً بالا (حدود 100 میلی ثانیه) است. این میزان Latency برای بازی‌های تک‌نفره و برخی بازی‌های ویدیویی چندان قابل توجه نیست، اما برای بازی‌های هاردکور مناسب نیست. با این حال، تلویزیون لیزری Vava 4K بهترین پروژکتور فوق پرتاب کوتاه برای اکثر کاربران است. پروژکتور واوا، با نمایش تصویر روشن با دقت رنگ بالا و اسپیکرهای عالی، عملکردی بی‌نقص دارد.

نقاط قوت ویدئو پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا Vava

  • پروژکتور لیزری 4K UST با HDR (HDR10)
  • تصویر روشن
  • بازتولید رنگ عالی
  • عمر طولانی 25000 ساعت منبع نور
  • صدای داخلی عالی با اسپیکرهای هارمن کاردون 60 وات
  • دارای قابلیت سه بعدی
  • سنسور ایمنی برای محافظت از چشمان شما در برابر منبع نور لیزر
  • 2500 انسی لومن
  • نسبت کنتراست 3000:1
  • اتصال عالی با 3 x HDMI با ARC، USB، خروجی صدا، ورودی AV، اترنت، SPDIF نوری، HDMI، بلوتوث
  • اندروید آنبورد

نقاط ضعف ویدئو پروژکتور اولترا شورت ترو Vava

  • ریموت بدون نور پس زمینه
  • تأخیر ورودی (100 میلی‌ثانیه تاخیر)؛ نامناسب برای بازی
  • عدم اجرای Android TV
  • شبه 4K

پروژکتور پرتاب کوتاه اولتر: ویدئو پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا Vava 4k‌، با ماندگاری 25000 ساعت منبع نوری، روشنایی و درخشندگی تصویر و عمر طولانی پروژکتور را بدون افت کیفیتی پشتیبانی می‌کند.

(با کاربرد کابل MHL را در نصب پروژکتور آشنا شوید.)

نمایی از نمایش پرده نمایش واید، بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو: ویدئو پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا JMGO U2

ویدئو پروژکتور فوق برد کوتاه مدل JMGO U2 با مجهز بودن به لیزر سه رنگ با قیمتی مناسب راهی بازار شده است. منبع نور لیزری سه‌گانه و میزان روشنایی 2400 لومن انسی لومن، بسیار روشن است. وضوح 4K با روش Pixel shift، در نمایش با کیفیت تصاویر خیلی موفق عمل می‌کند.

مجموعه اتصالات بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو JMGO U2

این پروژکتور به مجموعه اتصالات کاربردی از جمله پورت LAN اترنت، خروجی صوتی TOSLink اپتیکال، یک جفت پورت HDMI (یکی مجهز به ARC) و USB مجهز است. JMGO’s U2 سیستم عامل Luna مبتنی بر اندروید را اجرا می‌کند. این برای اهداف پخش نسبتاً خوب است، اگرچه (و این برای مورد بر روی همه تلویزیون‌های هوشمند یا پروژکتورها صدق می‌کند)، بهتر است یک جعبه پخش اختصاصی مانند Chromecast را به Google TV یا NVIDIA Shield متصل کنید.

(با بهترین پروژکتور 4K خانگی در این صفحه آشنا شوید.)

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو: ویدئو پروژکتور اولترا شورت ترو JMGO U2

کیفیت تصویر و صدا در ویدئو پروژکتور JMGO U2

ویدئو پروکتور مدل U2 به یک تراشه تصویربرداری 0.47 اینچی Texas Instruments DLP DMD برای تغییر پیکسل 4K مجهز است. با چنین فناوری، کیفیت تصویر و دقت رنگ بالایی دارد.

اسپیکرهای داخلی Dynaudio آن دارای پردازش صدای Dolby و  قدرتمندی هستند. اگرچه که برای داشتن صدایی رسا، اتصال ساند بار یا سیستم صدای فراگیر را توصیه می‌‌شود،اما پروژکتور U2 به تنهایی قادر است صدایی واضح ارائه دهد.

میزان تأخیر ورودی ویدئو پروژکتور JMGO U2

این پروژکتور در نمایش محتوای سه بعدی عالی به نظر می‌رسد. در حالت پیش‌فرض، تاخیر ورودی بیش از 100 میلی‌ثانیه است، اما در حالت پیش‌فرض کامپیوتر میزان Latency به بیش از 42 میلی‌ثانیه کاهش می‌‌یابد.

این پروژکتور بدنه‌ی نسبتاً بزرگی دارد. به این ترتیب، برای قرار دادن U2 به یک استند مناسب نیاز دارید. سنگینی این دستگاه به دلیل منبع نور لیزر سه گانه RGB است. پروژکتور مدل JMGO U2 با قیمتی حدود 2100 دلار، یک تلویزیون لیزری سه رنگ برجسته است.

(راهنمای خرید ویدئو پروژکتور جیبی را در این صفحه بخوانید.)

نقاط قوت پروژکتور اولترا شورت ترو JMGO U2

  • 2400 انسی لومن
  • منبع نور لیزر سه رنگ
  • 114% پوشش رنگ REC.2020
  • دقت رنگ عالی
  • صدای عالی با اسپیکرهای سازگار با Dynaudio Dolby
  • تعداد زیادی ورودی/خروجی: 1 عدد پورت LAN اترنت، 1 عدد خروجی صوتی TOSLink اپتیکال، 2 عدد پورت HDMI (1 عدد با ARC)، 1 عدد USB
  • تاخیر ورودی 42 میلی‌ثانیه در حالت رایانه
  • قیمت مناسب
  • دارای قابلیت سه بعدی

نقاط ضعف پروژکتور اولترا شورت ترو JMGO U2

  • تاخیر ورودی بالای 100 میلی‌ثانیه در حالت‌های عملکرد عادی (خارج از پیش‌تنظیم رایانه)
  • نویز زیاد
  • تأخیر ورودی بالا در حالت بازی معادل 67 میلی‌ثانیه
  • دارای قابلیت سه بعدی

پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا: ویدئو پروکتور مدل U2 به یک تراشه تصویربرداری 0.47 اینچی Texas Instruments DLP DMD برای تغییر پیکسل 4K مجهز است. با چنین فناوری، کیفیت تصویر و دقت رنگ بالایی دارد.

(با نحوه اتصال ویدئو پروژکتور به لپ تاپ آشنا شوید.)

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو: پروژکتور فوق پرتاب کوتاه لیزری شیائومی Mijia

تلویزیون لیزری Mijia شیائومی بهترین پروژکتور ارزان قیمت فوق پرتاب کوتاه موجود در بازار است. این یک پروژکتور 4K HDR UST با حدود 2000 انسی لومن است. این پروژکتور به یک ساب ووفر داخلی با یک جفت ساب ووفر 30 واتی و دو Tweeter فرکانس بالا مجهز است. به دلیل منبع نور لیزر، می‌توانید عمر طولانی 25000 لامپ را از این دستگاه، انتظار داشته باشید.

کیفیت تصویر در ویدئو پروژکتور لیزری فوق برد کوتاه شیائومی

این دستگاه به پلتفرم آنبرد هوشمند اندروید برای استریمینگ برنامه‌ها مجهز است. کیفیت تصویر بر روی پروژکتور لیزری شیائومی تماشایی است. در حالی که تلویزیون لیزری شیائومی Mi برای دستیابی به تصویر 8 میلیون پیکسلی خود به فناوری Pixel shift متکی است، رنگ‌ها واضح و روشن نمایش می‌شوند.

متأسفانه نسخه Android onboard سازگار با Android TV نیست. بنابراین، برخی از برنامه‌ها به خوبی پخش نمی‌شوند، همانطور که در موارد دیگر هم ذکر شد، با یک دستگاه پخش جانبی این مشکل برطرف می‌شود. جای تعجب است که نسبت کنتراست آن چشمگیر نیست.

(در این صفحه با ویدئو پروژکتور دید در روز آشنا شوید.)

نمایی از ویدئو پروژکتور لیزری فوق برد کوتاه شیائومی

تأخیر ورودی در بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو شیائومی

تاخیر ورودی بالا به این معنی است که شیائومی برای بازی‌های سریع ایده‌آل نیست. با این وجود، تلویزیون لیزری شیائومی Mi بهترین پروژکتور 4K UST موجود در بازار است که تجربه صوتی و تصویری خوبی را ارائه می‌‌دهد و بیشتر مردم از آن راضی هستند.

نقاط قوت پروژکتور اولترا شورت ترو شیائومی Mijia

  • پروژکتور لیزری 4K UHD با HDR (HDR10)
  • 2000 انسی لومن
  • قابلیت اتصال عالی 3 x HDMI با ARC، ورودی/خروجی صدا، USB 3.0، صدای نوری S/PDIF، گیگابیت اترنت، Wi-Fi، بلوتوث
  • مجهز به اندروید آنبورد
  • کیفیت صدای عالی با 2 ووفر 30 واتی و 2 توییتر فرکانس بالا
  • 25000 ساعت عمر منبع نور

نقاط ضعف پروژکتور اولترا شورت ترو شیائومی Mijia

  • تاخیر ورودی بالا
  • نسبت کنتراست پایین
  • عدم سازگاری با Android TV

پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا: ویدئو پروژکتور لیزری شیائومی با ظاهری زیبا و مجهز شدن به لنزهای فوق پرتاب کوتاه، برای نمایش در هر فضایی آماده است.

(راهنما نصب پروژکتور را در تهران پروژکتور آموزش ببینید.)

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو برای بازی: Epson LS500

بازی با پروژکتوری که تاخیر ورودی حداقلی دارد، دردسر است! و باز هم پروژکتور اپسون آن هم از نوع تلویزیون لیزری Epson LS500 4K UST این مشکل را با تاخیر ورودی حداقلی حل کرده است. وضوح 4K با تطبیق HDR 10 بیتی پیدا کیفیتی تماشایی می‌سازد.

میزان روشنایی 4000 لومن، در نمایش تصاویر درخشان، نقش مهمی را ایفا کرده است. از طرفی دیگر، دقت رنگ استثنایی به لطف فناوری 3 تراشه 3LCD، امکان پوشش رنگی Rec.709  را فراهم کرده است. این پروژکتور برای نمایش هر دو محتوای HDR و SDR واقعاً عالی به نظر می‌رسد.

Epson LS500، بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو

نمایش تصاویر روشن در فضاهای پرنور با ویدئو پروژکتور اپسون Epson LS500

از نظر مدیریت پخش سه بعدی نیز عملکردی فوق العاده دارد. نسبت کنتراست پویا 2,500,000:1 از نمایش دقیق جزئیات پشتیبانی ‌می‌کند. پروژکتور Epson LS500 به دلیل روشنایی بالا، تصاویر خیره کننده‌ای را ارائه می‌دهد، بطوریکه حتی با نور زیاد محیط، از تار شدن تصاویر جلوگیری می‌کند.

با این ویژگی‌ها، اپسون LS500 جایگزین واقعی تلویزیون است که برای تماشای تصاویر در فضایی با نورپردازی بالا، یا شرایطی که نمی‌توان پرده‌های سیاه به پنجره زد، نمایش تصاویر روشن را تضمین می‌کند.

(بررسی نحوه اتصال پروژکتور به تلویزیون  را در این متن بخوانید.)

نمایی از اپسون LS500 با بدنه سفید؛ بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو

میزان تأخیر ورودی در ویدئو پروژکتور اپسون Epson LS500

ویدئو پروژکتور اپسون مدل Epson LS500 حداقل تاخیر ورودی را میان پروژکتورهای هم‌رده‌ی خود را با میزان 16.7 میلی ثانیه، دارد. به این ترتیب، این یک پروژکتور 4K UST است که برای گیمرهای هاردکور عالی است.

در حالی که بسیاری از پروژکتورها دارای پلتفرم هوشمند هستند، اما اپسون در مدل Epson LS500 از اکوسیستم پخش داخلی خودداری کرده است. در عوض،دارای یک دانگل استریم تلویزیون اندروید است. این قابلیت برای تلویزیون Android مانند تلویزیون Nvidia Shield یا Chromecast با Google TV بهترین عملکرد را دارد.

گیم با epson Ls500، بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو

کیفیت صدا و تصویر در ویدئو پروژکتور اپسون Epson LS500

به طور عجیبی، هیچ گزینه‌ای برای خروجی صدای چند کاناله بر روی این پروژکتور تعبیه نشده است. اگرچه پورت HDMI ARC دارد، اما خوب پورت اپتیکال، برای گیرنده‌ها و ساند بارهای بدون ARC بسیار کاربردی است.

شاید برخی از پروژکتور بازها، پروژکتور اپتما مدل Optoma GT5600 را پیشنهاد دهند، که دارای تاخیر ورودی حداقلی و مجهز به لنزهای فوق پرتاب کوتاه است، اما این پروژکتور دارای رزولوشن 1080p به جای 4K است. در نهایت، Epson LS500 یک پروژکتور کاملاً باورنکردنی و همه کاره است.

نقاط قوت بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو Epson LS500

  • نسبت کنتراست 2,500,000:1
  • 4K با HDR (HDR10)
  • دارای قابلیت سه بعدی
  • 4000 لومن
  • اتصال عالی – 3 x HDMI با ARC، USB، خروجی صدا، اترنت، RS232C
  • تراشه 3LCD
  • تاخیر ورودی حداقلی
  • مجهز به دانگل پخش HDMI Android TV

نقاط ضعف بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو Epson LS500

  • بدون پلتفرم پخش داخلی (شامل دانگل استریم مبتنی بر Android TV)

پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا: ویدئو پروژکتور اپسون مدل Epson LS500حداقل تاخیر ورودی را میان پروژکتورهای هم‌رده‌ی خود را با میزان 16.7 میلی ثانیه، دارد. به این ترتیب، این یک پروژکتور 4K USTاست که برای گیمرهای هاردکور عالی است.

(در این صفحه با بهترین پروژکتورهای هوشمند آشنا شوید.)

پروژکتور Epson LS500، بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو: پروژکتور LG HU85LA

ویدئو پروژکتور فوق برد کوتاه ال جی مدل LG HU85LA بهترین پروژکتور فوق برد کوتاه است، که حتی در میان پروژکتورهای UST، قیمت بالایی دارد. پروژکتور لیزری LG HU85LA با رزولوشن 4K و میزان روشنایی 2.700 انسی لومن، می‌تواند یک تصویر 120 اینچی را در فاصله‌ی 3 متری، از دیوار به نمایش گذارد.

البته در فاصله‌ی حدود 1 متر،می‌تواند تصاویر را در ابعاد 90 اینچ با وضوحی بالا نمایش دهد. تراشه بزرگ 4K DLP، جابه‌جایی پیکسلی بهتر و کنتراست عالی را فراهم می‌کند. اسپیکرهای داخلی قدرمندی دارد که تقریباً با ساندبارهای مقرون به صرفه، برابری می‌کنند.

ال جی LG HU85LA یک تلویزیون هوشمند واقعی

در برخی موارد، ویدئو پروژکتور اولترا شورت ترو ال جی مدل HU85LA خیلی چشمگیر ظاهر شده است: وجود webOS داخلی ال‌جی، AI ThinQ و کنترل جادویی آن است. در حالی که بسیاری از پروژکتورها دارای نسخه ضعیف اندروید برای استریمنیگ هستند، وجود webOS در ال‌جی HU85LA، آن را به یک تلویزیون هوشمند واقعی تبدیل کرده است.

تصاویر از ویدئو پروژکتور اولترا شورت ترو سینما خانگی Cinebeam HU85LA، با روشنایی بالا، رنگ‌های دقیق و تطبیق با فناوری HDR10 پویا، بسیار تماشایی است. متأسفانه، سازگاری HLG HDR در هیچ کجا یافت نمی‌شود. هیچ پشتیبانی سه بعدی وجود ندارد که ممکن است برخی از علاقه مندان به سینمای خانگی را ناامید کند.

(اگر اهل هیجان و تماشای تصاویر سه بعدی هستید، با بهترین پروژکتورهای سه بعدی آشنا شوید!)

نمایی از پروژکتور پرتاب کوتاه LG HU85LA، بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو

قیمت ویدئو پروژکتور LG HU85LA

قیمت پروژکتورفوق برد کوتاه LG HU85LA بسیار بالا است. با چند هزار دلار کمتر، می‌توانید یک پروژکتور لیزری 4K UST عالی داشته باشید. اما، ال‌جی HU85LA یک تصویر فوق‌العاده زیبا، عملکرد عالی 4K و یک اکوسیستم پخش داخلی، به عنوان یک تلویزیون لیزری فوق پرتاب کوتاه کیفیت‌بالا ارائه می‌دهد.

نقاط قوت بهترین ویدئو پروژکتور اولترا شورت ترو LG HU85LA

  • 2500 انسی لومن
  • نسبت پرتاب کوتاه 0.19
  • دقت رنگ عالی و تطبیق با HDR10
  • پروژکتور 4K UHD UST با HDR (HDR10)
  • صدای آنبورد خوب
  • اتصالات مناسب :2 x HDMI با ARC، UISB، نوری، Wi-Fi، بلوتوث
  • عالی برای بازی: تاخیر ورودی کم 55 میلی‌ثانیه
  • قابلیت اتصال ساب ووفر

نقاط ضعف ویدئو پروژکتور اولترا شورت ترو LG HU85LA

  • فاقد HLG HDR
  • عدم پشتیبانی از پخش سه بعدی
  • گرانقیمت

پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا: پروژکتور لیزری LG HU85LA با رزولوشن 4K و میزان روشنایی 2.700 انسی لومن، می‌تواند یک تصویر 120 اینچی را در فاصله‌ی 3 متری، از دیوار به نمایش گذارد.

(با جنس پرده نمایش پروژکتور  برای خرید بهتر آشنا شوید.)

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو: ویدئو پروژکتور LG HU85LA

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو: پروژکتور اپسون Epson LS300

در حالی که 4K در همه جا محبوب است، اما کیفیت FULL HD هم، هنوز از نفس نیافتاده است! انتخاب یک پروژکتور 1080p می‌تواند مقداری هوای جیب شما را داشته باشد! اپسون LS300 بهترین پروژکتور پرتاب فوق کوتاه با میزان رزولوشن 1080p است.

پروژکتور لیزری هوشمند اپسون مدل  LS300 دارای وضوح 1080p است، اما می‌تواند سیگنال 4K را بپذیرد و با حفظ HDR، آن را به 1080p کاهش دهد. این پروژکتور دارای میزان روشنایی 3600 انسی لومن‌، نسبت کنتراست پویا 1،500،000:1، اندروید داخلی و مجموعه‌ای از اسپیکرهای پرطرفدار یاهاما است.

اپسون مدل Epson LS300، بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو

پلتفرم هوشمند در ویدئو پروژکتور فوق پرتاب کوتاه اپسون Epson LS300

پروژکتور لیزری Epson EpiqVision Ultra LS300 مجموعه‌ای از ویژگی‌های مشابه پروژکتور LS500 را ارائه می‌دهد. متأسفانه، نسخه Android onboard آن، یک نسخه بهینه شده برای موبایل است. بنابراین، شما نمی‌توانید بسیاری از برنامه‌های محبوب مانند Netflix یا Amazon Prime را روی آن نصب کنید.ربا این حال، Epson LS300 می‌تواند تصویری بزرگ، روشن و واضح را از فاصله چند اینچی از دیوار بفرستد.

نقاط قوت بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو Epson LS300

  • 3600 انسی لومن
  • وضوح 1080p با پشتیبانی از HDR
  • قابل پذیرش سیگنال 4K
  • عمر لامپ 20000 ساعت
  • پروژکتور لیزری
  • نسبت پرتاب 0.27:1
  • اندروید آنبورد
  • صدای عالی یاهاما 2.1

نقاط ضعف ویدئو ویدئو پروژکتور اولترا شورت ترو  Epson LS300

  • رزولوشن 1080P
  • نسخه داخلی اندروید محدود

پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا: پروژکتور Epson LS300 دارای میزان روشنایی 3600 انسی لومن‌، نسبت کنتراست پویا 1،500،000:1، اندروید داخلی و مجموعه‌ای از اسپیکرهای پرطرفدار یاهاما است.

(با بهترین پروژکتورهای بلند پرتاب در این صفحه آشنا شوید.)

نمایی از بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو Epson LS300

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو : پروژکتور لیزری سامسونگ Samsun LSP9T

یکی از معایب اکثر پروژکتورها این است که معمولاً در یک اتاق تاریک بهترین عملکرد را دارند و اسپیکرهای داخلی ضعیفی در آن‌ها تعبیه می‌شود. اما ویدئو پروژکتور LSP9T سامسونگ از آن پروژکتورهای فوق برد کوتاه 4k است که تصویری مشابه با کالیبر تلویزیونی ارائه می‌دهد.

کیفیت صدا و تصویر در پروژکتور لیزری فوق برد کوتاه سامسونگ مدل LSP9T

کیفیت صدای آنبورد در کنار کیفیت تصویر آن، عالی است. پروژکتور لیزری سامسونگ Samsung LSP9T با داشتن میزان روشنایی 2800 لومن، تا حد قابل توجهی در مقابل نور محیط از کیفیت تصاویر دفاع می‌کند. این قابلیت بخاطر خروجی با کیفیت 4K HDR و سازگاری با فناوری HDR است. طراحی لیزر سه گانه باعث بهبود روشنایی و همچنین طیف رنگی می شود.

(با بهترین ویدئو پروژکتورها برای بازی در این صفحه آشنا شوید.)

تلویزیون لیزری سامسونگ مدل LSP9T، بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو : پروژکتور لیزری سامسونگ Samsun LSP9T

پروژکتور لیزری سامسونگ Samsung LSP9T علاوه بر کیفیت عالی تصاویر، از لحاظ قابلیت‌های تلویزیون هوشمند هم عملکرد خوبی دارد. در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، پشتیبانی از Android و Apple AirPlay، کنترل صوتی، به‌علاوه رابط تلویزیون هوشمند Tizen را خواهید دید.

یکی از نکات منفی این دستگاه، برچسب قیمت شوک‌آور آن است. تلویزیون لیزری LSP9T سامسونگ ارزان نیست، اما در یک دستگاه هوشمند همه کاره است که می‌تواند جایگزین تلویزیون شما شود. وجود یک ورودی کواکسی برای اتصال آنتن هوایی (OTA) در این پروژکتور وجود دارد.

نقاط قوت بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو سامسونگ Samsung LSP9T

  • پروژکتور لیزری 4K UHD UST (با HDR)
  • 2800 انسی لومن
  • رابط تلویزیون هوشمند Tizen
  • قابلیت‌های پخش صدا
  • اندروید و Apple AirPlay
  • سیستم صوتی 4.2 عالی داخلی
  • کیفیت تصویر فوق العاده
  • جایگزین عالی برای تلویزیون

نقاط ضعف ویدئو پروژکتور لیزری سامسونگ Samsung LSP9T

  • فوق العاده گرانقیمت

پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا: پروژکتور لیزری سامسونگ Samsung LSP9T علاوه بر کیفیت عالی تصاویر، از لحاظ قابلیت‌های تلویزیون هوشمند هم عملکرد خوبی دارد.

(با بهترین پروژکتورهای خانگی در این صفحه آشنا شوید.)

نمایی از یک تصویر از پروژکتور،بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو لیزری: پروژکتور Bomaker Polaris

تلویزیون لیزری Bomaker Polaris 4K UHD یک پروژکتور برجسته با فناوری RGB سه لیزری و رزولوشن 4k است.  وضوح 4K این پروژکتور بخاطر فناوری تغییر پیکسل است. میزان روشنایی 2500 انسی لومن تصویری روشن را حتی در نور محیط، ایجاد می‌کند. در این پروژکتور، سازگاری HDR10 وجود دارد.

نمایی نزدیک از Bomaker Polaris 4K؛ بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو

کیفیت صدا و اتصالات کاربردی در ویدئو پروژکتور Bomaker Polaris

صدای اسپیکرهای استریو داخلی آن بسیار عالی است، مجموعه‌ای از اتصالات خوب، از جمله بلوتوث 5.0، دو پورت HDMI با قابلیت ARC و خروجی صدای اپتیکال اتصال دستگاه‌های مختلف را آسان می‌کند. با قابلیت MEMC تصاویر شفاف و صافی ارائه شده و تاخیر ورودی به حداقل می‌رسد. پردازش Dolby و DTS پروژکتور Polaris را به بهترین پروژکتور لیزری فوق برد کوتاه  4K تبدیل می‌کند.

(برای نصب آسان با نسبت پرتاب و زوم در ویدئو پروژکتور آشنا شوید.)

بررسی ویژگی‌های فنی پروژکتور فوق برد کوتاه Bomaker Polaris

اگرچه که پروژکتور Polaris ارزان نیست، اما نسبت به قیمت عملکرد آن عالی است. با دقت رنگ فوق‌العاده، نمایش تصاویرروشن و مجموعه‌ای از ویژگی‌های کاربرپسند، قیمت بسیار خوبی دارد.

اما در کنار این همه ویژگی خوب، جای برخی از موارد خالی است: مثلا عدم پشتیبانی برای پخش سه بعدی ندارد، اگرچه Bomaker قول داده است که سازگاری سه بعدی را به عنوان یک به روز رسانی (OTA) داشته باشد. تلویزیون لیزری Bomaker Polaris 4K UHD UST برخلاف بسیاری از پروژکتورهای بسیار کوتاه پرتاب، فاقد پلتفرم هوشمند پخش داخلی است.

نقاط قوت پروژکتور اولترا شورت ترو Bomaker Polaris

  • 4K UHD
  • پروژکتور RGB سه لیزری
  • 2500 انسی لومن
  • دقت رنگ فوق العاده
  • قابلیت MEMC
  • پردازش دالبی صدا و DTS
  • اتصالات عالی: 2 x HDMI (یکی با ARC)، USB، RCA، بلوتوث، Wi-Fi
  • بلندگوهای آنبرد با وضوح خوب
  • روشنایی کافی برای تماشا در روز

نقاط ضعف پروژکتور اولترا شورت ترو Bomaker Polaris

  • عدم پشتیبانی از 3D
  • بدون پلتفرم  هوشمند برای پخش داخلی

پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا: پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا Bomaker Polaris با میزان روشنایی 2.500 انسی لومن، ظاهری متفاوت و پخش رسای صدا، دستگاهی مناسب برای آپارتمان‌های کوچک است.

(برای خرید ویدئو پروژکتور LED  این صفحه را از دست ندهید.)

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو Bomaker Polaris

بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو: پروژکتور EliteProjector MosicGO UST

بیشتر پروژکتورهای UST به عنوان سینما خانگی در نظر گرفته شده‌اند، پروژکتور EliteProjector MosicGOیک دستگاه فوق برد کوتاه جیبی با با قابلیت حمل آسان است. این پروژکتور با داشتن استاندارد IPX2 برای استفاده در فضای باز فوق العاده عالی است.

ویدئو پروژکتور فوق برد کوتاه و قابل حمل مدل EliteProjector MosicGO UST

یک پاوربانک یکپارچه 37200 میلی آمپر به شما امکان می‎‌دهد که در پیک نیک روی شارژ باتری حساب کنید. این پروژکتور، با عمر 25000 ساعت لامپ، نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد. یک کیف قابل حمل سبک و همچنین یک صفحه نمایش، به همراه آن ارائه می‌شود. بلندگوهای دوگانه 8 واتی به شما این امکان را می‌دهند که از پروژکتور MosicGO به عنوان یک اسپیکر بلوتوث استفاده کنید.

(برای آشنایی با انواع پروژکتور SVGA این صفحه را از دست ندهید.)

نمای پروژکتور EliteProjector MosicGO از پهلو، بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو

ویدئو پروژکتور اولترا شورت ترو EliteProjector MosicGO UST مناسب برای بازی

کیفیت تصویر با وضوح 1080p و نسبت کنتراست 20000:1 در این پروژکتور فوق العاده است. پروژکتور فوق برد کوتاه MosicGO با تأخیر ورودی کم 17 میلی‌ثانیه، یکی از بهترین‌های این مجموعه، برای بازی است. در تستی که انجام شد، تصویر باکیفیت، قابلیت‌های بازی با تاخیر حداقلی، روشنایی خوب و سهولت در نصب، عالی بودند.

کیفیت تصویر در EliteProjector MosicGO UST

از آنجایی که 4K به استاندارد صنعتی برای اکثر پروژکتورهای UST تبدیل شده است، رزولوشن 1080p کمی پایین بنظر می‌آید. نمایش تصاویر با میزان روشنایی 1000 انسی لومن، نسبتا روشن است، اما برای مشاهده در محیط های روشن ایده‌آل نیست. با این حال، این یک پروژکتور کوچک منحصر به فرد است و با قابلیت حمل و تأخیری ورودی حداقلی یک تجربه بازی عالی را فراهم می‌کند.

(برای خرید پروژکتور WUXGA به این صفحه مراجعه کنید.)

نقاط قوت در بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو EliteProjector MosicGO

  • 1080p نیتیو
  • نسبت کنتراست 20000:1
  • قابل حمل: شامل باتری 372000 میلی آمپر با قابلیت پاوربانک
  • تاخیر ورودی 17 میلی‌ثانیه :مناسب برای بازی
  • قابلیت IPX2: مقاوم در برابر آب و گرد و غبار

نقاط ضعف بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو EliteProjector MosicGO

  • روشنایی کم برای محیط‌های پر نور
  • عدم رزولشون 4K

خرید پروژکتور با فوق پرتاب کوتاه مزایای زیادی دارد: آن‌ها به راحتی تنظیم می‌شوند و می‌توانند یک تصویر واید 100 اینچی یا بزرگ‌تر را در نزدیک‌ترین فاصله به پرده نمایش، اجرا کنند.

(منبع مطلب)

نمایی از بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو EliteProjector MosicGO UST

مقالات مرتبط

نظرات