مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: رقابت بین پروژکتور کوتاه برد و تلویزیون + عکس

در این بخش برای کمک به انتخاب شما در ارزیابی و خرید ویدئو پروژکتور یا خرید تلویزیون با دقت تمام به بررسی مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه پرداخته‌ایم. با انتخاب درست، استفاده از تکنولوژی خیلی لذت بخش‌تر می‌شود، در این ارزیابی با ما همراه باشید.

نبرد صفحه‌ نمایش‎‌های بزرگ: مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه

با رونمایی از ویدئو پروژکتور پرتاب کوتاه و پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا، این دوران، دوران طلایی برای دوستداران سینما و عشق فیلم‌ها است. تجربه تماشای فیلم در صفحات بزرگ، دیگر محدود به سینمای تجاری یا فقط تلویزیون‌ها هوشمند گرانقیمت نیست.

در چند سال گذشته، ما شاهد ظهور پروژکتور فوق برد کوتاه یا اصطلاحا UST، پروژکتور اولترا شورت ترو (Ultra short throw) هستیم که می‌تواند تصویر 4K را با کیفیتی نزدیک به واقعیت، بدون ایجاد اختلال در دکوراسیون، روی دیوار اتاق نشیمن به نمایش گذاشت. با رونمایی هر چه بیشتر از این دستگاه‌های کاربرپسند با منابع نور لیزری مقرون بصرفه، شاهد کاهش شدید قیمت تلویزیون های 85 اینچی بودیم.

تفاوت تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: پروژکتورهای دستگاه‌های کوچک و کم جا، می‌توانند در هر فضایی و هر موقعیتی برایتان یک سینمای تمام عیار بسازند، آن‌ها بدون اینکه جای زیادی اشغال کنند، ته کیف و کوله‌تان قرار گرفته و در سفرهای کاری و تفریحی همراهی‌تان خواهد کرد.

(برای خرید انواع پروژکتور جیبی به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

نمایی از صفحه نمایش 120 در کنار 65؛ مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه

تفاوت تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه

همین چند سال پیش، قیمت تلویزیون‌های 85 اینچی از آستانه 10000 دلار عبور کردند. تا اینکه سروکله‌ی رقیب سرسخت تلویزیون‌ها، یعنی پروژکتور خانگی اولترا شورت ترو پیدا شد و حالا می‌توان یک تلویزیون 85 اینچی 4K درجه یک را با قیمتی کمتر از 5000 دلار تهیه کرد.

البته که همچنان تلویزیون‌های ردیف 100 اینچی گرانقیمت هستند، اما حالا عشق فیلم‌ها می‌توانند بین تلویزیون با قابی ثابت به دنبال پروژکتورهای همرده با قاب تصویر انعطاف‌پذیر باشند!

پرده نمایش‌های تخت غول‌پیکر در مقایسه با راه‌حل‌های سنتی، تصاویری واقعی در اندازه سینمای خانگی ارائه می‌‌دهند. آن‌ها سطوح بی‌سابقه‌ای از کنتراست و روشنایی را به نمایش می‌کشند که هر بیننده‌ای را مجذوب می‌کند. از همه مهم‌تر اینکه، حتی در یک اتاق نشیمن با نور روشن، قابل استفاده است، بنابراین محدود به فضا یا شرایط خاصی نیست.

مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: پروژکتورها از آن تصویری که در گذشته در ذهن دارید خیلی متفاوت شده‌اند! آن‌ها کوچک و قابل حمل هستند و می‌توانند حتی در فضایی با نور پردازی بالا، تصاویری خیره کننده بسازند.

(تلویزیون بزرگ یا ویدئو پروژکتور؟ ترجیح شما کدام است؟)

نمایی از تلویزیون بر روی میز، مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه

مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: تجربه استفاده از ویدئو پروژکتور بجای تلویزیون

وقتی پروژکتور لیزری فوق برد کوتاه با کیفیت فور کی 4K DLP UST در مقابل پرده نمایش‌ پروژکتور عدسی‌شکل تخصصی‌ که قابلیت عالی در رد نور محیطی دارند، قرار می‌گیرند، یک سینما خانگی اختصاصی برای آپارتمان شما می‌سازند که کیفیت آن به جانتان می‌نشیند!

آن‌ها جای کمی را روی کردنزا در دفتر کارتان را می‌گیرند و بخاطر فاصله‌ی خیلی نزدیکش به پرده نمایش، کسی نمی‌تواند از جلوی آن عبور کند تا سایه بیاندازد، و باید بگوییم که متأسفانه، شما هم نمی‌توانید با دستتان‌تان نمایش عروسکی روی پرده نمایش اجرا کنید.

تفاوت تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: تصاویر شفاف و بزرگ از یک دستگاه کوچک و قابل حمل برای ما که چشممان به دیدن یک دکور بزرگ از تلویزیون با آن میز و سیم‌های اطرافش داریم، خیلی شگفت انگیز است.

نمایی از تصویری واید از پروژکتور، مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه

تفاوت تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: نمایش تصاویر وسیع و خلاصی از کابل کشی

قرارگیری پروژکتور در  نزدیکی پرده نمایش و پریز برق، نیاز به کابل کشی طولانی را از بین می‌برد. اگر نور پردازی اتاق را هم فقط مقداری، کم کنید، پروژکتورهای UST شبیه یک تلویزیون 100 اینچی یا حتی 120 اینچی برایتان کار می‌کنند. و البته با خاموش شدن چراغ‌ها، دقیقا تجربه تماشای سینمای محله‌تان و حتی بهتر از آن را خواهید داشت.

مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: برای داشتن تصویری رؤیایی از پروژکتور فقط کافی است که کمی نور پردازی اتاق را کم کنیدو آن‌گاه با تصاویر 120 اینچی به سینمای اختصاصی خودتان قدم بگذارید!

(برای دانستن تفاوت پروژکتور 4k با تلویزیون 4k به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

نمایی از تصویر واید بر روی دیوار،مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه

مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: رقابت سخت پروژکتور فوق برد کوتاه و تلویزیون اسمارت

شاید با تجربه‌‌ی قبلی از ویدئو پروژکتورهای سنتی، رقابت تلویزیون و پروژکتورهای فوق برد کوتاه برایتان عجیب باشد؛ به خصوص وقتی که می‌توانید تلویزیون 4K پرچمدار 2021 سامسونگ 85 اینچی مدل QN90A را با قیمت کمتر از 3000 دلار خرید کیند. یک پروژکتور فوق برد کوتاه درست و حسابی، به خصوص یک مدل سه لیزری، با هزینه‌ی برابر عرضه می‌شود، خوب حالا مزیت پروژکتور به این تلویزیون در چیست؟

(برای آشنایی با نحوه اتصال آیفون به پروژکتور به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

نمایی از تصویر رنگی پروژکتور در مقابل پنجره، مقایسه تلویزیون و پروژکتور پرتاب کوتاه

تفاوت تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: اندازه‌ی قاب تصویر

یک راه بسیار ساده برای درک تفاوت میان تلویزیون و پروژکتور پرتاب کوتاه میزان هزینه است. با مقایسه پروژکتور فوق پرتاب کوتاه 100 اینچی یا 120 اینچی با تلویزیون 89 اینچی بهتر به موضوع پی می‌برید: یک تلویزیون (تقریبا) 100 اینچی معمولاً به اندازه‌ی 10000 دلار یا بیشتر برای شما آب می‌خورد (اگرچه TCL گزینه 8000 دلاری نیز دارد).

در مورد تلویزیون‌های 120 اینچی که دیگر تقریبا قیمتی معادل قیمت خودرویی است که می‌تواند بیش از 200 مایل در ساعت را طی کند! خب با این تفاوت شاخص، خرید پروژکتور فوق پرتاب کوتاه 100 اینچ از یک UST خیلی معقولانه‌تر از خرید تلویزیون یکسان به نظر می‌رسد. و در مورد، بزرگی تصویر 120 اینچ این معامله کاملا به سود شما است.

مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: در رقابت اندازه قاب تصویر، پروژکتورها برنده‌ی رقابت با تلویزیون‌ها هستند، پول کمتر و در عوض تصاویری بزرگ‌تر!

(برای آشنایی با تفاوت تلویزیون OLED با پروژکتور این صفحه را از دست ندهید.)

نمایی از نمایش پروژکتور پرتاب کوتاه، مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه

چرا اندازه تصویر مهم است؟

اندازه صفحه نمایش برای قدردانی از سینما بسیار مهم است. کارگردانان سینما فیلم نمی‌سازند تا در تلویزیون دیده شوند. کارگردانان، صحنه‌ها را به گونه‌ای تنظیم می‌کنند که مناسب با صفحه نمایش بزرگ باشد.

و اگر کمی دقیق شوید، متوجه خواهید شد که، بیشتر سینماها حتی سطوح سیاه کامل یا چیزی نزدیک به HDR که یک تلویزیون مدرن ارائه می‌دهد، را ندارند. تجربه جلوه‌های بصری اصلی سینماهای تجاری، به تجربه همه جانبه ناشی از مشاهده تصاویر متحرک بزرگ‌تر از حد معمول (مثلا پوست گرفتن میوه از نزدیک‌تر زاویه) روی یک صفحه نمایش بزرگ بستگی دارد.

مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: برای اینکه در دنیای تصویر غرق شوید و نتیجه‌ی افکار و حس زیبایی شناسی کارگردانان را در فیلم بگیرید، فقط نمایش تصاویر همه جانبه بر روی صفحه‌ی بزرگ شما را کمک خواهد کرد.

(اگر اهل تولید محتوا هستید، با بهترین میکروفون برای دوربین در این صفحه آشنا شوید.)

تصاویر واید از پروژکتور، مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه

مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: تلویزیون یا پروژکتور پرتاب کوتاه

با همه این‌ اوصاف، تلویزیون‌های 85 اینچی هم به اندازه‌ای بزرگ هستند که بتوانند مقیاس و گستره نمایشی را ارائه دهند، فقط باید نسبتاً نزدیک به صفحه بنشینید تا تصویر میدان دید شما را پر کند.

مزیتی که با تماشای تلویزیون به دست می‌آورید این است که مطابقت خوبی با محتوای HDR دارد، و به سطوح روشنایی می‌رسد که پروژکتورها بر آن تسلط ندارند. یک تلویزیون 85 اینچی سطح بالا، چشمان شما را خیره می‌کند و تصویری متفاوت ارائه می‌دهد.

مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: تلویزیون‌ها بخاطر روشنایی بالایی که دارند، مطابقت عالی با محتوای HDRاز خود نشان می‌دهند که چشمان را خیره می‌کند.

(برای خرید بهترین ویدئو پروژکتور 4k ارزان این صفحه را از دست ندهید.)

نمایی از پروژکتور پرتابل بر روی میز، مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه

مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: هیجان بصری با پروژکتور UST

اما با بازگشت به اندازه، نمایشگرهای بزرگتر به شما این امکان را می‌دهند که عقب‌تر بنشینید و در عین حال از نمایش فیلم لذت ببرید. عقب‌تر نشستن به این معنی است که می‌توانید افراد بیشتری را در کنار خود جای دهید و با خانواده و دوستان از فیلم‌ دیدن لذت ببرید. این بخشی از چیزی است که آن را به یک تجربه سینمایی جذاب تبدیل می‌کند.

مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: نمایش تصاویر واید با ویدئو پروژکتور فقط و فقط بخاطر ساختن فضایی سینمایی در خانه است. بنابراین می‌توانید افراد بیشتری را در کنار خود در هنگام تماشای مسابقه فوتبال جای دهید.

(برای خرید بهترین نمایشگر لمسی برای کلاس درس این صفحه را از دست ندهید.)

نمایی از تلویزیون بزرگ، مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه

مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: چراغ‌ها را کم کنید

اگرچه پروژکتورهای UST در فضاهایی با نورپردازی بالا، کار قابل قبولی را ارائه دهند، اما جای هیچ شکی نیست که در این شرایط، تلویزیون‌ها مزیت بیشتری دارند. اما فراموش نکنیم که، همه‌ی تلویزیون‌ها هم یکسان ساخته نمی‌شوند. برای یک اتاق روشن، باید به دنبال تلویزیونی باشید که روشنایی تمام صفحه‌ی بالایی داشته باشد و به یک پوشش ضد انعکاس بر روی صفحه مجهز باشد.

مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: مطمئنا تلویزیون‌ها در نمایش تصاویر روشن برنده این رقابت هستند، اما خیالتان را راحت کنیم که در این رابطه در بین تلویزیون‌ها هم رقابتی تنگاتنگ است!

(برای آشنایی با بهترین ویدئو پروژکتورهای خانگی ارزان به این صفحه مراجعه کنید.)

تفاوت انعکاس نور در پرده نمایش پروژکتور و تلویزیون

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد صفحه نمایش پروژکتورهای با پرتاب فوق العاده کوتاه وجود دارد، این است که آن‌ها اساساً در برابر انعکاس نور مصون هستند؛ در حالی که برخی از تلویزیون‌ها اساساً به آینه‌های غول پیکری تبدیل می‌شوند که کل اتاق و شاید حتی خودتان را در داخل آن‌ها ببینید!

مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: صفحه نمایش پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا شورت، هیچ بازتابی را نشان نمی‌دهد. تلویزیون‌های غول پیکر در برابر انعکاس نور اتاق بسیار حساس هستند.

(راهنمای خرید ویدئو پروژکتور جیبی را در این صفحه بخوانید.)

تفاوت رنگ‌ها و مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه

تفاوت تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: SDR در مقابل HDR در مقابل WCG

وقتی حرف از فناوری‌های مختلف مثل HDR, SDR و WCG است، موضوع کمی پیچیده‌ می‌شود. فناوری SDR (محدوده دینامیکی استاندارد) بر روی قابلیت‌های خروجی پروژکتورهای معمولی پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا کار می‌کند.

اما با قابلیت HDR، پروژکتور آنچنان که باید و شاید در نمایش روشن نمی‌شود، اما در عوض، به فرآیندی به نام Ton Mapping تکیه می‌کند. (تکنیک Ton Mapping روشی است که در پردازش تصویر و گرافیک کامپیوتری برای نگاشت یک مجموعه از رنگ‌ها به مجموعه‌ای دیگر به منظور تقریب ظاهر تصاویر با دامنه دینامیکی بالا در رسانه‌ای که محدوده دینامیکی محدودتری دارد استفاده می‌شود.)

مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: در این مورد هم قرار است که تلویزیون‌ها برنده باشند! فناوری HDR روی تلویزیون‌ها بهتر تطبیق پیدا می‌کند، تا پروژکتورهای کوچک! که البته پروژکتورها با فناوری‌های دیگر از پس این موضوع برآمده‌اند.

(نحوه اتصال ویدئو پروژکتور به لپ تاپ را در این صفحه آموزش ببینید.)

نمایش رنگ‌ها در تلویزیون، مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه

مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: نمایش رنگ‌های جادویی در ویدئو پروژکتور فوق پرتاب کوتاه

اگر با یک پروژکتور پرتاب کوتاه با منبع نور لیزری سه گانه سر و کار دارید، آن واحدها می‌توانند ترفندی را اجرا کنند که توسط تلویزیون‌ها غیرقابل دستیابی باقی است؛ آن‌ها می‌توانند طیف رنگی rec.2020 را ارائه دهند.

در حالی که تلویزیون‌ها هنوز در تلاش هستند تا از پوشش 100 درصدی فضای رنگی DCI/P3 (مورد استفاده در سینمای تجاری) عبور کنند. به عنوان مثال،اگرچه نورهای نئون در یک UST سه لیزری به اندازه تلویزیون HDR روشن نباشند، اما بسته به نحوه تسلط بر محتوا، به دلیل گستره وسیع‌تر پروژکتور، رنگ‌های شدیدتری در پروژکتور دارند.

تفاوت تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: در این رقابت سنگین اگر به فکر داشتن رنگ‌های اشباع شده هستید، باید روی پروژکتورهای لیزری حسابی کنید!

(برای بررسی مزایا و معایب ویدئو پروژکتور مطلبی کامل برایتان آماده کرده‌ایم.)

نمایی از تصویر فیلم با پروژکتور: مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه

مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: قدرت پخش صدا در تلویزیون و ویدئو پروژکتور

یک نکته مهم در میان این رقابت وجود دارد: و آن، این است که، به دورانی نزدیک می‌شویم که تلویزیون یا یک پروژکتور قدرتمند، می‌توانند در کنار هم با سیستم ساند بار سه‌بعدی همه جانبه با کارایی بالا داشته باشند؛ تا به بینندگان تجربه سینمای اختصاصی در خانه را ارائه دهند.

از همه مهم‌تر، رقابت در این دسته، برای قرار دادن یک تصویر بزرگ در یک اتاق خانوادگی یا اتاق نشیمن، بسیار شدید است. این رقابت شدید، منجر به نوآوری بیشتر و همینطور قیمت‌های مقرون بصرفه‌تر می‌شود.

مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: هر چقدر رقابت بین تلویزیون و پروژکتور بالا بگیرد، به نفع کاربران است، چون هر لحظه با نواوری، شاهد پایین آمدن قیمت پروژکتورها و تلویزیون های مدرن هستیم.

(کاربرد کابل MHL در نصب ویدئو پروژکتور را در این صفحه آموزش ببینید.)

نمایی از تلویزیون بر روی دیوار؛ مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه

تفاوت تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: رقابت بین تولیدکنندگان نمایشگرها و محتوا سازان

برخلاف فناوری‌هایی که می‌آیند و می‌روند و هرگز به چشم نمی‌آیند، صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌، جذابیت جهانی همیشگی دارند. شاید مهم‌تر از همه این است که این رقابت فقط بین تولیدکنندگان نمایشگر نیست، بلکه بین تولیدکنندگان محتوا نیز موج می‌زند.

زیرا خیلی از محتواهایی که برای شرکت‌هایی مانند Apple TV Plus، Disney Plus، HBO Max، Amazon Prime، Netflix و دیگران تولید می‌شود، با کیفیت 4K UHD، و به سبکی ساخته می‌شوند که در نمایش صفحه بزرگ با شکوه به تصویر کشیده شوند.

مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه:  خیلی بدیهی است که با خرید پروژکتور و تلویزیون مدرن، شما به نمایش تصاویر رؤیایی دعوت می‌شوید! محتواهای تولید شده با کیفیت 4k UHD برای تطبیق با همین تکنولوژی‌ها مدرن، در دسترس هستند.

(راهنمای نصب ویدئو پروژکتور از آن اطلاعاتی است که نباید از دست داد.)

نمایی از گیمر با تصویر بزرگ پروژکتور، مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه

مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: راهنمای خرید ویدئو پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا

اگر شما مجذوب پروجکشن پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا هستید، ما چند پیشنهاد منحصر به فرد برای تجربه نمایش رؤیایی برایتان داریم:

مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: ویدئو پروژکتور بنکیو مدل BenQ V7050i

ما پروژکتور اولترا شورت ترو بنکیو مدل BenQ V7050i را معرفی کردیم، زیرا در نمایش رنگ بسیار عملکرد دقیقی دارد؛ این دستگاه در بین پروژکتورهای USt منحصر به فرد است و می‌تواند با حداکثر انسی لومن خود (یعنی حداکثر روشنایی) نمایش فیلم را بر عهده گیرد.بیشتر پروژکتورها، فقط از غلظت رنگی بسیار کم رنگ، در روشن‌ترین حالت خود استفاده می‌کنند و این پروژکتور استثناء است.

تفاوت تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: بنکیو مدل BenQ V7050i برای علاقه مندان به سینمای خانگی که به دنبال پروژکتور کوتاه پرتاب اولترایی هستند که به مقصود کارگردان احترام می‌گذارد، نمونه‌ای ایده‌آل است. چیزی که در این پروژکتور نیازمند ارتقا است، ویژگی‌های پخش هوشمند است که متأسفانه از Netflix پشتیبانی نمی‌کند.

(برای بررسی نحوه اتصال پروژکتور به تلویزیون به این صفحه مراجعه کنید.)

نمایی از BenQ V7050i، مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه

مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: ویدئو پروژکتور هایسنس مدل Hisense P1X-Pro

پروژکتور هایسنس مدل Hisense P1X-Pro طیف گسترده‌‎ای از رنگ را به پشتیبانی منبع نور سه گانه لیزری RGB ارائه می‌دهد. این مدل اولین پروژکتور لیزر 4K فوق کوتاه پرتاب از Hisense است.

چیزی که آن را متمایز می‌کند کیفیت بالای کلی تصویر؛ از جمله سطح اشباع رنگ‌ها است. از طرفی دیگر، تاخیر ورودی نسبتا کمی دارد و برای بازی‌های ویدیویی انتخابی عالی است.

نقطه ضعف این دستگاه، عمق سیاهی متوسط ​​است، اما این فقط زمانی اهمیت دارد که چراغ‌ها خاموش هستند، نه زمانی که از آن به عنوان یک تلویزیون غول پیکر در اتاقی با نور محیط استفاده می‌کنید.

تفاوت تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: هایسنس، پروژکتور مدل Hisense P1X-Pro را به کنترل‌های کالیبراسیون پیچیده‌ای مجهز کرده است که در مدل‌های دیگر نظیر ندارد.

(با بهترین پروژکتورهای هوشمند در این صفحه آشنا شوید.)

نمایی از ویدئو پروژکتور Hisense P1X-Pro، مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه

مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه: ویدئو پروژکتور فوق برد کوتاه مدل LG HU715

در اینجا یک مدل خوب و مقرون به صرفه از برند ال جی بنام LG HU715 آورده شده است. این پروژکتور خیلی تصاویر روشنی با رنگ‌های دقیق ارائه می‌دهد و راه اندازی آسانی دارد. همچنین به طیف گسترده‌ای از حالت‌های تصویر مجهز شده است که آماده اتصال به دستگاه‌ها و برنامه‌های مختلف است.

مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه:  یکی از جذابیت‌های خوب پروژکتور ال جی مدل LG HU715 نحوه عملکرد خوب اتصال کابلی آن با تلویزیون است، این دستگاه دارای پردازش تصویر با کیفیت بالا و حالت تصویر استاندارد است تا کاملا شبیه تلویزیون باشد.

منبع مطلب

نمایی از ویدئو پروژکتور LG HU715، مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه

مقالات مرتبط

نظرات