بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: معرفی بهترین برند ویدئو پروژکتور با مشخصات + عکس

ویدئو پروژکتور از کجا بخریم؟ اصلا بهترین برند های ویدئو پروژکتور کدامند؟ این‌ها سوالات رایجی هستند که پیش از خرید ویدئو پروژکتور در ذهن کاربر ایجاد می‌شود. برای اینکه با دنیای ویدئو پروژکتورها آشنا شوید در اینجا می‌خواهیم برندهای معروف ویدئو پروژکتور را بر اساس نظر کاربران حرفه‌ای و کارشناسان خدمتتان معرفی کنیم.

بهترین برند های ویدئو پروژکتور کدامند؟

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور

هنگامی‌که برای خرید ویدئو پروژکتور تصمیم می‌گیرید، به دنبال مدلی باشید که مطابق نیاز شما باشد. قرار است چه محتوایی را برایتان نمایش دهد؟ کجا نصب شود و مواردی مانند این. و سوال بعدی که در ذهن می‌آید، این است که بهترین مارک پروژکتور چیست؟ پاسخ این سوال برای خیلی‌ها واضح نیست.

برای پاسخ صحیح به سوال بالا و پایان دادن به همه گمانه‌زنی‌ها، بر اساس نظر کارشناسان و کاربران فهرستی از نام  ده برند برتر که فکر می‌کنیم شایسته رتبه‌ی برترین‌ها هستند، برای شما تهیه کرده‌ایم.

لیست بهترین برندهای ویدئو پروژکتور، بر اساس موفقیت در تولید، کیفیت، خدمات مشتری و خدمات پس از فروش تهیه شده است. با این حال، برخی از نام‌ها بزرگ وجود دارند که در لیست نیستند و اگر لیست ما طولانی‌تر می‌شد، حتما نام آن‌ها نیز در رتبه‌های بعدی قرار می‌گرفت.

لیست بهترین برندهای ویدئو پروژکتور

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: 1. ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ Projectors

شرکت BenQ تولید کننده‌ی تخصصی ویدئو پروژکتور، که در تایوان مستقر است و دفتر مرکزی آن در تایپه است، به دلیل طیف گسترده‌ای از انواع ویدئو پروژکتور، در آمریکا جزء برندهای نام آشنا و رایج است.

چندین دهه است که برند بنکیو در بازار آمریکا جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. و در این دوره زمانی با طیف متنوعی از انواع ویدئو پروژکتور که عمدتا با تکنولوژی DLP طراحی شده‌اند، به محبوبیت رسیده است.

ویدئو پروژکتور DLP بنکیو جزء اولین پروژکتورهایی بود که با قابلیت تغییر لنز و محدوده‌ی قیمتی ارزان عرضه شد، به همین علت خیلی زود به یکی از بهترین مارک‌های پروژکتور تبدیل شد.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: ویدئو پروژکتور بنکیو چه در مدرسه، چه در فضای تجاری و چه به عنوان ویدئوپروژکتور خانگی، یکی از تولیدکنندگان پیشرو است. در مجموعه محصولات بنکیو از پروژکتور ارزان قیمت تا مدل‌های زیر 1.000 دلار، خواهید یافت.

پروژکتور بنکیو BenQ Projectors با قابلیت تغییر لنز

چرا بنکیو جزء بهترین برندهای ویدئو پروژکتور است؟

پروژکتور بنکیو BenQ یک برند قابل اعتماد در بازار است که با ارائه مدل‌های درجه یک، خیلی زود مشتریان وفادار پیدا کرد. راز موفقیت پروژکتور در ادغام سخت افزاری تکنولوژی DLP پروجکشن با میزان روشنایی (انسی لومن) کافی و دقت رنگ کارآمد نهفته است، که در کیفیت عالی تصاویر فاش می‌شود. برای نمونه به پروژکتور بنکیو BenQ ms550 مراجعه کنید.

کیفیت تصاویر پروژکتور بنکیو در هر مدل و با هر قیمتی، نسبت به مدل‌های همرده تقریبا قابل قبول و حتی شگفت‌انگیز است، حالا فرقی ندارد که یک دستگاه 200 دلاری باشد یا یک دستگاه 500 دلاری!

بهترین مارک پروژکتور: طبق آمار ویدئو پروژکتور آموزشی برند بنکیو  بخاطر طول عمر بالا و کیفیت خوب فروش بالایی داشته است. البته، پروژکتور سینما خانگی و پروژکتور پرتاب کوتاه این برند هم جایگاه خوبی در دنیا دارد.

بهترین مارک پروژکتور: پروژکتور بنکیو BenQ

رضایت مشتری پروژکتور بنکیو

شرکت بنکیو همیشه بر رضایت مشتریان خود تأکید دارد و به گفته‌ی کارشناسان اکثر مشتریان آن‌ها از پروژکتورهای خود راضی هستند. برای نمونه نگاهی به ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ TK800m بیاندازید.

برند بنکیو BenQ جوایز زیادی مثل: جایزه iF Design, Golden Pin Design, Editor Choice Award, Award of Excellence by Redington  را بخاطر طراحی برتر و همینطور از نظر ویژگی‌های فنی مدرن به دست آورده است.

برای حفظ سطح رضایت مشتری، حداقل یک سال گارانتی همراه با پشتیبانی تمام وقت، ارائه می‌دهد. بسیاری از مدل‌های آن دارای برچسب محصول پرفروش آمازون هستند که به عنوان مدال پرافتخار این پروژکتور به حساب می‌آید.

بهترین برندهای ویدئوپروژکتور: توجه به مشکلات کاربران بصورت تمام وقت، دقت نظر در انتخاب متریال خوب حتی در پروژکتورهای ارزانقیمت، رمز موفقیت تیم بنکیو BenQاست.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ TK800m

بهترین برندهای پروژکتور: 2. ویدئو پروژکتور سونی Sony Projector

برند سونی یکی از بزرگ‌ترین و بهترین برندهای پروژکتور در بازار جهانی است، و می‌توان گفت دقیقا از زمان ورودش در امریکا، همیشه جزء پرطرفدارترین‌ها بوده است.

سونی Sony یک شرکت چند‌ملیتی قدرقدرت ژاپنی است که به غیر از پروژکتور با دیگر دستگاه‌های الکترونیکی مختلف بازار را در دست دارد.

اما از مجموعه گسترده‌ی پروژکتور سونی، بیشتر بخاطر تولید پروژکتور سینما خانگی معروف است. (برای آشنایی با بهترین ویدئو پروژکتور 4k ارزان به صفحه مورد نظر مراجعه کنید).

شرکت سونی بهترین پروژکتور خانگی خود را با تکنولوژی SXRD و رزولشون 4k اصل بصورت سه بعدی و یا دو بعدی طراحی می‌کند.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: پروژکتور سونی علاوه بر تولید پروژکتور سینما خانگی درجه یک، در بخش تجارت و آموزش بخاطر تولید پروژکتور 3LCD طرفدار زیاد دارد.

ویدئو پروژکتور سونی Sony Projectors جزء بهترین برندهای ویدئو پروژکتور

چرا سونی جزء بهترین برندهای ویدئو پروژکتور است؟

پروژکتورهای سونی به عنوان پروژکتورهای شاخص، با پیکربندی خوب و لیستی استثنایی از مشخصات دقیق هستند.

تقریبا هر پروژکتور خانگی که با فناوری SXRD طراحی می‌شود، خروجی‌های بصری آن دقیقا همتراز با تصاویر سینمایی واقعی است. (برای پی بردن به تفاوت تکنولوژی 3LCD و DLP به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

لنز استفاده شده در تمامی پروژکتورهای سونی از متریال درجه یک و حرفه‌ای است و از این نوع لنز بیشتر در پروژکتورهای حرفه‌ای استفاده می‌شود.

به طور مشابه، عمق سیاهی، وضوح، دقت رنگ، وضوح در تصاویر حیرت‌انگیز است و این توانایی را دارد که هر مدل برتر بازار را ویران کند.

بهترین برندهای ویدئوپروژکتور: پروژکتور آموزشی و پروژکتور تجاری سونی، دقیقا مطابق قانون ساخت پروژکتور خانگی، طراحی می‌شوند. و سونی آنقدر در ساخت‌ آن‌ها دقیق است که به هیچ عنوان کیفیت خروجی و وضوح را بخاطر قیمت بخطر نمی‌اندازد.

پروژکتورهای سونی به عنوان پروژکتورهای شاخص

رضایت مشتری پروژکتور سونی

پروژکتورهای سونی در رتبه‌بندی، همیشه در صدر هستند. نشان این کیفیت، رضایت مشتریان در بازار eBay و Amazon است.

سونی جوایز زیادی را برای تولیدات منحصر به فرد پروژکتورهای خود دریافت کرده است: مثل جایزه طراحی iF، جایزه Red Dot 2018 ،‌Good Design، جایزه تقدیر ملی برای اختراع National Commendation for Invention و خیلی از جوایز دیگر که در طراحی و ارائه یک محصول باکیفیت نقش داشته است.

سونی برای ارائه یک محصول باکیفیت، بیشتر روی سخت افزار رده بالا تمرکز دارد تا اینکه محصولات خود را با متریال متوسط و قیمتی پایین عرضه کند.  پروژکتور 4k سونی جزء گرانقیمت‌ترین پروژکتورهای دنیا است.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: با وجود این همه موفقیت پر افتخار، فقط تعداد محدودی پروژکتور جیبی از برند سونی ارائه شده است. اکثر مدل‌های پروژکتور سونی بخاطر استفاده از متریال باکیفیت گرانقیمت و بالای 1.000 دلار هستند.

پروژکتور سونی با طراحی ساده و شیک

بهترین برندهای پروژکتور: 3. ویدئو پروژکتور اپتما Optoma Projector

شرکت اپتما Optoma یک شرکت چند ملیتی، سازنده انواع دستگاه‌های الکترونیکی است، که بصورت تخصصی در در تولید ویدئو پروژکتور LED و پروژکتور DLP فعالیت می‌کند.

اپتما مثل هر برند پروژکتور دیگری، در ساخت انوع مدل‌های مثل پروژکتور سینما خانگی، پروژکتور اداری، پروژکتور آموزشی و هر دستگاه صوتی و تصویری دیگری تولید می‌کند.

اما با این حال، بخاطر پروژکتور سینما خانگی پیشرفته‌ای که می‌سازد، معروف است. تنوع مدل‌های ارائه شده توسط این شرکت تایوانی خیلی زیاد است و می‌توان گفت در مجموعه‌ی محصولات این برند از پروژکتور SVGA گرفته تا پروژکتور فضای باز و پروژکتور 4k و پروژکتور 3D موجود است.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: در بازار آمریکا، اپتما یکی از پرفروش‌ترین برندهای پروژکتور DLP است. و عمدتا بخاطر در دسترس بودن انواع مدل‌ها با قیمت مقرون بصرفه، هر عشق فیلمی یک مدل از پروژکتور اپتما را در منزل دارد.

اپتما Optoma Projectors جزء لیست بهترین برندهای ویدئو پروژکتور

چرا اپتما جزء بهترین برندهای ویدئو پروژکتور است؟

تمامی پروژکتورهای اپتما با تکنولوژی DLP و بکارگیری مجموعه‌ی وسیعی از ویژگی‌ها ساخته می‌شوند. مجموعه پروژکتورهای اپتما ترکیبی عالی و بی‌نقص در بخش اپتیکال خود که شامل (میزان روشنایی، نسبت کنتراست بالا، دقت رنگ) ارائه می‌دهد.

نتیجه‌ی مهندسی عالی اپتما را می‌توان در یکی از پرفروش‌ترین کارهای آن یعنی پروژکتور Optoma UHD60 دید. پروژکتور Optoma UHD60 یکی از مقرون بصرفه‌ترین پروژکتور 4k دنیا است.

بسیاری از کارشناسان، پروژکتور اپتما را به دلیل ارائه ویژگی‌های متنوع تحسین کرده است: آن‌ها شامل خاموش و روشن کردن سریع، مجموعه وسیعی از پورت‌ها، محافظت از رمز عبور، تناسب عالی کالیبراسیون، پخش پیام، مدیریت از راه دور و خیلی موارد دیگر است.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: طول عمر بالا یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد پروژکتورهای اپتما است، معمولا پروژکتور اپتما بیش از 5 تا 6 سال عمر می‌کنند.

منبع نوری قدرتمند ویژگی عالی ویدئو پروژکتور اپتما

رضایت مشتری پروژکتور اپتما

اکثر کاربران پس از استفاده از پروژکتور اپتما، بخاطر کیفیت بالای سخت افزاری در کنار خدمات مشتریان، چشم بسته به این برند اعتماد می‌کنند.

در لیست محصولات اپتما مدل‌های پرفروش زیادی وجود دارد از جمله پروژکتور Optoma HD146X و همینطور ویدئو پروژکتور Optoma HD29HST است.

با توجه به تعداد قابل توجهی از تقاضای مشتری‌ها، اپتما به جایزه “بهترین خرید” از جانب AVForum، جایزه Hot Product از جانب وبسایت Projector reviews.com، جایزه بهترین نام تجاری از جانب Projector Central، جایزه بهترین پروژکتور از جانب What HiFi و خیلی از موارد دیگر نائل شد.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: پروژکتور اپتما به طور مداوم در حال استفاده از فناوری‌های جدید است و هر بار با محصولات باکیفیت و مقرون بصرفه، طرفدارانش را شگفت زده می‌کند.

پروژکتور اپتما با طراحی جالب و پرطرفدار

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: 4. ویدئو پروژکتور اپسون Epson Projector

برند اپسون Epson یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان در بازار آمریکا است و همیشه در جایگاه برترین پروژکتور دنیا قرار دارد.

پروژکتور اپسون در هر بخش تولید پروژکتور سینما خانگی، چه پروژکتورهای تجاری یا آموزشی غالب است. بر اساس گزارش‌های به دست آمده، اپسون بزرگترین تأمین کننده‌ی پروژکتورهای آموزشی در مدارس ایالات متحده است. بیش از صد مدل از پروژکتور اپسون در بازار جهان موجود است و روز به روز در حال افزایش است.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: محدوده قیمت پروژکتورهای اپسون از حدود 300 دلار شروع شده و تا 10.000 دلار فراتر می‌رود. به همین خاطر تمامی اقشار به راحتی می‌توانند از این تکنولوژی منحص به فرد این محصول بهره‌مند شوند.

پروژکتور اپسون Epson Projectors از بهترین برندهای ویدئو پروژکتور دنیا

چرا اپسون جزء بهترین برندهای پروژکتور است؟

پروژکتورهای اپسون کیفیتی عالی دارند و در گزارشات مختلف از سایت‌های معتبر، بیشتر اوقات در رقابت‌های بین دستگاه‌های همرده، برنده هستند. برند اپسون معمولا از فناوری 3LCD با میزان روشنایی بالا و نسبت کنتراست عالی برای خروجی باکیفیت استفاده می‌کند.

عمق سیاهی و دقت رنگ آن نسبت به سایر مدل‌ها قابل ستایش است. بسیاری از کارشناسان از پروژکتورهای اپسون به دلیل طول عمر بالا و قیمت ارزان استقبال می‌کنند.

یکی از اتفاقات جالب توجه‌ی برند اپسون، رونمایی از پروژکتورهای همه کاره که شامل خط تولید MovieMate و Ensemble HD است که کاربران را حسابی شگفت زده کرده است.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: لامپ‌های استفاده شده در مدل‌های آن‌ها نه تنها عملکرد خوبی دارند، بلکه طول عمر آن‌ها نیز زبانزد است. اکثر مدل‌های دارای لیستی از ویژگی‌های استثنایی مانند حرکت روان، پخش کننده رسانه داخلی، فیلتر رنگ و غیره هستند.

نمایش تصاویر زنده و پویا از ویژگی‌های مهم پروژکتور اپسون

رضایت مشتری ویدئو پروژکتور اپسون

شرکت اپسون رضایت مشتری را به شدت جدی می‌گیرد؛آن‌ها خدمات مشتری کارآمدی دارند که فقط با یک تماس پیگیری را انجام می‌دهند.

شرکت اپسون تعداد قابل توجهی جایزه برای ارائه خدمات استثنایی به مشتریان و پشتیبانی فروش برتر و فرآیند تعویض سریع دارند. همینطور جوایز زیادی بمنظور بهترین عملکرد، جایزه‌ای بمنظور طراحی عالی و خیلی از موارد دیگر دریافت کرده است.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: برند اپسون بخاطر رونمایی از تکنولوژی 3LCDدر تولید رنگ‌های واضح و طبیعی در ردیف روشن‌ترین و شفاف‌ترین نوع پروژکتورهای قرار می‌گیرد.

تکنولوژی 3LCD و روشنایی سه برابری در پروژکتور اپسون

بهترین برندهای پروژکتور: 5. ویدئو پروژکتور کانن Canon Projectors

برای همه‌ی مردم جهان، نام تجاری کانن Canon شناخته شده است، عمدتا بخاطر دوربین، چاپگر و پروژکتورها زبانزد هستند. این برند قدرتمند مستقر در توکیو است، فقط پروژکتورهایی برای بخش آموزشی، تجاری و پزشکی تولید می‌کند.

پروژکتور کانن یکی از بزرگ‌ترین تأمین کنندگان پروژکتورهای تجاری در آمریکا است. با وجود این موفقیت فوق العاده، کانن هنوز پا در بخش تولید پروژکتور سینما خانگی نگذاشته است.

بهترین برند ویدئو پروژکتورها: کانن حدود یک دهه است که به صورت حرفه‌ای فقط به ساخت پروژکتورهای تجاری می‌پردزاند و از همان ابتدا جایگاه محکمی در این بخش برای خود ایجاد کردند.

پروژکتور کانن Canon Projectors از بهترین برندهای ویدئو پروژکتور

چرا کانن جزء بهترین برندهای پروژکتور است؟

برند کانن در ساخت پروژکتورهای تجاری، آموزشی و پزشکی کاملا بی‌نقص و تمام عیار ظاهر شده که نه تنها تمامی طرفدارانش بلکه حتی رقبا را نیز شگفت زده می‌کند.

تمامی پروژکتورهای برند کانن مبتنی بر فناوری LCD و یا LCoS با میزان روشنایی بالا، وضوح بالا و نسبت کنتراست عالی نمایش می‌شوند.

بهترین ویژگی‌ همه‌ی این مدل‌ها بخاطر فناوری حداقل تاری حرکت، فناوری AISYS، و همینطور حالت شبیه ساز DICOM معروف است. پروژکتور کانن معمولا به منبع نوری لیزری مجهز است که همین امر باعث افزایش عمر آن می‌شود.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: پروژکتور کانن به دلیل دقت رنگ بالا، نمایش عالی تصاویر دیتا و تصاویر سیاه و سفید پزشکی، خیلی تخصصی در حوزه پروژکتورهای آموزشی وارد عمل می‌شود.. از ویژگی‌های بارز پروژکتور کانن می‌توان به قابلیت لنز قابل تعویض اشاره کرد.

پروژکتور کانن از بهترین پروژکتورهای تجاری دنیا

رضایت مشتری پروژکتور کانن

خدمات بی‌عیب و نقص مشتری مداری کانن را به یکی از شرکت‌های مورد علاقه‌ی کاربران در ایالات متحده تبدیل کرده است. بسیاری از مردم به دلیل خدمات پس از فروش کارآمد و امکان تعویض محصول، از طرفداران پر و پا قرص پروژکتور کانن هستند.

کانن جوایز متعددی بخاطر محصولات باکیفیت خود دریافت کرده‌است: دریافت جایزه توسط SVC، دریافت جایزه از AV بخاطر بهترین نمایش و جوایز متعدد دیگر، نشانی از کیفیت بالای این محصول است.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: برند کانن بخاطر تولید محصولات باکیفیت و خدمات مشترکین و همینطور قدمت این برند، پشتیبانه‌ی خوبی برای این برند به حساب می‌آید.

پروژکتور کانن با طراحی ظاهری زیبا و ساده

بهترین برندهای پروژکتور: 6. ویدئو پروژکتور ویوسونیک ViewSonic Projectors

ویوسونیک یک شرکت چند ملیتی تولید کننده لوازم الکترونیکی است که در کالیفرنیا مستقر است. این شرکت با ارائه مجموعه‌ای از پروژکتورهای خوش قیمت و کارآمد، بازار عالی در آمریکا دارد.

پروژکتورهای ویوسونیک یکی از سریع‌ترین تولیدکنندگان پروژکتور در آمریکا است و هر ساله مدل‌های جدیدی با ویژگی‌های مدرن عرضه می‌کند.

ویوسونیک از سال 2000 در بازار جهانی حضور دارد، ولی در این سال‌های اخیر پرآوازه شده است. ویوسونیک نیز مانند اکثر برندها شانس خود را در بخش‌های مختلف امتحان کرده است: خواه پروژکتور سینما خانگی و خواه پروژکتور پرتابل برای اجرا در فضای باز.

برای عقب نماندن از رقبا، ویوسونیک همیشه قیمت محصولاتش را در رنج حداقلی نگه می‌دارد. معمولا پروژکتور ویوسونیک مابین 500 تا 1500 دلار عرضه می‌شوند.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: پروژکتور ویوسونیک یکی از سریع‌ترین تولیدکنندگان پروژکتور در آمریکا است و هر ساله مدل‌های جدیدی با ویژگی‌های مدرن عرضه می‌کند.

پروژکتور ویوسونیک ViewSonic Projectors از بهترین برندهای ویدئو پروژکتور

چرا ویوسونیک جزء بهترین برندهای پروژکتور است؟

اکثر پروژکتورهای ویوسونیک بخاطر قیمت مقرون بصرفه در سطح ممتاز عرضه می‌شوند. اما یکسری پروژکتورهای ارزنده‌ی رده بالا دارد که بصورت کاملا حرفه‌ای طراحی شده‌اند.

ویوسونیک اکثر پروژکتورهای خود را با فناوری DLP، میزان روشنایی بالا و دقت رنگ بالا عرضه می‌کند که تصاویری درخشان و زیبا می‌آفرینند.

کیفیت تصاویر دیتا در همه مدل‌ها عالی و عمق سیاهی متون را زیبا و شفاف نمایش می‌دهد. برخی از کارشناسان، پروژکتور گیمینگ ویوسونیک را بخاطر نمایش دقیق و عالی آن تحسین کرده‌اند.

تأخیر ورودی حداقلی، تجربه‌ی بازی خوبی را برای گیمرها ساخته است. یکی دیگر از کاربردهای ویدئو پروژکتورهای حرفه‌ای ویوسونیک نمایش عالی تصاویر مخصوصا در مکان‌های شلوغ، مثل کنسرت‌ها است، زیرا آن‌ها کیفیت برجسته‌سازی استثنایی دارند.

پروژکتور ویوسونیک در کلیساها (مناسب مساجد و مکان‌های عمومی) نیز بسیار استفاده می‌شود. پروژکتور ویوسونیک نیز مانند سایر برندهای خوشنام دستگاه‌های خود را با لامپ‌ها پرقدرت و سخت‌افزار خوش کیفیت تجهیز می‌کند.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: ویوسونیک همیشه دستگاه‌های خود را در یک بدنه‌ی جمع و جور ارائه می‌دهد، ولی هیچ وقت از تنوع پورت‌ها و کیفیت آن نمی‌کاهد. مهم‌تر از همه اینکه، تمامی محصولات ویوسونیک با ضمانت سه ساله عرضه می‌شوند که باعث می‌شود روی کیفیت آن‌ها حساب کرد.

ویوسونیک حرفه‌ای در ساخت پروژکتورهای خانگی

رضایت مشتری ویدئو پروژکتور ویوسونیک

سطح رضایت مشتری‌های محصولات ویوسونیک بسیار بالا است و تعداد نظرات خوش‌بینانه‌ای از طرف مصرف کنندگان و کارشناسان در لیست محصولات ویوسونیک موجود است.

برخی از مدل‌های خاص برای سال‌ها با برچسب پرفروش در آمازون ثبت می‌شوند. ویوسونیک به عنوان ششمین گزینه‌ی لیست برندهای برتر پروژکتورها، جوایز زیادی را برای طراحی خوب، فناوری عالی و مواردی دیگر کسب کرده است.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: ویوسونیک اکثر پروژکتورهای خود را با فناوری DLP، میزان روشنایی بالا و دقت رنگ بالا عرضه می‌کند که تصاویری درخشان و زیبا می‌آفرینند.

ویدئو پروژکتور ویوسونیک با ظاهری ساده و شیک

بهترین برندهای پروژکتورهای: 7. ویدئو پروژکتور هیتاچی Hitachi Projectors

هیتاچی یک برند چند ملیتی درجه یک است که در صنایع مختلف دستی بر آتش دارد و یکی از آن‌ها تولید ویدئو پروژکتور است.

هیتاچی در بخش سینما خانگی وارد بازار پروژکتورها نشده است و فقط در کاربری پروژکتور آموزشی و پروژکتور تجاری، از مدل‌های خود رونمایی کرده است.

آن‌ها همیشه علاقه اولیه خود را به بخش آموزش نشان داده‌اند و به همین دلیل به عنوان یک شرکت ژاپنی تأمین کننده‌ی برتر پروژکتورهای آموزشی در کل ایالات متحده در نظر گرفته می‌شود.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: هیتاچی همچنین به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر بیشتر از تکنولوژی 3LCD و در تعدادی محدود از تکنولوژی DLP بهره‌ می‌برد.

پروژکتور هیتاچی Hitachi Projectors از بهترین برندهای ویدئو پروژکتور

چرا هیتاچی جزء بهترین برندهای پروژکتور است؟

پروژکتور هیتاچی به دلیل طیف عالی محصولات خود اغلب در کلاس‌های درس مؤسسات آموزشی مختلف و اتاق‌های کنفرانس مشهور است.

آن‌ها همچنین به دلیل پروژکتورهای پرتاب کوتاه که در نزدیک‌ترین فاصله از صفحه نمایش تصاویر را با کیفیتی عالی نمایش می‌دهد.

آن‌ها طیف گسترده‌ای از مدل‌ها را دربر دارد از پروژکتور XGA گرفته تا مدل‌های پروژکتور WUXGA. کیفیت تصاویر دیتا با جزئیات استثنایی نمایش می‌دهد و عمدتا به دلیل میزان بالای روشنایی و همراه با سطح مشکی یکدست است.

عملکرد و سیستم خنک کننده همه مدل‌های هیتاچی عالی است. با این حال، خروجی رنگ برخی از محصولات آن‌ها خوب است ولی در برخی موارد ضعف دارند.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: تمامی پروژکتورهای DLP و 3LCD هیتاچی عمر طولانی دارد و با منبع نوری و تجهیزات سخت افزاریقدرتمند مجهز شده است.

پروژکتور هیتاچی با ظاهری زیبا و ساده

رضایت مشتری ویدئو پروژکتور هیتاچی

الزامات و خدمات پس از فروش محصولات هیتاچی همیشه در اولویت بوده است و کمتر مصرف کننده‌ای از خدمات گارانتی خود شکایت می‌کند.

اغلب مردم از خدمات مشتری هیتاچی رضایت دارند و هر مشکلی که برای آن پیش بیاید را پیگیری می‌کنند. هیتاچی از زمان ورود در عرصه پروژکتورها، دستگاه‌های شگفت انگیزی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و جوایز ارزنده‌ای نیز در این مسیر از آن خود کرده‌اند. جوایز آن‌ها شامل: جایزه طراحی عالی iF، جایزه طراحی باثبات و باکیفیت و خیلی موارد دیگر.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: الزامات و خدمات پس از فروش محصولات هیتاچی همیشه در اولویت بوده است و کمتر مصرف کننده‌ای از خدمات گارانتی خود شکایت می‌کند.

ویدئو پروژکتور هیتاچی برندی خوشنام برای محصولات الکترونیکی

برترین برندهای پروژکتور: 8. ویدئو پروژکتور ال جی LG Projector

ال جی یک غول الکترونیکی کره جنوبی است که اخیرا بازار پروژکتورهای ایالات متحده امریکا را پر کرده است. شرکت ال جی با خط تولید جدید توجه بازار جهانی را به خود جلب کرده‌اند.

مجموعه محصولات ال جی تمامی بخش‌های بازار پروژکتور را پوشش می‌دهد. اما در بخش سینما خانگی و پروژکتور پرتابل تنوع گسترده‌تری دارد.

دامنه‌ی محصولات ال جی بسیار زیاد است مثلا پروژکتور ال جی  mini beam DLP تا مدل‌های سطح بالاتری مثل CF3D LCoS را شامل می‌شود.

با این حال، برای به دست آوردن کنترل بیشتر در بازار، آن‌ها مدل‌های بیشتری را ارائه می‌دهند.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: ال جی یک غول الکترونیکی کره جنوبی است که اخیرا بازار پروژکتورهای ایالات متحده امریکا را پر کرده است. شرکت ال جی با خط تولید جدید توجه بازار جهانی را به خود جلب کرده‌اند.

ویدئو پروژکتور ال جی LG Projector از بهترین برندهای ویدئو پروژکتور

چرا ال جی جزء بهترین برندهای پروژکتور است؟

خط تولید پروژکتور ال جی چندان سریع نیست، اما بسیاری از مدل‌های آن‌ها به دلیل عملکر عالی طرفداران زیادی دارد.

تمامی مدل‌های پروژکتور ال جی با تکنولوژی DLP ساخته شده‌اند و فقط پروژکتور CF3D با فناوری LCoS طراحی شده است.

اکثر پروژکتورها با روشنایی کم، اما نسبت کنتراست بالا و همینطور دقت رنگ و کالیبراسیون عالی طراحی می‌شوند. ظاهر زیبا و تجهیزات سخت افزاری با متریال عالی، پروژکتور ال جی را نسبت به سایر محصولات متمایز می‌کند.

بسیاری از مردم پروژکتورهای ال جی را برای طول عمر بالای منبع نوری انتخاب می‌کنند.، این شرکت ادعا می‌کند که بیش از هشت سال عمر می‌کنند. همه‌ی محصولات ال جی دارای بسیاری از ویژگی‌ها و فناوری‌های هیجان‌انگیزی است که کاربران را به خود جلب می‌کند.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: ویدئو پروژکتورهای ال جی هرگز در طرح‌بندی مدل‌های خود کیفیت محصول را بخطر نمی‌اندازد ولی همیشه پروژکتورهای خود را باظاهری زیبا و متفاوت عرضه می‌کند.

برند ال جی سازنده‌ی حرفه‌ای پروژکتورهای پرتابل

رضایت مشتری ویدئو پروژکتور ال جی

ال جی همواره سعی دارد که تا محصولات خود را با طول عمر بالای منبع نوری، کیفیت عالی و با قیمت مقرون بصرفه ارائه دهد.

با توجه به نظرات خریداران، خدمات مشتریان ال جی بسیار عملکرد خوبی دارد و همیشه به تمامی مسائل مسئولانه رسیدگی می‌کند.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: ال جی در این مدت کوتاهی که از محصولات خود رونمایی کرده است دو جایزه مهم برای بهترین نوآوری دریافت کرده است.

ویدئو پروژکتور ال جی با طراجی منحصر به فرد و جذاب

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: 9. ویدئو پروژکتور Vivitek

برند Vivitek یک برند منحصر به فرد در امریکا است که فعالیت خود را از سال 2009 آغاز کرد و راحتی موقعیت خوبی در بازار برای خود پیدا کرده است.

این برند یک شرکت مشهور بنام Delta Electronics و دفتر مرکزی آن در تایوان مستقر است. پرطرفدار بودن برند ویویتک به خاطر عرضه تعداد زیادی از محصولات با رنج قیمتی متنوع است. بنابراین شما می‌توانید حتی محصولات باکیفیتی زیر قیمت 1000 دلار پیدا کنید.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: مجموعه گسترده پروژکتور Vivitek شامل پروژکتور سرگرمی، پروژکتور آموزشی، پروژکتور تجاری و پروژکتور پرتابل است. شعار برند ویویتک ارائه هر چه بیشتر محصولات باکیفیت و پاسخگویی به تقاضای مشتریان است.

ویدئو پروژکتور Vivitek از بهترین برندهای ویدئو پروژکتور

چرا ویویتک جزء بهترین برندهای ویدئو پروژکتور خوبی است؟

سیستم پروجکشن Vivitek بر اساس تکنولوژی DLP است و در ساخت انواع پروژکتور DLP خیلی موفق وارد عمل شده است. برند Vivitek مدل‌های زیادی را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین پروژکتورهای موجود در بازار است.

پروژکتورهای ویویتک به طور گسترده محبوب است. عمدتا به دلیل تصاویر بصری که دارای وضوح، شفافیت و بهترین دقت ممکن را دارد.

پروژکتور vivitek نه تنها عملکرد خوبی دارد بلکه می‌تواند به عنوان پروژکتور پرتابل همسفر خوبی در سفرهای کاری و تجاری شما باشد.

برند vivitek یکی از معدود شرکت‌هایی است که پروژکتور 4k در محدوده‌ای مقرون بصرفه و بدون افت کیفیتی با سخت افزارهای عالی و طول عمر بالا ارائه می‌دهد.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: همه‌ی پروژکتورهای برند ویوتیک دارای لامپ‌های سنگینی هستند که توانایی عمر بیش از 5 سال را دارند. اتصال دستگاه‌های خارجی با مدل‌ها ویویتک کاملا بدون دردسر است زیرا ورودی‌های زیادی دارند و از انواع فرمت‌های رسانه‌های مختلف پشتیبانی می‌کند.

ویویتک تولید کننده‌ی موفق محصولات مقرون بصرفه

رضایت مشتری محصولات Vivitek

ویوتیک همواره با عرضه کردن انواع مدل‌ها در رنج قیمتی متفاوت، از تمامی کشورها، کاربران مختلفی را مجذوب خود کرد. ظاهر متنوع، عملکرد عالی، قیمت مقرون بصرفه، از دلایل پرطرفدار بودن محصولات ویوتیک است.

آن‌ها همچنین به دلیل ارائه یکی از استثنایی‌ترین خدمات گارانتی در صنعت پروژکتور را دارد. برای خدمات مشتری، خدمات گارانتی و محصول و همینطور بهترین پروژکتور پرتاب کوتاه و پروژکتور تجاری، برنده‌ی جوایز متعددی شده است.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: ظاهر متنوع، عملکرد عالی، قیمت مقرون بصرفه، از دلایل پرطرفدار بودن محصولات ویوتیک است.

پروژکتور Vivitek با طراحی ساده

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: 10. بررسی پروژکتور جی وی سی

یکی از تأمین کنندگان درجه یک پروژکتور سینما خانگی  پروژکتور JVC است. برند جی وی سی بطور حرفه‌ای فقط درباره پروژکتور سینما خانگی کار می‌کند.

این برند ژاپنی از سال 2007 وارد عرصه صنعت پروژکتور شد و تمامی مدل‌ها خود را در دو دسته بندی سطح مصرف کننده و سطح حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

جی وی سی در هر دو سطح، نهایت دقت در ساخت ویدئو پروژکتور گرفته می‌شود و بجزء تفاوت جزئی در نمایش رنگ‌ها، تفاوت دیگری ندارند. اکثر مدل‌های جی وی سی jVC سطح بالا هستند.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: یکی از تأمین کنندگان درجه یک پروژکتور سینما خانگی پروژکتور JVC است. برند جی وی سی بطور حرفه‌ای فقط درباره پروژکتور سینما خانگی کار می‌کند.

جی وی سی از بهترین برندهای ویدئو پروژکتور

چرا جی وی سی جزء بهترین برندهای ویدئو پروژکتور است؟

پروژکتور جی وی سی یکی از شیک‌ترین و باکیفیت‌ترین مدل‌های پروژکتور است. در مجموعه پروژکتورهای جی وی سی گنجینه‌ی گرانقدری موجود است و همه‌ی مدل‌های با فناوری‌های پیشرفته D-ILA3 و همینطور LCoS مجهز هستند.

عمق سیاهی عالی، سطح روشنایی در بهترین حالت و دقت رنگ آن را به برترین مدل تبدیل کرده است. اکثر کارشناسان و مشتریان مدل‌ها خود را برای کیفیت عالی و قیمت مقرون بصرفه طرفدار این مدل هستند.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتورها: از اتفاقات خوب ویدئو پروژکتور جی وی سی، ابتکار تکنولوژی Pixel shift است که با قیمتی مقرون بصرفه، تصاویر را با کیفیتی 4k به نمایش می‌گذارد.

جی وی سی سازنده‌ی پروژکتورهای خانگی

رضایت مشتری ویدئو پروژکتور جی وی سی

جی وی سی همانند سایر برندهای معتبر بخاطر طراحی ظاهری، کیفیت بالا و قیمت مقرون بصرفه، به جوایز زیادی دست یافته است. از نظر رضایت مشتری نیز بخاطر پیگیری بالا خیلی مورد لطف کاربران قرار گرفته است.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور: برند جی وی سی بخاطر نوع تکنولوژی و رقابت با محصولات گرانقیمت، خیلی سریع جایگاه خوبی در بازار جهانی به دست آورد.

جی وی سی ارائه کننده‌ی طرح‌های جسورانه

منبع مطلب

مقالات مرتبط

نظرات