بهترین پروژکتورهای ویوسونیک: پروژکتورهای برتر ViewSonic + عکس

ویوسونیک یکی از برندهای برتر در زمینه‌ی تولید ویدئو پروژکتور است اما ویژگی برترین و بهترین پروژکتورهای ویوسونیک چیست؟ ویوسونیک پروژکتورهای مناسب سینمای خانگی، مدل‌های قابل حمل و پروژکتورهای هوشمند همه‌کاره را برای سرگرمی و تجارت تولید می‌کند. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین پروژکتورهای ViewSonic می‌پردازیم.

معرفی برند ویوسونیک (ViewSonic)

ویوسونیک در کالیفرنیا و تایپه تایوان مستقر است و یک شرکت پیشرو در زمینه‌ی سخت‌افزار و فناوری نمایشگر است که در بازارهای تجاری، آموزشی، و سرگرمی‌های خانگی فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 1987 با عنوان شرکت فناوری کی‌پوینت آغاز به کار کرد و خط تولید نمایشگرهای رنگی ویوسونیک را راه انداخت. در دهه‌ی 1990، این شرکت نام خود را به ویوسونیک تغییر داد و یکی از نواوران پیشرو در تولید مانیتورهای LCD و نمایشگرهای تعاملی گردید.

ویوسونیک طیف گسترده‌ای از پروژکتورهای دارای رزولوشن بالا را برای تئاترهای تجاری، سالن‌های موسیقی، کلاس‌های درس و اتاق‌های جلسه تولید می‌کند. علاوه بر این، بهترین پروژکتورهای ViewSonic برای خانه و سرگرمی و سفر نیز وجود دارد که می‌توان بسته به بودجه و نیازهای خود انتخاب کنید.

ویوسونیک مدل‌های پروژکتور 4K را با کیفیت تصویر فوق‌العاده و همینطور ویدئو پروژکتور HD با قیمت مناسب را برای کاربران مختلف ارائه می‌دهد.

(برای خرید پروژکتور پرتاب کوتاه و آشنایی با آنها به صفحه‌ی مربوطه رجوع کنید.)

معرفی برند ویوسونیک

معرفی بهترین پروژکتورهای ViewSonic ویوسونیک

خرید ویدئو پروژکتور با توجه به مشخصات حرفه‌ای آن به نیازهای شما بستگی دارد. بیشتر مواقع مساله کیفیت تصویر است که ویوسونیک در این زمینه محصولات باکیفیتی تولید می‌کند. بیشتر پروژکتورهای خانگی این برند حداقل وضوح WUXGA یا 1080 پیکسل را بسته به نسبت تصویر ترجیحی شما در نظر می‌گیرند.

در مرحله‌ی بعد، یک پروژکتور باید نور کافی داشته باشد تا بتواند تصاویر روشن و واضحی به نمایش بگذارد. ویوسونیک از این جهت نیز محصولاتی مناسب ارائه کرده است. در نهایت اینکه برای خرید بهترین ویدئو پروژکتور ویوسونیک باید به دنبال ویژگی‌هایی باشید که به پروژکتور شما انعطاف‌پذیری می‌دهد. برای مثال تنوع اتصالات یکی از نکات مهم در انعطاف‌پذیری اتصال دستگاه‌ها به پروژکتور است.

اتصالات متنوع پروژکتورهای ویوسونیک امکان جفت کردن پروژکتور با تلفن همراه، لپ تاپ، پخش‌کننده‌های بلوری سه بعدی یا تلویزیون اندروید را فراهم می‌کند.

(برای آشنایی با انواع پروژکتور اپتما این صفحه ایده‌آل ترین است.)

معرفی بهترین ویدئو پروژکتورهای viewsonic

بهترین پروژکتورهای Viewsonic ویوسونیک – 1. پروژکتور ViewSonic M1

این پروژکتور جمع‌وجور ویوسونیک دارای یک باتری داخلی و 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است که به کاربران امکان نمایش فیلم و ارائه را در حرکت می‌دهد. این دستگاه با یک پایه‌ی 360 درجه‌ی منعطف، راه‌اندازی سریع و آسان را امکان‌پذیر می‌سازد.

پروژکتور ویوسونیک مدل M1 دارای بلندگوی یکپارچه‌ی داخلی، فضای ذخیره‌سازی 16 گیگابایتی و همینطور شیار کارت حافظه است.

(اگر به دنبال بهترین ویدئو پروژکتور اپسون هستید، به این صفحه مراجعه کنید.)

پروژکتور ViewSonic M1 از بهترین پروژکتورهای ویوسونیک

مشخصات ویدئو پروژکتور ویوسونیک مدل M1

پروژکتور 250 لومنی ویوسونیک M1 از یک نوع لامپ LED با کیفیت بالا برای ارائه‌ی تصاویر واضح بر روی پرده نمایش یا دیوار استفاده می‌کند. این دستگاه دارای سیستم بلندگوی دوگانه‌ی هارمن کاردن است که صدای خوبی برای تماشای فیلم ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای باتری داخلی است و می‌توان بدون اتصال به منبع برق از آن استفاده کرد و با یک شارژ تا حدود 6 ساعت کار می‌کند.

با حداکثر رزولوشن 480*640 پیکسل، کیفیت تصویر این ویدئو پروژکتور ویوسونیک به خصوص در اندازه‌های بزرگ، چندان بالا نیست.

(برای آشنایی با انواع پروژکتور بنکیو این صفحه را از دست ندهید.)

مشخصات پروژکتور M1 ویوسونیک

اتصالات و نصب

پروژکتور 250 لومنی M1 دارای کیستون عمودی خودکار برای ساده کردن تنظیمات نصب است. این پروژکتور با وزن 750 گرمی و طراحی جمع‌وجور به عنوان پروژکتور جیبی یا قابل حمل طراحی شده است و گزینه‌های اتصال متنوعی مانند HDMI و USB-C دارد. اتصال این پروژکتور به رایانه‌های شخصی، مک و دستگاه‌های تلفن همراه با استفاده از این پورت‌ها ساده است.

پایه‌ی یکپارچه‌ی این پروژکتور انعطاف‌پذیری بالایی برای نصب و راه‌اندازی آن فراهم می‌کند.

(از مطلب مقایسه پروژکتور 4K با تلویزیون 4K بازدید کنید.)

اتصالات و نصب راحت ویدئو پروژکتور M1

بهترین پروژکتورهای ویوسونیک: 2. ویدئو پروژکتور ViewSonic PA503S

این پروژکتور ویوسونیک تصاویر بسیار روشنی نمایش می‌دهد و به همین خاطر گزینه‌ای ایده‌آل برای اتاق‌هایی با نور محیطی روشن است. پروژکتور PA503S دارای عملکرد زوم اپتیکال و تنظیم کیستون است که انعطاف‌پذیری در نصب را به همراه دارد.

پروژکتور PA503S از بهترین پروژکتورهای viewsonic

مشخصات پروژکتور ViewSonic مدل PA503S

پروژکتور 3800 لومنی ویوسونیک مدل PA503S دارای ویژگی‌های بصری پیشرفته‌ای است که برای کاربران خانگی و تجاری جذاب خواهد بود. این دستگاه تصاویر با اندازه‌ی متوسط تولید می‌کند و حداکثر اندازه‌ی صفحه نمایش آن 150 اینچ از فاصله‌ی 4.5 متر تا 20 سانتی‌متر است. این پروژکتور با حداکثر روشنایی 3800 لومن، کاملا روشن و مناسب برای اتاق‌های روشن است.

پروژکتور PA503S ویوسونیک دارای تعدادی پورت از جمله HDMI و VGA و همینطور پورت‌های آنالوگ RS232 و ورودی  AV است تا بتوان دستگاه‌های قدیمی‌تر را نیز به آن متصل کرد. یک پورت خروجی صدا نیز امکان اتصال بلندگو و سایر سیستم‌های صوتی را فراهم می‌کند.

پروژکتور ویوسونیک مدل PA503S دارای فناوری Super Color و طیف رنگی گسترده برای تصاویر واضح است و لنز زوم اپتیکال 1.1 برابری آن نیز امکان نصب ساده را فراهم می‌سازد.

(با بهترین انواع میکروفون برای دوربین آشنا شویدو)

مشخصات پروژکتور ویوسونیک مدل PA503S

بهترین پروژکتورهای ViewSonic ویوسونیک: 3. پروژکتور M1 Mini

طراحی جمع‌وجور با پایه‌ی هوشمند 360 درجه استفاده از این ویدئو پروژکتور ویوسونیک را برای ارائه در محیط‌های مختلف آسان می‌سازد. این دستگاه یک واحد مستقل است که با باتری و بلندگوی داخلی همراه است. در ادامه بیشتر در خصوص ویژگی‌های این پروژکتور ویوسونیک صحبت خواهیم کرد.

پروژکتور M1 Mini از بهترین پروژکتورهای Viewsonic

مشخصات ویدئو پروژکتور ویوسونیک مدل M1 Mini

کاربرانی که به طور منظم در مکان‌های مختلف ارائه‌های خود را با پروژکتور نمایش می‌دهند، خوب است نگاهی به مینی پروژکتور M1 بیاندازند. ابعاد این دستگاه فقط 4*4 اینچ است و وزن بسیار کمی دارد. بنابراین می‌توان به راحتی آن را در کیف یا کوله پشتی قرار داده و حمل کرد. این پروژکتور جیبی ویوسونیک دارای یک بلندگوی یکپارچه JBL است که نیاز به اتصال سیستم‌های صوتی خارجی را از بین می‌برد.

با این حال رزولوشن WVGA تنها 480*854 پیکسل این پروژکتور برای نمایش تصاویر بزرگ و سینمای خانگی مناسب نیست. این پروژکتور دارای یک رابط USB برای اتصال به رایانه است. بعلاوه تصحیح کیستون عمودی کمک می‌کند به خوبی تصویر را تراز کنید.

این نمونه از بهترین پروژکتورهای ViewSonic دارای باتری داخلی است که تا 1.5 ساعت کار می‌کند و پایه‌ی هوشمند یکپارچه نیز امکان قرار دادن آن در جهت‌های مختلف را امکان‌پذیر می‌سازد.

(با مزایای پروژکتور لیزری آشنا شوید.)

مشخصات پروژکتور M1 Mini ویوسونیک

بهترین پروژکتورهای ویوسونیک: 4. ویدئو پروژکتور ViewSonic PJD5134

این پروژکتور ویوسونیک تصاویر فوق‌العاده روشنی تولید می‌کند که برای مقابله با تابش خیره‌کننده در اتاق‌های کنفرانس و فضاهایی با نور محیطی روشن، کافی است. پروژکتور PJD5134 دارای پورت‌های VGA، کامپوزیت و S-video است که اتصال به کامپیوترهای قدیمی را فراهم می‌کند.

ویدئو پروژکتور PJD5134 بهترین پروژکتورهای ViewSonic

ویژگی‌ها و مشخصات ویدئو پروژکتور ویوسونیک مدل PJD5134

پروژکتور 3000 لومنی ویوسونیک مدل PJD5134 گزینه‌ی خوبی به عنوان پروژکتور خانگی و همینطور اتاق‌های کنفرانس است. این دستگاه با حداکثر روشنایی 3000 انسی لومن تصاویر فوق‌العاده‌ای در اتاق‌های تاریک یا دارای نور روشن، نمایش می‌دهد.

این پروژکتور دارای مجموعه‌ای از پورت‌ها از جمله HDMI و USB برای اتصال راحت کامپیوتر و همینطور پورت VGA و خروجی صدا است. با این حال، رزولوشن SVGA باعث می‌شود این پروژکتور فاقد وضوح کافی برای نمایش واضح ویدئوها و متن‌ها باشد. این پروژکتور ViewSonic با ویژگی تصحیح کیستون و عملکرد زوم اپتیکال 1.1 برابری، امکان نصب و راه‌اندازی راحت‌تر را فراهم می‌سازد.

حالت اکوی پویا (Dynamic ECO) در این نمونه از بهترین پروژکتورهای ViewSonic روشنایی صفحه را بدون تاثیر بر وضوح آن، کاهش می‌دهد و با دارا بودن فناوری DLP، فیلم‌ها و متن‌های واضح‌تری را ارائه می‌دهد.

(برای خرید پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

مشخصات ویدئو پروژکتور ویوسونیک مدل PJD5134

بهترین پروژکتورهای ویوسونیک: 5. پروژکتور ViewSonic PJD5155

این پروژکتور ویوسونیک دارای سیستم صوتی قدرتمند با تقویت‌کننده داخلی است که صدای عالی را در اتاق‌های بزرگ ارائه می‌دهد. این دستگاه با حداکثر روشنایی 3300 لومن و حداکثر اندازه‌ی صفحه نمایش 300 اینچی می‌تواند برای استفاده به عنوان ویدئو پروژکتور همایش و یا سینمای خانگی ایده‌آل باشد.

پروژکتور PJD5155 از بهترین پروژکتورهای ویوسونیک

مشخصات پروژکتور ViewSonic مدل PJD5155

ویدئو پروژکتور PJD5155 ویوسونیک دستگاهی مناسب برای اتاق‌های کنفرانس بزرگ و سینمای خانگی است و اندازه‌ی صفحه نمایش آن از 30 اینچ تا 300 اینچ متغیر است. این پروژکتور دارای طراحی plug-and-play است که نصب بر روی کامپیوتر را ساده می‌سازد. این دستگاه با داشتن لامپ قابل‌اعتماد، تا 10 هزار ساعت عمر مفید را فراهم می‌کند. با این حال، این دستگاه ویدئو پروژکتور پرتاب بلند است و باید دور از پرده نمایش قرار داده شود.

این مدل پروژکتور ویوسونیک دارای گزینه‌های اتصال متنوع مانند پورت HDMI و VGA است که اتصال راحت‌تر دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌سازد. روشنایی 3300 لومنی تصاویر بسیار روشنی تولید می‌کند که حتی در اتاق‌های دارای نور محیطی روشن نیز مناسب است.

ورودی‌های ویدئو کامپوزیت و S-Video امکان اتصال این پروژکتور به دستگاه‌های قدیمی را فراهم می‌سازد.

(برای خرید پروژکتور ارزان به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

مشخصات پروژکتور ViewSonic PJD5155

بهترین پروژکتورهای ViewSonic ویوسونیک: 6. ویدئو پروژکتور PX747-4K

این پروژکتور ویوسونیک محتوای UHD تولید می‌کند که باعث می‌شود انتخاب خوبی برای سینمای خانگی و اتاق‌های کنفرانس بزرگ باشد. متن‌ها روشن و به وضوح نمایش داده می‌شوند و از محتواهای دینامیک نیز پشتیبانی می‌کند. داشتن پورت‌های متنوع و نمایش تصاویر روشن از ویژگی‌های این پروژکتور ویوسونیک است.

پروژکتور PX747-4K از بهترین ویدئو پروژکتورهای viewsonic

مشخصات ویدئو پروژکتور ViewSonic مدل PX747-4K

پروژکتور PX747-4K ویوسونیک یک پروژکتور خوب برای سینمای خانگی است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 4K با حداکثر وضوح 2160*3840 پیکسل است و با نمایش تصاویر بزرگ تا 300 اینچ برای سینمای خانگی بزرگ یا اتاق‌های کنفرانس بسیار عالی است. این پروژکتور بسیار روشن است و تصاویر واضح حتی در اتاق‌های روشن نمایش می‌دهد. با این حال این دستگاه فاقد پورت اترنت است و ویژگی‌های هوشمند چندانی ندارد.

پروژکتور PX747-4K ویوسونیک 3500 لومنی از محتوای HDR پشتیبانی می‌کند و فیلم‌ها و بازی‌ها را به خوبی نمایش می‌دهد. این پروژکتور با لامپ قابل اعتماد و حالت سوپر اکو، می‌تواند تا 15000 ساعت دوام داشته باشد.پروژکتور مدل PX747-4K دارای دو پورت HDMI و یک اتصال USB است و برای اتصال دستگاه‌های قدیمی نیز مجهز به پورت VGA است.

لنز زوم اپتیکال 1.2 برابری امکان نصب راحت و انعطاف‌پذیر این پروژکتور برای کاربران را فراهم می‌سازد.

(برای خرید ویدئو پروژکتور Full HD به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

مشخصات پروژکتور ویوسونیک مدل PX747-4K

مقایسه بهترین ویدئو پروژکتورهای ViewSonic با سایر برندها

  • تولید پروژکتورهای اقتصادی مبتنی بر LED

ویوسونیک مانند پروژکتور ایسر دارای طیف وسیعی از پروژکتورهای اقتصادی متنوع و انعطاف‌پذیر است. این پروژکتورها همگی از انواع شناخته شده، قابل حمل، دارای بلندگوی داخلی، باتری داخلی و پایه‌های هوشمند 360 درجه‌ی یکپارچه هستند.

  • گزینه‌های پروژکتور لیزری HD مقرون به صرفه

ویوسونیک پروژکتورهایی مقرون به صرفه با وضوح فوق‌العاده بالا را نیز در سبد محصولات خود ارائه می‌دهد. مدل‌های لیزری 4K بهترین پروژکتورهای Viewsonic به ویژه دارای کیفیت تصویر عالی هستند و برخی از ویژگی‌های هوشمند را نیز به همراه دارند.

  • طول عمر لامپ بالا در پروژکتورهای لیزری

ویدئو پروژکتورهای لیزری ویوسونیک شامل مدل‌هایی با حداکثر 30,000 ساعت طول عمر لامپ می‌شوند. این پروژکتورهای لیزری همراه با خروجی لومن قابل قبول برای محیط‌های نسبتا روشن مانند کلاس‌های درس یا اتاق نشیمن مناسب هستند و می‌توانند جایگزین خوبی برای پروژکتورهای روشن و مبتنی بر لامپ باشند.

مقایسه بهترین ویدئو پروژکتورهای ویوسونیک با سایر برندها

معایب ویدئو پروژکتورهای ViewSonic

  1. خروجی نور پایین: در مقایسه با پروژکتورهای سایر برندها، پروژکتورهای ویوسونیک دارای خروجی نور کمتر هستند.
  2. راه‌اندازی دشوار: اگرچه تجربه‌ی کاربری خوب است اما مدل‌های برتر پروژکتورهای ویوسونیک با مجموعه‌ی وسیعی از گزینه‌ها و تنظیمات ورودی همراه هستند که می‌تواند برای برخی از افراد گیج‌کننده باشد.
  3. مدل‌هایی با رزولوشن 4K محدود هستند: در میان طیف گسترده‌ی ویدئو پروژکتورها با رزولوشن‌های متنوع، مدل‌های کمی دارای رزولوشن 4K هستند.

معایب ویدئو پروژکتورهای ViewSonic

طول عمر بهترین ویدئو پروژکتورهای ویوسونیک

پروژکتورها می‌توانند در استفاده‌ی معمولی بین 3 تا 5 سال طول عمر مفید داشته باشند اما با مراقبت و نگهداری مناسب، پروژکتورهای سینمای خانگی ممکن است به خاطر چرخه‌های کاری سخت کمتر، عمر طولانی‌تری داشته باشند. در مدل‌های معمولی، واحد لامپ به طور کلی بین 1500 تا 3000 ساعت کار می‌کند. پروژکتورهای لامپی ویوسونیک ممکن است با چند تنظیمات خروجی نور همراه باشند. انتخاب روشن‌ترین حالت تنها در مواقع مورد نیازی که محیط بسیار روشن است، می‌تواند باعث افزایش طول عمر لامپ شود.

دیودهای لیزر در پروژکتورهای لیزری ویوسونیک DLP بسیار بیشتر از لامپ‌هایی با خروجی نور مشابه دوام می‌آورند. برای مثال ویدئو پروژکتور کلاسی لیزری 3000 لومنی این برند برای 30 هزار ساعت روشنایی درجه‌بندی شده است.

برای دوام بیشتر ویدئو پروژکتور از داغ شدن بیش از حد آن جلوگیری کنید، ورودی هوا و فیلترها را بدون مانع نگهدارید و برای بهتر خنک شدن پروژکتور آن را در محیطی با جریان هوای زیاد قرار دهید.

(بهترین عینک های سه بعدی را در این صفحه بیابید.)

ماندگاری و نگهداری از بهترین ویدئو پروژکتورهای ویوسونیک

خرید بهترین ویدئو پروژکتور ViewSonic از فروشگاه اینترنتی تهران پروژکتور

تهران پروژکتور مرجعی کامل از ویدئو پروژکتور بازی، خانگی، همایش و غیره است و بعلاوه می‌تواند تجهیزات جانبی از جمله پرده نمایش پروژکتور را نیز از این فروشگاه اینترنتی تهیه کنید. برای خرید ویدئو پروژکتور ویوسونیک و سایر برندهای روز دنیا به این سایت مراجعه کنید و با مقایسه‌ی محصولات مختلف، گزینه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

منبع مطلب

خرید بهترین ویدئو پروژکتور ویوسونیک

مقالات مرتبط

نظرات