ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه: راهنمای خرید پروژکتور موبایل + عکس

ویدئو پروژکتور جیبی که بتوان آن را مثل کتاب گردشگری در پشت کوله و چمدان گذاشت و سفر کرد، یکی از تجهیزات مورد نیاز برای عشق فیلم‌ها و افرادی است که دائما در حال سفرهای کاری هستند. ویدئو پروژکتور قابل اتصال به موبایل یا ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه با ورود گوشی‌های هوشمند تولید شدند و برندهای معروفی روی آن‌‌ها سرمایه‌گذاری کردند.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه

برای خرید اینترنتی ویدئو پروژکتور جیبی مناسب برای اتصال موبایل، که مثل گوشی‌های هوشمند پرطرفدار هستند، باید یکسری نکات را درنظر گرفت. پروژکتور مینی به اندازه پروژکتورهای معمولی قدرتمند نیستند، چون وزن کم و جثه‌ی کوچکشان اجازه داشتن لامپ‌های پر نور و چیپ‌های بزرگ را نمی‌دهد. بنابراین خرید ویدئو پروژکتوری جیبی موبایل باید با وسواس بیشتری انجام شود. برای خرید انواع ویدئو پروژکتور روی تهران پروژکتور حساب کنید.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه: ویدئو پروژکتور پرتابل از ابتکارات خوب دنیای تصویر است. شما می‌توانید با یک دستگاه کوچک چند گرمی، تصاویری بزرگ چند اینچی تماشا کنید. وزن سبک، نصب و راه‌اندازی ساده و مجهز بودن به باتری قابل شارژ از مزایای خرید ویدئو پروژکتوری پرتابل است.

(برای خرید ویدئو پروژکتور خانگی به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

خرید ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه

راهنمای خرید ویدیو پروژکتور جیبی تلفن همراه

ویدئو پروژکتور پرتابل برای موبایل با وزن و حجم کم، می‌تواند همراه خوب تمامی سفرهای کاری و تفریحی شما باشد. شما می‌توانید بدون حمل لپ‌تاپ و کابل‌های مختلف، گوشی خود را به‌صورت وایرلس یا با استفاده از یک کابل رابط HDMI به آن متصل کرده و محتوای خود را در پرده نمایش پروژکتور یا روی یک دیوار صاف سفید با دیگران به اشتراک بگذارید.

ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه: ویدئو پروژکتور مینی با ابعادی درست مطابق گوشی هوشمند، می‌تواند تصاویری در ابعاد بزرگ به نمایش گذارد.

(برای خرید انواع ویدئو پروژکتور 4k به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

راهنمای خرید ویدیو پروژکتور جیبی موبایل

ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه: وزن و اندازه پروژکتور پرتابل

مهم‌ترین موردی که افراد را برای خرید پروژکتور مینی تلفن همراه ترغیب می‌کند، وزن کم و جثه‌ی کوچک ویدئو پروژکتور است. وزن کم برای ویدئو پروژکتور جیبی برای اتصال موبایل آپشن خوبی است، هر چقدر سبک‎‌تر بهتر!

اما حواستان باشد که کیفیت تصویر قربانی وزن کم نشود. شما می‌توانید انواع ویدئو پروژکتور جیبی DLP را در وزن کم بیابید. معمولا ویدئو پروژکتور جیبی LCD بخاطر متریال بیشتر، وزن بیشتری دارند.

ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه: وزن سبک و اندازه کوچک، مهم‌ترین گزینه برای خرید ویدئو پروژکتور قابل حمل است. اما به نسبت جثه‌ی کوچک نباید از آن انتظار نمایش تصاویر باکیفیت آینه را داشته باشید.

(برای آشنایی با کاربرد ویدئو پروژکتور جیبی به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

وزن و اندازه پروژکتور پرتابل

ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه: نوع فناوری پروژکتور جیبی

فناوری ساخت ویدئو پروژکتور چه در پروژکتورهای معمولی و چه در پروژکتورهای جیبی برای گوشی موبایل حائز اهمیت است. اما در پروژکتورهای مینی بخاطر در نظر گرفتن وزن کمتر نمی‌توان تنوع زیادی از آن انتظار داشت.

معمولا ویدئو پروژکتور گوشی همراه با فناوری ال ای دی و دی ال پی تولید می‌شوند و اخیرا هم اپسون از پروژکتور قابل حمل LCD رونمایی کرده است.

ویدیو پروژکتور جیبی تلفن همراه: فناوری ساخت ویدئو پروژکتور از موارد مهمی است که باید در خرید ویدئو پروژکتور به آن توجه کرد. می‌توان پروژکتور جیبی را در با تکنولوژی پروژکتور 3LCD و پروژکتور DLP  و پروژکتور LED خریداری کرد.

ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه و نوع فناوری آن

ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه: وضوح تصویر پروژکتور مینی

از بخش ظاهر ویدئو پروژکتور و نوع فناوری ساخت آن که بگذریم، مهم‌ترین نکته، رزولوشن پروژکتور است. این روزها بازار ویدئو پروژکتور 4k داغ است. البته که ویدئو پروژکتور جیبی بخاطر ابعاد کوچک‌تر امکان تعبیه چیپست 4k در آن، در حال حاضر، غیر قابل انتظار است. اگرچه در حال حاضر، خرید ویدئو پروژکتور مینی 4k امکان‌پذیر نیست، اما آنقدرهای هم آن‌ها را دست کم نگیرید، و به دنبال مدلی باشید که از رزولوشن بالاتری پشتیبانی می‌کند.

ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه: ویدئو پروژکتور جیبی بخاطر داشتن وزن سبک در حال حاضر از رزولوشن 4k پشتیبانی نمی‌کند.

(راهنمای خرید پروژکتور جیبی را در این صفحه بخوانید.)

وضوح تصویر ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه

ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه: میزان روشنایی ویدئو پروژکتور موبایلی

میزان روشنایی هم از مواردی است که باید برای خرید پروژکتور موبایل به آن توجه کرد. این وزن سبک، محدودیت زیادی در استفاده از تجهیزات قدرتمند ایجاد کرده است. برخی ویدئو پروژکتورهای بزرگ چند کیلویی هم فقط در فضای تاریک سینمایی تصاویر روشن و شفاف ارائه می‌دهند، چه برسد به این دستگاه‌های کوچک و ظریف!

ویدیو پروژکتور جیبی تلفن همراه: در هنگام خرید ویدئو پروژکتور پرتابل حواستان به میزان روشنایی که با واحد انسی لومن اندازه گیری می‌شود، باشد، اما اگر می‌خواهید پروژکتور پرتابل مناسب گوشی همراهشما را ناامید نکند، با کنترل نور محیط با آن فیلم تماشا کنید.

(با بهترین پروژکتور جیبی سال آشنا شوید.)

میزان روشنایی در ویدئو پروژکتور موبایلی

ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه: بررسی درگاههای اتصالات

مورد دیگری که باید در خرید ویدئو پروژکتور جیبی برای اتصال موبایل به آن توجه کرد، درگاه‌های اتصالات است. در ویدئو پروژکتور مناسب موبایل باید دقت کنید که دستگاه دارای پورت HDMI با پشتیبانی MHL باشد و یا از قابلیت اتصال وایرلس برخوردار باشد. برای اتصال آسان‌تر، پروژکتوری را انتخاب کنید که با سیستم عامل گوشی‌تان سازگار باشد. مثل ویدئو پروژکتور اندرویدی یا متناسب با سیستم عامل iOS.

ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه: برای اتصال آسان ویدئو پروژکتور و تلفن همراه، داشتن پورت HDMI که MHL پذیرباشد یا از اتصال وایرلس پشتیبانی کند، مهم است.

(برای خرید پروژکتور پرتاب کوتاه به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

درگاه‌های اتصالات ویدیو پروژکتور جیبی تلفن همراه

ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه: حافظه داخلی

اگر ویدئو پروژکتور جیبی شما دارای حافظه داخلی باشد که دیگر عالی و تمام عیار است. اما با اتصال آسان به موبایل، این مورد هم اگر پشتیبانی نشود، چندان آزار دهنده نیست. برخی از ویدئو پروژکتورهای پرتابل دارای حافظه داخلی و یا جایگاه اتصال SD کارت و یا مموری USB دارند که با این وجود، دیگر حتی نیازی به نصب موبایل هم نداشته و برای اجرا، فقط کافی است که نورها را کم کرده و پروژکتور را روشن کنید.

ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه: در ویدئو پروژکتور مینی داشتن حافظه داخلی یا جایگاه نصب مموری از ویژگی‌های مهم است.

(انواع پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا را در این صفحه بیابید.)

حافظه داخلی ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه

ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه: باتری داخلی قابل شارژ

اگر پروژکتور جیبی به باطری داخلی قابل شارژ مجهز باشد، در همه شرایط، حتی زمانیکه در پیک نیک و به دور از پریز برق هستید، می‌توانید از آن استفاده کنید. برای نمایش در فضای باز، زمانیکه دیگر از گشت و گذار خسته شده‌اید، تماشای فیلم و کلیپ بر روی صفحه نمایش بزرگ پروژکتور بدون دسترسی به برق، با ویدئو پروژکتور موبایل امکان‌پذیر است.

ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه: برای خرید پروژکتور قابل حمل، داشتن باتری داخلی قابل شارژ (حداقل تا سه ساعت توانایی نگه داشتن شارژ) یک آپشن عالی است.

(به دنبال خرید ویدئو پروژکتور FULL HD هستید؟ این صفحه را از دست ندهید.)

باتری داخلی قابل شارژ در ویدئو پروژکتور جیبی موبایل

ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه: اسپیکر داخلی

جدیدا پروژکتور های پرتابل نوین به اسپیکر داخلی مجهز هستند. شما می‌توانید علاوه بر تماشای فیلم از صدای خوبی هم بهره‌مند شوید. خیلی از پروژکتورهای پرتابل می‌توانند گاهی هم شبیه به یک اسپیکر بلوتوث رفتار کنند. یعنی زمانیکه قصد تماشای تصویر را ندارید، فقط برای پخش موسیقی از آن‌ها استفاده کنید.

ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه: یک ویدئو پروژکتور جیبی با وجود اسپیکر بلوتوث، می‌تواند علاوه بر نمایش فیلم، پخش کننده موزیک خوبی باشد.

(با انواع ویدئو پروژکتور فضای باز آشنا شوید.)

اسپیکر داخلی در ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه

برندهای معروف ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه:

خرید ویدئو پروژکتور جیبی برای اتصال موبایل همانند خود گوشی‌های هوشمند جذاب و پرطرفدار است. همه دوست دارند که کلیپ‌ها و اسلایدها را در ابعاد 100 اینچ با کیفیت بالا تماشا کنند، تا در صفحه کوچک گوشی! خیلی از برندهای قدر در زمینه تولید ویدئو پروژکتور جیبی با یکدیگر در رقابت هستند:

ویدئو پروژکتور جیبی سونی

برند سونی با رونمایی از ویدئو پروژکتور جیبی سونی مدل Sony MP-CD1 Mobile حسابی طرفداران خودش را شگفت زده کرد. این پروژکتور واقعا در قد و اندازه‌ی یک گوشی اسمارت است. شما می‌توانید آن را در جیب بارانی خودتان به راحتی جای دهید!

فقط همانطور که خدمتتان عرض کردیم، اگر چه خیلی کوچک و کار راه‌انداز است، اما باید با تاریک کردن محیط و داشتن یک پرده نمایش پروژکتور خوب از نمایش باکیفیت آن پشتیبانی کنید!

ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه: وضوح WVGA، میزان روشنایی 105 لومن و کنتراست 1:400 در یک پروژکتور جیبی سونی با وزن 300 گرم عالی است.

(با بهترین برندهای ویدئو پروژکتور آشنا شوید.)

ویدئو پروژکتور جیبی سونی

ویدئو پروژکتور پرتابل ایسوس برای گوشی

برند ایسوس هم در ساخت ویدئو پروژکتور پرتابل مناسب گوشی اقدام کرده است. مثلا پروژکتور ایسوس Asus ZenBeam E1 با قابلیت پخش تصاویر تا ابعاد 120 اینچ و یک باتری داخلی با نگهداری شارژ 5 ساعته، نمونه‌ای عالی از این برند است.

ویدیو پروژکتور جیبی تلفن همراه: پروژکتور ایسوس پرتابل با وزن سبک و نگهداری شارژ بدون نیاز به کابل، کاربران را به یک اجرای بی‌دغدغه دعوت می‌کند.

ویدئو پروژکتور پرتابل ایسوس برای گوشی

ویدئو پروژکتور موبایل شیائومی

اگر در جستجوی ویدئو پروژکتور جیبی ارزان و باکیفیت هستید، خرید ویدئو پروژکتورهای جیبی شیائومی انتخاب مناسبی است. پروژکتور شیائومی در وزن‌های و مدل‌های متنوع، رضایت کاربران را جلب می‌کنند. مجموعه پروژکتور شیائومی بخاطر پروژکتور لیزری Xiaomi Mi Laser معروف شدند. برای خرید ویدیو پروژکتور جیبی موبایل شیائومی با تهران پروژکتور تماس بگیرید.

ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه: پروژکتور شیائومی بخاطر طراحی ظاهری زیبایش مورد تقدیر قرار گرفته است! از نظر کیفیت تصویر نیز تا حد قابل قبولی رضایت مشتریان را به دست آورده است.

(انواع ویدئو پروژکتور شیائومی را در این صفحه بیاببد.)

ویدئو پروژکتور موبایل شیائومی

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی برای گوشی های موبایل

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی نسبت به برند و ویژگی‌هایی که دارد، بسیار متنوع است. همانطور که در ابتدای متن هم ذکر شد، برای خرید ویدیو پروژکتور جیبی مناسب که ارزشمند باشد، باید کمی وسواس بخرج دهید.

چون به دلیل وزن کم، استفاده از تجهیزات و مانور انواع فناوری خیلی محدود است. برای نمونه پروژکتور پرتابل ویوسونیک یا ویدیو پروژکتور جیبی ال جی عملکرد مثبتی داشته و نظر خیلی از کاربران را به سوی خود جلب کرده است.

ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه: قیمت ویدیو پروژکتور جیبی بر اساس برند و ویژگی‌های فنی متغییر است. شما می‌توانید آن‌ها را در رنج قیمتی گسترده‌ای در بازار بیابید.

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی برای گوشی های موبایل

تفاوت بین پروژکتور و مینی پروژکتور چیست؟

همانطور که از نام آن‌ها مشخص است، مینی پروژکتورها کوچک‌تر از پروژکتورهای استاندارد هستند، اما این تنها تفاوت بین آن دو نیست. در بیشتر موارد، پروژکتورهای استاندارد کیفیت بهتر، اتصال بهبود یافته و در مجموع تجربه بهتری را برای کاربران در مورد عملکرد واقعی دستگاه ارائه می‌دهند.

از سوی دیگر، مینی پروژکتورها برای حمل و نقل راحت طراحی شده‌اند و به شما این امکان را می‌دهند که آن‌ها را در هر جایی از خانه خود قرار دهید و حتی آنها را با به مکان‌های جدید ببرید.

ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه: اگرچه از نظر ویژگی‌های فنی پروژکتورهای استاندارد قوی‌تر هستند، اما در عوض با پروژکتورهای جیبی باکیفیتی متناسب، می‌توان در هر فضایی فیلم دید و گیم زد!

(اگر گیمر هستید، قطعا آشنایی با بهترین میکروفون های گیمینگ برایتان جذاب خواهد بود.)

تفاوت بین پروژکتور و مینی پروژکتور

روشنایی مناسب برای ویدئو پروژکتور جیبی موبایل

در خرید ویدئو پروژکتور حتما زیاد با واژه لومن روبرو می‌شود. لومن یا انسی لومن، واحد اندازه‌گیری روشنایی پروژکتورها است و میزان روشنایی هر دستگاه، تا حد زیادی به فضایی که قرار است، سینمای اختصاصی شما را بسازد بستگی دارد.

اگر در فضای تاریک به تماشای فیلم عادت داشته باشید، میزان لومن و روشنایی چندان عامل مهمی نخواهد بود، به خصوص اگر فقط در شب تماشا می کنید. اما اگر می‌خواهید در هر زمانی از روز فیلم و کلیپ تماشا کنید، باید مطمئن شوید که پروژکتور اندرویدی یا پروژکتور جیبی برای اتصال آیفون حداقل 1500 لومن ارائه می دهد. بهترین پروژکتور اندروید یا بهترین پروژکتور آیفون قیمت متنوع از 60 دلار تا تقریبا 3000 دلار، دارد!

ویدئو پروژکتور جیبی تلفن همراه: برای انتخاب ویدیو پروژکتور جیبی به دنبال کیفیت ویدئویی نسبتا خوب و سازگار با سیستم عامل اسمارت فون‌تان باشید، تا کمتر با چالش روبرو شوید.

منبع مطلب

مقالات مرتبط

نظرات