معرفی بهترین پروژکتورهای Epson: معرفی انواع پروژکتور اپسون (Epson) + عکس

اپسون (Epson) بزرگترین تولید کننده پروژکتور در جهان است. هر آنچه از ویژگی‌های خوب از یک پروژکتور در ذهن داشته باشید، همه در بدنه‌ی جمع و جور و خوش قیمت پروژکتور اپسون تعبیه شده است. اپسون مدل‌های پرطرفدار و پرفروش زیاد دارد. در این متن قرار است که با بهترین پروژکتورهای Epson از آن مدل‌های رؤیایی این برند، آشنا شوید.

بهترین پروژکتورهای Epson

انواع پروژکتور خانگی اپسون که قرار است در این متن معرفی شوند، از نظر عمق سیاهی، وضوح، روشنایی و کیفیت کلی تصویر، عالی‌تر از سینماهای محله‌اتان عمل می‌کنند!

اپسون در ساخت انواع پروژکتور، از پروژکتور تجاری/اداری با خروجی انسی لومن بالا که می‌تواند در اتاق جلسات با نور پردازی بالا، اسلایدهای پاورپوینت و PDF را شفاف و خوانا نمایش دهد تا پروژکتور کلاسی و پروژکتور بازی که کمی حرفه‌ای‌تر می‌شوند و باید در آن عمق سیاهی، رنگ و کنتراست در نظر گرفته شود، عملکردی عالی دارد.

بهترین پروژکتورهای Epson: پروژکتوربازها خوب می‌دانند که بازار پروژکتورهای سینمای خانگی با کیفیت فوق العاده بالا تحت سلطه پروژکتور SONY و پروژکتور JVC با قیمت‌های نجومی است. اما پروژکتورهای قدرتمند اپسون، با کیفیتی درخورد و قیمتی مناسب، حامی تمامی عشق فیلم‌ها و گیمرها است.

لیستی از مشخصات بهترین پروژکتورهای Epson

بهترین پروژکتورهای Epson: پروژکتور اپسون مدل Epson Pro Cinema 6050UB

ویدئو پروژکتور سینما خانگی اپسون مدل Epson Pro Cinema 6050UB محصول سال 2019 این برند است، اما آنچنان قدرتمند و جذاب است که همچنان رقیب سرسخت مدل‌های جدید از برندهای قدر است.

ویدئو پروژکتور اپسون Epson Pro Cinema 6050UB پرچمدار سری Epson 6000 است. و از آنجایی که در یک بدنه‌ی تماما مشکی با ظاهری جذاب عرضه می شود، مناسب سینمای خانگی است.

پروژکتور Epson 6050UB با طراحی 3 تراشه‌ای فناوری پیشرفته 3LCD برای هر سیگنال، 100٪ استاندارد رنگی RGB را ارائه می‌دهد.  به این معنا که یک طیف رنگی برجسته با حفظ روشنایی، بدون هیچ گونه افکت رنگین کمانی، چشم‌ها را نوازش می‌دهد! به طور کلی، در عین حفظ روشنایی عالی، جلوه رنگین کمان را از بین می برد.

بهترین پروژکتور خانگی Epson: پروژکتور Epson 6050UB اگرچه دارای رزولوشن نیتیو 1080p است اما با ترفند Pixel shift (تغییر پیکسل)، صفحه نمایش 4K را ارائه می‌دهد. با میزان روشنایی 2600 لومن، کارشناسان ادعا می‌کنند که Epson 6050UB بهترین پروژکتور مبتنی بر لامپ در سری UB اپسون است.

(برای خرید پروژکتور پرتاب کوتاه به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

پروژکتور Epson Pro Cinema 6050UB، بهترین پروژکتورهای Epson

بهترین پروژکتورهای Epson: مزایای خرید ویدئو پروژکتور اپسون Epson Pro Cinema 6050UB

همانطور که در ابتدای متن هم گفته شد، رزولوشن نیتیو 4K در پروژکتورهای گرانقیت خانگی Sony و JVC قابل دسترس است و هر کسی توانایی خرید آن‌ها را ندارد. اما اپسون به لطف فناوری 3LCD با میزان برابر خروجی نور سفید و نور رنگی و با کمک Pixel shift، پروژکتورهای مقرون بصرفه و باکیفیتی مثال زدنی، عرضه می‌کند، که فقط در کنار تصاویر 4K واقعی سونی آن هم از نزدیک و دقت زیاد، قابل مقایسه است!

بهترین پروژکتورهای Epson: ویدئو پروژکتور همه کاره اپسون مدل Epson Pro Cinema 6050UB، با خروجی لومن بالا، کنتراست قوی، تاخیر ورودی 23 میلی‌ثانیه در 4k‌، پشتیبانی از پخش سه بعدی FULL HD، کنترل لنز و با قیمتی مقرون به صرفه یکی از اصیل‌ترین پروژکتورهای اپسون است.

(برای خرید پروژکتور پرتاب بلند این صفحه را از دست ندهید.)

نقاط قوت ویدئو پروژکتور اپسون Epson Pro Cinema 6050UB

  • رنگ زنده
  • فناوری CFI برای نمایش روان تصاویر متحرک
  • وضوح 4K
  • عملکرد عالی HDR
  • روشن، حتی در محیط‌های پر نور
  • Full HD 3D
  • مناسب برای گیمرها
  • بودجه پسند

نقاط ضعف ویدئو پروژکتور اپسون Epson Pro Cinema 6050UB

  • اگر فیلتر طیف رنگ سفید (white color gamut filter) را انتخاب کنید، نور زیادی را از دست خواهید داد

نمایی از پروژکتور Epson Pro Cinema 6050UB، بهترین پروژکتورهای Epson

بهترین پروژکتورهای Epson: پروژکتور اپسون مدل Epson Home Cinema 5050UB

ویدئو پروژکتور اپسون مدل Epson Home Cinema 5050UB یک پروژکتور 1080p است که از فناوری تغییر پیکسل برای افزایش وضوح 4K استفاده می‌کند. این پروژکتور آنقدر این عمل را به درستی انجام می‌دهد که حتی در کنار پروژکتورهای 4k اصل سونی هم متوجه تفاوت آن نخواهید شد!

پروژکتور اپسون Epson 5050UB جدیدترین مدل از سری UB (با عمق سیاهی فوق‌العاده) 12 ساله اپسون است که در سال 2019 از آن رونمایی شد و در بسیاری از فناوری‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. روشنایی پروژکتور 2600 لومن است که عالی است زیرا عملکرد سه بعدی را افزایش داده و می‌تواند در محیط پر نور به خوبی عمل کند.

پروژکتور سرگرمی خانگی Epson: پروژکتور اپسون مدل Epson 6050UB تقریباً با 1000 دلار بیشتر، نسخه‌ی بروز شده‌ی Epson 5050UB است. ولی از آنجاییکه می‌تواند با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی عالی، هر آنچه شما انتظار دارید را برآورده کند، در این لیست جای می‌گیرد.

(برای خرید پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا به این صفحه مراجعه کنید.)

پروژکتور اپسون Epson Home Cinema 5050UB، بهترین پروژکتورهای Epson

بهترین پروژکتورهای Epson: مزایای خرید ویدئو پروژکتور اپسون Epson Pro Cinema 5050UB

تطبیق عالی با فناوری HDR نکته اصلی پر فروش بودن این محصول است. پروژکتور اپسون Epson 5050UB همانند سایر پروژکتورهای اپسون با فناوری 3LCD طراحی شده است. این پروژکتور، در نمایش عالی رنگ‌ها در کنار روشنایی قابل ستایش، بدون هیچ گونه افکت رنگین کمانی، زبانزد است.  فناوری 3LCD، سیگنال رنگی 100% RGB را در هر فریم به نمایش می‌کشد.

عمق سیاهی در تصاویر این پروژکتور فراتر از انتظار است. با توجه به قیمت، مطمئنا هیچ شکایتی نخواهید داشت! لنز 15 عنصری برای بالا بردن کیفیت تصویر 4k مناسب است. پروژکتور اپسون Epson 5050UB با تأخیر ورودی حداقلی، یک انتخاب عالی برای بازی با کیفیت 4K است، از آنجاییکه خوش قیمت است، گیمرهای هاردکور این مدل را به سایر پروژکتورها ترجیح می‌دهند.

بهترین پروژکتورهای Epson: پروژکتور Epson 5050UB با دقت رنگ و روشنایی بالا، سطوح مشکی خیره کننده و تطبیق عالی با HDR، یکی از بهترین پروژکتورهای سینمای خانگی زیر 3 هزار دلار است.

(برای خرید پروژکتور جیبی به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

نقاط قوت ویدئو پروژکتور اپسون Epson Pro Cinema 5050UB

  • وضوح  4k
  • تاخیر ورودی حداقلی برای بازی‌های سرعتی
  • پشتیبانی از پخش سه بعدی
  • عمق سیاهی قابل قبول
  • روشنایی و رنگ دقیق
  • محتوای HDR درجه یک
  • جابجایی لنز عریض
  • جابجایی لنز عمودی و افقی بسیار زیاد
  • قیمت مقرون بصرفه

نقاط ضعف ویدئو پروژکتور اپسون Epson Pro Cinema 5050UB

  • پروژکتورهای DLP تصاویری شارپ‌تر نمایش می‌دهند
  • زمانی که حالت روشنایی حداکثری روشن است، کمی نویز دارد

نمایی از پروژکتور Epson 5050UB، بهترین پروژکتورهای Epson

بهترین پروژکتورهای Epson: پروژکتور اپسون مدل Epson EpiqVision Ultra LS500

و اما حالا پروژکتور اپسون مدل Epson Epiqvision Ultra LS500 یک جایگزین عالی برای تلویزیون در سالن خانه با ظاهری کاملا متفاوت! این پروژکتور لیزری اپسون با میزان روشنایی 4000 انسی لومن برای مقابله‌ با نور محیط، انتخابی هوشمندانه است.

پروژکتور اپسون Epson Epiqvision Ultra LS500 با فناوری پیشرفته 3 تراشه 3LCD در نمایش تصاویر 100 یا 120 اینچی، بدون هیچ گونه اثرات رنگین کمانی و  رنگ‌های شاد و پویا، کاملا حرفه‌ای است. این پروژکتور نیز دارای پنل 1080p نیتیو است، اما می‌تواند وضوح 4K را با کمک Pixel shift بپذیرد و نمایش دهد، به همین خاطر آن را با رزولوشن 4K PRO-UD معرفی می‌کنند.

بهترین پروژکتور خانگی Epson: ویدئو پروژکتو اپسون Epson Epiqvision Ultra LS500 با میزان روشنایی 4000 لومن در حالت پویاو میزان روشنایی 2500 لومن در حالت سینمایی عملکرد عالی و رضایت بخشی دارد و به طور کلی، این مدل یکی از درخشان ترین پروژکتورهای سینمای خانگی موجود است.

(برای خرید پروژکتور اپتما به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

پروژکتور Epson EpiqVision Ultra LS500، یکی از بهترین پروژکتورهای Epson

بهترین پروژکتورهای Epson: مزایای خرید ویدئو پروژکتور اپسون Epson Epiqvision Ultra LS500

پروژکتور لیزری اپسون مدل Epson Epiqvision Ultra LS500 مبتنی بر فناوری 3LCD طراحی شده است. هیچ چرخه رنگی در پروژکتورهای 3LCD مانند DLP استفاده نمی‌شود و این بدان معناست که کاربر جلوه‌های رنگین کمانی را تجربه نخواهد کرد.

این مدل پروژکتور Epson، با میزان تاخیر ورودی فوق‌العاده کم، حدود 16.3 میلی‌ثانیه، متناسب گیمرها است. حفظ وضوح 4K در حین بازی با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز، این پروژکتور را به یک پروژکتور حرفه‌ای برای بازی تبدیل می‌کند.

در پروژکتور Epson Epiqvision Ultra LS500 صحنه‌های متحرک در فیلم‌های 24 فریم در ثانیه، بدون هیچ لرزشی روان نمایش می‌‌شوند. استریمنگ سیستم عامل اندروید با کنترل از راه دور ارائه می‌شود و با برنامه‌های Netflix، Youtube و Google Play از قبل بر روی آن بارگذاری شده است.

بهترین پروژکتورهای Epson: چیزی که در مورد پروژکتور اپسون  Epson Epiqvision Ultra LS500جالب توجه است، پخش فریم‌های 24p بدون لرزش، تاخیر ورودی حداقلی برای بازی بی عیب، خروجی نور زیاد و محتوای HDR با کیفیتی باورنکردنی است.

(برای خرید ویدئو پروژکتور ایزی کست به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

نقاط قوت ویدئو پروژکتور اپسون Epson Epiqvision Ultra LS500

  • نسبت کنتراست پویا 2,000,000:1
  • پردازش عالی تصویر دیجیتال
  • دارای قابلیت Full HD 3D
  • بهترین پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا برای بازی
  • فناوری جابجایی پیکسل 4K/w
  • بسیار جمع و جور
  • سیستم عامل اندروید و برنامه‌های استریمینگ

نقاط ضعف ویدئو پروژکتور اپسون Epson Epiqvision Ultra LS500

  • اسپیکرهای داخلی خوبی ندارد
  • نسبت به اکثر پروژکتورهای UST در کلاس خود باید دورتر از صفحه نمایش قرار گیرد

ویدئو پروژکتورEpson Epiqvision Ultra LS500، بهترین ویدئو پروژکتورهای Epson

بهترین پروژکتورهای Epson: پروژکتور اپسون مدل Epson Home Cinema 3800

ویدئو پروژکتور سینما خانگی اپسون مدل Epson Home Cinema 3800 محصول سال 2019 است، اما از جدیدترین صفحه نمایش 3LCD و پردازش 10 بیتی HDR برای بهبود کیفیت و رنگ تصویر استفاده می‌کند. فناوری 3 تراشه رنگ و روشنایی 100٪ RGB را برای هر فریم ارائه می‌شود تا اثرات رنگین کمانی در صفحه بروز نکند.

اگرچه پروژکتور اپسون Epson Home Cinema 3800 یک پروژکتور 4K واقعی نیست، اما با قابلیت 4K UHD تجربه‌ی نزدیکی از وضوح 4K را برایتان ارائه می‌دهد. کیفیت تصویر بدون تأخیر با انتقال روان داده‌ها، با کمک فناوری پردازش ویدیویی 12 بیتی آنالوگ به دیجیتال امکان‌پذیر می‌شود. گیمرهای هاردکور به ریزترین جزئیات توجه می‌کنند. این پروژکتور با چنین قیمتی، کمک بزرگی برای گیمرها است.

بهترین پروژکتور خانگی Epson: پروژکتور اپسون مدل Epson Home Cinema 3800با عمر منبع نوری 30000-35000 ساعت در حالت عادی/eco مدت‌های طولانی دوام می‌آورد.

(برای خرید پروژکتور بنکیو به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

اپسون مدل Epson Home Cinema 3800، بهترین پروژکتورهای Epson

بهترین پروژکتورهای Epson: مزایای خرید ویدئو پروژکتور اپسون Epson Home Cinema 3800

ویدئو پروژکتور Epson Home Cinema 3800 با نسبت کنتراست 100000:1 و میزان روشنایی 3000 لومن (برای نور رنگ و نور سفید) با توجه به قیمت، تصاویری واضح، روشن و شفاف نمایش می‌دهد. میزان 3000 لومن برای یک پروژکتور  4k ارزان بیش از حد مناسب است. حتی مدل‌های رده بالاتری، مانند پروژکتور سینمای خانگی سونی VPL-VW295ES با لومن کمتری از این مدل، عرضه می‌شوند.

مدل Epson Home Cinema 3800 به یک اسپیکر استریوی داخلی 10 واتی مجهز است، اما کیفیت صدا تقریباً معمولی دارد. با این حال، می‌توانید بلندگوهای خود را از طریق بلوتوث متصل کنید. این پروژکتور، با تاخیر ورودی حداقلی خود، گیمر پسند است. میزان تأخیر ورودی 16 میلی‌ثانیه با کیفیت 1080p و کمی بالاتر در رزولوشن 4K، بهترین چیزی است که می‌توان از یک پروژکتور اقتصادی انتظار داشت.

بهترین پروژکتورهای اپسون: با پروژکتور اپسون Epson 3800 صحنه‌های تاریک بخاطر عمق سیاهی حسابی واضح خواهند بود. این مدل تطبیق عالی با فناوری HDR 10 بیتی دارد، بنابراین تصاویر را با کیفیتی چشمگیر نمایش می‌دهد.

(برای خرید پروژکتور پاناسونیک به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

نقاط قوت ویدئو پروژکتور اپسون Epson Home Cinema 3800

  • 4 حالت پیش فرض باعملکردی عالی
  • نمایش بی‌نقص محتوای HDR
  • جزئیات سایه چشمگیر و عمق سیاهی خوب
  • جابجایی لنز عمودی و افقی
  • اتصالات متنوع
  • تاخیر ورودی حداقلی برای گیمرها
  • مقرون به صرفه

نقاط ضعف ویدئو پروژکتور اپسون Epson Home Cinema 3800

  • عدم پشتیبانی از پخش سه بعدی

پروژکتور اپسون Epson 3800، بهترین پروژکتورهای Epson

بهترین پروژکتورهای Epson: پروژکتور اپسون مدل Epson VS355 WXGA

پروژکتور تجاری Epson VS355 WXGA در رده‌ی پروژکتورهای تجاری، یک مدل اقتصادی است. اگرچه که بیشتر برای فعالیت‌های خارج از منزل و مقاصد اداری مناسب است، اما به عنوان یک پروژکتور همه کاره می‌توان روی آن حساب کرد. چه برای اجرای آخرین ارائه خود در جلسات کاری و چه برای تماشای کلیپ و فیلم با دوستان، پروژکتور اپسون Epson VS355 یک انتخاب مناسب و مقرون بصرفه است. این پروژکتور با رزولوشن WXGA، با اکثر لپ‌تاپ‌هایی که در دفاتر استفاده می‌شوند، مطابقت دارد.

پروژکتور همه کاره‌ی اپسون مدل Epson VS355 با میزان روشنایی 3300 لومن، برای ارائه در مکان‌هایی که نور محیط غالب است، عالی است. تصاویر روشن و رنگ‌ها دقیق نمایش می‌شوند. لامپ 210 وات UHE بسیار مقاوم است و در حالت عادی/eco تا 6000-10000 ساعت دوام می‌آورد.

بهترین پروژکتور تجاری Epson: پروژکتور اپسون Epson VS355 برای ارائه در فضاهای تجاری و ادرای ساخته شده و به همین دلیل فرآیند نصب آن به لپ‌تاپ بسیار آسان است.

(برای خرید پروژکتور تجاری/اداری به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

پروژکتور مدل Epson VS355 WXGA، بهترین پروژکتورهای Epson

بهترین پروژکتورهای Epson: مزایای خرید ویدئو پروژکتور اپسون Epson VS355

طراحی ظاهری فشرده، سبک و قابل حمل، پروژکتور اپسون Epson VS355 را به یک پروژکتور تجاری عالی تبدیل کرده است. این پروژکتور برای نصب آسان، از HDMI پشتیبانی می‌کند. لنز این پروژکتور طوری طراحی شده که از ایجاد اثر انگشت و لک‌های دیگر جلوگیری می‌کند. درب کناری گرد و غبار را از دفع می‌کند.

بهترین پروژکتورهای اپسون: به طور کلی، عملکرد پروژکتور اپسون Epson VS355 برای اهداف تجاری طراحی شده است، اما با وجود خروجی 3300 لومن، به عنوان یک پروژکتور سینمای خانگی، نیز عملکردی معمولی و مناسبدارد.

(برای خرید پروژکتور DLP به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

نقاط قوت ویدئو پروژکتور اپسون Epson VS355

  • خروجی 3300 لومن
  • عالی برای ارائه‌های تجاری در فضای باز
  • جمع و جور، سبک وزن و حمل آسان
  • لامپ بادوام
  • بسیار مقرون به صرفه است
  • عملکرد خوب در فضای تاریک
  • بی سیم اختیاری

نقاط ضعف ویدئو پروژکتور اپسون Epson VS355

  • عدم پشتیبانی از پخش سه بعدی

 بهترین ویدئو پروژکتورهای اپسون : Epson VS355

بهترین پروژکتورهای Epson: پروژکتور اپسون مدل Epson Home Cinema 4010

ویدئو پروژکتور اپسون مدل Epson Home Cinema 4010 یک پروژکتور 3LCD است که از فناوری Pixel shift برای افزایش وضوح تا رزولوشن 4K استفاده می‌کند. با انجام این کار، تصویر واضح‌تر و فضای رنگی زنده‌تری را ایجاد می‌کند.

اگرچه این مدل مجهز به پنل واقعی 4K نیست، اما اپسون به درستی از فناوری تغییر پیکسل برای نمایش یک صفحه نمایش شبیه 4k استفاده می‌کند. یک کاربر معمولی و حتی حرفه‌ای به سختی می‌توانید تفاوت تصاویر آن را با یک پروژکتور 4k واقعی تشخیص دهد.

بهترین پروژکتور خانگی Epson: پروژکتور اپسون مدل Epson Home Cinema 4010 با جدیدترین الگوریتم تطبیق HDR10 و عمق رنگ کامل 10 بیتی، نسبت کنتراست 20.000:1و فناوری پیشرفته 3LCD برای حذف نویز رنگین کمانی است.

(برای خرید پروژکتور 3LCD به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

پروژکتور مدل Epson 4010 یکی از بهترین پروژکتورهای Epson

بهترین پروژکتورهای Epson: مزایای خرید پروژکتور اپسون Epson Home Cinema 4010

دو عامل اصلی که اپسون Epson 4010 را از مدل قبلی خود اپسون Epson 4000 جدا می‌کند، روشنایی و نسبت کنتراست بهبود یافته است. خروجی 2400 لومن آن را به گزینه‌ای مناسب برای اتاق نشیمن با نور فراوان محیط تبدیل می‌کند.

لنز 15 عنصری برای ایجاد روشنایی یکنواخت و نمایش تصاویر شارپ، بهترین انتخاب بر روی این پروژکتور است. اپسون Epson 4010 دارای 96% جابجایی لنز افقی و 47% عمودی است.

بهترین پروژکتورهای Epson: فناوری 3LCD یکی از بزرگترین مزایای خرید پروژکتور اپسون Epson 4010است. رعایت استاندار 100% رنگ RGBبرای هر فریم، طیف رنگی عالی را در عین حفظ روشنایی خارق‌العاده بدون اثر رنگین کمانی، امکان‌پذیر می‌سازد.

(اگر به دنبال پروژکتور ویوسونیک هستید، این صفحه را از دست ندهید.)

نقاط قوت ویدئو پروژکتور اپسون Epson 4010

  • بسیار مقرون به صرفه
  • وضوح خیره کننده
  • رنگ‌های دقیق و رنگ پوست طبیعی
  • جابجایی وسیع لنز
  • سطوح مشکی عمیق
  • تصاویر واضح و روان
  • بدون افکت رنگین کمان
  • تجربه سینمای فوق العاده در یک اتاق تاریک

نقاط ضعف ویدئو پروژکتور اپسون Epson 4010

  • بدنه‌ی بزرگ
  • شِبه 4K

بهترین پروژکتورهای Epson: مدل Epson Home Cinema 4010

بهترین پروژکتورهای Epson: پروژکتور اپسون مدل Epson Home Cinema 3200

ویدئو پروژکتور اپسون Epson 3200 که کمی ارزان‌تر از مدل Epson 3800 است، یک پروژکتور 4K PRO-UDH است که از Pixel shift برای افزایش کیفیت تصویر استفاده می‌کند.

این پروژکتور مانند اکثر پروژکتورهای اپسون مبتنی بر فناوری صفحه نمایش 3LCD طراحی شده است. ویدئو پروژکتور اپسون Epson 3200 با فناوری 4K HDR سازگار است. این پروژکتور با خروجی 2900 لومن، یک مدل باکیفیت و مقرون به صرفه است.

بهترین پروژکتور سینما خانگی Epson: اگرچه سینما خانگی اپسون Epson 3200 ویژگی‌های سطح بالایی را که در اکثر مدل‌های گران‌قیمت می‌بینیم ارائه نمی‌کند، اما با پشتیبانی از پخش سه بعدی، اتصال بلوتوث، شبکه‌های بی‌سیم و بازی‌های 60 فریم در ثانیه، رضایت کاربر را به دست می‌آورد.

(برای خرید پروژکتور WUXGA  به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

پروژکتور مدل Epson 3200، یکی از بهترین پروژکتورهای Epson

بهترین پروژکتورهای Epson: مزایای خرید پروژکتور اپسون Epson Home Cinema 3200

درست مانند سایر مدل‌های رده بالای اپسون، پروژکتور سینما خانگی اپسون Epson Home Cinema 3200 یک پروژکتور واقعی با 3 CHIP است که از کریستال مایع یا پنل 3LCD استفاده می‌کند.  سینمای خانگی اپسون مدل Epson 3200 از یک لامپ 250 واتی به عنوان منبع نوری استفاده می‌کند. این منبع نوری، به راحتی 5000 ساعت را در حالت اکو بدون نیاز به تعمیر و تعویض کار می‌کند.
پروژکتور اپسون Epson 3200 با میزان روشنایی 3800 انسی لومن 100% متعادل برای روشنایی نور رنگی و نور سفید، طیف رنگی وسیع 10 بیتی را در انتقال هر فریم، ارائه می‌دهد. این پروژکتور همچنین از عملکرد محدوده دینامیکی بالا با پشتیبانی از HDR10 ارائه می‌کند.

بهترین پروژکتورهای Epson: راه اندازی پروژکتور اپسون Epson Home Cinema 3200 بسیار آسان است. منبع تغذیه، سیم برق، منابع رسانه و Chromecast خود را وصل کنید، دکمه پاور را فشار دهید تا آماده‌ی پخش شود.

نقاط قوت ویدئو پروژکتور اپسون Epson Home Cinema 3200

  • مقرون به صرفه
  • 4K HDR
  • روشن در روز
  • پشتیبانی از HDR10 و HLG
  • پشتیبانی سه بعدی
  • طراحی واقعی 3-CHIP
  • بازی با سرعت 60 فریم بر ثانیه

نقاط ضعف ویدئو پروژکتور اپسون Epson Home Cinema 3200

  • کنتراست معمولی
  • عمق سیاهی معمولی

منبع مطلب

بهترین پروژکتورهای Epson مدل Epson Home Cinema 3200

مقالات مرتبط

نظرات