بهترین پروژکتورهای Xiaomi: معرفی برترین پروژکتور شیائومی (Xiaomi) + عکس

وقتی صحبت از بهترین تجربه سینمای خانگی می‌شود، ویدئو پروژکتور ها حرف اول را می‌زنند! در این متن قرار است با مجموعه‌ی بهترین پروژکتورهای Xiaomi ، اگرچه نوین و تازه کار اما حسابی خوشنام و کاربلد، آشنا شوید.

بهترین پروژکتورهای Xiaomi

دستگاه‌های پروجکشن، برای عشق فیلم‌ها و گیمرها، جزو تجهیزات حیاتی هستند! در بازار، برندهای متعددی برای ارائه طیف گسترده‌ای از پروژکتورها با ویژگی‌های متفاوت موجود هستند. در میان همه‌ی برندهای قدیمی و جدید، برند Xiaomi با تضمین کیفیت و ابتکارهای جالب توجه در ساخت، مخصوصا در تولید پروژکتور لیزری، سر زبان‌ها است.

بهترین پروژکتورهای لیزری Xiaomi: مجموعه‌ی بهترین ویدئو پروژکتور‌های Xiaomi به دو دسته‌ی پروژکتور لیزری و پروژکتور جیبی (قابل حمل) تقسیم می‌شود. از آنجاییکه هم از لحاظ ظاهری متفاوت و جوان پسند هستند و هم از لحاظ فنی به خوبی رضایت مشتریرا به دست آورده‌اند، از سری پروژکتورهای پرفروش دنیا هستند.

معرفی انواع پروژکتور Xiaomi، بهترین پروژکتورهای Xiaomi

بهترین ویدئو پروژکتور Xiaomi: مزایای خرید ویدئو پروژکتور Xiaomi

در حین خرید پروژکتور چه مواردی را باید در نظر گرفت؟ از آنجایی که پروژکتورها برای پخش داده بر روی پرده نمایش پروژکتور خیلی بزرگ استفاده می‌شوند، بنابراین، میزان روشنایی جزء اصلی‌ترین مواردی است که کاربران باید روی آن تمرکز کنند.

برای اینکه یک پروژکتور در محیط‌های مختلف از نظر کیفیتی سربلند باشد، باید میزان انسی لومن خوبی برای روشنایی و وضوح (رزولوشن پروژکتور) داشته باشد. به همین دلیل است که پروژکتور بازها ترجیح می‌دهند فقط به دنبال پروژکتورهایی با نرخ لومن بالاتر باشند. پروژکتورهای لیزری Xiaomi بخاطر استفاده از منبع نوری پرقدرت، هم هدف با شما هستند.

بهترین پروژکتورهای Xiaomi: از مزایای خرید ویدئو پروژکتور Xiaomi به بدنه‌ی جمع و جور، نصب اسان، انعطاف‌پذیری عالی در نصب، منبع نوری قدرتمند و قیمت مقرون بصرفه‌ی آن در برابر سایر بهترین برندهای ویدئو پروژکتور، می‌توان اشاره کرد.

مزایای خرید ویدئو پروژکتور Xiaomi؛ بهترین ویدئو پروژکتور Xiaomi

لیست خرید بهترین پروژکتورهای شیائومی Xiaomi Projectors:

در این راهنما، برخی از پروژکتورهای رده‌ بالای شیائومی را تحت بررسی قرار می‌دهیم. امیدواریم که به شما در انتخاب گزینه مناسب و صرفه جویی در هزینه‌ها کمک کند:

بهترین ویدئو پروژکتورهای Xiaomi: پروژکتور لیزری Xiaomi Wemax ONE PRO

پروژکتور لیزری شیائومی Xiaomi WEMAX One Pro با میزان روشنایی 7000 لومن برای نمایش در فضاهای پر نور نیز مناسب است. این پروژکتور با وضوح 4K و در بر داشتن سایر مشخصات کیفی، راه خود را برای تدارک سینما خانگی لاکچری باز کرده است.

علاوه بر این، سیستم عامل هوشمند MIUI به همراه پشتیبانی از اندروید 6.0 نصب می‌شود. فناوری منبع لیزر ALPD 3.0 با رزولوشن 4K، نمایش فوق‌العاده واضحی را در تمام طول روز ایجاد می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های پروژکتور WEMAX One Pro، مجهز بودن به  لامپ LED با عمر 25000 ساعت، کنترل از راه دور، سازگاری با تلفن همراه، لپ تاپ، تبلت و غیره، حافظه قابل ارتقا تا 64 گیگابایت و خیلی از مشخصات کاربرپسند دیگر است.

بهترین ویدئو پروژکتورهای Xiaomi: پروژکتور شیائومی مدل Xiaomi WEMAX One Pro بهترین دستگاه برای سرگرمی، تجارت یا هر کاربری دیگر است. این ویدئو پروژکتور 4K با وضوح تصویر 1920x1080p پیکسل، قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد 80-150 اینچ، نسبت کنتراست 3000:1-4000:1 و فناوری 4K DMD یک ویدئو پروژکتور خانگی بی کم و کاست است.

پروژکتور لیزری Xiaomi Wemax ONE PRO؛ بهترین ویدئو پروژکتور Xiaomi

بهترین ویدئو پروژکتورهای Xiaomi: پروژکتور فور کی Xiaomi Wemax D30

ویدئو پروژکتور شیائومی مدل Xiaomi Wemax D30 با طراحی جمع و جور مناسب دکور مینیمال است. راه اندازی سریع و آسان و توانایی تنظیم طرح ریزی خود از بین 80 اینچ تا 150 اینچ در حال حرکت، تجربه سینمایی بی‌دردسر و لذت بخشی را برایتان می‌سازد! این پروژکتور چشمان شما را با نمایش تصاویری از رنگ‌های اشباع شده، کنتراست بالاتر و و وضوحی نزدیک به واقعیت، میخکوب می‌کند.

میزان روشنایی 3.000 انسی لومن روشنایی، همراه با پیشرفته‌ترین عملکرد تصویر و رنگ تا 25000 ساعت، بدون نیاز به تعمیر و نگهداری سال‌ها کار می‌کند.  با این پروژکتور از تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه خود در هر کجای خانه، در روز یا شب، لذت ببرید. اسپیکرهای داخلی استریو فراگیر با توان 60 وات، صدایی رسا ارائه می‌کنند.

بهترین پروژکتورهای Xiaomi: سیستم اندروید، لیزر فوق پرتاب کوتاه، وای فای و بلوتوث داخلی این دستگاه را برای کاربردهای مختلف: آموزشی، خانگی و تجاری، به بهترین پروژکتور لیزری 4k شیائومی تبدیل کرده است.

(برای خرید پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

پروژکتور فور کی Xiaomi Wemax D30؛ بهترین ویدئو پروژکتور Xiaomi

بهترین پروژکتورهای Xiaomi: پروژکتور سینما خانگی Xiaomi WEMAX A300

پروژکتور لیزری شیائومی Xiaomi WEMAX A300 یک پروژکتور خاص با بدنه‌ای مشابه مجموعه پروژکتورهای MIJIA است؛ البته که از لحاظ فنی با تفاوت‌های قابل توجهی همراه است.

این پروژکتور همچنین از فناوری منبع نور لیزر ALPD 3.0 در الگوریتم وضوح 4K پشتیبانی می‌کند. پروژکتور Xiaomi مدل WEMAX A300 با بدنه‌ای کوچک و جمع و جور  مناسب طراحی دکورهای مدرن است. پروژکتور لیزری شیائومی WEMAX A300 دارای 64 گیگابایت حافظه eMMC است تا بتواند داده‌ها را به صورت محلی ذخیره کند.

این پروژکتور با میزان روشنایی 9000 انسی لومن برای نمایش در پرنورترین فضاهای نیز  آماده است. پشتیبانی از نمایش 3 بعدی، اسپیکرهای استریو داخلی، انعکاس پراکنده ویژه مراقبت از چشم، سیستم عامل تلویزیون MIUI با اندروید 6.0، لامپ 330 وات و عمر بیش از 20000 ساعت از مزایای خرید ویدئو پروژکترو Xiaomi WEMAX A300 است.

بهترین پروژکتورهای Xiaomi: پروژکتور Xiaomi WEMAX A300 با میزان رزولوشن 3840×2160 پیکسل، نسبت کنتراست 4000:1 و میزان روشنایی 9.000 انسی لومن، برای نمایش تصاویری رؤیایی کاملا آماده است. درضمن به لطف قابلیت پرتاب کوتاه، می‌توانید از تصاویر 80 تا 300 اینچ در فاصله 0.5 متری از صفحه نمایش، نهایت لذت را ببرید.

(بهترین عینک های سه بعدی را در این صفحه بیابید.)

پروژکتور سینما خانگی Xiaomi WEMAX A300؛ بهترین پروژکتورهای Xiaomi

بهترین ویدئو پروژکتورهای Xiaomi: پروژکتور Xiaomi Mi Laser

پروژکتور Xiaomi Mi Laser Ulta short throw projector یا پروژکتور WEMAX Ultra-Short محصول سطح بالای دیگری از این برند، برای تبدیل خانه شما به سینما است. این پروژکتور فوق کوتاه به تنهایی، مخاطبان زیادی را برای شیائومی به دست آورد.

اگر آن را به عنوان بهترین پروژکتور دید در روز برچسب گذاری کنیم، هیچ گذاف نگفته‌ایم. با این پروژکتور اصلا اندازه‌ی اتاق مهم نیست زیرا به هیچ وجه نمی‌تواند بر روی کیفیت تصویر تأثیرگذارد.

این پروژکتور همانند نسل قبلی خود، با طراحی لنز کانونی بسیار کوتاه می‌تواند تصاویر را در ابعاد 150 اینچ، ارائه دهد. علاوه بر این، فناوری لیزر ALPD 3.0 با پشتیبانی از رزولوشن 4K با وضوح پیکسلی 1920x1080p، در نمایش تصاویر باکیفیت، عملکردی فوق العاده دارد.

بهترین پروژکتورهای Xiaomi: بخش نرم افزار رابط کاربری MIUI در پروژکتور Xiaomi MI Laser از اندروید 6.0 یا بالاتر، پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، دارای یک چیپست T968 Cortex-A53 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز، همراه با 2 گیگابایت رم DDR3 و حافظه فلش 16 گیگابایتی eMMC است.

(تلویزیون بزرگ یا ویدئو پروژکتور کدام را ترجیح می‌دهید؟)

پروژکتور Xiaomi Mi Laser؛ بهترین ویدئو پروژکتور Xiaomi

بهترین پروژکتورهای Xiaomi: پروژکتور لیزری شیائومی Xiaomi Mijia 1S

در میان رقابت بهترین پروژکتورهای Xiaomi مجموعه پروژکتورهای شیائومی سری MIJIA نیز تحت سیستم زنجیره زیست محیطی شیائومی ثبت شده‌اند و قول توسعه پروژکتورهای سینمای خانگی پیشرفته را داده است. در اینجا ما پروژکتور لیزری شیائومی MIJIA 4K را در این لیست قرار داده ایم.

پروژکتور شیائومی Xiaomi MIJIA 1s 4K با میزان روشنایی 5000 لومن و قابلیت پرتا کوتاه، گزینه‌ای برجسته است. این دستگاه  با مجهز بودن به منبع لیزری ALPD DMD با وضوح اصلی 3840×2160 پیکسل و نسبت کنتراست 3000:1 در نمایش تصاویر سینمایی رضایت کاربران سختگیر را نیز به دست می‌آورد.

برای اتصال به دستگاه‌های هوشمند جانبی، از اندروید 6.0 یا بالاتر پشتیبانی می‌کند. چیپست گرافیک بالای این دستگاه، دارای 2 گیگابایت رم DDR3 و 1 گیگابایت حافظه eMMC برای ذخیره داده‌ها است.

بهترین پروژکتورهای Xiaomi: پروژکتور Xiaomi Mija 1S با قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد 80 تا 150 اینچ، عمر منبع نوری 25000 ساعت، اسپیکرهای داخلی، پشتیبانی از ارائه سه بعدی، برای ارائه فیلم در فضای خانه و نمایش اسلاید در محیط کاری، دستگاهی مناسب است.

(بهترین پروژکتور اولترا شورت ترو را در این صفحه بیابید.)

پروژکتور لیزری شیائومی Xiaomi Mijia 1S؛ بهترین پروژکتورهای Xiaomi

بهترین ویدئو پروژکتورهای Xiaomi: پروژکتور Xiaomi Fengmi 4K

و حالا رونمایی از یک پروژکتور لیزری شیائومی دیگر با وضوح 4K که شیائومی این محصول را با نام تجاری فرعی Fengmi معرفی می‌کند، در لیست بهترین پروژکتورهای Xiaomi جای می‌گیرد. پروژکتور سینما خانگی شیائومی Xiaomi Fengmi 4k دارای سیستم عامل Android 6.0 با رابط تلویزیون MIUI است. این پروژکتور با مجهز بودن به CPU 64 بیتی T968 Cortex-A53 را با فرکانس 1.8 گیگاهرتز نصب می‌کند.

پروژکتور سینمایی Xiaomi Fengmi 4K مانند سایر پروژکتورهای هم رده‌اش، دارای روشنایی 1700 لومن، نسبت کنتراست 3000:1 و نسبت تصویر 4:3 است. ابعاد تصاویر طرح ریزی شده بین 40 تا 200 اینچ است. در نوع نمایشگر DMD وضوح اصلی 3840×2160 پیکسل ارائه می‌شود.

علاوه بر این، بلوتوث و WIFI دو بانده، یک پورت HDMI، LAN، SPDIF، AV و دو پورت USB برای اتصال به دستگاه‌های جانبی در این پروژکتور تعبیه شده است.به این ترتیب به راحتی می‌توانید انواع دستگاه هوشمند از لپ تاپ، تبلت و گوشی اندروید تا آیفون را به آن وصل کنید.

بهترین پروژکتورهای Xiaomi: اگر به دنبال یک پروژکتور شیک و هوشمندهستید که بتواند تصاویری بزرگ به شما ارائه دهد هستید، پروژکتور Xiaomi Fengmi 4kبهترین انتخاب است.

(به دنبال پروژکتور با رزولوشن XGA هستید؟ این صفحه مناسب شما است.)

پروژکتور Xiaomi Fengmi 4K؛ بهترین ویدئو پروژکتور Xiaomi

بهترین پروژکتورهای Xiaomi: پروژکتور Xiaomi Fengmi 4K Cinema Pro

پروژکتور شیائومی مدل Xiaomi Fengmi 4k Cinema Pro علاوه بر پوشش براق روی سطح، از طراحی فشرده و ظریفی برخوردار است. این دستگاه با بدنه‌ی یک دست سیاه رنگ، به شکل مستطیل است که دارای لبه‌های تیز است. پنل پورت‌ها هم در قسمت پشتی آن جای گرفته است.

پروژکتور Xiaomi Fengmi 4K Cinema Pro آخرین نسخه سیستم عامل FengOS را نصب می‌کند. این پروزکتور  دارای یک پردازنده چهار هسته‌ای Amlogic T968 است که با 3 گیگابایت رم DDR3 جفت می‌شود. حافظه داخلی دارای 64 گیگابایت حافظه فلش eMMC است.

پروژکتور Xiaomi Fengmi 4K Cinema Pro با خروجی تصویر 4K و فناوری DLP، پردازش نور دیجیتال را ترکیب می‌کند. این دستگاه با نسبت کنتراست 3000:1، نسبت پرتاب 0.23:1، فوکوس فوق العاده کوتاه و 3840x2160p، کاربران تجربه‌ی بصری خیره کننده‌ای را ثبت خواهند کرد.

بهترین پروژکتورهای Xiaomi: پروژکتور Fengmi 4K Proعلاوه بر تضمین با کیفیت تصویر، تولید صدای رسا را با فرکانس دوگانه بالا و فرکانس کامل و داشتن گواهینامه DTS، بر عهده می‌گیرد. فناوری قدرتمند Dolby Atmos یک تجربه شنیداری با جلوه‌های صوتی طبیعی‌تر برای دوستداران فیلم ایجاد می‌کند.

(برای خرید ویدئو پروژکتور HD این صفحه را از دست ندهید.)

پروژکتور Xiaomi Fengmi 4K Cinema Pro؛ بهترین پروژکتورهای Xiaomi

بهترین پروژکتورهای Xiaomi: پروژکتور Xiaomi Fengmi 4K MAX

پروژکتور جدید شیائومی Xiaomi Fengmi 4K Max از بسیاری جهات خاص است. این دستگاه به شما امکان می‌دهد تا از پخش ویدیو با وضوح 4K لذت ببرید. اندازه صفحه نمایش از 100 اینچ به 200 اینچ قابل افزایش است. یکی دیگر از چشم اندازهای مهم در این پروژکتور، میزان روشنایی 4500 انسی لومن است که تصویر را مانند روز شفاف می‌کند.

یکی دیگر از بهترین گزینه‌های این پروژکتور، گنجاندن فناوری نمایشگر لیزر فسفر ALPD 3.0 است. این دستگاه از وضوح 4K در کنار الگوریتم HDR10 + HLG و رزولوشن 3840x2160p پشتیبانی می‌کند. همه این ماژول‌ها به طرز شگفت انگیزی با هم کار می‌کنند، تا کیفیت تصویر درجه یکی را به شما نشان دهند.

برای روشن‌تر کردن صحنه‌ها، پروژکتور شیائومی Xiaomi Fengmi 4K Max از میزان روشنایی 4500 انسی لومن استفاده می‌کند. به طور مشابه، صفحه نمایش لیزری دارای فناوری DMD 0.47 اینچی است. این پروژکتور هم در گروه پروژکتورهای پرتاب کوتاه قرار می‌گیرد و می‌تواند در کمترین فاصله تا صفحه نمایش، تصویری بین 80 تا 150 اینچ ایجاد کند.

بهترین پروژکتورهای Xiaomi: پروژکتور شیائومی Xiaomi Fengmi 4K Max می تواند به لپ تاپ یا کامپیوتر متصل شود. همینطور دارای امکانات WIFI و بلوتوث 4.1 برای اتصال بی سیم است. به همراه این پروژکتور، یک کنترل از راه دور مبتنی بر بلوتوث و مادون قرمزارائه می‌شود.

(برای خرید ویدئو پروژکتور Full HD به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

پروژکتور Xiaomi Fengmi 4K MAX؛ بهترین پروژکتورهای Xiaomi

بهترین پروژکتورهای Xiaomi: پروژکتور Xiaomi MIJIA 2 Pro

پروژکتور شیائومی Xiaomi Mijia 2 Pro، محصولی با اندازه جمع و جور از برند شیائومی است که قادر به تولید یک صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت است. کاربران می توانند قاب صفحه نمایش بهینه شده را از 60 تا 120 درجه تنظیم کنند. پروژکتور از تصحیح خودکار ذوزنقه‌ای عمودی پشتیبانی می‌کند. کاربران با استفاده از این ویژگی می‌توانند پروژکتور را در مکان دلخواه خود قرار دهند.

در طرفین پروژکتور، دو اسپیکر دوگانه 10 واتی قرار دارد. اسپیکرها صدای کریستالی ارائه داده و از کدک DTS پشتیبانی می‌کنند. این پروژکتور می‌تواند به عنوان یک استریو بلوتوث مستقل، هنگام اتصال به تلفن هوشمند یا هر دستگاه بلوتوث دیگری استفاده شود. برای اجرا، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی در این پروژکتور، ارائه می‌شود.

پروژکتور شیائومی Xiaomi Mijia 2 Pro، با پردازنده 12 نانومتری Amlogic T972 عرضه می‌شود. این پردازنده جدید در مقایسه با سایر پروژکتورها،حدود 8 درصد کاهش مصرف انرژی را به همراه خواهد داشت. پردازنده جدید Xiaomi به پروژکتور اجازه می‌دهد تا از رمزگشایی 8K را پشتیبانی کند.

بهترین پروژکتورهای Xiaomi: پروژکتور شیائومی Xiaomi Mijia 2 Proبا مجهز شدن به پردازنده‌ی جدید، بر روی سیستم Android TV 9.0،  برنامه‌های ویدیویی و بازی را اجرا می‌کند.

(برای خرید پروژکتور ارزان به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

پروژکتور Xiaomi MIJIA 2 Pro؛ بهترین پروژکتورهای Xiaomi 

بهترین ویدئو پروژکتورهای Xiaomi: پروژکتور Xiaomi XGIMI H3

پروژکتور شیائومی مدل Xiaomi XGIMI H3 Mini دارای سیستم کنترل از راه دور بلوتوث، به همراه پشتیبانی از اپلیکیشن و سیستم عامل اندروید است. این سیستم، با میزان روشنایی 1900 انسی لومن و وضوح 1920x1080p و فناوری 4K DLP، نمایش باکیفیت تصاویر را تضمین می‌کند.

کاربران با نمایش تصاویر در ابعاد 60 تا 300 اینچی، این پروژکتور را بعنوان دستگاهی منحصر به فرد برای تدارک سینمای خانگی خود در نظر دارند! علاوه بر این، پروژکتور شیائومی مدل Xiaomi XGIMI H3 Mini قابلیت پخش سه بعدی، دارای اسپیکر داخلی، WIFI، منبع نوری LED و پورت‌های اتصالات متنوع است.

ترکیب رنگ مشکی و نقره‌ای ظاهری خیره‌کننده و متناسب با محیط خانه ایجاد می‌کند. قسمت جلویی پروژکتور شیائومی مدل Xiaomi XGIMI H3 Mini میزبان یک لنز به همراه یک دکمه برای تنظیمات آسان است.

این پروژکتور قادر به نمایش تصاویر با وضوح 1920x1080p و همچنین پشتیبانی از فناوری 4K و DLP است. اندازه نمایشگر 60 تا 300 اینچی، نسبت کنتراست 5000:1، نسبت پرتاب 1.2:1، پشتیبانی از تصویر دو بعدی و سه بعدی از ویژگی‌های کاربر پسند این دستگاه است.

بهترین ویدئو پروژکتورهای Xiaomi: پروژکتور شیائومی مدل Xiaomi XGIMI H3 Mini دارای ویژگی‌های هوشمند متنوعی مانند لامپ LED با عمر 30 هزار ساعت، پشتیبانی از فرمت‌های چندرسانه‌ای چندگانه، اسپیکرهای داخلی، میزان نویز 30 دسی‌بل، وضوح 2K/4K، مقیاس تصویر 4:3، جک هدفون و پشتیبانی از چندین دستگاه است.

منبع مطلب

پروژکتور Xiaomi XGIMI H3، بهترین ویدئو پروژکتور Xiaomi

مقالات مرتبط

نظرات