از کجا ویدئو پروژکتور بخریم؟

روزی روزگاری، برای تماشای فیلم و سریال و تلویزیون دستگاه خوبی بود! بله دستگاه خوبی بود و این روزها، با سرویس‌های پخش آنلاین که یک روز در میان کلیپ‌ها و فیلم‌های جدید ارائه می‌کنند، هیچ راهی بهتر از خرید ویدئو پروژکتور خانگی برای لذت بردن از آن‌ها وجود ندارد. در این متن درباره اینکه از کجا ویدئو پروژکتور بخریم برایتان نوشته‌ایم.

از کجا ویدئو پروژکتور بخریم؟

آیا برای تدارک سینمای خانگی خود پروجکشن در نظر گرفته‌اید؟ مطمئناً، با داشتن تلویزیون‌های اسمارت، خیال خرید ویدئو پروژکتور به سرتان نمی‌زند مگر اینکه خیلی مدرن فکر کنید و یا خیلی عشق فیلم باشید! البته این را هم بگوییم که داشتن تلویزیون اسمارت به این معنا نیست که آن‌ها بهترین گزینه هستند. که در این باره در متن تفاوت تلویزیون و پروژکتور موارد را ذکر کرده‌ایم. راستی از کجا ویدئو پروژکتور بخریم تا بتوانیم آن‌ها را با اطمینان جایگاه تلویزیون محبوب‌مان کنیم؟ وگرنه مجبور هستید که در دورهمی‌های برای نمایش یک محتوا، دائما گوشی‌تان را دست به دست کنید!

از کجا ویدئو پروژکتور بخریم: برای خرید ویدئو پروژکتور باید به سراغ فروشگاهی بروید که سابقه‌ و تجربه‌ی خوبی در فروش ویدئو پروژکتور داشته باشد تا بتواند متناسب با نیاز کاربر، مورد مناسبی را پیشنهاد دهد.

(در این متن تفاوت تلویزیون و پروژکتور برای بازی را بررسی کرده‌ایم.)

خرید ویدئو پروژکتور

از کجا ویدئو پروژکتور بخریم: تفاوت تلویزیون و پروژکتور

در بحث داغ مقایسه تلویزیون با پروژکتور، چندین مزیت از پروژکتورها برای سرگرمی خانگی وجود دارد، از جمله: ابعاد تصویر قابل تنظیم، تصاویر واید، دستگاه جمع و جور و قابل حمل بودن است. در این متن به ویژگی‌های فروشگاه آنلاین خوب برای خرید ویدئو پروژکتور، انواع پروژکتور در بازار و قیمت ویدئو پروژکتور های می‌پردازیم.

از کجا ویدئو پروژکتور بخریم: با خرید ویدئو پروژکتور فقط کافی است که یک دیوار سفید در اتاق‌تان داشته باشید. یک ویدئو پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا شورت ترو، می‌تواند حتی در کوچک‌ترین آپارتمان‌ها و اتاق‌ها بدون ایجاد سایه و یا بازتاب آزار دهنده‌ی نور، تصاویری در ابعاد 100 اینچ و حتی بالاتر به نمایش گذارد.

(در این صفحه مقایسه تلویزیون با پروژکتور پرتاب کوتاه را می‌خوانید.)

تفاوت تلویزیون و پروژکتور

از کجا ویدئو پروژکتور بخریم: مزایای خرید ویدیو پروژکتور

اگر قبلاً از پروژکتور برای تماشای فیلم، برنامه‌های تلویزیونی یا بازی‌های ویدیویی مورد علاقه خود در نور محیط استفاده کرده باشید، از مزایای اصلی داشتن آن مطلع هستید:

  • پروژکتورهای رده بالا با نمایش تصاویری در ابعاد دو یا سه برابر یک تلویزیون هوشمند، که بدون کاهش کیفیت تصویر و زاویه دید عالی، با هزینه‌ی مقرون بصرفه
  • تصاویر سه بعدی در پروژکتور بسیار واضح‌تر از تلویزیون صفحه تخت
  • قابل حمل بودن با رزولوشن عالی
  • شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه بلیط، یک تجربه سینمای خانگی با کیفیت تصویر عالی داشته باشید
  • گیم! استفاده از پروژکتور، بازی‌های ویدیویی را به دنیای جدیدی می‌برد

مزایای خرید ویدیو پروژکتور

از کجا ویدئو پروژکتور بخریم: راهنمای خرید ویدئو پروژکتور

خرید ویدئو پروژکتور، جزو خریدهای تخصصی است و خریدار باید یکسری نکات را خوب بداند تا بتواند مورد دلخواه‌اش را با قیمت مناسب خریداری کند:

برند ویدئو پروژکتور

برای خرید ویدئو پروژکتور باید برندهای خوشنام این مجموعه را بشناسید. اگرچه که برندهای قدر گرانقیمت هستند، اما در عوض خیالتان راحت است که تا مدت‌ها با آن به چالشی برنخواهید خورد. از برندهای کهنه کار این مجموعه:

و برندهای نوین و پرطرفدار:

نوع کاربرد ویدئو پروژکتور

بعد از آشنایی با برندهای برتر ویدئو پروژکتورها، باید نوع کاربری خود را مشخص کنید. ویدئو پروژکتور را دقیقا برای چه کاربردی نیاز دارید؟ برای آموزش یا برای سرگرمی؟ یا یک پروژکتور برای دفتر کارتان می‌خواهید؟

نوع کاربری در خرید ویدئو پروژکتور بسیار حائز اهمیت است و حتی باعث تفاوت فاحشی در قیمت ویدئو پروژکتور داشته باشد. ویدئو پروژکتورها برای کاربردهای مختلف طراحی می‌شوند:

  • ویدئو پروژکتور سرگرمی که شامل ویدئو پروژکتور خانگی و ویدئو پروژکتور بازی می‌شود.
  • ویدئو پروژکتور کلاسی که شامل ویدئو پروژکتور تعاملی است.
  • ویدئو پروژکتور تجاری منظور از ویدئو پروژکتور تجاری، دستگاهی است که بتواند ساعت‌های طولانی در فضاهای عمومی را مثل دفاتر کاری و اداری و اتاق کنفرانس را تاب بیاورد.

نوع فناوری ویدئو پروژکتور

بعد از اینکه تکلیف‌نوع کاربردی پروژکتور مشخص شد، حالا به سراغ نوع فناوری آن می‌رویم. نوع فناوری نیز بر روی قیمت ویدئو پروژکتور بسیار تأثیر گذار است. ویدئو پروژکتورها در دو دسته‌ی عظیم  پروژکتور DLP،  پروژکتور 3LCD و پروژکتورهای پیشرفته LCoS که از ترکیب این دو فناوری طراح شده است، قرار می‌گیرند. و بر اساس نوع منبع نوری بکار رفته به پروژکتور LED، پروژکتور هیبرید، پروژکتور لیزری دسته بندی می‌شود.

از کجا ویدئو پروژکتور بخریم

از کجا ویدئو پروژکتور بخریم: تنوع ویدئو پروژکتورها از نظر مشخصات فنی

ویدئو پروژکتور علاوه بر فناوری ساخت، یکسری مشخصات فنی دیگری دارند که آن‌های نیز موجب می‌شوند قیمت ویدئو پروژکتور ها تغییراتی زیاد داشته باشند. بر اساس کیفیت منبع نوری، نوع چیپ بکار رفته و همینطور از لحاظ ظاهری پروژکتورهای متنوعی در بازار موجود هستند.

دسته بندی پروژکتورها بر اساس رزولوشن و ویژگی‌های فنی:

دسته بندی پروژکتورهای بر اساس نسبت پرتاب:

  • پروژکتور پرتاب بلند
  • پروژکتور برد کوتاه
  • پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا

دسته بندی پروژکتورها بر اساس اندازه:

تنوع ویدئو پروژکتور از نظر مشخصات فنی

از کجا ویدئو پروژکتور بخریم: وظیفه کاربر

برای خرید ویدئو پروژکتور علاوه بر مواردیکه در بالا اشاره شد، توصیف نوع فضایی که قرار است که سینمای اختصاصی شما باشد، بسیار مهم است. متراژ اتاق و تعداد پنجره‌های موجود در آن تا حد زیادی روی کیفیت پروژکتور تأثیرگذار است.

پروژکتوری که نصب انعطاف‌پذیری دارد به راحتی می‌توان آن را جابجا کرد. در هنگام خرید ویدئو پروژکتور باید توصیف دقیقی از فضای نصب برای فروشنده داشته باشید تا مدل دلخواه‌تان را به شما معرفی کند.

خرید ویدئو پروژکتور از تهران پروژکتور

از کجا ویدئو پروژکتور بخریم: قیمت ویدئو پروژکتور

عواملی که بر روی قیمت ویدئو پروژکتور تأثیر بسزایی دارند، برند، رزولوشن (بخاطر بکار رفتن چیپست پیشرفته) و منبع نوری است. مثلا ویدئو پروژکتور 4k سونی بخاطر استفاده از متریال تمام کریستال در ساخت چیپ 4k بسیار گرانقیمت است. ویدئو پروژکتور لیزری بخاطر استفاده از دیود لیزر بجای لامپ، گرانقیمت است اما در عوض تا مدت زمان طولانی نیاز به تعویض منبع نوری ندارد.

قیمت ویدئو پروژکتور

از کجا ویدئو پروژکتور بخریم: معرفی فروشگاه معتبر برای خرید ویدیو پروژکتور

فروشگاه مناسب برای خرید ویدئو پروژکتور:

  • فروشگاه آنلاین خرید ویدئو پروژکتور باید تنوع بالایی از برندهای معروف و پرطرفدار داشته باشد
  • تنوع مدل‌ها در قیمت‌ها و کاربری‌های مختلف
  • کارشناسان خبره برای مشورت آنلاین و حضوری
  • ارائه تجهیزات جانبی ( مثل پرده نمایش، پایه پروژکتور، برد هوشمند و صفحه لمسی)
  • روش‌های خرید متنوع (حضوری، تلفنی، اینترنتی)
  • پیگیری و پشتیبانی
  • پاسخگویی سریع به نیاز مشتریان
  • شرایط مناسب برای مرجوعی کالا
  • حفاظت از حریم خصوصی کاربران
  • ارائه روش‌های ایمن برای خرید

از کجا ویدئو پروژکتور بخریم: فروشگاه تهران پروژکتور با سال‌ها سابقه در خرید و فروش انواع ویدئو پروژکتور از مدل‌های مطرح دنیا و تجهیزات جانبی آن، فروشگاه معتبری برای تأمین نیاز کاربران حرفه‌ای است.

مقالات مرتبط

نظرات