معرفی انواع پروژکتور سالن کنفرانس: بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس + عکس

فهرستی از بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس با درجه بندی روشنایی بین 3000 لومن تا 6500 لومن در این لیست برایتان در نظر گرفته‌ شده است. این‌ها بهترین پروژکتورها برای اتاق کنفرانس، دفاتر و سایر موارد استفاده در یک مکان عمومی هستند. این ویدئو پروژکتورها بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کنند، معمولاً روی سقف نصب شده یا روی میز اتاق کنفرانس قرار می‌گیرند.

خرید بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس

بهترین پروژکتور اتاق کنفرانس یک دستگاه همه کاره است که امکان نمایش داده‌ها، ارائه‌های پاورپوینت، فیلم‌ها، گرافیک‌ها و عکس‌ها را در طول جلسه در بر روی پرده نمایش پروژکتور یا برد هوشمند فراهم می‌کند. چنین پروژکتورهایی معمولاً روی سقف نصب شده یا روی میز اتاق کنفرانس قرار می‌گیرند. (انواع پایه پروژکتور را در این صفحه بیابید.)

از مهم‌ترین ملزومات چنین دستگاهی این است که تمام داده‌ها، فیلم‌ها، تصاویر و حتی در برخی موارد بازی‌ها را به درستی نمایش دهد. تقریباً همه پروژکتورها از اکثر فرمت‌ها پشتیبانی می‌کنند، اما نحوه کار با آن‌ها از مدلی به مدل دیگر متفاوت است. برای استعلام قیمت پروژکتور کنفرانس به تهران پروژکتور مراجعه کنید.

بهترین پروژکتور اتاق کنفرانس: دستگاه‌های ارائه شده در این لیست، به لطف وضوح فول اچ‌دی، سطح روشنایی بالا، گزینه‌های ارتباطی فراوان، برای نمایش باکیفیت از منابع مختلف طراحی شده‌اند تا در کمترین زمان ممکن بهترین اجرا را در اتاق کنفرانس ارائه دهند.

(برای خرید انواع ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس و ویدئو پروژکتور خانگی به صفحه‌های مورد نظر مراجعه کنید.)

بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس: ویدئو پروژکتور اپسون مدل Epson EpiqVision Flex CO-FH02

با پروژکتور هوشمند، همه کاره و قابل حمل Epson CO-FH02 برای کار از راه دور، سرگرمی‌های خانگی و فراتر از آن لذت ببرید. پروجکشن اپسون Epson EpiqVision Flex CO-FH02 برای سهولت و راحتی بیشتر در روزهای کاری شما طراحی شده است، این پروژکتور متخصص پخش تصویر Full HD 1080p تا 300 اینچ، چهار برابر بزرگ‌تر از یک صفحه تخت 75 اینچی تلویزیون‌های معمولی، است.

این پروژکتور برای جلسات آنلاین مشترک و ارائه‌های دقیق عملکردی عالی دارد. و با گنجاندن Android TV، می‌توانید تمام کانال‌های پخش مورد علاقه خود را از جمله Netflix، Apple TV+، Amazon Prime، Hulu، Disney+، HBOMax، YouTube و غیره را تنظیم کنید.

مشخصات کلیدی پروژکتور Epson EpiqVision Flex CO-FH02

  • نمایش درخشان تصاویر تا ابعاد 300 اینچ
  • در روشنایی رنگ، بهترین مدل در کلاس خود
  • سازگاری عالی با مجموعه مایکروسافت و Zoom Calls
  • تصحیح خودکار رنگ مبتنی بر فریم تصویر، برای نمایش واضح و طبیعی
  • محتوای مورد علاقه خود را مستقیماً از تلفن هوشمند، رایانه لوحی یا رایانه خود به صورت بی سیم پخش کنید

بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس: انواع ویدئو پروژکتور اپسون متخصص نمایش تصاویر درخشان است. ویدئو پروژکتور اپسون Epson EpiqVision CO-FH02 با میزان روشنایی 3.000 انسی لومن، عمر لامپ 6.000 ساعت در حالت نرمال و وزن 2.6 کیلوگرمیک پروژکتور همه کاره و قابل حمل انتخابی عالی به عنوان ویدئو پروژکتور سالن کنفرانس است.

(برای آشنایی با بهترین ویدئو پروژکتورهای اپسون به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

پروژکتور اپسون مدل Epson CO-FH02؛ بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس

بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس: ویدئو پروژکتور بنکیو مدل BenQ LK936ST

نرخ پرتاب 0.8 و بزرگنمایی 1.1 برابر، پروژکتور بنکیو BenQ LK936ST را برای تولید تصاویر وسیع در اتاق‌های کنفرانس کوچک آماده کرده است. فقط با فاصله 4 تا 5 متر می‌توانید تصاویری به ابعاد 120 اینچ داشته باشید. این پروژکتور  پرتاب کوتاه است، بدون ایجاد سایه یا نورهای آزار دهنده، می‌تواند تصاویری شفاف و زیبا به نمایش گذارد.

مشخصات کلیدی پروژکتور BenQ LK936ST

  • نصب آسان با جابجایی وسیع لنز در جهت‌های عمودی و افقی
  • ترازبندی سه بعدی قاب و Corner Fit
  • رزولوشن پروژکتور 4K UHD با تولید 8.3 میلیون پیکسل
  • کنتراست پویا 3.000.000:1

بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس: پروژکتور بنکیو BenQ LK936ST با میزان روشنایی 5.100 انسی لومن، عمر منبع نوری لیزر 20.000 ساعت (نرمال) و وزن 7 کیلوگرم، یک پروژکتور عالی برای نصب دائمیدر اتاق کنفرانس است.

(برای خرید پروژکتور پرتاب کوتاه اولترا به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

پروژکتور بنکیو مدل BenQ LK936ST؛ بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس

بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس: ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VZ580U

پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VZ580U با میزان روشنایی 5.000 انسی لومن و رزولوشن WUXGA از تصاویر روشن در فضای نورانی اتاق کنفرانس خود لذت ببرید. میزان روشنایی 5000 لومن و نسبت کنتراست دینامیک 16000:1 برای غلبه بر نور در اتاق‌های نسبتا روشن و ارائه جزئیات در مناطق تاریک تصویر عملکرد خوبی دارند. رزولوشن اصلی WUXGA آن را برای مشاهده ویدیوهای HD و نمایش دقیق تصاویر و داده‌ها مجهز کرده است.

مشخصات کلیدی پروژکتور Panasonic PT-VZ580U

  • نصب آسان و انعطاف‌پذیر
  • خاموشی آنی
  • اسپیکر داخلی
  • عملکرد مدیریت Eco
  • مجهز به حالت‌های تخته سفید و تخته سیاه
  • مجهز به نرم افزار Multi Monitoring & Control

بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس: پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VZ580U با میزان روشنایی 5.000 انسی لومن، عمر لامپ 5.000 ساعت در حالت نرمال و وزن 4.8 کیلوگرم، برای نصب دائمی در اتاق کنفرانس دستگاهی عالی است.

(برای خرید انواع ویدئو پروژکتور FULL HD به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

پروژکتور Panasonic PT-VZ580U؛ بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس

بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس: ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW632ST

ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW632ST که برای ارائه تصاویر واضح، روشن و بزرگ‌ از کمنرین فاصله تا پرده نمایش، طراحی شده است، برای استفاده در مکان‌هایی که مساحت کمی دارند، مانند اتاق‌های کنفرانس کوچک و کلاس‌های درس ایده آل است.

پروژکتور BenQ MW632ST با میزان روشنایی 3200 انسی لومن و نسبت کنتراست چشمگیر 13000:1، تصاویری شارپ با رنگ‌های غنی و دقیق ارائه می‌دهد.

مشخصات کلیدی پروژکتور BenQ MW632ST

  •  رزولوشن بومی WXGA
  • میزان روشنایی 3.200 انسی لومن
  • نسبت کنتراست 13.000:1
  • طراحی لنز کوتاه پرتاب 0.9
  • عمر لامپ بالاتر از 10.000 ساعت
  • دارای اتصال HDMI و MHL
  • مجهز به اسپیکر داخلی 10 وات

بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس: پروژکتور بنکیو BenQ MW632ST با میزان روشنایی 3.200 انسی لومن و عمر لامپ 4.000 ساعتدر حالت نرمال و وزن 2.6 کیلوگرمبه عنوان یک پروژکتور قابل حمل پرتاب کوتاه، گزینه‌ای عالی است.

(برای خرید انواع ویدئو پروژکتور جیبی به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW632ST؛ بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس

بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس: ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-PU1006W

پروژکتور اپسون Epson EB-PU1006W مجهز به ویژگی‌های نصب پیشرفته، با وضوح WUXGA و سازگار 4K است. این دستگاه از نرم افزار اپسون برای مدیریت محتوا و نظارت و کنترل از راه دور پشتیبانی می‌کند. بعلاوه، پروژکتور با منبع نور لیزری تقریباً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری تا 20000 ساعت کار می‌کند. این پروژکتور دارای یک پخش کننده رسانه داخلی با آپلود محتوای شبکه است.

مشخصات کلیدی پروژکتور Epson EB-PU1005W

  • نسبت کنتراست 2.500.000:1
  • ماندگاری بالای منبع نوری لیزر و همینطور فیلتر تا 20.000 ساعت
  • روشنایی عالی رنگ‌ها
  • سازگار با 11 لنز اختیاری پرتاب کوتاه

بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس: پروژکتور اپسون Epson EB-PU1006W با میزان روشنایی 6.000 انسی لومن، عمر منبع نوری لیزری 20.000 ساعته و وزن 15.4 کیلوگرم، نمونه‌ای عالی از پروژکتور لیزری برای فضاهای کاری و تجاری است.

(برای خرید انواع ویدئو پروژکتور 4k به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

پروژکتور اپسون Epson EB-PU1006W؛ بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس

بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس: ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-PHZ60

پروژکتور لیزری سونی Sony VPL-PHZ60 از لحاظ ظاهری بسیار باریک، سبک و شیک است، از لحاظ فنی نیز عملکرد فوق‌العاده عالی دارد. این پروژکتور با میزان روشنایی چشمگیر 6000 لومن تصاویری خیره کننده به نمایش می‌گذارد.

با طراحی دقیق، به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد. ویژگی Reality Creation هر پیکسل را برای بهبود محتوای روی صفحه، بدون اضافه کردن نویز تصویر دیجیتال، بهینه می‌کند.

مشخصات کلیدی پروژکتور Sony VPL-PHZ60

  • کنتراست عالی با عمق سیاهی بالا
  • نصب انعطاف‌پذیر به لطف جابجایی لنز گسترده
  • پشتیبانی از سیگنال‌های ورودی 4k 30p
  • منبع نوری لیزر Z-Phosphor
  • تنظیمات هوشمند، پارامترهای عالی برای تصاویر زیبا

بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس: پروژکتور سونی Sony VPL-PHZ60 با میزان روشنایی 6.000 انسی لومن، عمر طولانی منبع نوری لیزری تا 20.000 ساعت و وزن 7 کیلوگرم برای نصب دائمیدر اتاق کنفرانس عالی است.

(اگر به دنبال ویدئو پروژکتور ارزان و مقرون بصرفه هستید، به صفحه مورد نظر سری بزنید.)

پروژکتور سونی Sony VPL-PHZ60؛ بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس

بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس: ویدئو پروژکتور اپسون Epson Co-W01

با پروژکتور قابل حمل اپسون Epson EpiqVision Flex CO-W01 برای ارئه در اتاق کنفرانس، سرگرمی‌های خانگی و حتی گیم از آن لذت ببرید. پروژکتور قابل حمل Epson CO-W01 که برای نصب آسان و انعطاف‌پذیر طراحی شده است.

این پروژکتور قابلیت نمایش تصویر در ابعاد 300 اینچ را دارد. برای جلسات آنلاین و ارائه‌های دقیق، دستگاهی قابل اطمینان است. با پورت  HDMI و اسپیکرهای داخلی می‌توانید به راحتی فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و موارد دیگر را با وضوحی خیره کننده تماشا کرد.

مشخصات کلیدی پروژکتور Epson EpiqVision Flex CO-W01

  • نمایش تصاویر خیره کننده تا ابعاد 300 اینچ
  • تولید رنگ‌های شفاف نسبت به سایر پروژکتورهای همرده
  • مجهز به اسپیکر داخلی
  • طراحی جمع و جور
  • قابلیت اتصال تمام دیجیتال
  • تصحیح خودکار رنگ مبتنی بر هر فریم، توجه به محتوای در حال پخش، نمایش تصاویر طبیعی

بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس: پروژکتور اپسون Epson EpiqVision Flex CO-W01 با میزان روشنایی 3.000 انسی لومن، عمر لامپ 6.000 ساعت در حالت نرمال و وزن 2.4 کیلوگرم به عنوان یک پروژکتور قابل حمل انتخاب مناسبی است.

(برای خرید بهترین ویدئو پروژکتورهای شیائومی به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

ویدئو پروژکتور اپسون Epson Co-W01؛ بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس

بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس: ویدئو پروژکتور اپتما Optoma 4K400STx

برای مواقعی که می‌خواهید یک صفحه نمایش بزرگ در اتاق کنفرانس کوچک خود داشته باشید، خرید پروژکتور اپتما Optoma 4k400STx بهترین انتخاب است. کلاس درس یا اتاق جلسه خود را با تصاویر بزرگ و درخشان True 4K UHD از پروژکتور اپتما Optoma 4k400STx به یک سینمایی اختصاصی تبدیل کنید.

اپتما Optoma 4K400STx حتی زمانی که کنترل کامل نور محیط ممکن نیست، تصاویری غنی را در هر محیطی ارائه می‌دهد.

این پروژکتور دارای دو پورت HDMI، اتصالات صوتی، USB برای تغذیه دستگاه‌های 5 ولتی است. علاوه بر این، هنگام اتصال به رایانه شخصی، از کیفیت 1080p در 240 هرتز با تاخیر ورودی 4.2 میلی‌ثانیه می‌تواند علاوه بر یک پروژکتور کنفرانسی یک پروژکتور بازی باشد.

مشخصات کلیدی پروژکتور اپتما Optoma 4k400STx

  • نرخ کنتراست پویا 1.000.0000:1
  • تطبیق پذیری HDR و HLG
  • روشنایی بالا و رنگ‌های پویا
  • پورت داخلی HDMI
  • نصب انعطاف‌پذیر

بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس: پروژکتور اپتما Optoma 4k400STx با میزان روشنایی 4.000 انسی لومن، عمر لامپ 4.000 ساعت در حالت نرمال و وزن 4 کیلوگرم برای نصب دائمی در اتاق کنفرانس و حتی به عنوان یک پروژکتور قابل حمل، مناسب است.

(برای خرید بهترین پروژکتورهای اپتما به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.)

ویدئو پروژکتور اپتما Optoma 4K400STx؛ بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس

بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس: ویدئو پروژکتور اپسون Epson Pro EX9240

پروژکتور اپسون Epson Pro EX9240 از دفاتر کوچک خانگی گرفته تا اتاق‌های کنفرانس بزرگ مناسب است. این پروژکتور شیک و جمع‌وجور، با استفاده از فناوری پیشرفته 3LCD، وضوح خیره‌کننده Full HD 1080p و قابلیت mirroring صفحه نمایش با Miracast، نمایش تصاویر جذاب و با صفحه‌نمایش بزرگ را از تقریباً هر مکانی آسان می‌کند.

پروژکتور اپسون Epson Pro EX9240 برای ایجاد ارائه‌های پویا و جذاب، علاوه بر قدرت کافی در نمایش تصاویر، به یک اسپیکر داخلی 16 واتی نیز مجهز است. نصب به دستگاه‌های پخش جریانی مانند Fire TV، Apple TV، Roku و Chromecast از طریق پورت HDMI کار را آسان کرده است.

مشخصات کلیدی پروژکتور اپسون Epson Pro EX9240

  • رزولوشن FULL HD با نمایش خوانا متون
  • فناوری 3LCD
  • مجهز به پورت HDMI، اتصال وایرلس و میراکست
  • تنظیمات آسان تصویر و کنترل راحت
  • کنتراست دینامیک 16.000:1

بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس: پروژکتور اپسون Epson Pro EX9240 با میزان روشنایی 4.000 انسی لومن، عمر لامپ 5.500 ساعت در حالت نرمال و وزن 3.5 کیلوگرم برای نصب دائمی و همینطور به عنوان یک پروژکتور قابل حمل، قابل استفاده است.

(با بهترین ویدئو پروژکتورهای ویوسونیک در این صفحه آشنا شوید.)

پروژکتور اپسون Epson Pro EX9240؛ بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس

بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس: ویدئو پروژکتور سونی Sony VPL-PHZ50

پروژکتور لیزری سونی مدل Sony VPL-PHZ50 از لحاظ ظاهری بسیار باریک، سبک و شیک است و لحاظ فنی نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. این پروژکتور تصویر را با روشنایی 5000 لومن و رنگ‌های پویا به نمایش می‌گذارد.

با طراحی دقیق و منبع نوری لیزر، حداقل نیاز به تعمیر و نگهداری را دارد. گزینه‌های نصب انعطاف پذیر آن را برای نصب در هر محیطی مناسب ساخته است. ویژگی Reality Creation هر پیکسل را برای بهبود محتوای روی صفحه، بدون اضافه کردن نویز تصویر دیجیتال، بهینه می‌کند.

مشخصات کلیدی پروژکتور لیزری سونی مدل Sony VPL-PHZ50

  • کنتراست با عمق سیاهی بالا
  • نصب انعطاف پذیر
  • پشتیبانی از سیگنال‌های ورودی 4k 30p
  • منبع نوری لیزر Z-Phosphor

بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس: پروژکتور لیزری سونی مدل Sony VPL-PHZ50 با میزان روشنایی 5.000 انسی لومن، عمر بالای منبع نوری لیزری 20.000 ساعته و همینطور وزن حدود 7 کیلوگرم برای نصب دائمی در اتاق کنفرانس طراحی شده است.

منبع مطلب

ویدئو پروژکتور سونی  Sony VPL-PHZ50؛ بهترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس

مقالات مرتبط

نظرات